Iemand die een gebeurtenis vertelt over z'n familie in een Scumbag Steve meme, met eronder 4 reacties eropquote:
Bedankt voor de ophelderingquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iemand die een gebeurtenis vertelt in een Scumbag Steve meme, met eronder 4 reacties erop?
Ik draag het stokje aan je over. Tenminste als dingen met FOK!kers doen zwaarder telt dan met gewone mensen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe normaal, volgens mij zijn wij de braafsten hier
Als ze gelijk foto's publiceert wordt dat wel heel lastig ja. Moet ze eerst alle viezeriken eruit filteren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
FOK!wijven.
Het komt natuurlijk nooit voor dat een echt lekkere chick d'r vriend op FOK! gaat zoeken.
[ afbeelding ]
Zie je het al voor je, zo'n 8,50/10+ die op FOK! haar vriend tegenkomt.
Uhh, oké.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze gelijk foto's publiceert wordt dat wel heel lastig ja. Moet ze eerst alle viezeriken eruit filteren.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft krio jou nu nog niet gehandpuppet?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
MI van krio die poppenkast met jou speelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door krioro op 29-11-2013 17:31:32 ]full stops and exclamation marks
watquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
sta net me baard te trimmen, klop zo keer door me baard heen om het beetje netjes te maken, zit er een stuk haar in me huid. Klacht, mijn baard is van hout.
Wtf, jij hebt gewoon mesbaardhaar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
sta net me baard te trimmen, klop zo keer door me baard heen om het beetje netjes te maken, zit er een stuk haar in me huid. Klacht, mijn baard is van hout.
quote:
Conditioner, olie, kammen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
Niks hebben of kunnen laten groeien wat op een echte baard lijkt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen gewone stoppelige, doch zachte baard maar een deurmat hebben.
'Chu talm'bout?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks hebben of kunnen laten groeien wat op een echte baard lijkt.
quote:#winterfur #beardbygucci #barbapapaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |