Awh oke kies de 3e maar dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:24 schreef Dven het volgende:
Gedist door een model slash lekker wijf.
Mijn leven is voorbij
Heb al gekozen. Ik heb een extra grote besteld omdat ik me nu zo rot voel. Daar gaat m'n modellencarrierequote:
Mooi photoshoplijfje.quote:
Hehehehehehehehequote:Op donderdag 28 november 2013 18:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb al gekozen. Ik heb een extra grote besteld omdat ik me nu zo rot voel. Daar gaat m'n modellencarriere![]()
Al heb ik vernomen dat die modelletjes stiekem soms heel wat weg krijgen
Oja, sommige vrouwen worden als barbiepop geboren. Ik was het helemaal vergeten.quote:
Ben ik niet gelukkigquote:Op donderdag 28 november 2013 18:32 schreef Dven het volgende:
Al geloof ik je wel als je zegt dat het veer is
Vage russische shitquote:Op donderdag 28 november 2013 18:37 schreef Robophatt het volgende:
Wow man wat betekent die titel zeg het me ik kan het niet aan
Niet veel. Er staat Sossiya. Dat betekent niets voor zover ik weetquote:Op donderdag 28 november 2013 18:37 schreef Robophatt het volgende:
Wow man wat betekent die titel zeg het me ik kan het niet aan
Jammerquote:Op donderdag 28 november 2013 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet veel. Er staat Sossiya. Dat betekent niets.
Veeeel te donker voor jou, joh.quote:
Sos is saus. Het zou sausig kunnen betekenen. In ieder geval geen gebruikelijk woordquote:
Volgens google translate is het brutaalquote:Op donderdag 28 november 2013 18:41 schreef Robophatt het volgende:
Wow ik heb het mysterie opgelost.
Vorige TT betekende Rusland. Deze Susland
Hm, dat gekke FOK! veranderde de TT zomaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet veel. Er staat Sossiya. Dat betekent niets voor zover ik weet
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:41 schreef Robophatt het volgende:
Wow ik heb het mysterie opgelost.
Vorige TT betekende Rusland. Deze Susland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |