Je zag Beau en Patty genieten....het is natuurlijk niet dat die 2 de beste vriendjes zijn met Albert V.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:00 schreef superniger het volgende:
Die hypocriet gaat er zeker niks over zeggen in rtl boulefart
Gaan ze 'm nou ontslaan?quote:'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
Dit. Wat een mager leven moet je dan zelf hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:25 schreef TARDIS. het volgende:
de interesse in de privélevens van BN'ers, ik heb dat nooit gesnapt.
Ksssssssssssssssst!quote:Op woensdag 4 december 2013 09:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit. Wat een mager leven moet je dan zelf hebben.
Ik las net op de FP dat je overleden bent ....quote:Op woensdag 4 december 2013 09:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit. Wat een mager leven moet je dan zelf hebben.
nu.nlquote:'Onno Hoes moet discreet omgaan met burgemeesterschap'
De fracties van CDA en PvdA in Maastricht wijzen burgemeester Onno Hoes op zijn publieke functie, nadat hij eerder met een "drankje te veel" op zoenend werd gezien in een hotellobby.
Foto: ANP
"Het is in principe een privé-aangelegenheid, maar meneer Hoes is wel 24 uur per dag burgemeester van Maastricht", reageert Vivianne Heijnen van de Maastrichtse CDA-fractie woensdag tegen NU.nl. "Dus het is belangrijk dat hij daar discreet mee omgaat."
Dinsdagavond kwam naar buiten dat Hoes, de echtgenoot van Albert Verlinde, zoenend werd gezien met een 24-jarige man. Volgens Hoes ging het om "een heel goede vriend", met wie hij vaker uitgaat. De Maastrichtse burgemeester had naar eigen zeggen "een borreltje te veel op".
Heijnen vervolgt: "Je hebt als burgemeester een representatieve taak, een belangrijke publieke functie. Dat geldt niet alleen tussen negen en zes, maar ook in privétijd. Daar hoor hoort discreet gedrag bij."
Het CDA-raadslid verwacht niet dat haar partij Hoes het vuur na aan de schenen wil leggen. "Ik denk dat men het over het algemeen als privé-aangelegenheid zal zien."
Statuur
"Het privéleven van meneer Hoes is echt zijn zaak, maar hij moet er wel rekening mee houden dat hij 24 uur per dag burgemeester is", valt PvdA-fractievoorzitten Frans Bastiaans Heijnen bij. "Maar, zo lang er sprake is van een scheiding tussen privé en werk is er niets aan de hand."
"Het is desondanks wel belangrijk dat hij rekening houdt met het uitoefenen van zijn functie. Daar hoort gedrag bij dat past bij de statuur van een burgemeester. Of er nu sprake is geweest van ongepast gedrag kan ik niet beoordelen."
Ed Sabel van de Senioren Partij Maasstricht vond het nog te vroeg voor een reactie. "Ik heb het net gelezen en ben te huiverig om er nu al snel op te reageren."
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat HEERLIJK dat die rat nu zelf onderwerp van geroddel is.
Hmm..... met dikke ogen... (en dan ontkennen dat hij plastische chirurgie heeft laten doen, net als Geer) ....quote:Op woensdag 4 december 2013 11:16 schreef quirina het volgende:
Zouden we hem vanavond nog op de buis zien bij RTL boulevard?
Of hij zegt dat het een privé kwestie isquote:Op woensdag 4 december 2013 11:19 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm..... met dikke ogen... (en dan ontkennen dat hij plastische chirurgie heeft laten doen, net als Geer) ....
Maar ik denk dat hij ineens op vakantie is ofzo... of ziek...
quote:Ophef over foto's Onno Hoes
Onno Hoes is onlangs in de lobby van een hotel in Maastricht gespot terwijl hij een jongere man zoende. Daar zijn gisteravond foto's van opgedoken.
De hele dag door hebben Albert en Onno geen commentaar gegeven. Aan het einde van de middag zullen ze samen met een verklaring komen.
Bron: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)over-fotos-onno-hoes
Centraal Beheerquote:Op woensdag 4 december 2013 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Het moest vroeg of laat een keer gebeuren dat hij zelf onderwerp van gesprek zou worden... ben benieuwd naar de gezamenlijke verklaring... ik zet in op een breuk
Of zou het een hoax zijn voor een of andere campagne... al denk ik niet dat Onno Hoes zich daarvoor leent
Misschien krijgen ze allemaal een figurantenrol in Albert's nieuwe musicalquote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef maily het volgende:
[..]
Die gaan 4000 man ontslaan .... denk het niet ....
Op zoek naar de ware .... (maak het verhaaltje af en kleur het plaatjequote:Op woensdag 4 december 2013 14:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze allemaal een figurantenrol in Albert's nieuwe musical
Eerder voor Shownieuwsquote:Op woensdag 4 december 2013 14:32 schreef rubbereend het volgende:
recordkijkcijfers voor Boulevard vanavond
Die zit nou te gieren van de lach en is aan de telefoon aan het nagenieten en roddelen met Patty.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Gerard Joling zal ook wel blij zijn... die krijgt ineens geen aandacht meer met zijn smurfengezicht
Lijkt wel de stem van Bert (van Ernie).quote:Op woensdag 4 december 2013 14:48 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_pwnd_kwalbert.html
Even een klassiekertje
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat HEERLIJK dat die rat nu zelf onderwerp van geroddel is.
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef Suncatcher het volgende:
Wat een ophef. Het is toch algemeen bekend dat homoseksuele relaties veelal bestaat uit barebacken met andere 'derde' personen? Iets met stereotype wat ergens vandaan komt enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |