Koelies, kopen drakentruien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat had dWc vroeger ook op z'n overhemden.
Was zo vet he. Als je toen iemands telefoon op Turks zette was diegene ook gewoon echt de lul.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mario ringtone maken met nokia programma.
een longsleeve met LSD (London School of Development)quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En wolvenshirts, bandshirts, shirts met van die 'grappige' teksten etc
Kon je dat niet meer terug draaien dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was zo vet he. Als je toen iemands telefoon op Turks zette was diegene ook gewoon echt de lul.
Wow jij was zeker die populaire jongenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:16 schreef Loppe het volgende:
[..]
een longsleeve met LSD (London School of Development)
man wat was ik stoeeerrr
ben je uit 96 ofzo?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah, in het kader de middelbare school is dat voor mijn tijd
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was zo vet he. Als je toen iemands telefoon op Turks zette was diegene ook gewoon echt de lul.
Jawel, maar het menu bestond uit tekst dus je had geen plaatjes of niks om aan af te leiden waar je moest kijkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kon je dat niet meer terug draaien dan?
Jij bent me er eendquote:
ja met de mooiste chickquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow jij was zeker die populaire jongen
Waar ging het misquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:19 schreef Loppe het volgende:
[..]
ja met de mooiste chick
vergane glorie
Boeie, snake2 kun je in het turks spelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jawel, maar het menu bestond uit tekst dus je had geen plaatjes of niks om aan af te leiden waar je moest kijken
Denken dat je dat dan nog kon vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeie, snake2 kun je in het turks spelen.
Toen kon je dat nog niet Googelen. Of daar dacht je niet aan destijdsquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denken dat je dat dan nog kon vindenVerschilde een beetje per telefoon, sommige hadden nog iets van plaatjes. Vriendin van me heeft toen nog een Turk moeten zoeken om haar telefoon weer terug te zetten. Hadden we echt 3 ofzo
Haha 3 hele turken op je hele school, brabant zeker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denken dat je dat dan nog kon vindenVerschilde een beetje per telefoon, sommige hadden nog iets van plaatjes. Vriendin van me heeft toen nog een Turk moeten zoeken om haar telefoon weer terug te zetten. Hadden we echt 3 ofzo
Moest je ook echt naar de mediatheek gaan om op internet te kunnen, kwam eecht niet in je op.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toen kon je dat nog niet Googelen. Of daar dacht je niet aan destijds
Ilsequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toen kon je dat nog niet Googelen. Of daar dacht je niet aan destijds
wij hadden er geen zover ik weer. alleen wat surinamersquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hier op de basisschool 1quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |