Meh, het komt zo kleuterachtig en kleinzielig over. Ik kijk met plaatsvervangende schaamte.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet bizar... ze willen de grote concurrent een hak zetten, dit is een snoepkraam voor ze... en zeker Patty heeft ook nog wat persoonlijke appels te schillen met Albert
Ze balen omdat Onno en Albert nu samen een front vormen en die jongen hebben gezegd niks te zeggen en het helemaal dicht timmeren, daar kunnen de Sylvie's en Rafael's in deze wereld wat van leren
Ik denk wel dat er over een paar weken alsnog een breuk komt... het zou me niet verbazen in ieder geval
Ik vind Beau en Erik er nog wel cool mee omgaan... Patty was duidelijk op ramkoersquote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, het komt zo kleuterachtig en kleinzielig over. Ik kijk met plaatsvervangende schaamte.![]()
Daarom vind ik het stiekem hilarisch dat Albert het allemaal netjes geregeld heeft, er valt niks te sarren en klieren.
Niemand kan Patty toppen qua schandalen, genante situaties en schaamrood-op-de-kaken-momenten.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Beau en Erik er nog wel cool mee omgaan... Patty was duidelijk op ramkoers
Eric heeft hem nog nodig en Beau heeft jarenlang samengewerkt. Dat stemt milderquote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Beau en Erik er nog wel cool mee omgaan... Patty was duidelijk op ramkoers
Aandacht afleiden.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
Waar moet over gepraat en nagedacht worden als er geen probleem is?
Ik vind Albert netjes en chique naar en hoe hij over Onno besprak. En ik geef Eric ook gelijk die toyboy hoeft zijn naam niet te noemen. Plus Albert gaf ook een antwoord aan de redactie van showlaat!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:41 schreef rubbereend het volgende:
Eric heeft hem nog nodig en Beau heeft jarenlang samengewerkt. Dat stemt milder
quote:Op donderdag 5 december 2013 01:07 schreef Nober het volgende:
Vrouwen vinden homo's altijd leuk, daar kunnen ze mee shoppen en alles bespreken.
Dat vrees ik ook ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:40 schreef Leandra het volgende:
En zo wordt dit misschien toch groter dan Albert in de planning had.....
Leuk opstapje toch? Zeker als hij geen zin heeft de zakelijke belangen van moeders tzt over te nemen (als in werkelijk aan het werk zijn).quote:Op donderdag 5 december 2013 17:47 schreef hunter2011 het volgende:
Knappe jongen, schijnt uit rijke familie te komen. Wat zie hij dan in Onno?
Geilt wellicht op machtige personen, politici, bankiers etc?
Ik durf erom te wedden dat Albert en Onno Hoes uiteindelijk toch uit elkaar gaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Leandra het volgende:
Maar wat ik me vooral afvraag: je schoonvader overlijdt op dinsdag en op woensdagavond mag je man al alleen z'n verdriet verwerken? Wat heb je dan voor verschrikkelijk belangrijke verplichtingen als je zelf niet bij je partner kunt zijn om hem in z'n verdriet te steunen? Een date met Maxima?
Misschien vindt hij Onno wel gewoon aardig? Leeftijdsverschillen bij homostellen zijn doorgaans iets normaler dan bij hetero's. Waarom weer gelijk de suggestie dat hij het doet voor macht?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:47 schreef hunter2011 het volgende:
Knappe jongen, schijnt uit rijke familie te komen. Wat zie hij dan in Onno?
Geilt wellicht op machtige personen, politici, bankiers etc?
Het zou mij ook niet verbazen, het is ook behoorlijk pittig om op 2 plekken te wonen (sprak zij uit ervaring), en helemaal als je allebei eigenlijk alleen in je eigen huis woont omdat je qua werk niet in het andere huis kunt wonen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik durf erom te wedden dat Albert en Onno Hoes uiteindelijk toch uit elkaar gaan.
Patty Brard verklaart net bij Show Vandaag dat deze affaire een hele lange staart gaat krijgen...
Maar als je uitgaat van het leeftijdsverschil van een stel, waarom zit zo'n postpuber dan in hun vriendenkring?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien vindt hij Onno wel gewoon aardig? Leeftijdsverschillen bij homostellen zijn doorgaans iets normaler dan bij hetero's. Waarom weer gelijk de suggestie dat hij het doet voor macht?
Word ongetwijfeld uitgezocht, kan echt alle kanten opgaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als je uitgaat van het leeftijdsverschil van een stel, waarom zit zo'n postpuber dan in hun vriendenkring?
Niet Albert dus..quote:Op donderdag 5 december 2013 18:16 schreef maily het volgende:
Een breuk in een liefdesrelatie.... een mooie relatie is na jaren voorbij.... straks in Boulevard... met Albert zelf in beeld.... niet lachend....
Lange dan de staartjes van mijn hondjes zei Brardquote:Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef hunter2011 het volgende:
Ik durf erom te wedden dat Albert en Onno Hoes uiteindelijk toch uit elkaar gaan.
Patty Brard verklaart net bij Show Vandaag dat deze affaire een hele lange staart gaat krijgen...
Leandra je bedoelt Onno's vader is overleden. Albert had zaterdag erg druk met dat tv programma van 200 jaar koninkrijk die hij heeft geproduceerd.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Leandra het volgende:
Maar wat ik me vooral afvraag: je schoonvader overlijdt op dinsdag en op woensdagavond mag je man al alleen z'n verdriet verwerken? Wat heb je dan voor verschrikkelijk belangrijke verplichtingen als je zelf niet bij je partner kunt zijn om hem in z'n verdriet te steunen? Een date met Maxima?
Dus de schoonvader van Albertquote:Op donderdag 5 december 2013 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leandra je bedoelt Onno's vader is overleden. Albert had zaterdag erg druk met dat tv programma van 200 jaar koninkrijk die hij heeft geproduceerd.
War zei hij dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:37 schreef superniger het volgende:
Kwalbert gaat nu proberen wraak te nemen op sbs6
Hoe doorzichtig kun je zijn
Ohja natuurlijk de schoonvader van Albertquote:Op donderdag 5 december 2013 18:48 schreef roos85 het volgende:
Dus de schoonvader van Albert![]()
En verder met Leandra eens
Wie dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:16 schreef maily het volgende:
Een breuk in een liefdesrelatie.... een mooie relatie is na jaren voorbij.... straks in Boulevard... met Albert zelf in beeld.... niet lachend....
edit; een BNN-presentator is van zijn vrouw af....
Je bedoelt net zoals een derde van de heteroseksuelen vreemdgaat?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef Suncatcher het volgende:
Wat een ophef. Het is toch algemeen bekend dat homoseksuele relaties veelal bestaat uit barebacken met andere 'derde' personen? Iets met stereotype wat ergens vandaan komt enzo..
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ah.
Die doet het waarschijnlijk met Katja.
Dat zeg ik toch ook, ik had het over Albert.... en deze beelden zijn toch van vorige week woensdag? De dag nadat Onno's vader overleden was?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leandra je bedoelt Onno's vader is overleden. Albert had zaterdag erg druk met dat tv programma van 200 jaar koninkrijk die hij heeft geproduceerd.
Och, dat is projectie denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:28 schreef utrecht1970 het volgende:
Zegt voldoende over hun relatie.....
De steun van andermans tong om zijn kunstgebit in de bakkes te houden, die steun?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Leandra het volgende:
Het gaat idd ver, maar kennelijk had Onno meer steun nodig dan Albert voorzien had.
Dat doen we hier toch allemaal?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt wat ver gaan hoor, om daar op afstand even over te gaan oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |