Wanneer ben je jarig dan?quote:
Jezus (haha see what I did there), wat een zure zeikstraal ben je ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:53 schreef remi1986 het volgende:
o ja roddelen over anderen als een stel oude wijven, dat is normaal hier
Nee bedankt, wil nog niet dood.quote:
Vakantie... nu al?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef CristinaYang het volgende:
Blok afgerond, vakantie beginnen met Turkse pizza
hou je van pis dan? je hapt wel iedere keer zo lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus (haha see what I did there), wat een zure zeikstraal ben je ook.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik ga zingen
Zou jou zeker nog een paar dagen in leven houden voordat ik me van het bewijsmateriaal zou ontdoen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee bedankt, wil nog niet dood.
good for youquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef CristinaYang het volgende:
Blok afgerond, vakantie beginnen met Turkse pizza
Daar word ik voor betaald.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hou je van pis dan? je hapt wel iedere keer zo lekker
Lief.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou jou zeker nog een paar dagen in leven houden voordat ik me van het bewijsmateriaal zou ontdoen.![]()
Degenen die FOK!kers neuken wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:55 schreef Gridlok het volgende:
Zijn alle vrouwen die hier dan posten ook slut?
Bij mijn eerste stagebedrijf (klein autistisch slavendrijvend bedrijfjequote:Op vrijdag 29 november 2013 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier wordt tijdens de kerst door een paar mensen doorgewerkt
Hart voor z'n portemonnee zeker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij mijn eerste stagebedrijf (klein autistisch slavendrijvend bedrijfje) vierde de eigenaar oud&nieuw in het kantoortje.
Hij heeft de hele nacht doorgehaald om het een en ander bol te werken.Hart voor de zaak alles.
Nice welquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Iedere zes weken een week. Te veel coassistenten kregen burn outs
Cadeaus vind ik stom, bak liever een taart.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief.Zou overwegen om cadeautje te kopen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Cadeaus vind ik stom, bak liever een taart.
oke, 24 januari ben ik jarig..quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dit een subtiele hint voor Panz?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nah hij had iets compleet om zeep geholpen een dag eerder. Was ook geen fijn bedrijf, allemaal sociaal beperkt daar en draaide op gratis stagiaires die elk uur moesten inhalen.quote:
wat voor taart?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken. Kan je m wel zelf komen halen overigens.
Een gefeliciTAART.quote:
Met het regenachtige weer in Hilversum denk ik het wel jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, heb jij je dagelijkse beweging ook weer gehad.
Hey now, sinds ze niet meer strak staat van stress en slaaptekort ziet ze er weer vijf jaar jonger uit.quote:
Multilayer chocolate cake. Tenzij ik tijd te veel heb, dan wil ik wel een Red Velvet Cheesecake maken.quote:
Ja, superfijne handligging, klikt lekker, scrollwiel doet het perfect, 10/10 zou zo weer kopen.quote:
chocolate will be finequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Multilayer chocolate cake. Tenzij ik tijd te veel heb, dan wil ik wel een Red Velvet Cheesecake maken.
En lijk ik nog maar 35quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey now, sinds ze niet meer strak staat van stress en slaaptekort ziet ze er weer vijf jaar jonger uit.
kk bedankt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, superfijne handligging, klikt lekker, scrollwiel doet het perfect, 10/10 zou zo weer kopen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey now, sinds ze niet meer strak staat van stress en slaaptekort ziet ze er weer vijf jaar jonger uit.
Jammer zeg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAHAHEUHUEHUEHUHAHAAAAAAAAAAA
de uitnodiging is bij deze ingetrokken.
geakkiequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken, maar dat zelf ophalen blijft staan.
8-9 dec. ben ik in a'damquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken, maar dat zelf ophalen blijft staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |