Awh oke kies de 3e maar dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:24 schreef Dven het volgende:
Gedist door een model slash lekker wijf.
Mijn leven is voorbij
Heb al gekozen. Ik heb een extra grote besteld omdat ik me nu zo rot voel. Daar gaat m'n modellencarrierequote:
Mooi photoshoplijfje.quote:
Hehehehehehehehequote:Op donderdag 28 november 2013 18:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb al gekozen. Ik heb een extra grote besteld omdat ik me nu zo rot voel. Daar gaat m'n modellencarriere![]()
Al heb ik vernomen dat die modelletjes stiekem soms heel wat weg krijgen
Oja, sommige vrouwen worden als barbiepop geboren. Ik was het helemaal vergeten.quote:
Ben ik niet gelukkigquote:Op donderdag 28 november 2013 18:32 schreef Dven het volgende:
Al geloof ik je wel als je zegt dat het veer is
Vage russische shitquote:Op donderdag 28 november 2013 18:37 schreef Robophatt het volgende:
Wow man wat betekent die titel zeg het me ik kan het niet aan
Niet veel. Er staat Sossiya. Dat betekent niets voor zover ik weetquote:Op donderdag 28 november 2013 18:37 schreef Robophatt het volgende:
Wow man wat betekent die titel zeg het me ik kan het niet aan
Jammerquote:Op donderdag 28 november 2013 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet veel. Er staat Sossiya. Dat betekent niets.
Veeeel te donker voor jou, joh.quote:
Sos is saus. Het zou sausig kunnen betekenen. In ieder geval geen gebruikelijk woordquote:
Volgens google translate is het brutaalquote:Op donderdag 28 november 2013 18:41 schreef Robophatt het volgende:
Wow ik heb het mysterie opgelost.
Vorige TT betekende Rusland. Deze Susland
Hm, dat gekke FOK! veranderde de TT zomaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet veel. Er staat Sossiya. Dat betekent niets voor zover ik weet
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:41 schreef Robophatt het volgende:
Wow ik heb het mysterie opgelost.
Vorige TT betekende Rusland. Deze Susland
Aan mij vroeg hij 'bedoel je rossiya?' en toen zei ik 'ja' en toen vroeg de Google 'bedoel je [rossiya in russische letters]?' en toen zei die ruslandquote:Op donderdag 28 november 2013 18:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens google translate is het brutaal
Zou er echt iets van zeggen, slaat nergens opquote:
+0,5 naamquote:
Heb al TR gemacht.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou er echt iets van zeggen, slaat nergens op
is ookquote:Op donderdag 28 november 2013 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zou klinken als iets wat yoda zegt.
Had een mandje. Maar zelfs dat helpt vaak niet. Dan gaan ze gewoon tegen je karretje aan staan douwen en dus tegen jou om hun boodschappen maar zo ver mogelijk naar voren te kunnen neerleggen. Zulke mensen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef Salatrel het volgende:
Amateurs die hun karretje niet gebruiken om afstand te bewaren tussen de eigen boodschappen en de volgende in de rij
gewoon dat karretje een zwieper naar achteren geven duhhquote:Op donderdag 28 november 2013 20:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Had een mandje. Maar zelfs dat helpt vaak niet. Dan gaan ze gewoon tegen je karretje aan staan douwen en dus tegen jou om hun boodschappen maar zo ver mogelijk naar voren te kunnen neerleggen. Zulke mensen..
Inb4 4EBE 'Ja idd'
Jammer, dacht dat jij wel open stond voor dit soort fratsen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weenie waar jij van droomt maar ik hoef niet zo nodig een vent die mijn voeten likt
Te diep in de keta gekeken?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Papieeeeeeeeees,
Mn telefoon is gejat dus jullie numemrs niet meer.
Heb zin om biertje te doen. Dus sms of bel ff je nummer door
joeeee![]()
Ik hou van die jongen.
Ben de jouwe ook kwijt. Ik dm jequote:Op donderdag 28 november 2013 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Papieeeeeeeeees,
Mn telefoon is gejat dus jullie numemrs niet meer.
Heb zin om biertje te doen. Dus sms of bel ff je nummer door
joeeee![]()
Ik hou van die jongen.
of GHB.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou nog best kunnen ook, zal 's vragen, als je juist was ben je echt een baas.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Snap trouwens ook niet hoezo zij FOK!chick van 2013 ofzo is geworden, dat is net als Adèle de knapste zangeres van 2013 vinden.
Dat soort verkiezingen op FOKquote:
Vakjury met allemaal moderators erin zeker?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat soort verkiezingen op FOKFOK is een smakeloos forumpje. Laat gewoon een vakjury beslissen
Doe je ding zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Chloroform het volgende:
Er moet een lijst komen met welke FOK!verkiezingen KLB SC'ers zouden winnen.
Zit mobiel en meh, toch geen zin in.quote:
Vraag ut 'r xdquote:Op donderdag 28 november 2013 23:02 schreef aight1 het volgende:
Woont wolvendagen in eindhoven tegenwoordig
1 is genoegquote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Vakjury met allemaal moderators erin zeker?
ja weetnie ik ben hier nooit mss heb ik gemistquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Salatrel het volgende:
De gouden asperge voor beste pool gaat iig naar veer
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:52 schreef krioro het volgende:
Al die FOK!kers die wd op tinder tegenkomen ineens, lol.
?quote:
Las eerder vandaag een post van iemand die zei wd op tinder te zijn tegengekomen, nu weer.quote:
De nu weggemodereerde posts van dWc in US, die ik nog net zag voor ik wegging vanavond.quote:[..]
?
Ja, dat dwc fotos van wd aan het spreaden zou zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:06 schreef krioro het volgende:
Of maakte je een grap over dWc en wd op tinder die ik niet vatte? =$
Oh.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, dat dwc fotos van wd aan het spreaden zou zijn.
wat waar?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:52 schreef krioro het volgende:
Al die FOK!kers die wd op tinder tegenkomen ineens, lol.
Hmm Rotterdam toch? Ga daar binnenkort een Tinderen. Wd als je dit leest, dm bby. Dan hoef ik niet naar Rotterdamquote:
Wat vind je van mijn FoBo meisje? Ik kwam er pas achter dat ze 1.76 isquote:
Dunno, aight woont in Eindhoven en zegt 3 km, verwarring alom.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm Rotterdam toch? Ga daar binnenkort een Tinderen. Wd als je dit leest, dm bby. Dan hoef ik niet naar Rotterdam
Very nice.quote:[..]
Wat vind je van mijn FoBo meisje? Ik kwam er pas achter dat ze 1.76 ismaar zou nog steeds
Oh ook een tripje Eindhoven dan. Chillen met deadprezquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Dunno, aight woont in Eindhoven en zegt 3 km, verwarring alom.
[..]
Very nice.Is dat een probleem dan, 1,76m?
Hm, mjah, ik heb nog nooit een dame gedate die langer was dan ik eigenlijk. Wel een paar die bijna even lang waren en met hakken dus langer. =$ Een klein verschil in mijn nadeel zou me niet tegenhouden though, denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ook een tripje Eindhoven dan. Chillen met deadprez
Dat is bijna 3 cm groter dan mij
Mag niks zeggen van m'n advocaat, maar het heeft te maken met sleutels en bitcoins.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vertel eens over jouw afperspraktijken in Zuid dan
Staat in m'n ondertitel, 1,80m.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
Vind ongeveer 1,65 ideaal. Maar deze vergeef ik die paar cm'er welHoe lang ben je eigenlijk?
Deze bitcointalk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mag niks zeggen van m'n advocaat, maar het heeft te maken met sleutels en bitcoins.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mag niks zeggen van m'n advocaat, maar het heeft te maken met sleutels en bitcoins.
Ben je al ingestapt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |