Lekker gedoucht?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jouw dikke kont is het beste.
Ik ga douchen doei.
Je hebt een bollere snoet gekregen. Ook wintervoorraadje opgeslagen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
'Chu talm'bout?
[..]
#winterfur #beardbygucci #barbapapa
Och schatje toch, je stalmaatjes pleuren je timeline vol met bitstrips?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:47 schreef Chai het volgende:
Kutfacebook, als ik hide all from bitstrips doe en daarna F5 zijn die plaatjes er gewoon weer.
Oh als ik een reden opgeef werkt het wel.
Nee die nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Och schatje toch, je stalmaatjes pleuren je timeline vol met bitstrips?
Inderdaad, ik spot een onderkin.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt een bollere snoet gekregen. Ook wintervoorraadje opgeslagen?
Dat is toch een goede motivatie om af te vallen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die niet
Het irritantste stalgenootje is vanaf vandaag ook weg. Pony verkocht, want ze werd er te dik voor.
Haha tjezusquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:03 schreef Chai het volgende:
Het irritantste stalgenootje is vanaf vandaag ook weg. Pony verkocht, want ze werd er te dik voor.
of een groter paard te kopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch een goede motivatie om af te vallen?
Haha het valt wel mee met de dikte hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch een goede motivatie om af te vallen?
Die unibrowquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:54 schreef Chai het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)rlijk_wakker_gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |