Dat komt door de VVDquote:Op vrijdag 29 november 2013 03:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij zaten we 5 jaar lang in een crisis.
Altijd 's nachtsquote:Op vrijdag 29 november 2013 03:15 schreef remi1986 het volgende:
pfff het is weer triest gesteld met het niveau van de topics in KLB als ik zo vrij mag zijn
quote:
| 1 | 211 00421 27-04-2010 16-11-2011 MUZ krioro |
Heb mijn kop kaalgeschoren, een grote maoritattoo op mijn gezicht laten zetten en me gewassen. Nu zullen ze me nooit meer vinden.quote:
Ahhhhhh kom doe lijstjequote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit mobiel en meh, toch geen zin in.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
Godver de spanning!
6 aug. ps4 gepre-ordered. Paar weken terug belden ze of ik Killzone erbij wou voor 30eu.
Gedaan.
Vandaag lees ik dat heel veel mensen al bericht hebben dat hun ps4 klaar staat maar ik nog niet
Enop de site staat dat de 2e batch pas eind januari 2014 komt
Serieus krijg nu net smsje binnen dat ie klaar ligtquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nee maar serieus, ik voel met je mee broeder.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus krijg nu net smsje binnen dat ie klaar ligt
geeft die puistenkop 50 cent gooit de ps4 op de grond en begint te stampen die puistenkop zo van WAT FLIK JIJ NOU waarop nootjes zegt wheheheh ja ik heb hem toch gekocht hehehequote:Op vrijdag 29 november 2013 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier dacht ik dat er leuke (matige) grap aankwam.
windows media playerquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:28 schreef remi1986 het volgende:
pff ben ik al 3 uur bezig om software te vinden die content rechtstreeks naar mijn mediaplayer kan pushen, tig software geprobeerd, blijkt die functionaliteit gewoon in Windows Media Player te zitten
ja ken dat, maar ik wil pushen, dus ik klik op mijn laptop iets aan en mijn mediaplayer speelt het afquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
windows media playergewoon ps3mediaserver toch
in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden werkt dat met elk dlna apparaat
Soms vraag ik me echt af of jij niet een paar keer te veel op die kop van je bent getikt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geeft die puistenkop 50 cent gooit de ps4 op de grond en begint te stampen die puistenkop zo van WAT FLIK JIJ NOU waarop nootjes zegt wheheheh ja ik heb hem toch gekocht hehehe
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of jij niet een paar keer te veel op die kop van je bent getikt.
Ik ben bekend met deze hilarische garp (quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
is er weer een lijstje?quote:
Nee.quote:
okequote:Op vrijdag 29 november 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.
Als er echt leuke onderwerpen zijn, wil ik er wel over nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |