dat heb ik ook niet gedaan.quote:
Hoe wil je het vieren van kerst verbinden aan hypocrisie? Het is ook gewoon een mooi feest in een van de donkerste perioden van het jaar. Dat het voor veel mensen verbonden is aan de geboorte van Christus is allemaal leuk en aardig, maar ik ben niet katholiek opgevoed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waar staat kerst dan voor volgens jou?
Wow, hard hoorquote:
wij mogen met kerstviering op het werk geen kerstman, dat is ook hypocrietquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoe wil je het vieren van kerst verbinden aan hypocrisie? Het is ook gewoon een mooi feest in een van de donkerste perioden van het jaar. Dat het voor veel mensen verbonden is aan de geboorte van Christus is allemaal leuk en aardig, maar ik ben niet katholiek opgevoed.
Als je carnaval viert en je daarna niet gaat vasten ben je zeker ook hypocriet? Dat is al lang niet meer van deze tijd.
Hoezo mag dat niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij mogen met kerstviering op het werk geen kerstman, dat is ook hypocriet
Waar werk je dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij mogen met kerstviering op het werk geen kerstman, dat is ook hypocriet
Hmm ja kan kloppen, wij hebben ook nooit een kerstman op het werk.quote:
2 man zijn jehova getuige en die hebben geprotesteerdquote:
robo is zelf limburgerquote:
gaat je geen zak aanquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoe wil je het vieren van kerst verbinden aan hypocrisie? Het is ook gewoon een mooi feest in een van de donkerste perioden van het jaar. Dat het voor veel mensen verbonden is aan de geboorte van Christus is allemaal leuk en aardig, maar ik ben niet katholiek opgevoed.
Als je carnaval viert en je daarna niet gaat vasten ben je zeker ook hypocriet? Dat is al lang niet meer van deze tijd.
dat is de gedachte achter kerst ... dus ja dat vind ik hypocrietquote:Kerstmis (veelal zo aangeduid door katholieken), kerst(feest) (veelal zo aangeduid door protestanten) of het geboortefeest van de Heer is een belangrijk christelijk feest in het kerkelijk jaar.
Wil ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:08 schreef Robophatt het volgende:
Mijn neefje had vroeger zo'n bestuurbare tank
het is zo hypocriet als wat je er zelf van maaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
dat is de gedachte achter kerst ... dus ja dat vind ik hypocriet
voor christus was er ook al een heidens feest in verband met de langste nacht dat is daar ook bij getrokken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, het is gewoon het feest van het lichtquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor christus was er ook al een heidens feest in verband met de langste nacht dat is daar ook bij getrokken.
en chanoeka is ook, al weet ik niet wat daarbij gevierd wordt
ga gewoon werken dan, zeiklulquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:26 schreef remi1986 het volgende:
echt van mij mogen ze al die feestdagen afschaffenZal blij zijn als het straks weer januari is
dat is dan meer de Luceferiaanse insteek, vrijmetselaars enzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, het is gewoon het feest van het licht
Leg uit? Of wil je dat ik je uitleg wat hypocriet betekent?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |