Daar kwam het op neer jaquote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef rubbereend het volgende:
Wat Albert dus eigenlijk bedoelt is dat dit niet in het publiek had moeten gebeuren want buiten het zicht van iedereen laten ze elkaar lekker vrij..... maar houdt het uit het zicht.
Gisteren om half 6 waren Patty Beau en Cynthia met Show vandaag.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Terughoudendheid?Ik heb Beau en Patty niet gezien, maar dat lijkt me heel sterk
Albert zal ook regelmatig een dansertje achter de schermen van een musical tegen de muur zetten.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef rubbereend het volgende:
Wat Albert dus eigenlijk bedoelt is dat dit niet in het publiek had moeten gebeuren want buiten het zicht van iedereen laten ze elkaar lekker vrij..... maar houdt het uit het zicht.
Verwacht vanavond bij Show Laatquote:Op woensdag 4 december 2013 18:43 schreef rubbereend het volgende:
Onno zal vooral op de kop gekregen hebben dat hij betrapt is. Tis nu wachten op de loslippige lovers van de afgelopen jaren van één van beide van het stel
RTL Boulevard wordt inderdaad steeds meer een chari-schooi-programma.quote:
Ja en precies zoals hij het had gezegd; we gaan het precies brengen zoals we al die andere overspelige stellen bespreken ....quote:Op woensdag 4 december 2013 18:43 schreef Unites het volgende:
Keurig hoe hij het heeft gepresenteerd net bij RTL Boulevard vind ik.
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan veel van Albert vinden maar dit heeft hij goed behandeld toch?
ze zijn alleen de schunnige grappen en kritische woorden over die verklaring na afloop vergetenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ja en precies zoals hij het had gezegd; we gaan het precies brengen zoals we al die andere overspelige stellen bespreken ....
Nou ik begrijp wel uit de verklaring dat ze elkaar ruimte gaven voor wat genot her en derquote:Op woensdag 4 december 2013 18:47 schreef JaneDoe het volgende:
nou ja, in de verklaring zeggen ze eigenlijk ook dat t niet zo lekker loopt in de relatie en dat ze er al mee bezig waren om meer in elkaar te investeren...misschien heeft 1 van de 2 al eerder een scheve schaats gereden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |