Sorry.quote:
Moet je?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:24 schreef Snowbells het volgende:
Die discussie
Alsof je er zelf uit ziet als een seksgod, pls
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:52 schreef krioro het volgende:
Al die FOK!kers die wd op tinder tegenkomen ineens, lol.
1.65 - 1.70m indeed!quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
Vind ongeveer 1,65 ideaal. Maar deze vergeef ik die paar cm'er wel
Oh wat leuk, zijn jullie aan het daten? Wisten we niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
1.65 - 1.70m indeed!CY moest daar weer net boven gaan zitten. En ze kwam er nog mee weg ook.
![]()
Nu je het zegt, al een tijdje. 6 month mark is in zicht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wat leuk, zijn jullie aan het daten? Wisten we niet.
Wie de mooiste inhammen heeftquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.
Als er echt leuke onderwerpen zijn, wil ik er wel over nadenken.
Dat zou dan zn laatste HEUHEUHUEHEU zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:17 schreef Salatrel het volgende:
nootjes naar die winkel staat daar zon puistekop zo van: HAHAHAHAH GARPJE!!! KOM VOLGENDE MAAND NOG EENS TERUG HUEUEUEUE
Flikker eens op met je CY verwijzingen aldoor johquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
1.65 - 1.70m indeed!CY moest daar weer net boven gaan zitten. En ze kwam er nog mee weg ook.
![]()
Hahahah gvd.quote:
Verbitterde apenziel ben je ook zeg, alsof ik jou laat bepalen wat ik wel of niet in mijn posts flans.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flikker eens op met je CY verwijzingen aldoor johis dat nu nog niet voorbij? gypsykk zeg
Ik laat elke post controleren door nootjes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verbitterde apenziel ben je ook zeg, alsof ik jou laat bepalen wat ik wel of niet in mijn posts flans.
gypsykk?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flikker eens op met je CY verwijzingen aldoor johis dat nu nog niet voorbij? gypsykk zeg
Oh echt laat je mij dat niet bepalen nee? wow ok!quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verbitterde apenziel ben je ook zeg, alsof ik jou laat bepalen wat ik wel of niet in mijn posts flans.
Check yourself before you crack yourself.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik laat elke post controleren door nootjes.
Free mind, free spirit, independent alles. En weet je Nootmans: CY vindt dat ook, bihihi.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh echt laat je mij dat niet bepalen nee? wow ok!
Koop een vaginale douche en vier hetquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Check yourself before you crack yourself.
[..]
Free mind, free spirit, independent alles. En weet je Nootmans: CY vindt dat ook, bihihi.
Okay, even zonder grappen: pussy smaakt beter als het niet elke dag gewassen wordt. Real talk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koop een vaginale douche en vier het
Brengt je weer terug naar je tienerjaren eh?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof je op je hand ligt te sabbelen.
Als je dit niet had verteld had ik het nooit geweten man thanksquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay, even zonder grappen: pussy smaakt beter als het niet elke dag gewassen wordt. Real talk.
Smaakloze puni met een te lichte twist van poes, meh. Alsof je op je hand ligt te sabbelen.
Zaterdagavond: beetje in je kamer feesten met een gebrande cd van Sean Paul, lekker op je hand sabbelen. Flitsende computerterminals en de hamster die los loopt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Brengt je weer terug naar je tienerjaren eh?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |