Awh oke kies de 3e maar dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:24 schreef Dven het volgende:
Gedist door een model slash lekker wijf.
Mijn leven is voorbij
Heb al gekozen. Ik heb een extra grote besteld omdat ik me nu zo rot voel. Daar gaat m'n modellencarrierequote:
Mooi photoshoplijfje.quote:
Hehehehehehehehequote:Op donderdag 28 november 2013 18:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb al gekozen. Ik heb een extra grote besteld omdat ik me nu zo rot voel. Daar gaat m'n modellencarriere![]()
Al heb ik vernomen dat die modelletjes stiekem soms heel wat weg krijgen
Oja, sommige vrouwen worden als barbiepop geboren. Ik was het helemaal vergeten.quote:
Ben ik niet gelukkigquote:Op donderdag 28 november 2013 18:32 schreef Dven het volgende:
Al geloof ik je wel als je zegt dat het veer is
Vage russische shitquote:Op donderdag 28 november 2013 18:37 schreef Robophatt het volgende:
Wow man wat betekent die titel zeg het me ik kan het niet aan
Niet veel. Er staat Sossiya. Dat betekent niets voor zover ik weetquote:Op donderdag 28 november 2013 18:37 schreef Robophatt het volgende:
Wow man wat betekent die titel zeg het me ik kan het niet aan
Jammerquote:Op donderdag 28 november 2013 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet veel. Er staat Sossiya. Dat betekent niets.
Veeeel te donker voor jou, joh.quote:
Sos is saus. Het zou sausig kunnen betekenen. In ieder geval geen gebruikelijk woordquote:
Volgens google translate is het brutaalquote:Op donderdag 28 november 2013 18:41 schreef Robophatt het volgende:
Wow ik heb het mysterie opgelost.
Vorige TT betekende Rusland. Deze Susland
Hm, dat gekke FOK! veranderde de TT zomaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet veel. Er staat Sossiya. Dat betekent niets voor zover ik weet
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:41 schreef Robophatt het volgende:
Wow ik heb het mysterie opgelost.
Vorige TT betekende Rusland. Deze Susland
Aan mij vroeg hij 'bedoel je rossiya?' en toen zei ik 'ja' en toen vroeg de Google 'bedoel je [rossiya in russische letters]?' en toen zei die ruslandquote:Op donderdag 28 november 2013 18:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens google translate is het brutaal
Zou er echt iets van zeggen, slaat nergens opquote:
+0,5 naamquote:
Heb al TR gemacht.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou er echt iets van zeggen, slaat nergens op
is ookquote:Op donderdag 28 november 2013 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zou klinken als iets wat yoda zegt.
Had een mandje. Maar zelfs dat helpt vaak niet. Dan gaan ze gewoon tegen je karretje aan staan douwen en dus tegen jou om hun boodschappen maar zo ver mogelijk naar voren te kunnen neerleggen. Zulke mensen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef Salatrel het volgende:
Amateurs die hun karretje niet gebruiken om afstand te bewaren tussen de eigen boodschappen en de volgende in de rij
gewoon dat karretje een zwieper naar achteren geven duhhquote:Op donderdag 28 november 2013 20:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Had een mandje. Maar zelfs dat helpt vaak niet. Dan gaan ze gewoon tegen je karretje aan staan douwen en dus tegen jou om hun boodschappen maar zo ver mogelijk naar voren te kunnen neerleggen. Zulke mensen..
Inb4 4EBE 'Ja idd'
Jammer, dacht dat jij wel open stond voor dit soort fratsen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weenie waar jij van droomt maar ik hoef niet zo nodig een vent die mijn voeten likt
Te diep in de keta gekeken?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Papieeeeeeeeees,
Mn telefoon is gejat dus jullie numemrs niet meer.
Heb zin om biertje te doen. Dus sms of bel ff je nummer door
joeeee![]()
Ik hou van die jongen.
Ben de jouwe ook kwijt. Ik dm jequote:Op donderdag 28 november 2013 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Papieeeeeeeeees,
Mn telefoon is gejat dus jullie numemrs niet meer.
Heb zin om biertje te doen. Dus sms of bel ff je nummer door
joeeee![]()
Ik hou van die jongen.
of GHB.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou nog best kunnen ook, zal 's vragen, als je juist was ben je echt een baas.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Snap trouwens ook niet hoezo zij FOK!chick van 2013 ofzo is geworden, dat is net als Adèle de knapste zangeres van 2013 vinden.
Dat soort verkiezingen op FOKquote:
Vakjury met allemaal moderators erin zeker?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat soort verkiezingen op FOKFOK is een smakeloos forumpje. Laat gewoon een vakjury beslissen
Doe je ding zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Chloroform het volgende:
Er moet een lijst komen met welke FOK!verkiezingen KLB SC'ers zouden winnen.
Zit mobiel en meh, toch geen zin in.quote:
Vraag ut 'r xdquote:Op donderdag 28 november 2013 23:02 schreef aight1 het volgende:
Woont wolvendagen in eindhoven tegenwoordig
1 is genoegquote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Vakjury met allemaal moderators erin zeker?
ja weetnie ik ben hier nooit mss heb ik gemistquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Salatrel het volgende:
De gouden asperge voor beste pool gaat iig naar veer
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:52 schreef krioro het volgende:
Al die FOK!kers die wd op tinder tegenkomen ineens, lol.
?quote:
Las eerder vandaag een post van iemand die zei wd op tinder te zijn tegengekomen, nu weer.quote:
De nu weggemodereerde posts van dWc in US, die ik nog net zag voor ik wegging vanavond.quote:[..]
?
Ja, dat dwc fotos van wd aan het spreaden zou zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:06 schreef krioro het volgende:
Of maakte je een grap over dWc en wd op tinder die ik niet vatte? =$
Oh.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, dat dwc fotos van wd aan het spreaden zou zijn.
wat waar?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:52 schreef krioro het volgende:
Hmm Rotterdam toch? Ga daar binnenkort een Tinderen. Wd als je dit leest, dm bby. Dan hoef ik niet naar Rotterdamquote:
Wat vind je van mijn FoBo meisje? Ik kwam er pas achter dat ze 1.76 isquote:
Dunno, aight woont in Eindhoven en zegt 3 km, verwarring alom.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm Rotterdam toch? Ga daar binnenkort een Tinderen. Wd als je dit leest, dm bby. Dan hoef ik niet naar Rotterdam
Very nice.quote:[..]
Wat vind je van mijn FoBo meisje? Ik kwam er pas achter dat ze 1.76 ismaar zou nog steeds
Oh ook een tripje Eindhoven dan. Chillen met deadprezquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Dunno, aight woont in Eindhoven en zegt 3 km, verwarring alom.
[..]
Very nice.Is dat een probleem dan, 1,76m?
Hm, mjah, ik heb nog nooit een dame gedate die langer was dan ik eigenlijk. Wel een paar die bijna even lang waren en met hakken dus langer. =$ Een klein verschil in mijn nadeel zou me niet tegenhouden though, denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ook een tripje Eindhoven dan. Chillen met deadprez
Dat is bijna 3 cm groter dan mij
Mag niks zeggen van m'n advocaat, maar het heeft te maken met sleutels en bitcoins.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vertel eens over jouw afperspraktijken in Zuid dan
Staat in m'n ondertitel, 1,80m.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
Vind ongeveer 1,65 ideaal. Maar deze vergeef ik die paar cm'er welHoe lang ben je eigenlijk?
Deze bitcointalk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mag niks zeggen van m'n advocaat, maar het heeft te maken met sleutels en bitcoins.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mag niks zeggen van m'n advocaat, maar het heeft te maken met sleutels en bitcoins.
Ben je al ingestapt?quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verdien bitchcoins met huiswerk.
Je kan nu in een paar weken financieel onafhankelijk worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik doe liever aan grotemensenbeleggen.
Of de koers crasht weer en je bent je geld kwijt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan nu in een paar weken financieel onafhankelijk worden.
En dat alles bespeeld is en er 1 miensch rijk is geworden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Of de koers crasht weer en je bent je geld kwijt.
Een crash is een nieuw koopmomentquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Of de koers crasht weer en je bent je geld kwijt.
Voor echte winst ben je te laat natuurlijk. Maar als je er twee jaar geleden bij was geweest en je die BTC allang verkocht natuurlijk. Is wel een FOK!er die er al jaren mee bezig is. Die heeft nu paar ton winstquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:58 schreef Gridlok het volgende:
Toch het idee dat het weer zo iets is waar je nu te laat mee bent.
Als ik 10000 jaar geleden het vuur had uitgevonden was ik nu rijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een crash is een nieuw koopmoment
[..]
Voor echte winst ben je te laat natuurlijk. Maar als je er twee jaar geleden bij was geweest en je die BTC allang verkocht natuurlijk. Is wel een FOK!er die er al jaren mee bezig is. Die heeft nu paar ton winst
nee hoor, dan was je nu doodquote:Op vrijdag 29 november 2013 03:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik 10000 jaar geleden het vuur had uitgevonden was ik nu rijk.
Autarkisch is het nieuwe autistisch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan nu in een paar weken financieel onafhankelijk worden.
Ja, maar als je nooit verkoopt met winst heb je daar niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een crash is een nieuw koopmoment
Als je weet wat je doet is dit juist een markt om een beetje te speculeren. Zoveel mensen die geen verstand van zaken hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2013 03:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, maar als je nooit verkoopt met winst heb je daar niet zoveel aan. [ afbeelding ]
Nee maar mij veel te veel hype (en dus fluctuaties), er zijn genoeg financiële derivaten waar je ook snel grote winsten mee kan behalen. Als je weet wat je doet. [ afbeelding ]
Door die mensen bevalt het me juist niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je weet wat je doet is dit juist een markt om een beetje te speculeren. Zoveel mensen die geen verstand van zaken hebben
Door mensen zoals jij zaten we 5 jaar lang in een crisisquote:Op vrijdag 29 november 2013 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je weet wat je doet is dit juist een markt om een beetje te speculeren. Zoveel mensen die geen verstand van zaken hebben
Dat komt door de VVDquote:Op vrijdag 29 november 2013 03:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij zaten we 5 jaar lang in een crisis.
Altijd 's nachtsquote:Op vrijdag 29 november 2013 03:15 schreef remi1986 het volgende:
pfff het is weer triest gesteld met het niveau van de topics in KLB als ik zo vrij mag zijn
quote:
1 | 211 00421 27-04-2010 16-11-2011 MUZ krioro |
Heb mijn kop kaalgeschoren, een grote maoritattoo op mijn gezicht laten zetten en me gewassen. Nu zullen ze me nooit meer vinden.quote:
Ahhhhhh kom doe lijstjequote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit mobiel en meh, toch geen zin in.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
Godver de spanning!
6 aug. ps4 gepre-ordered. Paar weken terug belden ze of ik Killzone erbij wou voor 30eu.
Gedaan.
Vandaag lees ik dat heel veel mensen al bericht hebben dat hun ps4 klaar staat maar ik nog niet
Enop de site staat dat de 2e batch pas eind januari 2014 komt
Serieus krijg nu net smsje binnen dat ie klaar ligtquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nee maar serieus, ik voel met je mee broeder.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus krijg nu net smsje binnen dat ie klaar ligt
geeft die puistenkop 50 cent gooit de ps4 op de grond en begint te stampen die puistenkop zo van WAT FLIK JIJ NOU waarop nootjes zegt wheheheh ja ik heb hem toch gekocht hehehequote:Op vrijdag 29 november 2013 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier dacht ik dat er leuke (matige) grap aankwam.
windows media playerquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:28 schreef remi1986 het volgende:
pff ben ik al 3 uur bezig om software te vinden die content rechtstreeks naar mijn mediaplayer kan pushen, tig software geprobeerd, blijkt die functionaliteit gewoon in Windows Media Player te zitten
ja ken dat, maar ik wil pushen, dus ik klik op mijn laptop iets aan en mijn mediaplayer speelt het afquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
windows media playergewoon ps3mediaserver toch
in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden werkt dat met elk dlna apparaat
Soms vraag ik me echt af of jij niet een paar keer te veel op die kop van je bent getikt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geeft die puistenkop 50 cent gooit de ps4 op de grond en begint te stampen die puistenkop zo van WAT FLIK JIJ NOU waarop nootjes zegt wheheheh ja ik heb hem toch gekocht hehehe
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of jij niet een paar keer te veel op die kop van je bent getikt.
Ik ben bekend met deze hilarische garp (quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
is er weer een lijstje?quote:
Nee.quote:
okequote:Op vrijdag 29 november 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.
Als er echt leuke onderwerpen zijn, wil ik er wel over nadenken.
Sorry.quote:
Moet je?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:24 schreef Snowbells het volgende:
Die discussie
Alsof je er zelf uit ziet als een seksgod, pls
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:52 schreef krioro het volgende:
1.65 - 1.70m indeed!quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
Vind ongeveer 1,65 ideaal. Maar deze vergeef ik die paar cm'er wel
Oh wat leuk, zijn jullie aan het daten? Wisten we niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
1.65 - 1.70m indeed!CY moest daar weer net boven gaan zitten. En ze kwam er nog mee weg ook.
![]()
Nu je het zegt, al een tijdje. 6 month mark is in zicht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wat leuk, zijn jullie aan het daten? Wisten we niet.
Wie de mooiste inhammen heeftquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.
Als er echt leuke onderwerpen zijn, wil ik er wel over nadenken.
Dat zou dan zn laatste HEUHEUHUEHEU zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:17 schreef Salatrel het volgende:
nootjes naar die winkel staat daar zon puistekop zo van: HAHAHAHAH GARPJE!!! KOM VOLGENDE MAAND NOG EENS TERUG HUEUEUEUE
Flikker eens op met je CY verwijzingen aldoor johquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
1.65 - 1.70m indeed!CY moest daar weer net boven gaan zitten. En ze kwam er nog mee weg ook.
![]()
Hahahah gvd.quote:
Verbitterde apenziel ben je ook zeg, alsof ik jou laat bepalen wat ik wel of niet in mijn posts flans.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flikker eens op met je CY verwijzingen aldoor johis dat nu nog niet voorbij? gypsykk zeg
Ik laat elke post controleren door nootjes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verbitterde apenziel ben je ook zeg, alsof ik jou laat bepalen wat ik wel of niet in mijn posts flans.
gypsykk?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flikker eens op met je CY verwijzingen aldoor johis dat nu nog niet voorbij? gypsykk zeg
Oh echt laat je mij dat niet bepalen nee? wow ok!quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verbitterde apenziel ben je ook zeg, alsof ik jou laat bepalen wat ik wel of niet in mijn posts flans.
Check yourself before you crack yourself.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik laat elke post controleren door nootjes.
Free mind, free spirit, independent alles. En weet je Nootmans: CY vindt dat ook, bihihi.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh echt laat je mij dat niet bepalen nee? wow ok!
Koop een vaginale douche en vier hetquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Check yourself before you crack yourself.
[..]
Free mind, free spirit, independent alles. En weet je Nootmans: CY vindt dat ook, bihihi.
Okay, even zonder grappen: pussy smaakt beter als het niet elke dag gewassen wordt. Real talk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koop een vaginale douche en vier het
Brengt je weer terug naar je tienerjaren eh?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof je op je hand ligt te sabbelen.
Als je dit niet had verteld had ik het nooit geweten man thanksquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay, even zonder grappen: pussy smaakt beter als het niet elke dag gewassen wordt. Real talk.
Smaakloze puni met een te lichte twist van poes, meh. Alsof je op je hand ligt te sabbelen.
Zaterdagavond: beetje in je kamer feesten met een gebrande cd van Sean Paul, lekker op je hand sabbelen. Flitsende computerterminals en de hamster die los loopt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Brengt je weer terug naar je tienerjaren eh?
quote:
al best lang eigenlijkquote:
Lamonquote:
Cute. Blijft smaak natuurlijk. Fris gewassen puni ben ik sneller flauw van. You can't savor all the little emotions!quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je dit niet had verteld had ik het nooit geweten man thanks!!!!!!
Overigens is het niet helemaal waar
K.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cute. Blijft smaak natuurlijk. Fris gewassen puni ben ik sneller flauw van. You can't savor all the little emotions!
Vanochtend dacht ik trouwens nog een brakke Veer te spotten in de metro. Bleek niet zo te zijn. Die hamster ligt gewoon nog te slapen.
Wow :squote:Op vrijdag 29 november 2013 02:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Staat in m'n ondertitel, 1,80m.
Ik heb ze liever aan de lange kant eik.
quote:
Ze ging hier een uurtje geleden de deur uit dus zou goed kunnenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
K..
Ik denk dat Veer net thuis is idd
Ja, dat smste ze alquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze ging hier een uurtje geleden de deur uit dus zou goed kunnen
Hahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Is dat raar danquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cute. Blijft smaak natuurlijk. Fris gewassen puni ben ik sneller flauw van. You can't savor all the little emotions!
Vanochtend dacht ik trouwens nog een brakke Veer te spotten in de metro. Bleek niet zo te zijn. Die hamster ligt gewoon nog te slapen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha
Haha, wist niet helemaal zeker meer of je nou wel of niet een oorbel had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Hij negt je en speelt hard2get, eigenlijk wil hij die LTR kaart opgooien.quote:
Heeft krio jou nu nog niet gehandpuppet?quote:
en jij bent jaloers zeker..quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef Mortaxx het volgende:
Zitten mensen burger king te eten in de trein
Lekker voor jequote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef Mortaxx het volgende:
Zitten mensen burger king te eten in de trein
Alleen maar trolls daarquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:45 schreef Panzermaus het volgende:
R&P / Potentieel vriendje kijkt misschien schimmige porno... wat nu?
Laterale mi kanki maximus reactie hier.
Trollquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:45 schreef Panzermaus het volgende:
R&P / Potentieel vriendje kijkt misschien schimmige porno... wat nu?
Laterale mi kanki maximus reactie hier.
dan zou ik ook jaloers zijn op de gene die een whopper naar binnen aan het werken isquote:
Van Veer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat van Veer of dat van die fris gewassen puni.
Hij mixt beide, op zich zelf staande, zinnen weer als 1 zin waarin hij Veer aanhaaltquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat van Veer of dat van die fris gewassen puni.
Hilarisch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij mixt beide, op zich zelf staande, zinnen weer als 1 zin waarin hij Veer aanhaalt
Oh had verwacht dat je alleen een spellingsfout zou aanhalenquote:
LTR?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
IN THE LAND OF GODS AND MONSTERS VEER AND ZOSK WERE ANGELS LOOKING TO GET FUCKED HARD INNOCENCE LOST XVID 1080
[..]
Hij negt je en speelt hard2get, eigenlijk wil hij die LTR kaart opgooien.
Ik kan hier geen uitspraken over doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft krio jou nu nog niet gehandpuppet?
Sletquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan hier geen uitspraken over doen.
MI van krio die poppenkast met jou speeltquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan hier geen uitspraken over doen.
Nee. het ging nu over jou toch? :squote:Op vrijdag 29 november 2013 11:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je een FOK!ker neukt ben je dan gelijk een slet?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je een FOK!ker neukt ben je dan gelijk een slet?
Daarom vinden mannen (hoor ik dan vaak) kleine meisjes zo leuk. Kunnen ze makkelijk optillen, op bed gooien, etc.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
MI van krio die poppenkast met jou speelt
Haha nee, is niet zo (srs).quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. het ging nu over jou toch? :s
Maar wel dus... nice
Op Tinder? Ik had toen gewoon een stuk miniproza met wat halfgrappige onrealistische over-the-top kwalificaties en wat sneren richting Hyves en gare 'alles goed' gesprekken.quote:
Mozy schijnt FOK!ker af te zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Zeg je omdat je zelf ook een FOK!ker neukt
quote:
Ben je bang om een slet te zijn of zo? Ben nu net onderweg naar huis van fokker nr. 2quote:
op 1 dag? slet!quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je bang om een slet te zijn of zo? Ben nu net onderweg naar huis van fokker nr. 2maar yolo
Dm eens een voorbeeld? Ga ik b tinder weer eens opstartenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op Tinder? Ik had toen gewoon een stuk miniproza met wat halfgrappige onrealistische over-the-top kwalificaties en wat sneren richting Hyves en gare 'alles goed' gesprekken.
Heel typisch allemaal, en gemakkelijk op te reageren voor meisjes die daar ook zo op haten.
[..]
Mozy schijnt FOK!ker af te zijn.
Zeker ritje gemaakt in Rico's Audi.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je bang om een slet te zijn of zo? Ben nu net onderweg naar huis van fokker nr. 2maar yolo
Bij Rico had ik nu nog wel in bed gelegen, want hoef dan alleen nog maar een klein stukje naar huis te fietsen. Edit: oh nee toch niet, dan was ik gewoon netjes naar mijn doktersafspraak om half 11 geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker ritje gemaakt in Rico's Audi.
Please wacht daarmee tot na het weekend. Wil hem het zelf als eerst vertellenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:07 schreef Mortaxx het volgende:
Iemand moet het verzameld werk van Chai eens naar Mozy sturen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
MI van krio die poppenkast met jou speelt
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Please wacht daarmee tot na het weekend. Wil hem het zelf als eerst vertellen
Crap, dacht dat ik hem nog in mijn Notes.app zou hebben. Niet dus. Het ging ongeveer van "Wereldverbeterende slaapkameracrobaat, ideale, ongehuwde en geheel soavrije schoonzoon metzonder bindingsangst en allerbeste louter vriendschappelijke future vriend van je allerbronstigste vriendinnen", etc.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dm eens een voorbeeld? Ga ik b tinder weer eens opstarten
gvd, ik word moe van jequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Crap, dacht dat ik hem nog in mijn Notes.app zou hebben. Niet dus. Het ging ongeveer van "Wereldverbeterende slaapkameracrobaat, ideale, ongehuwde en geheel soavrije schoonzoon metzonder bindingsangst en allerbeste louter vriendschappelijke future vriend van je allerbronstigste vriendinnen", etc.
Het was een mix van een duidelijk overarrogante advertentie en een rant tegen het stereotype gebruiker van die app. Happen dat ze deden.![]()
"Nagels niet te lang, jong en dynamisch team dat het niet erg vindt om langer door te gaan etc. Deze tent zit vol met spontaan diepzinnige Lloret de Mar konijnen met cliché quotes, een duckface en een kinderwens", blablabla.
Dan wat over actieve waardering van Microgynon 30, een gezonde dosis labiliteit, etc. Gepaste Emoji's erbij, Hercules foto, je kent het wel.
Veel meisjes begonnen dan of het goed was dat ze een andere pil dan Microgynon 30 hadden.Ze waren door die toevoeging in ieder geval al meteen ingesteld op seks-ish berichten enzo, was wel tof. Nooit shit over 'alles goed' en 'wat studeer je', nee, meteen ineens stoere praatjes van ze. Speciaal voor Nootmans: dat viel me zo op dat ik die houding later ook in mijn eerste DM's met CY gebruikt heb.
Voor de rest in die chats veel met gepaste oneliners en lyrics uit liedjes smijten enzo, en niets zeggen was beter dan iets gaars zeggen.
We kunnen voor jou beter een nieuwe tagline maken. Ik had grotendeels waardeloze matches van het type wat ik vorige week beschreef, uitgezonderd met wat oudere studentes. Maar misschien ligt dat eerder aan Tinder.![]()
Haha en die mooie posts van jou hier vindt je niet teveel typewerk?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:31 schreef Panzermaus het volgende:
Vond het verspilde moeite iig. Te veel werk om al die shit op je telefoon te typen en gewoon veel saaie meisjes die je ook in de kroeg zou vinden. Maar het had wel een hoge addiction factor (onbeperkt plaatjes kijken) en een leuk inzicht.
totdat ze opweg waren naar je huis waar op dat moment ingebroken werdquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wie zegt dat die agent dood is? Dit is gewoon leedvermaak
dan had ik dat wel gemerktquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
totdat ze opweg waren naar je huis waar op dat moment ingebroken werd
400 aanslagen per minuut en zo blijf ik tenminste nog wat Nederlands schrijven. Nee, dit ligt anders.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha en die mooie posts van jou hier vindt je niet teveel typewerk?
Wat is daar leuk aan dan? Haha die klootzakken hebben schade!!11quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
o ja dit is FOK! ... gvdquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan dan? Haha die klootzakken hebben schade!!11
Ga je nou overal m'n naam vermelden zodat ik je lieve verhalen wel MOET vinden met sherlocken?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Crap, dacht dat ik hem nog in mijn Notes.app zou hebben. Niet dus. Het ging ongeveer van "Wereldverbeterende slaapkameracrobaat, ideale, ongehuwde en geheel soavrije schoonzoon metzonder bindingsangst en allerbeste louter vriendschappelijke future vriend van je allerbronstigste vriendinnen", etc.
Het was een mix van een duidelijk overarrogante advertentie en een rant tegen het stereotype gebruiker van die app. Happen dat ze deden.![]()
"Nagels niet te lang, jong en dynamisch team dat het niet erg vindt om langer door te gaan etc. Deze tent zit vol met spontaan diepzinnige Lloret de Mar konijnen met cliché quotes, een duckface en een kinderwens", blablabla.
Dan wat over actieve waardering van Microgynon 30, een gezonde dosis labiliteit, etc. Gepaste Emoji's erbij, Hercules foto, je kent het wel.
Veel meisjes begonnen dan of het goed was dat ze een andere pil dan Microgynon 30 hadden.Ze waren door die toevoeging in ieder geval al meteen ingesteld op seks-ish berichten enzo, was wel tof. Nooit shit over 'alles goed' en 'wat studeer je', nee, meteen ineens stoere praatjes van ze. Speciaal voor Nootmans: dat viel me zo op dat ik die houding later ook in mijn eerste DM's met CY gebruikt heb.
Voor de rest in die chats veel met gepaste oneliners en lyrics uit liedjes smijten enzo, en niets zeggen was beter dan iets gaars zeggen.
We kunnen voor jou beter een nieuwe tagline maken. Ik had grotendeels waardeloze matches van het type wat ik vorige week beschreef, uitgezonderd met wat oudere studentes. Maar misschien ligt dat eerder aan Tinder.![]()
Agent: hahaha schade fixen ze van je belastingcentenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan dan? Haha die klootzakken hebben schade!!11
toch hun auto niet, ze krijgen wel een nieuwequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja enige waar ze goed in zijn, zijn boetes uitschrijven. Als je ze nodig hebt, doen ze niks. En ze rijden zelf ook nog eens super asociaal, want ja niemand kan hun wat maken. Hoevaak ik op snelweg niet ben ingehaald door een politiewagen zonder zwaailichten die zeker 180-200 reed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar je vindt de politie dus maar een stel lastpakken?
Je HOEFT niet te sherlocken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga je nou overal m'n naam vermelden zodat ik je lieve verhalen wel MOET vinden met sherlocken?En liever geen verhalen over ons beginnend courtship, maar als je het moet vertellen, vertel dan alles.
Voor deze puinhoop van een post zou je al een boete moeten krijgen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja enige waar ze goed in zijn, zijn boetes uitschrijven. Als je ze nodig hebt, doen ze niks. En ze rijden zelf ook nog eens super asociaal, want ja niemand kan hun wat maken. Hoevaak ik op snelweg niet ben ingehaald door een politiewagen zonder zwaailichten die zeker 180-200 reed.
Dus ja vind het mooi als zoiets dan gebeurd. En er zijn verder geen gewonden gevallen.
jij bent niet de enige inwoner van Nederlandquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Voor deze puinhoop van een post zou je al een boete moeten krijgen.
Snap al dat gejammer over de politie echt niet. Nooit last van gehad.
Figures.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja enige waar ze goed in zijn, zijn boetes uitschrijven. Als je ze nodig hebt, doen ze niks. En ze rijden zelf ook nog eens super asociaal, want ja niemand kan hun wat maken. Hoevaak ik op snelweg niet ben ingehaald door een politiewagen zonder zwaailichten die zeker 180-200 reed.
Dus ja vind het mooi als zoiets dan gebeurd. En er zijn verder geen gewonden gevallen.
En vast ook niet de enige die nooit last van de politie gehad heeft.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij bent niet de enige inwoner van Nederland
alles wat je vindt, moet je naar politiebureau brengenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:51 schreef CristinaYang het volgende:
Ik vind dat de Nederlandse politie veel harder op zou moeten treden en daarmee respect afdwingen.
mss is het volk gewoon te zwakquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:51 schreef CristinaYang het volgende:
Ik vind dat de Nederlandse politie veel harder op zou moeten treden en daarmee respect afdwingen.
eensquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:51 schreef CristinaYang het volgende:
Nee idd dan kun je beter op de politie zeikenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:48 schreef remi1986 het volgende:
nou is goed hoor, ga maar weer over elkaar zeiken dan met die soap taferelen iedere keer
neehoor je hoeft alleen maar aan te geven dat je het gevonden hebtquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
alles wat je vindt, moet je naar politiebureau brengen
En dan vervolgens wel met z'n allen zeiken als er iemand in elkaar getimmerd wordt door de politie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:51 schreef CristinaYang het volgende:
dit is KLB hoor .. hier hoor je te klagen, zeuren en zeikenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee idd dan kun je beter op de politie zeiken
Gewoon helemaal niet zeiken, gaat echt dikke prima.
kan je ook constructief doenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dit is KLB hoor .. hier hoor je te klagen, zeuren en zeiken
en er filmpjes van makenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan vervolgens wel met z'n allen zeiken als er iemand in elkaar getimmerd wordt door de politie.
Oh, my badquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dit is KLB hoor .. hier hoor je te klagen, zeuren en zeiken
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:56 schreef Chloroform het volgende:
Heb trouwens paar dagen geleden m'n kerstboompje weer neergezet. Fuck Sinterklaas en fuck de popo toch, ze maken me niks.
vorige week gekochtquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:56 schreef Chloroform het volgende:
Heb trouwens paar dagen geleden m'n kerstboompje weer neergezet. Fuck Sinterklaas en fuck de popo toch, ze maken me niks.
goed zo... grote meidquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:56 schreef Chloroform het volgende:
Een echte?quote:
Hihi.quote:
nee, een houtenquote:
Tag geschreven door krio, dwc, nutz, mur en jou. Instant winquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ooohhhwww jij schavuitquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hihi.Moest laatst ook m'n auto verzetten, 100 meter zonder gordel gereden.
![]()
![]()
#acab
Ik vind die echte bomen vaak wel lelijk. Na twee weken heb je echt zo'n aftands geval staan waarvan de takken al half kaal zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, een houten
echte geen plaats voor. en die zou ik niet kopen, die zou ik gratis krijgen als ik zou willen
#yolo #jesuschristswaggerstarquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:56 schreef Chloroform het volgende:
dan heb je een slechte boom gekochtquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind die echte bomen vaak wel lelijk. Na twee weken heb je echt zo'n aftands geval staan waarvan de takken al half kaal zijn.
Hoezo verkeerde?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:04 schreef Robophatt het volgende:
Mijn vader die standaard met de verkeerde boom thuiskwamElk jaar hetzelfde dat was echt fantastisch. Toen hebben ze maar zo'n kunstboom gekocht, ziet er niet verkeerd uit op zich.
gauw eentje bestellen op amazon dan maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:04 schreef Robophatt het volgende:
Mijn vader die standaard met de verkeerde boom thuiskwamElk jaar hetzelfde dat was echt fantastisch. Toen hebben ze maar zo'n kunstboom gekocht, ziet er niet verkeerd uit op zich.
En die onschuldige snoetjes die onder de dennennaalden zitten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:05 schreef Robophatt het volgende:
Het is pas echt fijn als je jonge katjes hebtGebroken ballen gegarandeerd, maar wel veel lulz
daarom hadden mn ouders al onbreekbare plastic kerstballenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:05 schreef Robophatt het volgende:
Het is pas echt fijn als je jonge katjes hebtGebroken ballen gegarandeerd, maar wel veel lulz
Ja of er hing een tak scheef, of er was bovenin iets niet goed, te groot, te klein, naalden wezen de verkeerde kant op, zilverspar (dacht je nu echt dat dat mooi zou zijn?), niet symmetrisch genoeg, rook niet naar kerst weet ik hetquote:
Hahaha tering.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja of er hing een tak scheef, of er was bovenin iets niet goed, te groot, te klein, naalden wezen de verkeerde kant op, zilverspar (dacht je nu echt dat dat mooi zou zijn?), niet symmetrisch genoeg, rook niet naar kerst weet ik het
Zo liefquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En die onschuldige snoetjes die onder de dennennaalden zitten.
Hahaha dat zou ik graag zien. Mijn neefje had vroeger zo'n bestuurbare tank en toen hij gestopt was met spelen stond dat ding nog op Jezus gerichtquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom hadden mn ouders al onbreekbare plastic kerstballen
maar dr was 1 kat die altijd de hele kerststal leeg gooide om er zelf in te liggen
Mooie traditie welquote:
mijn ouders wilden nooit met me naar de kerk voor de nachtmisquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:10 schreef remi1986 het volgende:
en hoeveel van jullie vieren kerst om de geboorte van kinderke Jezus te vieren?
Oh ik ging daar altijd met m'n vader naartoe, maar mocht geen hosti halen omdat ik niet gedoopt wasquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn ouders wilden nooit met me naar de kerk voor de nachtmis
Haha zelfs als je dat wel was dan mocht dat nog niet. Je moet eerst eerste heilige communie doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik ging daar altijd met m'n vader naartoe, maar mocht geen hosti halen omdat ik niet gedoopt was
Tot voor kort altijd in de kerk moeten spelen op kerstochtend, dat was me toch een feest. Heeft het leerlingorkest gelukkig overgenomen.
ik hoorde altijd verhalen van vriendin die door hun ouders gedwongen waren om te gaan, maar mijn ouders wilde zelf niet..quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik ging daar altijd met m'n vader naartoe, maar mocht geen hosti halen omdat ik niet gedoopt was
Tot voor kort altijd in de kerk moeten spelen op kerstochtend, dat was me toch een feest. Heeft het leerlingorkest gelukkig overgenomen.
waar staat kerst dan voor volgens jou?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:14 schreef Robophatt het volgende:
Heeft zo weinig met hypocrisie te maken he
heb ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha zelfs als je dat wel was dan mocht dat nog niet. Je moet eerst eerste heilige communie doen.
Ja weet ik, maar ja, die had ik uiteraard ook niet gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha zelfs als je dat wel was dan mocht dat nog niet. Je moet eerst eerste heilige communie doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |