abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 19:06:58 #176
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133917418
En maar doorjengelen over uniekef. Dan heb ik nog liever dat ze die gate verder uitmelken. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_133917538
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:02 schreef Terreros85 het volgende:
Dit deed hij wel goed inderdaad. Als je elke dag iedereen fileert moet je ook heel stil zitten als je zelf aan de beurt bent. Ik hoorde verder tussen de regels door dat het niet helemaal goed zit tussen die twee. Ze gaan er samen over praten. Als er geen probleem was, had Albert dat wel gezegd.

Verder vind ik dat Onno als burgemeester ook een enorm pleefiguur slaat. Een burgemeester moet in alle gevallen discreet zijn. Homo of hetero maakt dan niet uit. Wel dat het iemand van 24 is. Maar dit is een kwestie van smaak. Volgens de wet doet hij niets fout.
Ach 24 is volwassen maar toch jong en strak. :P
pi_133917575
Dit een scoop noemen met dat wijf :')
  woensdag 4 december 2013 @ 19:10:47 #179
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_133917587
quote:
9s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
Normaal wordt zo'n gate in wording compleet uitgemolken door Boulevard, maar omdat het nu Albert zelf betreft, laten ze hem alleen het statement voorlezen en daarmee is de kous af.
Er moest natuurlijk nog tijd overblijven om Nicolette en Albert over en weer veren in elkaars reet te stoppen.
pi_133917706
Albert z'n overhemd matched wel leuk met de st Niklaas cadeautjes op de desk.
c_/
pi_133917709
quote:
9s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Er moest natuurlijk nog tijd overblijven om Nicolette en Albert over en weer veren in elkaars reet te stoppen.
Albert stopt ook vaak andere dingen in zijn reet
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 19:15:15 #183
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133917769
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef superniger het volgende:

[..]

Ah, je kent hem persoonlijk?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  woensdag 4 december 2013 @ 19:16:49 #184
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_133917830
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef superniger het volgende:

[..]

Je bent weer eens irritant aanwezig.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_133917856
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:16 schreef static het volgende:

[..]

Je bent weer eens irritant aanwezig.
hoezo?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator woensdag 4 december 2013 @ 19:19:48 #186
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_133917986
En voor iedereen die de verklaring nog eens rustig na wil lezen;

Verklaring Onno Hoes en Albert Verlinde

Onno Hoes en Albert Verlinde reageren in onderstaande verklaring.

Verklaring naar aanleiding van berichtgeving in Show Laat (SBS) op 3 december 2013.

Maastricht, Cromvoirt, 4 december 2013,

We zijn al 22 jaar samen en in de loop van de tijd zijn onze agenda's steeds voller en onze verantwoordelijkheden steeds zwaarder geworden. Zeker de afgelopen drie jaar met twee vaste woonplekken is het goed onderhouden van de relatie niet eenvoudig geweest.

Toch hebben we steeds gezocht naar mogelijkheden om elkaar vast te houden en elkaar niet te verliezen. We willen graag onze relatie goed houden met respect voor de vrijheid die we beiden hebben om ook individueel invulling aan onze levens te geven.

Dat gaat met ups en downs en is niet altijd gemakkelijk. Met het oog daarop hadden we onlangs besloten om elkaar niet alleen ieder weekend, zoals te doen gebruikelijk, maar ook doordeweeks vaker te zien in Maastricht of Cromvoirt. Om daarmee te proberen om meer samen te doen en verwijdering tegen te gaan.

Daarom is het buitengewoon onhandig en gezien de functie ongepast, dat Onno, hoewel in zijn vrije tijd en in een emotioneel, onbewaakt moment, zich in het openbaar zo heeft gedragen als vorige week woensdag het geval was.

Albert wist dat er een afspraak was en heeft geen probleem met de ontstane situatie en ziet ook geen reden om de ingeslagen weg niet samen met Onno te continueren. Wij zijn twee volwassen mensen en het is aan ons om hierover na te denken.

Bron; http://www.rtlnieuws.nl/b(...)o-hoes-0#node_566246

Ik vind m eerlijk :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_133919155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:40 schreef Mylene het volgende:
Nou SBS, regel een interview met die toyboy. Misschien ook een boost qua kijkcijfers.
Doen ze niet omdat Albert Verlinde dan boos wordt...en je weet: In Shownieuws land is Albert Verlinde koning. ;)

Trouwens: Tijdens dat 200 Koninkrijk der Nederlanden gebeuren in het Scheveningse Theater zaten beiden wel heel trouw en breeduit lachend in dezelfde rij als de Koninklijke familie. :Y

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2013 19:52:15 ]
pi_133919780
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:25 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Tsja, als interesse in de medemens, die al dan niet publiekelijk bekend is, onzin is, dan kun je FOK! ook wel opdoeken. Eigenlijk kun je dan het hele leven wel opdoeken. :')
Ah. Het is sociale betrokkenheid.

Dus.
pi_133919824
Bah bah....zoiets heeft dan een voorbeeldsfunctie en belangrijke publieke functie in het mooie stadje Maastricht.

Met een drankje teveel mannen zoenen. Moeten we dan maar accepteren. Maar Hoes kan niet accepteren dat er wiet gerookt wordt. Verwacht hij dat je dan mannen gaat pijpen, ongeacht je sexuele voorkeur? Of is het dat alcohol en wiet niet samen gaan? Walgelijke en hypocriete vertoning Hoes!

Daar waar de nood het hoogst is, treft men een camera
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 20:04:09 #190
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133919872
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:02 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ah. Het is sociale betrokkenheid.

Dus.
Welnee, simpel leedvermaak. Geef 's een alternatief voor mijn virtuele leegheid? ;(
pi_133920109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:03 schreef Sjeenkske het volgende:
Bah bah....zoiets heeft dan een voorbeeldsfunctie en belangrijke publieke functie in het mooie stadje Maastricht.

Met een drankje teveel mannen zoenen. Moeten we dan maar accepteren. Maar Hoes kan niet accepteren dat er wiet gerookt wordt. Verwacht hij dat je dan mannen gaat pijpen, ongeacht je sexuele voorkeur? Of is het dat alcohol en wiet niet samen gaan? Walgelijke en hypocriete vertoning Hoes!

Filmpje is _O-
pi_133920261
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:03 schreef Sjeenkske het volgende:

Denk dat Albert en Onno elkaar helemaal vrij laten, dus gewoon een open huwelijk met buitenechtelijke sexuele relaties. Je hoort het vaker over oudere homo-stellen die elkaar vrij laten maar toch bij elkaar blijven.
pi_133920994
Zo;n 10 jaar geleden was ik in Amsterdam uit en kwam daar oa Mike Starink en Albert Verlinde en zijn partner tegen..ze waren heel aardig, maar was allang duidelijk dat monogamie niet echt belangrijk was in hun relatie..mijn inziens hebben ze gewoon een open relatie.
pi_133922970
Waar moet over gepraat en nagedacht worden als er geen probleem is?
pi_133926586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef LoveProfuzion het volgende:
Zo;n 10 jaar geleden was ik in Amsterdam uit en kwam daar oa Mike Starink en Albert Verlinde en zijn partner tegen..ze waren heel aardig, maar was allang duidelijk dat monogamie niet echt belangrijk was in hun relatie..mijn inziens hebben ze gewoon een open relatie.
Spill the tea ! c_/
pi_133926677
Ik vond zijn reactie heel netjes en eerlijk... en vooral dat hij geen uitzonderingspositie wilde
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 4 december 2013 @ 22:31:06 #197
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_133926988
Ik vind Albert wel leuk eigenlijk
pi_133928440
Patty zit nu toch wel echt in de valse modus :D

Beau zit er wel wat fairder in
pi_133928742
Shownieuws lijkt een tikje te balen. :o

Bizar eigenlijk, dat ze er zo ontzettend veel aandacht aan besteden.
pi_133928842
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 23:08 schreef mootie het volgende:
Shownieuws lijkt een tikje te balen. :o

Bizar eigenlijk, dat ze er zo ontzettend veel aandacht aan besteden.
Nou ik vind het niet bizar... ze willen de grote concurrent een hak zetten, dit is een snoepkraam voor ze... en zeker Patty heeft ook nog wat persoonlijke appels te schillen met Albert :D

Ze balen omdat Onno en Albert nu samen een front vormen en die jongen hebben gezegd niks te zeggen en het helemaal dicht timmeren, daar kunnen de Sylvie's en Rafael's in deze wereld wat van leren :D

Ik denk wel dat er over een paar weken alsnog een breuk komt... het zou me niet verbazen in ieder geval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')