Het is toch gewoon in de media? Of verwacht je brekend nieuws op alle zenders?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:05 schreef Xan21 het volgende:
Knap die media black out rond dit onderwerp, kan je zien hoe 'hoog' die twee kwallen staan
Spoilers.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:16 schreef maily het volgende:
Het gaat besproken worden en ook de foto gaan ze laten zien. En Albert is er zelf ook.
Ja... en misschien is het een opname voor een nieuwe musical ofzo? De opgewekte Albert lijkt er weinig mee te zitten...quote:Op woensdag 4 december 2013 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Albert is er gewoon zelf bij Boulevard... ik ben heel benieuwd
Wel het beste wat ie kan doen, daar gewoon zelf gaan zitten!
Denk het wel, beste wat hij kan doen is toch gewoon zelf er gaan zitten, wat de boodschap ook is. Lijkt me geen reclamestunt ofzo, mag toch hopen dat een burgemeester zich daar niet voor leent.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien kondigt ie wel zijn scheiding aan zo.
Dat laatste viel me ook al op ja... een hoax zou stiekem wel het leukst zijn gezien de hap van SBS...maar ik acht die kans klein gezien de functie van Onno en de ophef die het ook in de politiek heeft opgeroepenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ja... en misschien is het een opname voor een nieuwe musical ofzo? De opgewekte Albert lijkt er weinig mee te zitten...
Tsja, als interesse in de medemens, die al dan niet publiekelijk bekend is, onzin is, dan kun je FOK! ook wel opdoeken. Eigenlijk kun je dan het hele leven wel opdoeken.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit. Wat een mager leven moet je dan zelf hebben.
Winston Gersjtanowiets. Die vind buitenechtelijk zoenen bij homo's 'normaal'.quote:
Denk het niet... ik zet 5 EUR op het "we zijn uit elkaar gegroeid maar blijven goede vrienden-scenario" , ze hebben al eens eerder op het punt gestaan om uit elkaar te gaan namelijkquote:Op woensdag 4 december 2013 18:25 schreef ChatGirl het volgende:
Albert trekt zo meteen weer z'n zielige gezicht en vraagt om terughoudendheid van de media in 'de voor ons zo moeilijke tijd'.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk het niet... ik zet 5 EUR op het "we zijn uit elkaar gegroeid maar blijven goede vrienden-scenario" , ze hebben al eens eerder op het punt gestaan om uit elkaar te gaan namelijk
Ik vond het vorige week al zo frappant dat hij Boulevard presenteerde op de dag dat zijn schoonvader overleed... misschien ook een teken aan de wand.
Albert niet meer volop in schijnwerpers? Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:27 schreef quirina het volgende:
Misschien gaat Kwalbert wel met boulevard stoppen en zich richten op andere interessante objecten.
( tafel naar Onno's hoofd gooien of een plantenbak..)
Dat kan ook..quote:Op woensdag 4 december 2013 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk het niet... ik zet 5 EUR op het "we zijn uit elkaar gegroeid maar blijven goede vrienden-scenario" , ze hebben al eens eerder op het punt gestaan om uit elkaar te gaan namelijk
Ik vond het vorige week al zo frappant dat hij Boulevard presenteerde op de dag dat zijn schoonvader overleed... misschien ook een teken aan de wand.
Ach.. Ik zou hem niet missen.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Albert niet meer volop in schijnwerpers? Geloof je het zelf?
Ik ook niet, maar hij ons, in de rol van klappend en kwijlend klootjesvolk, wel.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:30 schreef maily het volgende:
Iemand vertelde net (in de uitzending) dat ze niet (meer) echt samenwonen....
Ik kijk geen Boulevard meer, dus dat laatste heb ik nooit gezien. En dat er problemen waren is me ook niet bekend. Ik ben het een beetje ontgroeid denk ikquote:Op woensdag 4 december 2013 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |