oke, 24 januari ben ik jarig..quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Cadeaus vind ik stom, bak liever een taart.
Is dit een subtiele hint voor Panz?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Cadeaus vind ik stom, bak liever een taart.
Nah hij had iets compleet om zeep geholpen een dag eerder. Was ook geen fijn bedrijf, allemaal sociaal beperkt daar en draaide op gratis stagiaires die elk uur moesten inhalen.quote:
wat voor taart?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken. Kan je m wel zelf komen halen overigens.
Een gefeliciTAART.quote:
Met het regenachtige weer in Hilversum denk ik het wel jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, heb jij je dagelijkse beweging ook weer gehad.
Hey now, sinds ze niet meer strak staat van stress en slaaptekort ziet ze er weer vijf jaar jonger uit.quote:
Multilayer chocolate cake. Tenzij ik tijd te veel heb, dan wil ik wel een Red Velvet Cheesecake maken.quote:
Ja, superfijne handligging, klikt lekker, scrollwiel doet het perfect, 10/10 zou zo weer kopen.quote:
chocolate will be finequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Multilayer chocolate cake. Tenzij ik tijd te veel heb, dan wil ik wel een Red Velvet Cheesecake maken.
En lijk ik nog maar 35quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey now, sinds ze niet meer strak staat van stress en slaaptekort ziet ze er weer vijf jaar jonger uit.
kk bedankt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, superfijne handligging, klikt lekker, scrollwiel doet het perfect, 10/10 zou zo weer kopen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey now, sinds ze niet meer strak staat van stress en slaaptekort ziet ze er weer vijf jaar jonger uit.
Jammer zeg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAHAHEUHUEHUEHUHAHAAAAAAAAAAA
de uitnodiging is bij deze ingetrokken.
geakkiequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken, maar dat zelf ophalen blijft staan.
8-9 dec. ben ik in a'damquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken, maar dat zelf ophalen blijft staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |