Oh, ja ik herinner me nu dat je ook wel eens een baard hebt. Dacht even dat je facial hair je bodyhair matchte, my bad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
'Chu talm'bout?
[..]
#winterfur #beardbygucci #barbapapa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door krioro op 29-11-2013 20:16:51 ]full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, ja ik herinner me nu dat je ook wel eens een baard hebt. Dacht even dat je facial hair je bodyhair matchte, my bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hipsterbeforehipstergothipsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Modus op 29-11-2013 20:26:49 ]
lopen dakloze junks er niet zo bijżquote:
gore klootzakkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Die hadden de look van mij gejat ja.
YOOOOOOOOOOOOOOquote:
Whehehe. U mirin'?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
YOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!
The old Matisyahu lookin' ass nigga
Mr. "I can stuff a Thanksgiving turkey in my beard" ass nigga
Wahrheit before he went to jail lookin' ass nigga
Swizz Beatz turned broke lookin' ass nigga
"I donate hair to charity" lookin' ass nigga
Je kan haarmaskers ook voor je baard gebruiken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als baardmaskers als een soort haarmasker?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Je kan haarmaskers ook voor je baard gebruiken.
Werkt vast goed tegen een prikbaard.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Je kan haarmaskers ook voor je baard gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koeliequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
'Chu talm'bout?
[..]
Ik gebruik het zelf niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]wat.
Jij moet echt niks meer zeggen over m'n CR7 look met roze sportwagen in GTA V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die unibrow?quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:53 schreef Robophatt het volgende:
Ik houd zo van lurken in die fototopics. Echte FOK!ker gespot
Ik zat meer aan F1978 te denken. Dat hij een foto post met al die mensen die al een beeld hadden over hem hier. Wauw.quote:
Met z'n kruimeldief jaquote:
Die heeft een unibrow. :pquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zat meer aan F1978 te denken. Dat hij een foto post met al die mensen die al een beeld hadden over hem hier. Wauw.
Is toch mannelijk. Liever dat dan van die dunne vrouwelijke/onschuldige wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft een unibrow. :p
Geen heel erge, maar dat is dus ook heel makkelijk met een pincet zelf weg te plukken.
Het is even lelijk, maar een unibrow is beter, want daar kun je heel makkelijk iets aan doen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Is toch mannelijk. Liever dat dan van die dunne vrouwelijke/onschuldige wenkbrauwen.
Jouw dikke kont is het beste.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is even lelijk, maar een unibrow is beter, want daar kun je heel makkelijk iets aan doen.
Lekker gedoucht?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jouw dikke kont is het beste.
Ik ga douchen doei.
Je hebt een bollere snoet gekregen. Ook wintervoorraadje opgeslagen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
'Chu talm'bout?
[..]
Och schatje toch, je stalmaatjes pleuren je timeline vol met bitstrips?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:47 schreef Chai het volgende:
Kutfacebook, als ik hide all from bitstrips doe en daarna F5 zijn die plaatjes er gewoon weer.
Oh als ik een reden opgeef werkt het wel.
Nee die nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Och schatje toch, je stalmaatjes pleuren je timeline vol met bitstrips?
Inderdaad, ik spot een onderkin.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt een bollere snoet gekregen. Ook wintervoorraadje opgeslagen?
Dat is toch een goede motivatie om af te vallen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die niet
Het irritantste stalgenootje is vanaf vandaag ook weg. Pony verkocht, want ze werd er te dik voor.
Haha tjezusquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:03 schreef Chai het volgende:
Het irritantste stalgenootje is vanaf vandaag ook weg. Pony verkocht, want ze werd er te dik voor.
of een groter paard te kopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch een goede motivatie om af te vallen?
Haha het valt wel mee met de dikte hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch een goede motivatie om af te vallen?
Die unibrowquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:54 schreef Chai het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)rlijk_wakker_gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |