abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133739562
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dm eens een voorbeeld? Ga ik b tinder weer eens opstarten
Crap, dacht dat ik hem nog in mijn Notes.app zou hebben. Niet dus. Het ging ongeveer van "Wereldverbeterende slaapkameracrobaat, ideale, ongehuwde en geheel soavrije schoonzoon metzonder bindingsangst en allerbeste louter vriendschappelijke future vriend van je allerbronstigste vriendinnen", etc.

Het was een mix van een duidelijk overarrogante advertentie en een rant tegen het stereotype gebruiker van die app. Happen dat ze deden. :') :D

"Nagels niet te lang, jong en dynamisch team dat het niet erg vindt om langer door te gaan etc. Deze tent zit vol met spontaan diepzinnige Lloret de Mar konijnen met cliché quotes, een duckface en een kinderwens", blablabla.

Dan wat over actieve waardering van Microgynon 30, een gezonde dosis labiliteit, etc. Gepaste Emoji's erbij, Hercules foto, je kent het wel. :')

Veel meisjes begonnen dan of het goed was dat ze een andere pil dan Microgynon 30 hadden. :') Ze waren door die toevoeging in ieder geval al meteen ingesteld op seks-ish berichten enzo, was wel tof. Nooit shit over 'alles goed' en 'wat studeer je', nee, meteen ineens stoere praatjes van ze. Speciaal voor Nootmans: dat viel me zo op dat ik die houding later ook in mijn eerste DM's met CY gebruikt heb.

Voor de rest in die chats veel met gepaste oneliners en lyrics uit liedjes smijten enzo, en niets zeggen was beter dan iets gaars zeggen.

We kunnen voor jou beter een nieuwe tagline maken. Ik had grotendeels waardeloze matches van het type wat ik vorige week beschreef, uitgezonderd met wat oudere studentes. Maar misschien ligt dat eerder aan Tinder. :') :P
pi_133739632
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Crap, dacht dat ik hem nog in mijn Notes.app zou hebben. Niet dus. Het ging ongeveer van "Wereldverbeterende slaapkameracrobaat, ideale, ongehuwde en geheel soavrije schoonzoon metzonder bindingsangst en allerbeste louter vriendschappelijke future vriend van je allerbronstigste vriendinnen", etc.

Het was een mix van een duidelijk overarrogante advertentie en een rant tegen het stereotype gebruiker van die app. Happen dat ze deden. :') :D

"Nagels niet te lang, jong en dynamisch team dat het niet erg vindt om langer door te gaan etc. Deze tent zit vol met spontaan diepzinnige Lloret de Mar konijnen met cliché quotes, een duckface en een kinderwens", blablabla.

Dan wat over actieve waardering van Microgynon 30, een gezonde dosis labiliteit, etc. Gepaste Emoji's erbij, Hercules foto, je kent het wel. :')

Veel meisjes begonnen dan of het goed was dat ze een andere pil dan Microgynon 30 hadden. :') Ze waren door die toevoeging in ieder geval al meteen ingesteld op seks-ish berichten enzo, was wel tof. Nooit shit over 'alles goed' en 'wat studeer je', nee, meteen ineens stoere praatjes van ze. Speciaal voor Nootmans: dat viel me zo op dat ik die houding later ook in mijn eerste DM's met CY gebruikt heb.

Voor de rest in die chats veel met gepaste oneliners en lyrics uit liedjes smijten enzo, en niets zeggen was beter dan iets gaars zeggen.

We kunnen voor jou beter een nieuwe tagline maken. Ik had grotendeels waardeloze matches van het type wat ik vorige week beschreef, uitgezonderd met wat oudere studentes. Maar misschien ligt dat eerder aan Tinder. :') :P
gvd, ik word moe van je
pi_133739646

Altijd mooi gezicht :)
pi_133739663
Vond het verspilde moeite iig. Te veel werk om al die shit op je telefoon te typen en gewoon veel saaie meisjes die je ook in de kroeg zou vinden. Maar het had wel een hoge addiction factor (onbeperkt plaatjes kijken) en een leuk inzicht. :')
pi_133739668
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:30 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]

alcohol controle gehad dit weekend, was er lekker door
pi_133739676
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:30 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]

Ja want alle agenten moeten dood.
pi_133739694
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:32 schreef Modus het volgende:

[..]

Ja want alle agenten moeten dood.
wie zegt dat die agent dood is? Dit is gewoon leedvermaak :)
pi_133739701
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:31 schreef Panzermaus het volgende:
Vond het verspilde moeite iig. Te veel werk om al die shit op je telefoon te typen en gewoon veel saaie meisjes die je ook in de kroeg zou vinden. Maar het had wel een hoge addiction factor (onbeperkt plaatjes kijken) en een leuk inzicht. :')
Haha en die mooie posts van jou hier vindt je niet teveel typewerk?
pi_133739715
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:33 schreef remi1986 het volgende:

[..]

totdat ze opweg waren naar je huis waar op dat moment ingebroken werd :P
pi_133739733
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:34 schreef Salatrel het volgende:

[..]

totdat ze opweg waren naar je huis waar op dat moment ingebroken werd :P
dan had ik dat wel gemerkt :)
pi_133739735
Oh dit is niet op je tel zeker, nvm.
pi_133739756
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Haha en die mooie posts van jou hier vindt je niet teveel typewerk?
400 aanslagen per minuut en zo blijf ik tenminste nog wat Nederlands schrijven. Nee, dit ligt anders.
pi_133739782
quote:

[..]

Wat is daar leuk aan dan? Haha die klootzakken hebben schade!!11
pi_133739820
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:36 schreef Modus het volgende:

[..]

o ja dit is FOK! ... gvd }:|
pi_133739900
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ga je nou overal m'n naam vermelden zodat ik je lieve verhalen wel MOET vinden met sherlocken? :') En liever geen verhalen over ons beginnend courtship, maar als je het moet vertellen, vertel dan alles.
pi_133739908
quote:
18s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:37 schreef remi1986 het volgende:

[..]

o ja dit is FOK! ... gvd }:|
Maar je vindt de politie dus maar een stel lastpakken?
pi_133739914
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:36 schreef Modus het volgende:

[..]

Agent: hahaha schade fixen ze van je belastingcenten
pi_133739921
quote:

[..]

toch hun auto niet, ze krijgen wel een nieuwe
pi_133739938
Pff Tinder, een zaterdagavond mee vermaakt en dan beginnen er op den duur wat mensen tegen je te lullen en weet je toch nauwelijks wat je moet zeggen dus hoop je maar dat het gesprek snel ophoudt. Had ook niet verwacht dat mensen daadwerkelijk zouden gaan praten, dacht dat de meesten gewoon lekker zaten te vleeskeuren ;(
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_133739939
net goede tijden, slechte tijden hier
pi_133739959
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:40 schreef Modus het volgende:

[..]

Maar je vindt de politie dus maar een stel lastpakken?
ja enige waar ze goed in zijn, zijn boetes uitschrijven. Als je ze nodig hebt, doen ze niks. En ze rijden zelf ook nog eens super asociaal, want ja niemand kan hun wat maken. Hoevaak ik op snelweg niet ben ingehaald door een politiewagen zonder zwaailichten die zeker 180-200 reed.

Dus ja vind het mooi als zoiets dan gebeurd. En er zijn verder geen gewonden gevallen.
pi_133739978
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Ga je nou overal m'n naam vermelden zodat ik je lieve verhalen wel MOET vinden met sherlocken? :') En liever geen verhalen over ons beginnend courtship, maar als je het moet vertellen, vertel dan alles.
Je HOEFT niet te sherlocken.
pi_133739979
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:42 schreef remi1986 het volgende:

[..]

ja enige waar ze goed in zijn, zijn boetes uitschrijven. Als je ze nodig hebt, doen ze niks. En ze rijden zelf ook nog eens super asociaal, want ja niemand kan hun wat maken. Hoevaak ik op snelweg niet ben ingehaald door een politiewagen zonder zwaailichten die zeker 180-200 reed.

Dus ja vind het mooi als zoiets dan gebeurd. En er zijn verder geen gewonden gevallen.
Voor deze puinhoop van een post zou je al een boete moeten krijgen.

Snap al dat gejammer over de politie echt niet. Nooit last van gehad.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_133739995
I fought the law and the law won *O*
pi_133740002
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:43 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Voor deze puinhoop van een post zou je al een boete moeten krijgen.

Snap al dat gejammer over de politie echt niet. Nooit last van gehad.
jij bent niet de enige inwoner van Nederland :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')