Dit inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, het is gewoon het feest van het licht
hier wordt tijdens de kerst door een paar mensen doorgewerktquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gaat moeilijk he als het bedrijf dicht is
Dan zet je geen kerstboom neer en ga je lekker Die Hard kijken thuis ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Het was oorspronkelijk ook niet het feest om de geboorte van Christus te herdenken, dat hebben ze namelijk gewoon verplaatst naar de datum van het midwinterfeest dat al bestond. Die boom staat er echt niet voor jezus hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef Chloroform het volgende:
Kerst is allang geen feest meer om enkel de geboorte van Christus te herdenken, net zoals Koninginnedag, Pasen, 5 mei en alle andere feestdagen weinig van hun 'oorspronkelijke bedoelingen' nog hebben. Als je vindt dat het hypocriet is om Kerst te vieren, dan moet je ook bij alle andere feestdagen je bek houden en gewoon thuis blijven zitten met je bakkes.
Die twee gekkies?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier wordt tijdens de kerst door een paar mensen doorgewerkt
neem een bijbaantje met kerst dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Jawel die boom is wel vanwege Jezus. Het kruis waarop hij dood gaat is gemaakt van die boomquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het was oorspronkelijk ook niet het feest om de geboorte van Christus te herdenken, dat hebben ze namelijk gewoon verplaatst naar de datum van het midwinterfeest dat al bestond. Die boom staat er echt niet voor jezus hoor.
Ik ben niet zo thuis in al die dingen, het ging me meer om remi's reactie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het was oorspronkelijk ook niet het feest om de geboorte van Christus te herdenken, dat hebben ze namelijk gewoon verplaatst naar de datum van het midwinterfeest dat al bestond. Die boom staat er echt niet voor jezus hoor.
moest lachen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel die boom is wel vanwege Jezus. Het kruis waarop hij dood gaat is gemaakt van die boom
Ah, nou met mijn toevoeging heb je nog gelijker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in al die dingen, het ging me meer om remi's reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, door een man of 8. er is 1 fabriek hier in de buurt die kerstavond de productie stop legt en 2 januari weer opstart, maar verwacht dat in die periode vanalles wordt vervangen en omgebouwd.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, nou met mijn toevoeging heb je nog gelijker.
Het puntje op mijn i.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
en de kerstman, waar komt die dan vandaan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel die boom is wel vanwege Jezus. Het kruis waarop hij dood gaat is gemaakt van die boom
Spanje oorspronkelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de kerstman, waar komt die dan vandaan?
Walmartquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, heb jij je dagelijkse beweging ook weer gehad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:33 schreef Braddie het volgende:
Zo, altijd fijn om het even opgeruimd te hebben
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, heb jij je dagelijkse beweging ook weer gehad.
met een vliegende slee met rendieren naar de kribbe van jezus met mirre wierook en goud?quote:
Dat was iets met Odin, maar het hoe en waarom van de cadeautjes weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn kat heette Odin.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was iets met Odin, maar het hoe en waarom van de cadeautjes weet ik niet.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn kat heette Odin.
Goed verhaal, lekker kort.
Met de gedachte: "Nederland heeft Sinterklaas, dat kunnen wij ook, maar dikker zodat meer Amerikanen zich er in kunnen vinden"quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |