#yolo #jesuschristswaggerstarquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:56 schreef Chloroform het volgende:
Heb trouwens paar dagen geleden m'n kerstboompje weer neergezet. Fuck Sinterklaas en fuck de popo toch, ze maken me niks.
dan heb je een slechte boom gekochtquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind die echte bomen vaak wel lelijk. Na twee weken heb je echt zo'n aftands geval staan waarvan de takken al half kaal zijn.
Hoezo verkeerde?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:04 schreef Robophatt het volgende:
Mijn vader die standaard met de verkeerde boom thuiskwamElk jaar hetzelfde dat was echt fantastisch. Toen hebben ze maar zo'n kunstboom gekocht, ziet er niet verkeerd uit op zich.
gauw eentje bestellen op amazon dan maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:04 schreef Robophatt het volgende:
Mijn vader die standaard met de verkeerde boom thuiskwamElk jaar hetzelfde dat was echt fantastisch. Toen hebben ze maar zo'n kunstboom gekocht, ziet er niet verkeerd uit op zich.
En die onschuldige snoetjes die onder de dennennaalden zitten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:05 schreef Robophatt het volgende:
Het is pas echt fijn als je jonge katjes hebtGebroken ballen gegarandeerd, maar wel veel lulz
daarom hadden mn ouders al onbreekbare plastic kerstballenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:05 schreef Robophatt het volgende:
Het is pas echt fijn als je jonge katjes hebtGebroken ballen gegarandeerd, maar wel veel lulz
Ja of er hing een tak scheef, of er was bovenin iets niet goed, te groot, te klein, naalden wezen de verkeerde kant op, zilverspar (dacht je nu echt dat dat mooi zou zijn?), niet symmetrisch genoeg, rook niet naar kerst weet ik hetquote:
Hahaha tering.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja of er hing een tak scheef, of er was bovenin iets niet goed, te groot, te klein, naalden wezen de verkeerde kant op, zilverspar (dacht je nu echt dat dat mooi zou zijn?), niet symmetrisch genoeg, rook niet naar kerst weet ik het
Zo liefquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En die onschuldige snoetjes die onder de dennennaalden zitten.
Hahaha dat zou ik graag zien. Mijn neefje had vroeger zo'n bestuurbare tank en toen hij gestopt was met spelen stond dat ding nog op Jezus gerichtquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom hadden mn ouders al onbreekbare plastic kerstballen
maar dr was 1 kat die altijd de hele kerststal leeg gooide om er zelf in te liggen
Mooie traditie welquote:
mijn ouders wilden nooit met me naar de kerk voor de nachtmisquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:10 schreef remi1986 het volgende:
en hoeveel van jullie vieren kerst om de geboorte van kinderke Jezus te vieren?
Oh ik ging daar altijd met m'n vader naartoe, maar mocht geen hosti halen omdat ik niet gedoopt wasquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn ouders wilden nooit met me naar de kerk voor de nachtmis
Haha zelfs als je dat wel was dan mocht dat nog niet. Je moet eerst eerste heilige communie doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik ging daar altijd met m'n vader naartoe, maar mocht geen hosti halen omdat ik niet gedoopt was
Tot voor kort altijd in de kerk moeten spelen op kerstochtend, dat was me toch een feest. Heeft het leerlingorkest gelukkig overgenomen.
ik hoorde altijd verhalen van vriendin die door hun ouders gedwongen waren om te gaan, maar mijn ouders wilde zelf niet..quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik ging daar altijd met m'n vader naartoe, maar mocht geen hosti halen omdat ik niet gedoopt was
Tot voor kort altijd in de kerk moeten spelen op kerstochtend, dat was me toch een feest. Heeft het leerlingorkest gelukkig overgenomen.
waar staat kerst dan voor volgens jou?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:14 schreef Robophatt het volgende:
Heeft zo weinig met hypocrisie te maken he
heb ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha zelfs als je dat wel was dan mocht dat nog niet. Je moet eerst eerste heilige communie doen.
Ja weet ik, maar ja, die had ik uiteraard ook niet gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha zelfs als je dat wel was dan mocht dat nog niet. Je moet eerst eerste heilige communie doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |