Crap, dacht dat ik hem nog in mijn Notes.app zou hebben. Niet dus. Het ging ongeveer van "Wereldverbeterende slaapkameracrobaat, ideale, ongehuwde en geheel soavrije schoonzoon metzonder bindingsangst en allerbeste louter vriendschappelijke future vriend van je allerbronstigste vriendinnen", etc.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dm eens een voorbeeld? Ga ik b tinder weer eens opstarten
gvd, ik word moe van jequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Crap, dacht dat ik hem nog in mijn Notes.app zou hebben. Niet dus. Het ging ongeveer van "Wereldverbeterende slaapkameracrobaat, ideale, ongehuwde en geheel soavrije schoonzoon metzonder bindingsangst en allerbeste louter vriendschappelijke future vriend van je allerbronstigste vriendinnen", etc.
Het was een mix van een duidelijk overarrogante advertentie en een rant tegen het stereotype gebruiker van die app. Happen dat ze deden.![]()
"Nagels niet te lang, jong en dynamisch team dat het niet erg vindt om langer door te gaan etc. Deze tent zit vol met spontaan diepzinnige Lloret de Mar konijnen met cliché quotes, een duckface en een kinderwens", blablabla.
Dan wat over actieve waardering van Microgynon 30, een gezonde dosis labiliteit, etc. Gepaste Emoji's erbij, Hercules foto, je kent het wel.
Veel meisjes begonnen dan of het goed was dat ze een andere pil dan Microgynon 30 hadden.Ze waren door die toevoeging in ieder geval al meteen ingesteld op seks-ish berichten enzo, was wel tof. Nooit shit over 'alles goed' en 'wat studeer je', nee, meteen ineens stoere praatjes van ze. Speciaal voor Nootmans: dat viel me zo op dat ik die houding later ook in mijn eerste DM's met CY gebruikt heb.
Voor de rest in die chats veel met gepaste oneliners en lyrics uit liedjes smijten enzo, en niets zeggen was beter dan iets gaars zeggen.
We kunnen voor jou beter een nieuwe tagline maken. Ik had grotendeels waardeloze matches van het type wat ik vorige week beschreef, uitgezonderd met wat oudere studentes. Maar misschien ligt dat eerder aan Tinder.![]()
Haha en die mooie posts van jou hier vindt je niet teveel typewerk?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:31 schreef Panzermaus het volgende:
Vond het verspilde moeite iig. Te veel werk om al die shit op je telefoon te typen en gewoon veel saaie meisjes die je ook in de kroeg zou vinden. Maar het had wel een hoge addiction factor (onbeperkt plaatjes kijken) en een leuk inzicht.
totdat ze opweg waren naar je huis waar op dat moment ingebroken werdquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wie zegt dat die agent dood is? Dit is gewoon leedvermaak
dan had ik dat wel gemerktquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
totdat ze opweg waren naar je huis waar op dat moment ingebroken werd
400 aanslagen per minuut en zo blijf ik tenminste nog wat Nederlands schrijven. Nee, dit ligt anders.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha en die mooie posts van jou hier vindt je niet teveel typewerk?
Wat is daar leuk aan dan? Haha die klootzakken hebben schade!!11quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
o ja dit is FOK! ... gvdquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan dan? Haha die klootzakken hebben schade!!11
Ga je nou overal m'n naam vermelden zodat ik je lieve verhalen wel MOET vinden met sherlocken?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Crap, dacht dat ik hem nog in mijn Notes.app zou hebben. Niet dus. Het ging ongeveer van "Wereldverbeterende slaapkameracrobaat, ideale, ongehuwde en geheel soavrije schoonzoon metzonder bindingsangst en allerbeste louter vriendschappelijke future vriend van je allerbronstigste vriendinnen", etc.
Het was een mix van een duidelijk overarrogante advertentie en een rant tegen het stereotype gebruiker van die app. Happen dat ze deden.![]()
"Nagels niet te lang, jong en dynamisch team dat het niet erg vindt om langer door te gaan etc. Deze tent zit vol met spontaan diepzinnige Lloret de Mar konijnen met cliché quotes, een duckface en een kinderwens", blablabla.
Dan wat over actieve waardering van Microgynon 30, een gezonde dosis labiliteit, etc. Gepaste Emoji's erbij, Hercules foto, je kent het wel.
Veel meisjes begonnen dan of het goed was dat ze een andere pil dan Microgynon 30 hadden.Ze waren door die toevoeging in ieder geval al meteen ingesteld op seks-ish berichten enzo, was wel tof. Nooit shit over 'alles goed' en 'wat studeer je', nee, meteen ineens stoere praatjes van ze. Speciaal voor Nootmans: dat viel me zo op dat ik die houding later ook in mijn eerste DM's met CY gebruikt heb.
Voor de rest in die chats veel met gepaste oneliners en lyrics uit liedjes smijten enzo, en niets zeggen was beter dan iets gaars zeggen.
We kunnen voor jou beter een nieuwe tagline maken. Ik had grotendeels waardeloze matches van het type wat ik vorige week beschreef, uitgezonderd met wat oudere studentes. Maar misschien ligt dat eerder aan Tinder.![]()
Agent: hahaha schade fixen ze van je belastingcentenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan dan? Haha die klootzakken hebben schade!!11
toch hun auto niet, ze krijgen wel een nieuwequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja enige waar ze goed in zijn, zijn boetes uitschrijven. Als je ze nodig hebt, doen ze niks. En ze rijden zelf ook nog eens super asociaal, want ja niemand kan hun wat maken. Hoevaak ik op snelweg niet ben ingehaald door een politiewagen zonder zwaailichten die zeker 180-200 reed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar je vindt de politie dus maar een stel lastpakken?
Je HOEFT niet te sherlocken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga je nou overal m'n naam vermelden zodat ik je lieve verhalen wel MOET vinden met sherlocken?En liever geen verhalen over ons beginnend courtship, maar als je het moet vertellen, vertel dan alles.
Voor deze puinhoop van een post zou je al een boete moeten krijgen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja enige waar ze goed in zijn, zijn boetes uitschrijven. Als je ze nodig hebt, doen ze niks. En ze rijden zelf ook nog eens super asociaal, want ja niemand kan hun wat maken. Hoevaak ik op snelweg niet ben ingehaald door een politiewagen zonder zwaailichten die zeker 180-200 reed.
Dus ja vind het mooi als zoiets dan gebeurd. En er zijn verder geen gewonden gevallen.
jij bent niet de enige inwoner van Nederlandquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Voor deze puinhoop van een post zou je al een boete moeten krijgen.
Snap al dat gejammer over de politie echt niet. Nooit last van gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |