quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verdien bitchcoins met huiswerk.
Je kan nu in een paar weken financieel onafhankelijk worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik doe liever aan grotemensenbeleggen.
Of de koers crasht weer en je bent je geld kwijt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan nu in een paar weken financieel onafhankelijk worden.
En dat alles bespeeld is en er 1 miensch rijk is geworden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Of de koers crasht weer en je bent je geld kwijt.
Een crash is een nieuw koopmomentquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Of de koers crasht weer en je bent je geld kwijt.
Voor echte winst ben je te laat natuurlijk. Maar als je er twee jaar geleden bij was geweest en je die BTC allang verkocht natuurlijk. Is wel een FOK!er die er al jaren mee bezig is. Die heeft nu paar ton winstquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:58 schreef Gridlok het volgende:
Toch het idee dat het weer zo iets is waar je nu te laat mee bent.
Als ik 10000 jaar geleden het vuur had uitgevonden was ik nu rijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een crash is een nieuw koopmoment
[..]
Voor echte winst ben je te laat natuurlijk. Maar als je er twee jaar geleden bij was geweest en je die BTC allang verkocht natuurlijk. Is wel een FOK!er die er al jaren mee bezig is. Die heeft nu paar ton winst
nee hoor, dan was je nu doodquote:Op vrijdag 29 november 2013 03:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik 10000 jaar geleden het vuur had uitgevonden was ik nu rijk.
Autarkisch is het nieuwe autistisch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan nu in een paar weken financieel onafhankelijk worden.
Ja, maar als je nooit verkoopt met winst heb je daar niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een crash is een nieuw koopmoment
Als je weet wat je doet is dit juist een markt om een beetje te speculeren. Zoveel mensen die geen verstand van zaken hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2013 03:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, maar als je nooit verkoopt met winst heb je daar niet zoveel aan. [ afbeelding ]
Nee maar mij veel te veel hype (en dus fluctuaties), er zijn genoeg financiële derivaten waar je ook snel grote winsten mee kan behalen. Als je weet wat je doet. [ afbeelding ]
Door die mensen bevalt het me juist niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je weet wat je doet is dit juist een markt om een beetje te speculeren. Zoveel mensen die geen verstand van zaken hebben
Door mensen zoals jij zaten we 5 jaar lang in een crisisquote:Op vrijdag 29 november 2013 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je weet wat je doet is dit juist een markt om een beetje te speculeren. Zoveel mensen die geen verstand van zaken hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |