Net zoals in de echte wereld dus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:53 schreef remi1986 het volgende:
o ja roddelen over anderen als een stel oude wijven, dat is normaal hier
Ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken. Kan je m wel zelf komen halen overigens.
zou best kunnen, had dat nog niet eens gezien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Patrick Kicken, is dat niet die jumpstyle gast?
VMBO Schoolplein SC.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Net zoals in de echte wereld dus.
Heb ik ook een keer gedaan voor een vriendin, jaar daarna toch maar weer gewoon cadeautje gekochtquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Cadeaus vind ik stom, bak liever een taart.
quote:
Ik had geen vmbo schoolpleinquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet niet hoe jouw VMBO Schoolplein eruit zag, maar de mijne was filled met drakentruien.
shagswagquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb hier nog wel wat shag voor je
drakentruien?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik had geen vmbo schoolpleinDeed vwo dus veel drakentruien en hockeymeisjes.
Vmbo'ers op onze school hadden wel swag volgens mij, maar ik weet niet of dat toen al bestond.
toen was yolo nog hakuna matata.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik had geen vmbo schoolpleinDeed vwo dus veel drakentruien en hockeymeisjes.
Vmbo'ers op onze school hadden wel swag volgens mij, maar ik weet niet of dat toen al bestond.
En wolvenshirts, bandshirts, shirts met van die 'grappige' teksten etcquote:
Inderdaad en zelf ringtones bouwen was de shitquote:
bamikanariequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Inderdaad en zelf ringtones bouwen was de shit
Mario ringtone maken met nokia programma.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Inderdaad en zelf ringtones bouwen was de shit
Dat had dWc vroeger ook op z'n overhemden.quote:
oh ja, bandshirts heb ik mezelf ook wel schuldig aan gemaaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En wolvenshirts, bandshirts, shirts met van die 'grappige' teksten etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |