Oh had verwacht dat je alleen een spellingsfout zou aanhalenquote:
LTR?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
IN THE LAND OF GODS AND MONSTERS VEER AND ZOSK WERE ANGELS LOOKING TO GET FUCKED HARD INNOCENCE LOST XVID 1080
[..]
Hij negt je en speelt hard2get, eigenlijk wil hij die LTR kaart opgooien.
Ik kan hier geen uitspraken over doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft krio jou nu nog niet gehandpuppet?
Sletquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan hier geen uitspraken over doen.
MI van krio die poppenkast met jou speeltquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan hier geen uitspraken over doen.
Nee. het ging nu over jou toch? :squote:Op vrijdag 29 november 2013 11:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je een FOK!ker neukt ben je dan gelijk een slet?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je een FOK!ker neukt ben je dan gelijk een slet?
Daarom vinden mannen (hoor ik dan vaak) kleine meisjes zo leuk. Kunnen ze makkelijk optillen, op bed gooien, etc.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
MI van krio die poppenkast met jou speelt
Haha nee, is niet zo (srs).quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. het ging nu over jou toch? :s
Maar wel dus... nice
Op Tinder? Ik had toen gewoon een stuk miniproza met wat halfgrappige onrealistische over-the-top kwalificaties en wat sneren richting Hyves en gare 'alles goed' gesprekken.quote:
Mozy schijnt FOK!ker af te zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Zeg je omdat je zelf ook een FOK!ker neukt
quote:
Ben je bang om een slet te zijn of zo? Ben nu net onderweg naar huis van fokker nr. 2quote:
op 1 dag? slet!quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je bang om een slet te zijn of zo? Ben nu net onderweg naar huis van fokker nr. 2maar yolo
Dm eens een voorbeeld? Ga ik b tinder weer eens opstartenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op Tinder? Ik had toen gewoon een stuk miniproza met wat halfgrappige onrealistische over-the-top kwalificaties en wat sneren richting Hyves en gare 'alles goed' gesprekken.
Heel typisch allemaal, en gemakkelijk op te reageren voor meisjes die daar ook zo op haten.
[..]
Mozy schijnt FOK!ker af te zijn.
Zeker ritje gemaakt in Rico's Audi.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je bang om een slet te zijn of zo? Ben nu net onderweg naar huis van fokker nr. 2maar yolo
Bij Rico had ik nu nog wel in bed gelegen, want hoef dan alleen nog maar een klein stukje naar huis te fietsen. Edit: oh nee toch niet, dan was ik gewoon netjes naar mijn doktersafspraak om half 11 geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker ritje gemaakt in Rico's Audi.
Please wacht daarmee tot na het weekend. Wil hem het zelf als eerst vertellenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:07 schreef Mortaxx het volgende:
Iemand moet het verzameld werk van Chai eens naar Mozy sturen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
MI van krio die poppenkast met jou speelt
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Please wacht daarmee tot na het weekend. Wil hem het zelf als eerst vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |