Denk het niet... ik zet 5 EUR op het "we zijn uit elkaar gegroeid maar blijven goede vrienden-scenario" , ze hebben al eens eerder op het punt gestaan om uit elkaar te gaan namelijkquote:Op woensdag 4 december 2013 18:25 schreef ChatGirl het volgende:
Albert trekt zo meteen weer z'n zielige gezicht en vraagt om terughoudendheid van de media in 'de voor ons zo moeilijke tijd'.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk het niet... ik zet 5 EUR op het "we zijn uit elkaar gegroeid maar blijven goede vrienden-scenario" , ze hebben al eens eerder op het punt gestaan om uit elkaar te gaan namelijk
Ik vond het vorige week al zo frappant dat hij Boulevard presenteerde op de dag dat zijn schoonvader overleed... misschien ook een teken aan de wand.
Albert niet meer volop in schijnwerpers? Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:27 schreef quirina het volgende:
Misschien gaat Kwalbert wel met boulevard stoppen en zich richten op andere interessante objecten.
( tafel naar Onno's hoofd gooien of een plantenbak..)
Dat kan ook..quote:Op woensdag 4 december 2013 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk het niet... ik zet 5 EUR op het "we zijn uit elkaar gegroeid maar blijven goede vrienden-scenario" , ze hebben al eens eerder op het punt gestaan om uit elkaar te gaan namelijk
Ik vond het vorige week al zo frappant dat hij Boulevard presenteerde op de dag dat zijn schoonvader overleed... misschien ook een teken aan de wand.
Ach.. Ik zou hem niet missen.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Albert niet meer volop in schijnwerpers? Geloof je het zelf?
Ik ook niet, maar hij ons, in de rol van klappend en kwijlend klootjesvolk, wel.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:30 schreef maily het volgende:
Iemand vertelde net (in de uitzending) dat ze niet (meer) echt samenwonen....
Ik kijk geen Boulevard meer, dus dat laatste heb ik nooit gezien. En dat er problemen waren is me ook niet bekend. Ik ben het een beetje ontgroeid denk ikquote:Op woensdag 4 december 2013 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik te laat met kijken / was te laat met kijken.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:29 schreef Mylene het volgende:
Show Vandaag heeft de jongen telefonisch gesproken, nu op SBS6.
dat is vervelend voor jequote:Op woensdag 4 december 2013 18:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben ik te laat met kijken / was te laat met kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |