Je zag Beau en Patty genieten....het is natuurlijk niet dat die 2 de beste vriendjes zijn met Albert V.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:00 schreef superniger het volgende:
Die hypocriet gaat er zeker niks over zeggen in rtl boulefart
Gaan ze 'm nou ontslaan?quote:'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
Dit. Wat een mager leven moet je dan zelf hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:25 schreef TARDIS. het volgende:
de interesse in de privélevens van BN'ers, ik heb dat nooit gesnapt.
Ksssssssssssssssst!quote:Op woensdag 4 december 2013 09:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit. Wat een mager leven moet je dan zelf hebben.
Ik las net op de FP dat je overleden bent ....quote:Op woensdag 4 december 2013 09:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
nu.nlquote:'Onno Hoes moet discreet omgaan met burgemeesterschap'
De fracties van CDA en PvdA in Maastricht wijzen burgemeester Onno Hoes op zijn publieke functie, nadat hij eerder met een "drankje te veel" op zoenend werd gezien in een hotellobby.
Foto: ANP
"Het is in principe een privé-aangelegenheid, maar meneer Hoes is wel 24 uur per dag burgemeester van Maastricht", reageert Vivianne Heijnen van de Maastrichtse CDA-fractie woensdag tegen NU.nl. "Dus het is belangrijk dat hij daar discreet mee omgaat."
Dinsdagavond kwam naar buiten dat Hoes, de echtgenoot van Albert Verlinde, zoenend werd gezien met een 24-jarige man. Volgens Hoes ging het om "een heel goede vriend", met wie hij vaker uitgaat. De Maastrichtse burgemeester had naar eigen zeggen "een borreltje te veel op".
Heijnen vervolgt: "Je hebt als burgemeester een representatieve taak, een belangrijke publieke functie. Dat geldt niet alleen tussen negen en zes, maar ook in privétijd. Daar hoor hoort discreet gedrag bij."
Het CDA-raadslid verwacht niet dat haar partij Hoes het vuur na aan de schenen wil leggen. "Ik denk dat men het over het algemeen als privé-aangelegenheid zal zien."
Statuur
"Het privéleven van meneer Hoes is echt zijn zaak, maar hij moet er wel rekening mee houden dat hij 24 uur per dag burgemeester is", valt PvdA-fractievoorzitten Frans Bastiaans Heijnen bij. "Maar, zo lang er sprake is van een scheiding tussen privé en werk is er niets aan de hand."
"Het is desondanks wel belangrijk dat hij rekening houdt met het uitoefenen van zijn functie. Daar hoort gedrag bij dat past bij de statuur van een burgemeester. Of er nu sprake is geweest van ongepast gedrag kan ik niet beoordelen."
Ed Sabel van de Senioren Partij Maasstricht vond het nog te vroeg voor een reactie. "Ik heb het net gelezen en ben te huiverig om er nu al snel op te reageren."
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat HEERLIJK dat die rat nu zelf onderwerp van geroddel is.
Hmm..... met dikke ogen... (en dan ontkennen dat hij plastische chirurgie heeft laten doen, net als Geer) ....quote:Op woensdag 4 december 2013 11:16 schreef quirina het volgende:
Zouden we hem vanavond nog op de buis zien bij RTL boulevard?
Of hij zegt dat het een privé kwestie isquote:Op woensdag 4 december 2013 11:19 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm..... met dikke ogen... (en dan ontkennen dat hij plastische chirurgie heeft laten doen, net als Geer) ....
Maar ik denk dat hij ineens op vakantie is ofzo... of ziek...
quote:Ophef over foto's Onno Hoes
Onno Hoes is onlangs in de lobby van een hotel in Maastricht gespot terwijl hij een jongere man zoende. Daar zijn gisteravond foto's van opgedoken.
De hele dag door hebben Albert en Onno geen commentaar gegeven. Aan het einde van de middag zullen ze samen met een verklaring komen.
Bron: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)over-fotos-onno-hoes
Centraal Beheerquote:Op woensdag 4 december 2013 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Het moest vroeg of laat een keer gebeuren dat hij zelf onderwerp van gesprek zou worden... ben benieuwd naar de gezamenlijke verklaring... ik zet in op een breuk
Of zou het een hoax zijn voor een of andere campagne... al denk ik niet dat Onno Hoes zich daarvoor leent
Misschien krijgen ze allemaal een figurantenrol in Albert's nieuwe musicalquote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef maily het volgende:
[..]
Die gaan 4000 man ontslaan .... denk het niet ....
Op zoek naar de ware .... (maak het verhaaltje af en kleur het plaatjequote:Op woensdag 4 december 2013 14:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze allemaal een figurantenrol in Albert's nieuwe musical
Eerder voor Shownieuwsquote:Op woensdag 4 december 2013 14:32 schreef rubbereend het volgende:
recordkijkcijfers voor Boulevard vanavond
Die zit nou te gieren van de lach en is aan de telefoon aan het nagenieten en roddelen met Patty.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Gerard Joling zal ook wel blij zijn... die krijgt ineens geen aandacht meer met zijn smurfengezicht
Lijkt wel de stem van Bert (van Ernie).quote:Op woensdag 4 december 2013 14:48 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_pwnd_kwalbert.html
Even een klassiekertje
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat HEERLIJK dat die rat nu zelf onderwerp van geroddel is.
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef Suncatcher het volgende:
Wat een ophef. Het is toch algemeen bekend dat homoseksuele relaties veelal bestaat uit barebacken met andere 'derde' personen? Iets met stereotype wat ergens vandaan komt enzo..
Wat een ophef. Het is toch algemeen bekend dat homoseksuele relaties veelal bestaat uit barebacken met andere 'derde' personen? Iets met stereotype wat ergens vandaan komt enzo..
Bron?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef Suncatcher het volgende:
Al was het alleen maar door de "bekende Nederlanders " die willen zien hoe hij zich hier uit gaat lullen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:32 schreef rubbereend het volgende:
recordkijkcijfers voor Boulevard vanavond
quote:Op woensdag 4 december 2013 08:55 schreef hunter2011 het volgende:
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
Beau gaat al los, die smalende blik, heerlijk!!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 17:29 schreef Mylene het volgende:
Show Vandaag heeft de jongen telefonisch gesproken, nu op SBS6.
Ja, hij geeft het ook gewoon toe!quote:Op woensdag 4 december 2013 17:33 schreef Pugg het volgende:
[..]
Beau gaat al los, die smalende blik, heerlijk!!!!
Ik denk niet dat hij bij de concurrent een verklaring gaat geven.quote:
Die is geen haar beter dan Albert zelfquote:Op woensdag 4 december 2013 17:33 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij Albert deze ellende echt gunt eigenlijk... volgens mij hebben ze allebei nog best goed contact...quote:Op woensdag 4 december 2013 17:51 schreef superniger het volgende:
heerlijk om te zien hoe Beau zat te genieten
Je had gisteren Show Laat moeten zien hoe Patty en Beau verheerlijkt zaten te kijken.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:33 schreef Pugg het volgende:
[..]
Denk het nietquote:Op woensdag 4 december 2013 17:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij Albert deze ellende echt gunt eigenlijk... volgens mij hebben ze allebei nog best goed contact...
Nog niet geweest... misschien bij Editie NL zometeenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Is de verklaring van Onno en Albert er al... of bewaren ze die echt voor Boulevard?
Valt toch reuze mee, of had je het op het NOS journaal verwacht? Neem aan dat Albert zo met z'n statement komt (scheiding?) En verder staat het op alle grote sitesquote:Op woensdag 4 december 2013 18:05 schreef Xan21 het volgende:
Knap die media black out rond dit onderwerp, kan je zien hoe 'hoog' die twee kwallen staan
Het is toch gewoon in de media? Of verwacht je brekend nieuws op alle zenders?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:05 schreef Xan21 het volgende:
Knap die media black out rond dit onderwerp, kan je zien hoe 'hoog' die twee kwallen staan
Spoilers.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:16 schreef maily het volgende:
Het gaat besproken worden en ook de foto gaan ze laten zien. En Albert is er zelf ook.
Ja... en misschien is het een opname voor een nieuwe musical ofzo? De opgewekte Albert lijkt er weinig mee te zitten...quote:Op woensdag 4 december 2013 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Albert is er gewoon zelf bij Boulevard... ik ben heel benieuwd
Wel het beste wat ie kan doen, daar gewoon zelf gaan zitten!
Denk het wel, beste wat hij kan doen is toch gewoon zelf er gaan zitten, wat de boodschap ook is. Lijkt me geen reclamestunt ofzo, mag toch hopen dat een burgemeester zich daar niet voor leent.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien kondigt ie wel zijn scheiding aan zo.
Dat laatste viel me ook al op ja... een hoax zou stiekem wel het leukst zijn gezien de hap van SBS...maar ik acht die kans klein gezien de functie van Onno en de ophef die het ook in de politiek heeft opgeroepenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ja... en misschien is het een opname voor een nieuwe musical ofzo? De opgewekte Albert lijkt er weinig mee te zitten...
Tsja, als interesse in de medemens, die al dan niet publiekelijk bekend is, onzin is, dan kun je FOK! ook wel opdoeken. Eigenlijk kun je dan het hele leven wel opdoeken.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Winston Gersjtanowiets. Die vind buitenechtelijk zoenen bij homo's 'normaal'.quote:
Denk het niet... ik zet 5 EUR op het "we zijn uit elkaar gegroeid maar blijven goede vrienden-scenario" , ze hebben al eens eerder op het punt gestaan om uit elkaar te gaan namelijkquote:Op woensdag 4 december 2013 18:25 schreef ChatGirl het volgende:
Albert trekt zo meteen weer z'n zielige gezicht en vraagt om terughoudendheid van de media in 'de voor ons zo moeilijke tijd'.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk het niet... ik zet 5 EUR op het "we zijn uit elkaar gegroeid maar blijven goede vrienden-scenario" , ze hebben al eens eerder op het punt gestaan om uit elkaar te gaan namelijk
Ik vond het vorige week al zo frappant dat hij Boulevard presenteerde op de dag dat zijn schoonvader overleed... misschien ook een teken aan de wand.
Albert niet meer volop in schijnwerpers? Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:27 schreef quirina het volgende:
Misschien gaat Kwalbert wel met boulevard stoppen en zich richten op andere interessante objecten.
( tafel naar Onno's hoofd gooien of een plantenbak..)
Dat kan ook..quote:Op woensdag 4 december 2013 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk het niet... ik zet 5 EUR op het "we zijn uit elkaar gegroeid maar blijven goede vrienden-scenario" , ze hebben al eens eerder op het punt gestaan om uit elkaar te gaan namelijk
Ik vond het vorige week al zo frappant dat hij Boulevard presenteerde op de dag dat zijn schoonvader overleed... misschien ook een teken aan de wand.
Ach.. Ik zou hem niet missen.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Albert niet meer volop in schijnwerpers? Geloof je het zelf?
Ik ook niet, maar hij ons, in de rol van klappend en kwijlend klootjesvolk, wel.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:30 schreef maily het volgende:
Iemand vertelde net (in de uitzending) dat ze niet (meer) echt samenwonen....
Ik kijk geen Boulevard meer, dus dat laatste heb ik nooit gezien. En dat er problemen waren is me ook niet bekend. Ik ben het een beetje ontgroeid denk ikquote:Op woensdag 4 december 2013 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik te laat met kijken / was te laat met kijken.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:29 schreef Mylene het volgende:
Show Vandaag heeft de jongen telefonisch gesproken, nu op SBS6.
dat is vervelend voor jequote:Op woensdag 4 december 2013 18:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben ik te laat met kijken / was te laat met kijken.
Was hij wel meeverhuisd naar Maastricht ?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:30 schreef maily het volgende:
Iemand vertelde net (in de uitzending) dat ze niet (meer) echt samenwonen....
Toch wel. Al kon-ie ook niet veel anders misschien.quote:
Kromfoort ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 18:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Was hij wel meeverhuisd naar Maastricht ?
Die richting gaat het op inderdaad.quote:
Ze zaten niet voor niets in een hotel.quote:
Zo rolt Albert.quote:
Ja, net zo losjes en vrijblijvend als het al ging.quote:
Daar kwam het op neer jaquote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef rubbereend het volgende:
Wat Albert dus eigenlijk bedoelt is dat dit niet in het publiek had moeten gebeuren want buiten het zicht van iedereen laten ze elkaar lekker vrij..... maar houdt het uit het zicht.
Gisteren om half 6 waren Patty Beau en Cynthia met Show vandaag.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Terughoudendheid?Ik heb Beau en Patty niet gezien, maar dat lijkt me heel sterk
Albert zal ook regelmatig een dansertje achter de schermen van een musical tegen de muur zetten.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef rubbereend het volgende:
Wat Albert dus eigenlijk bedoelt is dat dit niet in het publiek had moeten gebeuren want buiten het zicht van iedereen laten ze elkaar lekker vrij..... maar houdt het uit het zicht.
Verwacht vanavond bij Show Laatquote:Op woensdag 4 december 2013 18:43 schreef rubbereend het volgende:
Onno zal vooral op de kop gekregen hebben dat hij betrapt is. Tis nu wachten op de loslippige lovers van de afgelopen jaren van één van beide van het stel
RTL Boulevard wordt inderdaad steeds meer een chari-schooi-programma.quote:
Ja en precies zoals hij het had gezegd; we gaan het precies brengen zoals we al die andere overspelige stellen bespreken ....quote:Op woensdag 4 december 2013 18:43 schreef Unites het volgende:
Keurig hoe hij het heeft gepresenteerd net bij RTL Boulevard vind ik.
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan veel van Albert vinden maar dit heeft hij goed behandeld toch?
ze zijn alleen de schunnige grappen en kritische woorden over die verklaring na afloop vergetenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ja en precies zoals hij het had gezegd; we gaan het precies brengen zoals we al die andere overspelige stellen bespreken ....
Nou ik begrijp wel uit de verklaring dat ze elkaar ruimte gaven voor wat genot her en derquote:Op woensdag 4 december 2013 18:47 schreef JaneDoe het volgende:
nou ja, in de verklaring zeggen ze eigenlijk ook dat t niet zo lekker loopt in de relatie en dat ze er al mee bezig waren om meer in elkaar te investeren...misschien heeft 1 van de 2 al eerder een scheve schaats gereden?
Ach 24 is volwassen maar toch jong en strak.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:02 schreef Terreros85 het volgende:
Dit deed hij wel goed inderdaad. Als je elke dag iedereen fileert moet je ook heel stil zitten als je zelf aan de beurt bent. Ik hoorde verder tussen de regels door dat het niet helemaal goed zit tussen die twee. Ze gaan er samen over praten. Als er geen probleem was, had Albert dat wel gezegd.
Verder vind ik dat Onno als burgemeester ook een enorm pleefiguur slaat. Een burgemeester moet in alle gevallen discreet zijn. Homo of hetero maakt dan niet uit. Wel dat het iemand van 24 is. Maar dit is een kwestie van smaak. Volgens de wet doet hij niets fout.
Er moest natuurlijk nog tijd overblijven om Nicolette en Albert over en weer veren in elkaars reet te stoppen.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
Normaal wordt zo'n gate in wording compleet uitgemolken door Boulevard, maar omdat het nu Albert zelf betreft, laten ze hem alleen het statement voorlezen en daarmee is de kous af.
Albert stopt ook vaak andere dingen in zijn reetquote:Op woensdag 4 december 2013 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er moest natuurlijk nog tijd overblijven om Nicolette en Albert over en weer veren in elkaars reet te stoppen.
Ah, je kent hem persoonlijk?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Albert stopt ook vaak andere dingen in zijn reet
Je bent weer eens irritant aanwezig.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Albert stopt ook vaak andere dingen in zijn reet
hoezo?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:16 schreef static het volgende:
[..]
Je bent weer eens irritant aanwezig.
Doen ze niet omdat Albert Verlinde dan boos wordt...en je weet: In Shownieuws land is Albert Verlinde koning.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:40 schreef Mylene het volgende:
Nou SBS, regel een interview met die toyboy. Misschien ook een boost qua kijkcijfers.
Ah. Het is sociale betrokkenheid.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, als interesse in de medemens, die al dan niet publiekelijk bekend is, onzin is, dan kun je FOK! ook wel opdoeken. Eigenlijk kun je dan het hele leven wel opdoeken.
Welnee, simpel leedvermaak. Geef 's een alternatief voor mijn virtuele leegheid?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ah. Het is sociale betrokkenheid.
Dus.
Filmpje isquote:Op woensdag 4 december 2013 20:03 schreef Sjeenkske het volgende:
Bah bah....zoiets heeft dan een voorbeeldsfunctie en belangrijke publieke functie in het mooie stadje Maastricht.
Met een drankje teveel mannen zoenen. Moeten we dan maar accepteren. Maar Hoes kan niet accepteren dat er wiet gerookt wordt. Verwacht hij dat je dan mannen gaat pijpen, ongeacht je sexuele voorkeur? Of is het dat alcohol en wiet niet samen gaan? Walgelijke en hypocriete vertoning Hoes!
Denk dat Albert en Onno elkaar helemaal vrij laten, dus gewoon een open huwelijk met buitenechtelijke sexuele relaties. Je hoort het vaker over oudere homo-stellen die elkaar vrij laten maar toch bij elkaar blijven.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:03 schreef Sjeenkske het volgende:
Bah bah....zoiets heeft dan een voorbeeldsfunctie en belangrijke publieke functie in het mooie stadje Maastricht.
Met een drankje teveel mannen zoenen. Moeten we dan maar accepteren. Maar Hoes kan niet accepteren dat er wiet gerookt wordt. Verwacht hij dat je dan mannen gaat pijpen, ongeacht je sexuele voorkeur? Of is het dat alcohol en wiet niet samen gaan? Walgelijke en hypocriete vertoning Hoes!
Spill the tea !quote:Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef LoveProfuzion het volgende:
Zo;n 10 jaar geleden was ik in Amsterdam uit en kwam daar oa Mike Starink en Albert Verlinde en zijn partner tegen..ze waren heel aardig, maar was allang duidelijk dat monogamie niet echt belangrijk was in hun relatie..mijn inziens hebben ze gewoon een open relatie.
Nou ik vind het niet bizar... ze willen de grote concurrent een hak zetten, dit is een snoepkraam voor ze... en zeker Patty heeft ook nog wat persoonlijke appels te schillen met Albertquote:Op woensdag 4 december 2013 23:08 schreef mootie het volgende:
Shownieuws lijkt een tikje te balen.![]()
Bizar eigenlijk, dat ze er zo ontzettend veel aandacht aan besteden.
Meh, het komt zo kleuterachtig en kleinzielig over. Ik kijk met plaatsvervangende schaamte.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet bizar... ze willen de grote concurrent een hak zetten, dit is een snoepkraam voor ze... en zeker Patty heeft ook nog wat persoonlijke appels te schillen met Albert
Ze balen omdat Onno en Albert nu samen een front vormen en die jongen hebben gezegd niks te zeggen en het helemaal dicht timmeren, daar kunnen de Sylvie's en Rafael's in deze wereld wat van leren
Ik denk wel dat er over een paar weken alsnog een breuk komt... het zou me niet verbazen in ieder geval
Ik vind Beau en Erik er nog wel cool mee omgaan... Patty was duidelijk op ramkoersquote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, het komt zo kleuterachtig en kleinzielig over. Ik kijk met plaatsvervangende schaamte.![]()
Daarom vind ik het stiekem hilarisch dat Albert het allemaal netjes geregeld heeft, er valt niks te sarren en klieren.
Niemand kan Patty toppen qua schandalen, genante situaties en schaamrood-op-de-kaken-momenten.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Beau en Erik er nog wel cool mee omgaan... Patty was duidelijk op ramkoers
Eric heeft hem nog nodig en Beau heeft jarenlang samengewerkt. Dat stemt milderquote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Beau en Erik er nog wel cool mee omgaan... Patty was duidelijk op ramkoers
Aandacht afleiden.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
Waar moet over gepraat en nagedacht worden als er geen probleem is?
Ik vind Albert netjes en chique naar en hoe hij over Onno besprak. En ik geef Eric ook gelijk die toyboy hoeft zijn naam niet te noemen. Plus Albert gaf ook een antwoord aan de redactie van showlaat!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:41 schreef rubbereend het volgende:
Eric heeft hem nog nodig en Beau heeft jarenlang samengewerkt. Dat stemt milder
quote:Op donderdag 5 december 2013 01:07 schreef Nober het volgende:
Vrouwen vinden homo's altijd leuk, daar kunnen ze mee shoppen en alles bespreken.
Dat vrees ik ook ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:40 schreef Leandra het volgende:
En zo wordt dit misschien toch groter dan Albert in de planning had.....
Leuk opstapje toch? Zeker als hij geen zin heeft de zakelijke belangen van moeders tzt over te nemen (als in werkelijk aan het werk zijn).quote:Op donderdag 5 december 2013 17:47 schreef hunter2011 het volgende:
Knappe jongen, schijnt uit rijke familie te komen. Wat zie hij dan in Onno?
Geilt wellicht op machtige personen, politici, bankiers etc?
Ik durf erom te wedden dat Albert en Onno Hoes uiteindelijk toch uit elkaar gaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Leandra het volgende:
Maar wat ik me vooral afvraag: je schoonvader overlijdt op dinsdag en op woensdagavond mag je man al alleen z'n verdriet verwerken? Wat heb je dan voor verschrikkelijk belangrijke verplichtingen als je zelf niet bij je partner kunt zijn om hem in z'n verdriet te steunen? Een date met Maxima?
Misschien vindt hij Onno wel gewoon aardig? Leeftijdsverschillen bij homostellen zijn doorgaans iets normaler dan bij hetero's. Waarom weer gelijk de suggestie dat hij het doet voor macht?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:47 schreef hunter2011 het volgende:
Knappe jongen, schijnt uit rijke familie te komen. Wat zie hij dan in Onno?
Geilt wellicht op machtige personen, politici, bankiers etc?
Het zou mij ook niet verbazen, het is ook behoorlijk pittig om op 2 plekken te wonen (sprak zij uit ervaring), en helemaal als je allebei eigenlijk alleen in je eigen huis woont omdat je qua werk niet in het andere huis kunt wonen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik durf erom te wedden dat Albert en Onno Hoes uiteindelijk toch uit elkaar gaan.
Patty Brard verklaart net bij Show Vandaag dat deze affaire een hele lange staart gaat krijgen...
Maar als je uitgaat van het leeftijdsverschil van een stel, waarom zit zo'n postpuber dan in hun vriendenkring?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien vindt hij Onno wel gewoon aardig? Leeftijdsverschillen bij homostellen zijn doorgaans iets normaler dan bij hetero's. Waarom weer gelijk de suggestie dat hij het doet voor macht?
Word ongetwijfeld uitgezocht, kan echt alle kanten opgaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als je uitgaat van het leeftijdsverschil van een stel, waarom zit zo'n postpuber dan in hun vriendenkring?
Niet Albert dus..quote:Op donderdag 5 december 2013 18:16 schreef maily het volgende:
Een breuk in een liefdesrelatie.... een mooie relatie is na jaren voorbij.... straks in Boulevard... met Albert zelf in beeld.... niet lachend....
Lange dan de staartjes van mijn hondjes zei Brardquote:Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef hunter2011 het volgende:
Ik durf erom te wedden dat Albert en Onno Hoes uiteindelijk toch uit elkaar gaan.
Patty Brard verklaart net bij Show Vandaag dat deze affaire een hele lange staart gaat krijgen...
Leandra je bedoelt Onno's vader is overleden. Albert had zaterdag erg druk met dat tv programma van 200 jaar koninkrijk die hij heeft geproduceerd.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Leandra het volgende:
Maar wat ik me vooral afvraag: je schoonvader overlijdt op dinsdag en op woensdagavond mag je man al alleen z'n verdriet verwerken? Wat heb je dan voor verschrikkelijk belangrijke verplichtingen als je zelf niet bij je partner kunt zijn om hem in z'n verdriet te steunen? Een date met Maxima?
Dus de schoonvader van Albertquote:Op donderdag 5 december 2013 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leandra je bedoelt Onno's vader is overleden. Albert had zaterdag erg druk met dat tv programma van 200 jaar koninkrijk die hij heeft geproduceerd.
War zei hij dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:37 schreef superniger het volgende:
Kwalbert gaat nu proberen wraak te nemen op sbs6
Hoe doorzichtig kun je zijn
Ohja natuurlijk de schoonvader van Albertquote:Op donderdag 5 december 2013 18:48 schreef roos85 het volgende:
Dus de schoonvader van Albert![]()
En verder met Leandra eens
Wie dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:16 schreef maily het volgende:
Een breuk in een liefdesrelatie.... een mooie relatie is na jaren voorbij.... straks in Boulevard... met Albert zelf in beeld.... niet lachend....
edit; een BNN-presentator is van zijn vrouw af....
Je bedoelt net zoals een derde van de heteroseksuelen vreemdgaat?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef Suncatcher het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ah.
Die doet het waarschijnlijk met Katja.
Dat zeg ik toch ook, ik had het over Albert.... en deze beelden zijn toch van vorige week woensdag? De dag nadat Onno's vader overleden was?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leandra je bedoelt Onno's vader is overleden. Albert had zaterdag erg druk met dat tv programma van 200 jaar koninkrijk die hij heeft geproduceerd.
Och, dat is projectie denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:28 schreef utrecht1970 het volgende:
Zegt voldoende over hun relatie.....
De steun van andermans tong om zijn kunstgebit in de bakkes te houden, die steun?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Leandra het volgende:
Het gaat idd ver, maar kennelijk had Onno meer steun nodig dan Albert voorzien had.
Dat doen we hier toch allemaal?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt wat ver gaan hoor, om daar op afstand even over te gaan oordelen.
Verschrikkelijk, iemand die juist z'n eigen grapjes leuk vind en van te voren alles al bedenkt.quote:
Of van beiden kanten verkeerd ingeschat, dit in combinatie met een paar borrels et voila.....quote:Op donderdag 5 december 2013 21:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Blijkbaar onvoldoende communicatie onderling anders waren behoeftes wel duidelijk geweest
Daar verkopen ze bij Kruidvat Kukident voorquote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk was dat wat Onno nodig had.....
Te kort door de bocht, denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Leandra het volgende:
Het gaat idd ver, maar kennelijk had Onno meer steun nodig dan Albert voorzien had.
Neuh, dat denk ik niet, maar ik denk wel dat het niet gebeurd was als Albert er wel was geweestquote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Te kort door de bocht, denk ik.
Ik vind het gewoon onzin hier oorzaak en gevolg in te zoeken. Dus van: doordat Albert er die avond niet was, zat er plots een tong in zijn mond.
misschien die avond niet nee.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, dat denk ik niet, maar ik denk wel dat het niet gebeurd was als Albert er wel was geweest
Hij hoeft er niet naast te staan, maar misschien hebben ze 'gewoon' een afspraak dat dit soort dingen mogen binnen hun relatie?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
Neuh, dat denk ik niet, maar ik denk wel dat het niet gebeurd was als Albert er wel was geweest
Dat zou best kunnen, maar dan is het best slordig van de burgemeester van Maastricht dat hij in de lobby van een hotel in Maastricht de dingen doet die mogen binnen hun relatie.... dat gaat m dan niet worden met die "don't ask, don't tell", en helemaal niet als de man van de burgemeester van Maastricht 's lands opperroddelqueer is.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Hij hoeft er niet naast te staan, maar misschien hebben ze 'gewoon' een afspraak dat dit soort dingen mogen binnen hun relatie?
Don't ask, don't tell...
Ach, kan gebeuren als je een groot verlies te verwerken hebt en alcohol als medicijn gebruikt.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dan is het best slordig van de burgemeester van Maastricht dat hij in de lobby van een hotel in Maastricht de dingen doet die mogen binnen hun relatie.... dat gaat m dan niet worden met die "don't ask, don't tell", en helemaal niet als de man van de burgemeester van Maastricht 's lands opperroddelqueer is.
Oh, ik dacht even dat jij wilde voorschrijven wanneer Albert thuis moet zijn en wanneer het geoorloofd is om afwezig te zijn wegens verplichtingen elders.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:53 schreef Leandra het volgende:
Dat gezeik uit allerlei hoeken heeft hij vooral aan de broodwinning van z'n man te danken.
Als Albert niet ieder kiekje of filmpje van een met een ander zoenende BN'er tot prime time news item zou maken, dan had Onno ongegeneerd dom kunnen doen in de lobby van een hotel.
Neuh, het boeit me weinig wanneer iemand thuis is en wanneer niet, maar op het moment dat de een emotioneel genoeg is om zo en plein public de fout in te gaan door aanhalig te zijn met een ander denk ik wel dat Albert een inschattingsfoutje heeft gemaakt qua afwezig zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat jij wilde voorschrijven wanneer Albert thuis moet zijn en wanneer het geoorloofd is om afwezig te zijn wegens verplichtingen elders.
En dan ga ik verder niet op die 'verplichtingen' in, ik ken hun agenda niet
Dat dit voor jou niet werkt, wil niet zeggen dat dit per definitie een 'foute' vorm van een relatie isquote:Op donderdag 5 december 2013 23:31 schreef Leandra het volgende:
Al even afgezien van het feit dat het sowieso al behoorlijk lastig is om een langdurige relatie te onderhouden als je allebei in je eigen huis woont, en daar een flinke afstand tussen zit.
Zeg ik dat het fout is? In de verklaring van Albert en Onno zeggen ze zelf dat het moeilijk is en ik bevestig dat, na 4 jaar ervaring op 80 km afstand.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat dit voor jou niet werkt, wil niet zeggen dat dit per definitie een 'foute' vorm van een relatie is
Bron: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)o-hoes-0#node_566246quote:Zeker de afgelopen drie jaar met twee vaste woonplekken is het goed onderhouden van de relatie niet eenvoudig geweest.
lastig is een negatieve formulering he...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg ik dat het fout is? In de verklaring van Albert en Onno zeggen ze zelf dat het moeilijk is en ik bevestig dat, na 4 jaar ervaring op 80 km afstand.
Volgens mij zeg ik nergens dat het "fout" is, "lastig" is echt iets anders dan "fout".
Ja, vertel mij wat, misschien nog wel lastiger dan op 80 km afstand van elkaar wonenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
lastig is een negatieve formulering he...
samenwonen is ook vaak heel lastig
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg ik dat het fout is? In de verklaring van Albert en Onno zeggen ze zelf dat het moeilijk is en ik bevestig dat, na 4 jaar ervaring op 80 km afstand.
Volgens mij zeg ik nergens dat het "fout" is, "lastig" is echt iets anders dan "fout".
Dat klinkt meer 'fout' dan 'lastig'.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:02 schreef Leandra het volgende:
Waarom was Albert niet bij Onno? Hoe belangrijk zijn je afspraken als je de dag na het overlijden van je schoonvader niet bij je partner kunt zijn?
Dat heet sinds enige tijd Fixodent. Ja, ik geef het maar even mee, FOK! kan ook leerzaam zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar verkopen ze bij Kruidvat Kukident voor
Ja, dan liever iemand die gruwt van z'n eigen grapjes en zich achteraf bedenkt wat hij of zij heeft bedacht.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:01 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, iemand die juist z'n eigen grapjes leuk vind en van te voren alles al bedenkt.
Je hebt gelijk. Sorry!quote:Op donderdag 5 december 2013 20:30 schreef static het volgende:
Nee, laten we weer een beetje ontopic gaan.
neuh, die was er wel, dat staat ook in die verklaring. Alleen is Onno de eerste die zo dom is om het in het publiek te doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Blijkbaar onvoldoende communicatie onderling anders waren behoeftes wel duidelijk geweest
Of een tostiquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:56 schreef chufi het volgende:
Waarschijnlijk toyboy voor beiden .... Vanaf morgenavond dus
Bedankt voor dit leermoment, dat scheelt me weer zoeken over een paar jaarquote:Op donderdag 5 december 2013 23:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat heet sinds enige tijd Fixodent. Ja, ik geef het maar even mee, FOK! kan ook leerzaam zijn.
Je hoeft niet alles met ons te delen lieverd.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat heet sinds enige tijd Fixodent. Ja, ik geef het maar even mee, FOK! kan ook leerzaam zijn.
Net zoals met die zelfmoord van Anthonie Kamerling...quote:Op woensdag 4 december 2013 18:25 schreef ChatGirl het volgende:
Albert trekt zo meteen weer z'n zielige gezicht en vraagt om terughoudendheid van de media in 'de voor ons zo moeilijke tijd'.
Ja, maar wat me opvalt is dat er nog best wel veel mensen zijn die Albert verlinde met hand en tand verdedigen en die het schandalig vinden dat Shownieuws er zoveel aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Niks leuker dan leedvermaak als het Albert Verlinde betreft.![]()
Hij heeft zelf ook al gezegd dat hij snapt waarom dit zo'n ophef veroorzaakt juist omdat hij nu meemaakt wat anderen al mee hebben gemaakt en waar hij zelf nieuws van heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar wat me opvalt is dat er nog best wel veel mensen zijn die Albert verlinde met hand en tand verdedigen en die het schandalig vinden dat Shownieuws er zoveel aandacht aan besteden.
Ze vinden dat we Albert privacy moeten gunnen...
Zijn die mensen blind? Volgens mij realiseren ze niet hoe Albert is of hoe RTL Boulevard hiermee zou omgaan als het hun "eigen mensen"niet betreft.
Echt met 2 maten meten.
Of zijn het zijn musical-maatjes?
Waarom? Het is meten met twee maten omdat dat hem persoonlijk beter uitkomt.quote:
Maar dan bestond SHOW niet ...quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zij doen juist wat je in dit soort situaties moet doen: de rijen voor de buitenwereld sluiten zodat het niet blijft etteren en elkaar intern de waarheid zeggen. Daar kunnen veel BN'ers een voorbeeld aan nemen
Amenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom? Het is meten met twee maten omdat dat hem persoonlijk beter uitkomt.
Hij zit nou eenmaal in die positie om dat te kunnen doen, lijkt me logisch dat je dat dan ook doet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom? Het is meten met twee maten omdat dat hem persoonlijk beter uitkomt.
Gaat hij ook vast wel krijgen hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:30 schreef Deckard het volgende:
Als je bij dat soort zit dan verdien je ook niets beters dan alle modder over je heen.
Gisteren belde, hij wil zijn post terug.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De toyboy van Onno![]()
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_ontmaskerd___.html
Bij SBS6 werd net gesproken over chantag, ik snapte er niet zoveel van om eerlijk te zijn![]()
Ono zou worden gechanteerd ofzoiets? Vanavond meer, Albert was toch ook nog even aan het
woord bij Evert Santegoeds.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:34 schreef static het volgende:
[..]
Gisteren belde, hij wil zijn post terug.
Teruglezen in dit soort topics is aan te radenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik lees niet elke dag mee
excuses !
Nee zeg. Als vd Laan in het Amstel hotel een jonge vrouw gaat aflebberen was dat echt ook nieuws gewordenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:53 schreef Leandra het volgende:
Dat gezeik uit allerlei hoeken heeft hij vooral aan de broodwinning van z'n man te danken.
Als Albert niet ieder kiekje of filmpje van een met een ander zoenende BN'er tot prime time news item zou maken, dan had Onno ongegeneerd dom kunnen doen in de lobby van een hotel.
De prijs van de ''roem'' noemen ze dat toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee zeg. Als vd Laan in het Amstel hotel een jonge vrouw gaat aflebberen was dat echt ook nieuws geworden
Ok.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles met ons te delen lieverd.Jij hebt ook recht op privé.
Ja, vd Laan wel, maar als het Meijer in het Hanze Hotel, of Bolsius in het Berghotel zou zijn geweest dan was het niet verder gekomen dan lokale krantjes de Peperbus en de Stad Amersfoort.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee zeg. Als vd Laan in het Amstel hotel een jonge vrouw gaat aflebberen was dat echt ook nieuws geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |