dat heb ik ook niet gedaan.quote:
Hoe wil je het vieren van kerst verbinden aan hypocrisie? Het is ook gewoon een mooi feest in een van de donkerste perioden van het jaar. Dat het voor veel mensen verbonden is aan de geboorte van Christus is allemaal leuk en aardig, maar ik ben niet katholiek opgevoed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waar staat kerst dan voor volgens jou?
Wow, hard hoorquote:
wij mogen met kerstviering op het werk geen kerstman, dat is ook hypocrietquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoe wil je het vieren van kerst verbinden aan hypocrisie? Het is ook gewoon een mooi feest in een van de donkerste perioden van het jaar. Dat het voor veel mensen verbonden is aan de geboorte van Christus is allemaal leuk en aardig, maar ik ben niet katholiek opgevoed.
Als je carnaval viert en je daarna niet gaat vasten ben je zeker ook hypocriet? Dat is al lang niet meer van deze tijd.
Hoezo mag dat niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij mogen met kerstviering op het werk geen kerstman, dat is ook hypocriet
Waar werk je dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij mogen met kerstviering op het werk geen kerstman, dat is ook hypocriet
Hmm ja kan kloppen, wij hebben ook nooit een kerstman op het werk.quote:
2 man zijn jehova getuige en die hebben geprotesteerdquote:
robo is zelf limburgerquote:
gaat je geen zak aanquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoe wil je het vieren van kerst verbinden aan hypocrisie? Het is ook gewoon een mooi feest in een van de donkerste perioden van het jaar. Dat het voor veel mensen verbonden is aan de geboorte van Christus is allemaal leuk en aardig, maar ik ben niet katholiek opgevoed.
Als je carnaval viert en je daarna niet gaat vasten ben je zeker ook hypocriet? Dat is al lang niet meer van deze tijd.
dat is de gedachte achter kerst ... dus ja dat vind ik hypocrietquote:Kerstmis (veelal zo aangeduid door katholieken), kerst(feest) (veelal zo aangeduid door protestanten) of het geboortefeest van de Heer is een belangrijk christelijk feest in het kerkelijk jaar.
Wil ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:08 schreef Robophatt het volgende:
Mijn neefje had vroeger zo'n bestuurbare tank
het is zo hypocriet als wat je er zelf van maaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
dat is de gedachte achter kerst ... dus ja dat vind ik hypocriet
voor christus was er ook al een heidens feest in verband met de langste nacht dat is daar ook bij getrokken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, het is gewoon het feest van het lichtquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor christus was er ook al een heidens feest in verband met de langste nacht dat is daar ook bij getrokken.
en chanoeka is ook, al weet ik niet wat daarbij gevierd wordt
ga gewoon werken dan, zeiklulquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:26 schreef remi1986 het volgende:
echt van mij mogen ze al die feestdagen afschaffenZal blij zijn als het straks weer januari is
dat is dan meer de Luceferiaanse insteek, vrijmetselaars enzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, het is gewoon het feest van het licht
Leg uit? Of wil je dat ik je uitleg wat hypocriet betekent?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, het is gewoon het feest van het licht
hier wordt tijdens de kerst door een paar mensen doorgewerktquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gaat moeilijk he als het bedrijf dicht is
Dan zet je geen kerstboom neer en ga je lekker Die Hard kijken thuis ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Het was oorspronkelijk ook niet het feest om de geboorte van Christus te herdenken, dat hebben ze namelijk gewoon verplaatst naar de datum van het midwinterfeest dat al bestond. Die boom staat er echt niet voor jezus hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef Chloroform het volgende:
Kerst is allang geen feest meer om enkel de geboorte van Christus te herdenken, net zoals Koninginnedag, Pasen, 5 mei en alle andere feestdagen weinig van hun 'oorspronkelijke bedoelingen' nog hebben. Als je vindt dat het hypocriet is om Kerst te vieren, dan moet je ook bij alle andere feestdagen je bek houden en gewoon thuis blijven zitten met je bakkes.
Die twee gekkies?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier wordt tijdens de kerst door een paar mensen doorgewerkt
neem een bijbaantje met kerst dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Jawel die boom is wel vanwege Jezus. Het kruis waarop hij dood gaat is gemaakt van die boomquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het was oorspronkelijk ook niet het feest om de geboorte van Christus te herdenken, dat hebben ze namelijk gewoon verplaatst naar de datum van het midwinterfeest dat al bestond. Die boom staat er echt niet voor jezus hoor.
Ik ben niet zo thuis in al die dingen, het ging me meer om remi's reactie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het was oorspronkelijk ook niet het feest om de geboorte van Christus te herdenken, dat hebben ze namelijk gewoon verplaatst naar de datum van het midwinterfeest dat al bestond. Die boom staat er echt niet voor jezus hoor.
moest lachen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel die boom is wel vanwege Jezus. Het kruis waarop hij dood gaat is gemaakt van die boom
Ah, nou met mijn toevoeging heb je nog gelijker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in al die dingen, het ging me meer om remi's reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, door een man of 8. er is 1 fabriek hier in de buurt die kerstavond de productie stop legt en 2 januari weer opstart, maar verwacht dat in die periode vanalles wordt vervangen en omgebouwd.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, nou met mijn toevoeging heb je nog gelijker.
Het puntje op mijn i.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
en de kerstman, waar komt die dan vandaan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel die boom is wel vanwege Jezus. Het kruis waarop hij dood gaat is gemaakt van die boom
Spanje oorspronkelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de kerstman, waar komt die dan vandaan?
Walmartquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, heb jij je dagelijkse beweging ook weer gehad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:33 schreef Braddie het volgende:
Zo, altijd fijn om het even opgeruimd te hebben
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, heb jij je dagelijkse beweging ook weer gehad.
met een vliegende slee met rendieren naar de kribbe van jezus met mirre wierook en goud?quote:
Dat was iets met Odin, maar het hoe en waarom van de cadeautjes weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn kat heette Odin.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was iets met Odin, maar het hoe en waarom van de cadeautjes weet ik niet.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn kat heette Odin.
Goed verhaal, lekker kort.
Met de gedachte: "Nederland heeft Sinterklaas, dat kunnen wij ook, maar dikker zodat meer Amerikanen zich er in kunnen vinden"quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:De Amerikaanse Santa Claus is een verbastering van de Nederlandse naam Sinterklaas. Via de Amerikanen kwam de naam Santa Claus weer terug naar Europa. Vermoedelijk is de Amerikaanse Santa Claus een mengeling van Father Christmas en Sinterklaas, hoewel ook gebruiken van Duitse emigranten, zoals Knecht Ruprecht en Pelzmärtel, en het Duitse gebruik om cadeaus tijdens de kerst te geven, van invloed kunnen zijn geweest.
Bedacht door Coca-Cola, afgeleid van (onze) Sint.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Haha nee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bedacht door Coca-Cola, afgeleid van (onze) Sint.
heb je nog gelijk in ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
precies en daar sla je de spijker op zijn kop.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:39 schreef Robophatt het volgende:
Naja kunnen erover klagen dat het allemaal commerciele bullshit is, maar het is wel goed voor de economie
dat is dan ook het enige waar het goed voor isquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:39 schreef Robophatt het volgende:
Naja kunnen erover klagen dat het allemaal commerciele bullshit is, maar het is wel goed voor de economie
sommige duitsers vieren ook sinterklaas /sankt nikolaus..quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:37 schreef remi1986 het volgende:
dat met de cadeautjes is uit Duitse tradities. De kerstman is een mix van Sinterklaas en allerlei invloeden overal weg
[..]
In 1821, the book A New-year's present, to the little ones from five to twelve was published in New York. It contained Old Santeclaus, an anonymous poem describing an old man on a reindeer sleigh, bringing presents to children. Some modern ideas of Santa Claus seemingly became canon after the anonymous publication of the poem "A Visit From St. Nicholas" (better known today as "The Night Before Christmas") in the Troy, New York, Sentinel on December 23, 1823quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien is dat beeld daar dus van afgeleid?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:38 schreef remi1986 het volgende:
n 1930 kreeg de Amerikaanse tekenaar Haddon Sundblom de opdracht van Coca-Cola een serie advertenties te ontwerpen voor de aanstaande kerstperiode. De reclamecampagnes, met name die van in de jaren dertig, droegen bij tot het huidige uiterlijk en de grote bekendheid van Santa Claus.
Mwa, iets kort door de bocht misschien, maar de kerstman in zijn huidige vorm? Coca-Cola.quote:
Wachten op het Intertoys boekquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
Mensen die dan nors thuis gaan zitten klagen omdat ze het zo commercieel vinden.
Ik keek als kind altijd uit naar de speelgoedreclames op Fox Kids als we richting november gingen
Mijn eerste baantje was bij de Intertoys en dan had ik hem als eerste, weken nog voor hij in de bus lagquote:
Hahaha wtf.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:44 schreef Robophatt het volgende:
Cynische teringbende hier ook altijd
Ik vind kerst te gek en alle onzin die erbij hoort ook.
danquote:Father Christmas dates back as far as 16th century in England during the reign of Henry VIII, when he was pictured as a large man in scarlet robes lined with fur.
Odin:quote:The god Odin's role during the Yuletide period has been having influenced concepts of St. Nicholas in a variety of facets, including his long white beard and his gray horse for nightly rides Sleipnir), which was traded for reindeer in North America.
rustig maar hoor, denk aan je bloeddrukquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:44 schreef Robophatt het volgende:
Té gek inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:44 schreef Robophatt het volgende:
ik vind kerst wel leuk, alleen de cadeau's kopen vind ik maar zeikquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:44 schreef Robophatt het volgende:
Klap bijna uit elkaar van woedequote:Op vrijdag 29 november 2013 13:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
rustig maar hoor, denk aan je bloeddruk
quote:
Was ook een garpjequote:
Gewoon sexy beesten.quote:
Nee, hjb.quote:
En wat is het problematische daar aan?quote:
kom maar .. koffie staat klaarquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
HELEMAL PARRA GVD IK MAAK JE KAPOTTHTTHTTHDSHVHDHVD
Wanneer ben je jarig dan?quote:
Jezus (haha see what I did there), wat een zure zeikstraal ben je ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:53 schreef remi1986 het volgende:
o ja roddelen over anderen als een stel oude wijven, dat is normaal hier
Nee bedankt, wil nog niet dood.quote:
Vakantie... nu al?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef CristinaYang het volgende:
Blok afgerond, vakantie beginnen met Turkse pizza
hou je van pis dan? je hapt wel iedere keer zo lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus (haha see what I did there), wat een zure zeikstraal ben je ook.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik ga zingen
Zou jou zeker nog een paar dagen in leven houden voordat ik me van het bewijsmateriaal zou ontdoen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee bedankt, wil nog niet dood.
good for youquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef CristinaYang het volgende:
Blok afgerond, vakantie beginnen met Turkse pizza
Daar word ik voor betaald.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hou je van pis dan? je hapt wel iedere keer zo lekker
Lief.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou jou zeker nog een paar dagen in leven houden voordat ik me van het bewijsmateriaal zou ontdoen.![]()
Degenen die FOK!kers neuken wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:55 schreef Gridlok het volgende:
Zijn alle vrouwen die hier dan posten ook slut?
Bij mijn eerste stagebedrijf (klein autistisch slavendrijvend bedrijfjequote:Op vrijdag 29 november 2013 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier wordt tijdens de kerst door een paar mensen doorgewerkt
Hart voor z'n portemonnee zeker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij mijn eerste stagebedrijf (klein autistisch slavendrijvend bedrijfje) vierde de eigenaar oud&nieuw in het kantoortje.
Hij heeft de hele nacht doorgehaald om het een en ander bol te werken.Hart voor de zaak alles.
Nice welquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Iedere zes weken een week. Te veel coassistenten kregen burn outs
Cadeaus vind ik stom, bak liever een taart.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief.Zou overwegen om cadeautje te kopen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Cadeaus vind ik stom, bak liever een taart.
oke, 24 januari ben ik jarig..quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dit een subtiele hint voor Panz?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nah hij had iets compleet om zeep geholpen een dag eerder. Was ook geen fijn bedrijf, allemaal sociaal beperkt daar en draaide op gratis stagiaires die elk uur moesten inhalen.quote:
wat voor taart?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken. Kan je m wel zelf komen halen overigens.
Een gefeliciTAART.quote:
Met het regenachtige weer in Hilversum denk ik het wel jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, heb jij je dagelijkse beweging ook weer gehad.
Hey now, sinds ze niet meer strak staat van stress en slaaptekort ziet ze er weer vijf jaar jonger uit.quote:
Multilayer chocolate cake. Tenzij ik tijd te veel heb, dan wil ik wel een Red Velvet Cheesecake maken.quote:
Ja, superfijne handligging, klikt lekker, scrollwiel doet het perfect, 10/10 zou zo weer kopen.quote:
chocolate will be finequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Multilayer chocolate cake. Tenzij ik tijd te veel heb, dan wil ik wel een Red Velvet Cheesecake maken.
En lijk ik nog maar 35quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey now, sinds ze niet meer strak staat van stress en slaaptekort ziet ze er weer vijf jaar jonger uit.
kk bedankt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, superfijne handligging, klikt lekker, scrollwiel doet het perfect, 10/10 zou zo weer kopen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey now, sinds ze niet meer strak staat van stress en slaaptekort ziet ze er weer vijf jaar jonger uit.
Jammer zeg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAHAHEUHUEHUEHUHAHAAAAAAAAAAA
de uitnodiging is bij deze ingetrokken.
geakkiequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken, maar dat zelf ophalen blijft staan.
8-9 dec. ben ik in a'damquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken, maar dat zelf ophalen blijft staan.
Net zoals in de echte wereld dus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:53 schreef remi1986 het volgende:
o ja roddelen over anderen als een stel oude wijven, dat is normaal hier
Ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken. Kan je m wel zelf komen halen overigens.
zou best kunnen, had dat nog niet eens gezien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Patrick Kicken, is dat niet die jumpstyle gast?
VMBO Schoolplein SC.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Net zoals in de echte wereld dus.
Heb ik ook een keer gedaan voor een vriendin, jaar daarna toch maar weer gewoon cadeautje gekochtquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:
Ik had geen vmbo schoolpleinquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet niet hoe jouw VMBO Schoolplein eruit zag, maar de mijne was filled met drakentruien.
shagswagquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb hier nog wel wat shag voor je
drakentruien?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik had geen vmbo schoolpleinDeed vwo dus veel drakentruien en hockeymeisjes.
Vmbo'ers op onze school hadden wel swag volgens mij, maar ik weet niet of dat toen al bestond.
toen was yolo nog hakuna matata.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik had geen vmbo schoolpleinDeed vwo dus veel drakentruien en hockeymeisjes.
Vmbo'ers op onze school hadden wel swag volgens mij, maar ik weet niet of dat toen al bestond.
En wolvenshirts, bandshirts, shirts met van die 'grappige' teksten etcquote:
Inderdaad en zelf ringtones bouwen was de shitquote:
bamikanariequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Inderdaad en zelf ringtones bouwen was de shit
Mario ringtone maken met nokia programma.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Inderdaad en zelf ringtones bouwen was de shit
Dat had dWc vroeger ook op z'n overhemden.quote:
oh ja, bandshirts heb ik mezelf ook wel schuldig aan gemaaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En wolvenshirts, bandshirts, shirts met van die 'grappige' teksten etc
Koelies, kopen drakentruien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat had dWc vroeger ook op z'n overhemden.
Was zo vet he. Als je toen iemands telefoon op Turks zette was diegene ook gewoon echt de lul.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mario ringtone maken met nokia programma.
een longsleeve met LSD (London School of Development)quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En wolvenshirts, bandshirts, shirts met van die 'grappige' teksten etc
Kon je dat niet meer terug draaien dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was zo vet he. Als je toen iemands telefoon op Turks zette was diegene ook gewoon echt de lul.
Wow jij was zeker die populaire jongenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:16 schreef Loppe het volgende:
[..]
een longsleeve met LSD (London School of Development)
man wat was ik stoeeerrr
ben je uit 96 ofzo?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah, in het kader de middelbare school is dat voor mijn tijd
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was zo vet he. Als je toen iemands telefoon op Turks zette was diegene ook gewoon echt de lul.
Jawel, maar het menu bestond uit tekst dus je had geen plaatjes of niks om aan af te leiden waar je moest kijkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kon je dat niet meer terug draaien dan?
Jij bent me er eendquote:
ja met de mooiste chickquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow jij was zeker die populaire jongen
Waar ging het misquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:19 schreef Loppe het volgende:
[..]
ja met de mooiste chick
vergane glorie
Boeie, snake2 kun je in het turks spelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jawel, maar het menu bestond uit tekst dus je had geen plaatjes of niks om aan af te leiden waar je moest kijken
Denken dat je dat dan nog kon vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeie, snake2 kun je in het turks spelen.
Toen kon je dat nog niet Googelen. Of daar dacht je niet aan destijdsquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denken dat je dat dan nog kon vindenVerschilde een beetje per telefoon, sommige hadden nog iets van plaatjes. Vriendin van me heeft toen nog een Turk moeten zoeken om haar telefoon weer terug te zetten. Hadden we echt 3 ofzo
Haha 3 hele turken op je hele school, brabant zeker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denken dat je dat dan nog kon vindenVerschilde een beetje per telefoon, sommige hadden nog iets van plaatjes. Vriendin van me heeft toen nog een Turk moeten zoeken om haar telefoon weer terug te zetten. Hadden we echt 3 ofzo
Moest je ook echt naar de mediatheek gaan om op internet te kunnen, kwam eecht niet in je op.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toen kon je dat nog niet Googelen. Of daar dacht je niet aan destijds
Ilsequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toen kon je dat nog niet Googelen. Of daar dacht je niet aan destijds
wij hadden er geen zover ik weer. alleen wat surinamersquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hier op de basisschool 1quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Limburgquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha 3 hele turken op je hele school, brabant zeker.
De mediatheekquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Moest je ook echt naar de mediatheek gaan om op internet te kunnen, kwam eecht niet in je op.
Wij hadden een Marokkaanse tweelingquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier op de basisschool 1
en 1 neger.
Mooie tijden in mijn blanke elite buurt.
De turk ging huilen toen hij zijn cito toets uitslag kreeg. En toen zei iemand "ah joh, je kan toch gewoon vuilnisman worden, lekker in de buitenlucht en die geur dat valt jou toch niet op"quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wij hadden een Marokkaanse tweelingBasisschool
En dan wel allemaal projecten doen tegen racisme enzo
Toen had je nog zo'n stiekeme MSN voor op schoolquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mediatheekMet de meest onpraktische regelingen en praktijken om scholieren niet te laten rondkutten. Als het woord 'spel' werd ingetypt blokkeerde het systeem. Ging je iets opzoeken over een kaartspel voor een project en werd je van het systeem gelazerd
Thuis lekker uitpluizen met welke websites je ook op msn kon komen en dan allemaal stiekem uiproberen daar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toen had je nog zo'n stiekeme MSN voor op school
Ik had twee Turkse meisjes in de klas op de basisschool. Stinken bij het omkleden met gym.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier op de basisschool 1
en 1 neger.
Mooie tijden in mijn blanke elite buurt.
Magische hossels, evenals CD's branden toen bijna niemand nog een brander hadquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:25 schreef Gridlok het volgende:
Ik weet nog wel het moment toen je PS1 games kon downloaden en op een CD kon branden, magische tijden en eindeloos gamen.
de beheerder van de mediatheek had totaal geen verstand van computers. dus daar konden we eigenlijk wel alles doen zolang hij niet op het scherm mee keek.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toen had je nog zo'n stiekeme MSN voor op school
En al die kinders niet begrijpen dat Duitsers hier wel zomaar mochten komen wonen en Marokkanen (e.d.) niet zomaar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wij hadden een Marokkaanse tweelingBasisschool
En dan wel allemaal projecten doen tegen racisme enzo
Wow heftigquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
De turk ging huilen toen hij zijn cito toets uitslag kreeg. En toen zei iemand "ah joh, je kan toch gewoon vuilnisman worden, lekker in de buitenlucht en die geur dat valt jou toch niet op"
En toen iedereen schreeuwen "VECHTENNNNNN"
alleen bij het omkleden?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had twee Turkse meisjes in de klas op de basisschool. Stinken bij het omkleden met gym.
Nuchter is relatief bij een keta-zoon.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Magische hossels, evenals CD's branden toen bijna niemand nog een brander had.
Hij was gister trouwens nog nuchter.
Prepare your liver.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bavaria sixpacks, ¤1,49 omdat er teveel waren en ze weg moesten. Heb al 20 sixpacks nu, voor slechts ¤29,80. Dat zijn 120 blikjes 33 cl bier
. Da's een literprijs van ¤0,745
.
waar is het feestje?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bavaria sixpacks, ¤1,49 omdat er teveel waren en ze weg moesten. Heb al 20 sixpacks nu, voor slechts ¤29,80. Dat zijn 120 blikjes 33 cl bier
.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had twee Turkse meisjes in de klas op de basisschool. Stinken bij het omkleden met gym.
Wij hadden ooit een verjaardagsfeestje en toen ging het meisje wat jarig was onze stoelen afpakken en gooien met dingen en huilen omdat we moesten dansen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow heftigBij ons was dat Marokkaanse meisje niet uitgenodigd op het kinderfeestje van een ander meisje (waren wel vriendinnetjes) omdat dat niet mocht van die vader. Dus dat andere meisje helemaal aangevallen omdat ze racist was en weet ik het. Is zo'n groot drama geweest he
ging niemand meer naar dat kinderfeestje omdat racisme. Vond ik zielig dus ik ben gewoon wel gegaan
Feestjequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Wij hadden ooit een verjaardagsfeestje en toen ging het meisje wat jarig was onze stoelen afpakken en gooien met dingen en huilen omdat we moesten dansen.
En toen stormde ze naar boven, en toen werd haar moeder super boos op ons.![]()
Wowquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Wij hadden ooit een verjaardagsfeestje en toen ging het meisje wat jarig was onze stoelen afpakken en gooien met dingen en huilen omdat we moesten dansen.
En toen stormde ze naar boven, en toen werd haar moeder super boos op ons.![]()
Wat is deze nou weerquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
"Katie, would you like to carve the turkey? You've had a lot of practice cutting things."
Time to HANG the decorations, anyone but Katie she sucks at hanging
We have more than enough gravy so feel free to drown your mash potatoes in it. For fuck's sake Katie I said your potatoes not yourself!
"Oh man I'm stuffed! Time to sit on the couch and slip into a coma. Just like last week when Katie raided gramma's medicine cabinet."![]()
![]()
Iemand die een gebeurtenis vertelt over z'n familie in een Scumbag Steve meme, met eronder 4 reacties eropquote:
Bedankt voor de ophelderingquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iemand die een gebeurtenis vertelt in een Scumbag Steve meme, met eronder 4 reacties erop?
Ik draag het stokje aan je over. Tenminste als dingen met FOK!kers doen zwaarder telt dan met gewone mensen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe normaal, volgens mij zijn wij de braafsten hier
Als ze gelijk foto's publiceert wordt dat wel heel lastig ja. Moet ze eerst alle viezeriken eruit filteren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
FOK!wijven.
Het komt natuurlijk nooit voor dat een echt lekkere chick d'r vriend op FOK! gaat zoeken.
[ afbeelding ]
Zie je het al voor je, zo'n 8,50/10+ die op FOK! haar vriend tegenkomt.
Uhh, oké.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze gelijk foto's publiceert wordt dat wel heel lastig ja. Moet ze eerst alle viezeriken eruit filteren.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft krio jou nu nog niet gehandpuppet?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
MI van krio die poppenkast met jou speelt
[ Bericht 12% gewijzigd door krioro op 29-11-2013 17:31:32 ]full stops and exclamation marks
watquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
sta net me baard te trimmen, klop zo keer door me baard heen om het beetje netjes te maken, zit er een stuk haar in me huid. Klacht, mijn baard is van hout.
Wtf, jij hebt gewoon mesbaardhaar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
sta net me baard te trimmen, klop zo keer door me baard heen om het beetje netjes te maken, zit er een stuk haar in me huid. Klacht, mijn baard is van hout.
quote:
Conditioner, olie, kammen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
Niks hebben of kunnen laten groeien wat op een echte baard lijkt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen gewone stoppelige, doch zachte baard maar een deurmat hebben.
'Chu talm'bout?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks hebben of kunnen laten groeien wat op een echte baard lijkt.
quote:#winterfur #beardbygucci #barbapapaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ja ik herinner me nu dat je ook wel eens een baard hebt. Dacht even dat je facial hair je bodyhair matchte, my bad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
'Chu talm'bout?
[..]
#winterfur #beardbygucci #barbapapa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door krioro op 29-11-2013 20:16:51 ]full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, ja ik herinner me nu dat je ook wel eens een baard hebt. Dacht even dat je facial hair je bodyhair matchte, my bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hipsterbeforehipstergothipsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Modus op 29-11-2013 20:26:49 ]
lopen dakloze junks er niet zo bij¿quote:
gore klootzakkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Die hadden de look van mij gejat ja.
YOOOOOOOOOOOOOOquote:
Whehehe. U mirin'?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
YOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!
The old Matisyahu lookin' ass nigga
Mr. "I can stuff a Thanksgiving turkey in my beard" ass nigga
Wahrheit before he went to jail lookin' ass nigga
Swizz Beatz turned broke lookin' ass nigga
"I donate hair to charity" lookin' ass nigga
Je kan haarmaskers ook voor je baard gebruiken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als baardmaskers als een soort haarmasker?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Je kan haarmaskers ook voor je baard gebruiken.
Werkt vast goed tegen een prikbaard.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Je kan haarmaskers ook voor je baard gebruiken.
Koeliequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
'Chu talm'bout?
[..]
Ik gebruik het zelf niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]wat.
Jij moet echt niks meer zeggen over m'n CR7 look met roze sportwagen in GTA V.
Die unibrow?quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:53 schreef Robophatt het volgende:
Ik houd zo van lurken in die fototopics. Echte FOK!ker gespot
Ik zat meer aan F1978 te denken. Dat hij een foto post met al die mensen die al een beeld hadden over hem hier. Wauw.quote:
Met z'n kruimeldief jaquote:
Die heeft een unibrow. :pquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zat meer aan F1978 te denken. Dat hij een foto post met al die mensen die al een beeld hadden over hem hier. Wauw.
Is toch mannelijk. Liever dat dan van die dunne vrouwelijke/onschuldige wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft een unibrow. :p
Geen heel erge, maar dat is dus ook heel makkelijk met een pincet zelf weg te plukken.
Het is even lelijk, maar een unibrow is beter, want daar kun je heel makkelijk iets aan doen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Is toch mannelijk. Liever dat dan van die dunne vrouwelijke/onschuldige wenkbrauwen.
Jouw dikke kont is het beste.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is even lelijk, maar een unibrow is beter, want daar kun je heel makkelijk iets aan doen.
Lekker gedoucht?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jouw dikke kont is het beste.
Ik ga douchen doei.
Je hebt een bollere snoet gekregen. Ook wintervoorraadje opgeslagen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
'Chu talm'bout?
[..]
Och schatje toch, je stalmaatjes pleuren je timeline vol met bitstrips?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:47 schreef Chai het volgende:
Kutfacebook, als ik hide all from bitstrips doe en daarna F5 zijn die plaatjes er gewoon weer.
Oh als ik een reden opgeef werkt het wel.
Nee die nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Och schatje toch, je stalmaatjes pleuren je timeline vol met bitstrips?
Inderdaad, ik spot een onderkin.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt een bollere snoet gekregen. Ook wintervoorraadje opgeslagen?
Dat is toch een goede motivatie om af te vallen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die niet
Het irritantste stalgenootje is vanaf vandaag ook weg. Pony verkocht, want ze werd er te dik voor.
Haha tjezusquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:03 schreef Chai het volgende:
Het irritantste stalgenootje is vanaf vandaag ook weg. Pony verkocht, want ze werd er te dik voor.
of een groter paard te kopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch een goede motivatie om af te vallen?
Haha het valt wel mee met de dikte hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch een goede motivatie om af te vallen?
Die unibrowquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:54 schreef Chai het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)rlijk_wakker_gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |