Ach 24 is volwassen maar toch jong en strak.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:02 schreef Terreros85 het volgende:
Dit deed hij wel goed inderdaad. Als je elke dag iedereen fileert moet je ook heel stil zitten als je zelf aan de beurt bent. Ik hoorde verder tussen de regels door dat het niet helemaal goed zit tussen die twee. Ze gaan er samen over praten. Als er geen probleem was, had Albert dat wel gezegd.
Verder vind ik dat Onno als burgemeester ook een enorm pleefiguur slaat. Een burgemeester moet in alle gevallen discreet zijn. Homo of hetero maakt dan niet uit. Wel dat het iemand van 24 is. Maar dit is een kwestie van smaak. Volgens de wet doet hij niets fout.
Er moest natuurlijk nog tijd overblijven om Nicolette en Albert over en weer veren in elkaars reet te stoppen.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
Normaal wordt zo'n gate in wording compleet uitgemolken door Boulevard, maar omdat het nu Albert zelf betreft, laten ze hem alleen het statement voorlezen en daarmee is de kous af.
Albert stopt ook vaak andere dingen in zijn reetquote:Op woensdag 4 december 2013 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er moest natuurlijk nog tijd overblijven om Nicolette en Albert over en weer veren in elkaars reet te stoppen.
Ah, je kent hem persoonlijk?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Albert stopt ook vaak andere dingen in zijn reet
Je bent weer eens irritant aanwezig.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Albert stopt ook vaak andere dingen in zijn reet
hoezo?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:16 schreef static het volgende:
[..]
Je bent weer eens irritant aanwezig.
Doen ze niet omdat Albert Verlinde dan boos wordt...en je weet: In Shownieuws land is Albert Verlinde koning.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:40 schreef Mylene het volgende:
Nou SBS, regel een interview met die toyboy. Misschien ook een boost qua kijkcijfers.
Ah. Het is sociale betrokkenheid.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, als interesse in de medemens, die al dan niet publiekelijk bekend is, onzin is, dan kun je FOK! ook wel opdoeken. Eigenlijk kun je dan het hele leven wel opdoeken.
Welnee, simpel leedvermaak. Geef 's een alternatief voor mijn virtuele leegheid?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ah. Het is sociale betrokkenheid.
Dus.
Filmpje isquote:Op woensdag 4 december 2013 20:03 schreef Sjeenkske het volgende:
Bah bah....zoiets heeft dan een voorbeeldsfunctie en belangrijke publieke functie in het mooie stadje Maastricht.
Met een drankje teveel mannen zoenen. Moeten we dan maar accepteren. Maar Hoes kan niet accepteren dat er wiet gerookt wordt. Verwacht hij dat je dan mannen gaat pijpen, ongeacht je sexuele voorkeur? Of is het dat alcohol en wiet niet samen gaan? Walgelijke en hypocriete vertoning Hoes!
Denk dat Albert en Onno elkaar helemaal vrij laten, dus gewoon een open huwelijk met buitenechtelijke sexuele relaties. Je hoort het vaker over oudere homo-stellen die elkaar vrij laten maar toch bij elkaar blijven.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:03 schreef Sjeenkske het volgende:
Bah bah....zoiets heeft dan een voorbeeldsfunctie en belangrijke publieke functie in het mooie stadje Maastricht.
Met een drankje teveel mannen zoenen. Moeten we dan maar accepteren. Maar Hoes kan niet accepteren dat er wiet gerookt wordt. Verwacht hij dat je dan mannen gaat pijpen, ongeacht je sexuele voorkeur? Of is het dat alcohol en wiet niet samen gaan? Walgelijke en hypocriete vertoning Hoes!
Spill the tea !quote:Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef LoveProfuzion het volgende:
Zo;n 10 jaar geleden was ik in Amsterdam uit en kwam daar oa Mike Starink en Albert Verlinde en zijn partner tegen..ze waren heel aardig, maar was allang duidelijk dat monogamie niet echt belangrijk was in hun relatie..mijn inziens hebben ze gewoon een open relatie.
Nou ik vind het niet bizar... ze willen de grote concurrent een hak zetten, dit is een snoepkraam voor ze... en zeker Patty heeft ook nog wat persoonlijke appels te schillen met Albertquote:Op woensdag 4 december 2013 23:08 schreef mootie het volgende:
Shownieuws lijkt een tikje te balen.![]()
Bizar eigenlijk, dat ze er zo ontzettend veel aandacht aan besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |