Wanneer ben je jarig dan?quote:
Jezus (haha see what I did there), wat een zure zeikstraal ben je ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:53 schreef remi1986 het volgende:
o ja roddelen over anderen als een stel oude wijven, dat is normaal hier
Nee bedankt, wil nog niet dood.quote:
Vakantie... nu al?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef CristinaYang het volgende:
Blok afgerond, vakantie beginnen met Turkse pizza
hou je van pis dan? je hapt wel iedere keer zo lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus (haha see what I did there), wat een zure zeikstraal ben je ook.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik ga zingen
Zou jou zeker nog een paar dagen in leven houden voordat ik me van het bewijsmateriaal zou ontdoen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee bedankt, wil nog niet dood.
good for youquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef CristinaYang het volgende:
Blok afgerond, vakantie beginnen met Turkse pizza
Daar word ik voor betaald.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hou je van pis dan? je hapt wel iedere keer zo lekker
Lief.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou jou zeker nog een paar dagen in leven houden voordat ik me van het bewijsmateriaal zou ontdoen.![]()
Degenen die FOK!kers neuken wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:55 schreef Gridlok het volgende:
Zijn alle vrouwen die hier dan posten ook slut?
Bij mijn eerste stagebedrijf (klein autistisch slavendrijvend bedrijfjequote:Op vrijdag 29 november 2013 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier wordt tijdens de kerst door een paar mensen doorgewerkt
Hart voor z'n portemonnee zeker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij mijn eerste stagebedrijf (klein autistisch slavendrijvend bedrijfje) vierde de eigenaar oud&nieuw in het kantoortje.
Hij heeft de hele nacht doorgehaald om het een en ander bol te werken.Hart voor de zaak alles.
Nice welquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Iedere zes weken een week. Te veel coassistenten kregen burn outs
Cadeaus vind ik stom, bak liever een taart.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief.Zou overwegen om cadeautje te kopen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Cadeaus vind ik stom, bak liever een taart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |