Limburgquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha 3 hele turken op je hele school, brabant zeker.
De mediatheekquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Moest je ook echt naar de mediatheek gaan om op internet te kunnen, kwam eecht niet in je op.
Wij hadden een Marokkaanse tweelingquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier op de basisschool 1
en 1 neger.
Mooie tijden in mijn blanke elite buurt.
De turk ging huilen toen hij zijn cito toets uitslag kreeg. En toen zei iemand "ah joh, je kan toch gewoon vuilnisman worden, lekker in de buitenlucht en die geur dat valt jou toch niet op"quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wij hadden een Marokkaanse tweelingBasisschool
En dan wel allemaal projecten doen tegen racisme enzo
Toen had je nog zo'n stiekeme MSN voor op schoolquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mediatheekMet de meest onpraktische regelingen en praktijken om scholieren niet te laten rondkutten. Als het woord 'spel' werd ingetypt blokkeerde het systeem. Ging je iets opzoeken over een kaartspel voor een project en werd je van het systeem gelazerd
Thuis lekker uitpluizen met welke websites je ook op msn kon komen en dan allemaal stiekem uiproberen daar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toen had je nog zo'n stiekeme MSN voor op school
Ik had twee Turkse meisjes in de klas op de basisschool. Stinken bij het omkleden met gym.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier op de basisschool 1
en 1 neger.
Mooie tijden in mijn blanke elite buurt.
Magische hossels, evenals CD's branden toen bijna niemand nog een brander hadquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:25 schreef Gridlok het volgende:
Ik weet nog wel het moment toen je PS1 games kon downloaden en op een CD kon branden, magische tijden en eindeloos gamen.
de beheerder van de mediatheek had totaal geen verstand van computers. dus daar konden we eigenlijk wel alles doen zolang hij niet op het scherm mee keek.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toen had je nog zo'n stiekeme MSN voor op school
En al die kinders niet begrijpen dat Duitsers hier wel zomaar mochten komen wonen en Marokkanen (e.d.) niet zomaar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wij hadden een Marokkaanse tweelingBasisschool
En dan wel allemaal projecten doen tegen racisme enzo
Wow heftigquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
De turk ging huilen toen hij zijn cito toets uitslag kreeg. En toen zei iemand "ah joh, je kan toch gewoon vuilnisman worden, lekker in de buitenlucht en die geur dat valt jou toch niet op"
En toen iedereen schreeuwen "VECHTENNNNNN"
alleen bij het omkleden?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had twee Turkse meisjes in de klas op de basisschool. Stinken bij het omkleden met gym.
Nuchter is relatief bij een keta-zoon.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Magische hossels, evenals CD's branden toen bijna niemand nog een brander had.
Hij was gister trouwens nog nuchter.
Prepare your liver.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bavaria sixpacks, ¤1,49 omdat er teveel waren en ze weg moesten. Heb al 20 sixpacks nu, voor slechts ¤29,80. Dat zijn 120 blikjes 33 cl bier
. Da's een literprijs van ¤0,745
.
waar is het feestje?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bavaria sixpacks, ¤1,49 omdat er teveel waren en ze weg moesten. Heb al 20 sixpacks nu, voor slechts ¤29,80. Dat zijn 120 blikjes 33 cl bier
.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had twee Turkse meisjes in de klas op de basisschool. Stinken bij het omkleden met gym.
Wij hadden ooit een verjaardagsfeestje en toen ging het meisje wat jarig was onze stoelen afpakken en gooien met dingen en huilen omdat we moesten dansen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow heftigBij ons was dat Marokkaanse meisje niet uitgenodigd op het kinderfeestje van een ander meisje (waren wel vriendinnetjes) omdat dat niet mocht van die vader. Dus dat andere meisje helemaal aangevallen omdat ze racist was en weet ik het. Is zo'n groot drama geweest he
ging niemand meer naar dat kinderfeestje omdat racisme. Vond ik zielig dus ik ben gewoon wel gegaan
Feestjequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Wij hadden ooit een verjaardagsfeestje en toen ging het meisje wat jarig was onze stoelen afpakken en gooien met dingen en huilen omdat we moesten dansen.
En toen stormde ze naar boven, en toen werd haar moeder super boos op ons.![]()
Wowquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Wij hadden ooit een verjaardagsfeestje en toen ging het meisje wat jarig was onze stoelen afpakken en gooien met dingen en huilen omdat we moesten dansen.
En toen stormde ze naar boven, en toen werd haar moeder super boos op ons.![]()
Wat is deze nou weerquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
"Katie, would you like to carve the turkey? You've had a lot of practice cutting things."
Time to HANG the decorations, anyone but Katie she sucks at hanging
We have more than enough gravy so feel free to drown your mash potatoes in it. For fuck's sake Katie I said your potatoes not yourself!
"Oh man I'm stuffed! Time to sit on the couch and slip into a coma. Just like last week when Katie raided gramma's medicine cabinet."![]()
![]()
Iemand die een gebeurtenis vertelt over z'n familie in een Scumbag Steve meme, met eronder 4 reacties eropquote:
Bedankt voor de ophelderingquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iemand die een gebeurtenis vertelt in een Scumbag Steve meme, met eronder 4 reacties erop?
Ik draag het stokje aan je over. Tenminste als dingen met FOK!kers doen zwaarder telt dan met gewone mensen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe normaal, volgens mij zijn wij de braafsten hier
Als ze gelijk foto's publiceert wordt dat wel heel lastig ja. Moet ze eerst alle viezeriken eruit filteren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
FOK!wijven.
Het komt natuurlijk nooit voor dat een echt lekkere chick d'r vriend op FOK! gaat zoeken.
[ afbeelding ]
Zie je het al voor je, zo'n 8,50/10+ die op FOK! haar vriend tegenkomt.
Uhh, oké.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze gelijk foto's publiceert wordt dat wel heel lastig ja. Moet ze eerst alle viezeriken eruit filteren.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft krio jou nu nog niet gehandpuppet?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
MI van krio die poppenkast met jou speelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door krioro op 29-11-2013 17:31:32 ]full stops and exclamation marks
watquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
sta net me baard te trimmen, klop zo keer door me baard heen om het beetje netjes te maken, zit er een stuk haar in me huid. Klacht, mijn baard is van hout.
Wtf, jij hebt gewoon mesbaardhaar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
sta net me baard te trimmen, klop zo keer door me baard heen om het beetje netjes te maken, zit er een stuk haar in me huid. Klacht, mijn baard is van hout.
quote:
Conditioner, olie, kammen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
Niks hebben of kunnen laten groeien wat op een echte baard lijkt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen gewone stoppelige, doch zachte baard maar een deurmat hebben.
'Chu talm'bout?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks hebben of kunnen laten groeien wat op een echte baard lijkt.
quote:#winterfur #beardbygucci #barbapapaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |