Beau gaat al los, die smalende blik, heerlijk!!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 17:29 schreef Mylene het volgende:
Show Vandaag heeft de jongen telefonisch gesproken, nu op SBS6.
Ja, hij geeft het ook gewoon toe!quote:Op woensdag 4 december 2013 17:33 schreef Pugg het volgende:
[..]
Beau gaat al los, die smalende blik, heerlijk!!!!
Ik denk niet dat hij bij de concurrent een verklaring gaat geven.quote:
Die is geen haar beter dan Albert zelfquote:Op woensdag 4 december 2013 17:33 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij Albert deze ellende echt gunt eigenlijk... volgens mij hebben ze allebei nog best goed contact...quote:Op woensdag 4 december 2013 17:51 schreef superniger het volgende:
heerlijk om te zien hoe Beau zat te genieten
Je had gisteren Show Laat moeten zien hoe Patty en Beau verheerlijkt zaten te kijken.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:33 schreef Pugg het volgende:
[..]
Denk het nietquote:Op woensdag 4 december 2013 17:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij Albert deze ellende echt gunt eigenlijk... volgens mij hebben ze allebei nog best goed contact...
Nog niet geweest... misschien bij Editie NL zometeenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Is de verklaring van Onno en Albert er al... of bewaren ze die echt voor Boulevard?
Valt toch reuze mee, of had je het op het NOS journaal verwacht? Neem aan dat Albert zo met z'n statement komt (scheiding?) En verder staat het op alle grote sitesquote:Op woensdag 4 december 2013 18:05 schreef Xan21 het volgende:
Knap die media black out rond dit onderwerp, kan je zien hoe 'hoog' die twee kwallen staan
Het is toch gewoon in de media? Of verwacht je brekend nieuws op alle zenders?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:05 schreef Xan21 het volgende:
Knap die media black out rond dit onderwerp, kan je zien hoe 'hoog' die twee kwallen staan
Spoilers.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:16 schreef maily het volgende:
Het gaat besproken worden en ook de foto gaan ze laten zien. En Albert is er zelf ook.
Ja... en misschien is het een opname voor een nieuwe musical ofzo? De opgewekte Albert lijkt er weinig mee te zitten...quote:Op woensdag 4 december 2013 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Albert is er gewoon zelf bij Boulevard... ik ben heel benieuwd
Wel het beste wat ie kan doen, daar gewoon zelf gaan zitten!
Denk het wel, beste wat hij kan doen is toch gewoon zelf er gaan zitten, wat de boodschap ook is. Lijkt me geen reclamestunt ofzo, mag toch hopen dat een burgemeester zich daar niet voor leent.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien kondigt ie wel zijn scheiding aan zo.
Dat laatste viel me ook al op ja... een hoax zou stiekem wel het leukst zijn gezien de hap van SBS...maar ik acht die kans klein gezien de functie van Onno en de ophef die het ook in de politiek heeft opgeroepenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ja... en misschien is het een opname voor een nieuwe musical ofzo? De opgewekte Albert lijkt er weinig mee te zitten...
Tsja, als interesse in de medemens, die al dan niet publiekelijk bekend is, onzin is, dan kun je FOK! ook wel opdoeken. Eigenlijk kun je dan het hele leven wel opdoeken.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit. Wat een mager leven moet je dan zelf hebben.
Winston Gersjtanowiets. Die vind buitenechtelijk zoenen bij homo's 'normaal'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |