SPOILER: Oud Nieuws en geruchtenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBOX360 versie
XBOX One Versie
Wat nu inmiddels bekend is gemaakt is dat Ghosts op 720p zal draaien ondanks IW eerder aangaf dat het ook op 1080p zou draaien.
PS3 Versie
PS4 Versie
PC Versie
Inmiddels zijn de minimum specificaties bekend en (schrik niet) die liggen best hoog.
CPU: Intel® Core 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ or better
Memory: 6 GB RAM
Hard Disk Space: 40 GB
Video: NVIDIA® GeForce® GTS 450 / ATI® Radeon HD 5870 or better
Sound: DirectX compatible sound card
DirectX®: DirectX® 11
Internet: Broadband Internet connection for Steam and Online Multiplayer.
Zoals te zien in onderdstaande afbeelding van PalmRoyale start de game niet op als je PC niet voldoet aan de minimale eisen:
Waar je de game kan kopen dat mag duidelijk zijn zo kun je alleen de key online aanschaffen voor gemiddeld 35 euro (al dan niet met Free Fall bonus) of kun je gewoon het schijfje bemachtigen in de winkel.
De verschillende nachtopeningen zijn door het hele land weer drukbezocht. Zou Call of Duty de verschillende verkooprecords recentelijk gezet door GTAV kunnen verbreken?
FOV (Slider)
Op dit moment is het nog niet bekend of er in Ghosts een FOV slider zit. In andere IW-COD games kon je dit via externe tools aanpassen.
Dedicated servers
Activision heeft aangekondigd dat alle platforms gebruik maken van dedicated servers. Echter is dit niet precies waar veel PC gamers om hebben gevraagd. Zij willen rentable dedicated servers die ze zelf kunnen beheren. Vanuit Infinity Ward is toegezegd dat er gewerkt/gekeken wordt naar het beschikbaar maken van rentable dedicated servers en een server browser post launch.
Wapenlijst
Assault Rifles
• SC-2010
• SA-805
• AK-12
• FAD
• Remington R5
• MSBS
• Honey Badger
• ARX-160
Sub Machine Guns
• Bizon
• CBJ-MS
• Vector CRB
• Vepr
• K7
• MTAR-X
Light Machine Guns
• Ameli
• M27-IAR
• LSAT
• Chain SAW
Shotguns
• Bulldog
• FP6
• MTS-255
• TAC 12 [small]
Sniper Rifles
• USR
• L1155
• Lynx
• VKS
Marksman Rifles
• IA2
• Mk 14 EBR
• MR-28
• SVU Dragunov
Camo's
• Snow
• Brush
• Autumn
• Ocean
• Red
• Scale
• Caustic
• Crocodile
• Green
• Net
• Trail
• Woodland
• Gold
Gametypes
• Blitz
• Cranked
• Domination
• Free-for-All,
• Grind
• Hunted
• Infected
• Kill Confirmed
• Search and Destroy
• Search and Rescue
• Team Deathmatch
Maps
• Chasm
• Flooded
• Free Fall (Pre-order bonus)
• Freight
• Octane
• Overload
• Prison Break
• Seige
• Sovereign
• Stonehaven
• Strikezone
• Stormfront
• Tremor
• Warhawk
• Whiteout
Handige filmpjes met uitleg
Ghosts 101 Episode 2: Best Perk! Must Have for Launch Day (Call of Duty COD Ghost Perks Tips Tricks)quote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Voor de pc spelers onder ons, hier een lijstje met dingen die samen een niet misselijke performance boost geven:
- Zet terrain detail uit. Dit heet ook wel Tesselation en vreet heel wat performance weg. Leuk voor SP, maar killer voor MP.
- Motion Blur e.d kan je ook uitzetten
- Zet de steam overlay uit en/ of ook zo met Fraps
- Start taakbeheer en zet de prio van de game op Normal ipv High. Deze zal samen met terrain detail de meeste impact geven.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Dat is toch gewoon treurigquote:Op maandag 18 november 2013 21:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan zouden ze elk game mode er helaas er wel uithalen bij deze cod.
Heb je toevallig een Zyxel modem?quote:Op maandag 18 november 2013 21:55 schreef Timmos het volgende:
Nou ik ben er helemaal klaar mee, en dat komt niet door de gameplay..
In een party was ik al de boosdoener voor het niet kunnen vinden van games, er volgt dan altijd de melding: "One of our party members has lost connection with the party host. We have followed him back to the party".
Als ik solo ga krijg ik die melding niet maar kan ik geen lobby vinden, wordt er elke keer uitgeflikkerd en doet dan een poging om een nieuwe te zoeken, maar overal gooien ze mij eruit..
Waarom deze bullshit is en waarom niks werkt, ik heb geen idee.. Al sind BO1 speel ik op NAT Moderate, BO1 geen enkel probleem, MW3 geen enkel probleem, BO2 ook geen enkel probleem. Maakt niet uit of we met 2 of met 6 in een party zaten..
Maar nee hoor, sinds Ghosts is dit gedonder begonnen.. Gebruik ik de kabel rechtstreeks uit modem dan staat NAT op Open maar nog steeds hetzelfde gezeik.. Gooi ik mijn router open dmv UPnP in te schakelen, mijn PS3 host op DMZ te zetten, alle ports te forwarden (terwijl UPnP deze al automatisch zou moeten vinden..) dan gaat mijn NAT zelfs naar Strict..
Gaat niet lang duren zo voordat de game gewoon weg gaat met dit gezeik..
Cisco.. Met daartussen nog een sitecomquote:Op maandag 18 november 2013 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je toevallig een Zyxel modem?
Waarom heb je nog iets er tussen zitten dan?quote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Cisco.. Met daartussen nog een sitecom
Dat is al enkele jaar geen probleem.. Sinds Ghosts kan ik niet meer in een party omdat we er steeds uitgeflikkerd worden.. Solo gaat dan nog wel maar heeft alleen even nodig om een lobby te vinden..quote:Op maandag 18 november 2013 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom heb je nog iets er tussen zitten dan?
Kan niet aan het spel zelf liggen aangezien ik niet eerder zulke klachten heb gehoord en ik zelf ook niet ondervonden heb, althans lijkt me. (speel wel op de 360)quote:Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat is al enkele jaar geen probleem.. Sinds Ghosts kan ik niet meer in een party omdat we er steeds uitgeflikkerd worden.. Solo gaat dan nog wel maar heeft alleen even nodig om een lobby te vinden..
Maar waarom: Modem in de woonkamer, vanuit daar naar slaapkamer waar de Sitecom staat, vanaf de Sitecom gaat er een kabel naar laptop en PS3..
Maar rechtstreeks vanaf moden geeft nog dezelfde problemen..
Ja is het ook. Snap ook niet hoe ze het voor elkaar krijgen om de spawms gewoon weer kutter gemaakt te hebben.. Echt zonde want op dat na vind ik het de beste cod.quote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon treurig
Naar alle waarschijnlijkheid pik ik vrijdag een X1 op dan kan ik jullie wel vertellen hoe COD op next gen is
Tofquote:Op maandag 18 november 2013 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe was je marathonavond over_hedge?
Dedicated servers zoals in BF3 zullen het nooit worden het is namelijk een hybride systeemquote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Koenani het volgende:
[..]
Kan niet aan het spel zelf liggen aangezien ik niet eerder zulke klachten heb gehoord en ik zelf ook niet ondervonden heb, althans lijkt me. (speel wel op de 360)
Daarnaast kan ik ook echt niet wachten op next-gen! Moet alleen nog tot februari ofzo
Iemand trouwens enig idee of er nou werkelijk dedicated servers in next-gen zitten?
Ze zouden er ook op de PC, Xbox360 en PS3 komen, en daar zijn ze ook niet dus.. vraag het me sterk afquote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Koenani het volgende:
[..]
Kan niet aan het spel zelf liggen aangezien ik niet eerder zulke klachten heb gehoord en ik zelf ook niet ondervonden heb, althans lijkt me. (speel wel op de 360)
Daarnaast kan ik ook echt niet wachten op next-gen! Moet alleen nog tot februari ofzo
Iemand trouwens enig idee of er nou werkelijk dedicated servers in next-gen zitten?
Net zo hybride als de gemiddelde leaserijder met een Prius.quote:Op maandag 18 november 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dedicated servers zoals in BF3 zullen het nooit worden het is namelijk een hybride systeem
tsja dat is balen dan, hopen dat de connectie dan wel gewoon goed is voor 90% van de tijd..quote:Op maandag 18 november 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dedicated servers zoals in BF3 zullen het nooit worden het is namelijk een hybride systeem
Ik heb het hiervoor nooit gehad en er is niks veranderd aan de instellingen..quote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Koenani het volgende:
[..]
ik zou het echt niet weten, maar het lijkt me sterk dat het iets met het spel te maken heeft.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb het hiervoor nooit gehad en er is niks veranderd aan de instellingen..
En als ik google kom ik al meldingen tegen vanaf MW2 over dat party gebeuren.. Maar waarom ik dat nu opeens heb..
dmz aan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:35 schreef Timmos het volgende:
Als ik Black Ops II er nu in steek heb ik er ook geen last van..
Router is al tig keer gereset, firewall is eraf geweest, ports geforward etc. etc. maar dan gaat ie alleen maar op Strict..
Focked op man, ik had mijn console allang tegen de muur aangeslingerd denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:42 schreef Timmos het volgende:
DMZ aangehad, vast IP, UPnP, ander IP, alles...
Welke poorten heb je geopend?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:35 schreef Timmos het volgende:
Als ik Black Ops II er nu in steek heb ik er ook geen last van..
Router is al tig keer gereset, firewall is eraf geweest, ports geforward etc. etc. maar dan gaat ie alleen maar op Strict..
TCP: 1116-1150, 28910, 5223quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Welke poorten heb je geopend?
Call of Duty games use ports 36081, 3074, 3075, 3478 (UDP) and ports 80, 81, 443, 3074, 5223 (TCP)quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:16 schreef Timmos het volgende:
[..]
TCP: 1116-1150, 28910, 5223
UMD: 1116-1150, 5165, 27900-27901, 5223, 3478-3479, 3658
NAT staat nu weer op open, ook nog na meerdere reboots, DMZ en UPnP ook weer aan, maar hij hopt nog steeds in en uit lobbies..quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://support.activision(...)ps_II&fs=Search&pn=1
en hier staan nog wat andere, maar die komen van playstation zelf.
http://manuals.playstatio(...)ngs/connecttest.html
Dan zit er maar een ding opquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:30 schreef Timmos het volgende:
Nope, op NAT open nog steeds lobby geswitch of party probleem..
had gister ook zon gast in mijn party zitten waardoor we niks konden joinen. hem eruit geknikkerd en kreeg meteen searching 49/50 games...quote:
Volgens mij bestaat Elite niet meer.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:50 schreef vaagjunior het volgende:
Gister eindelijk Ghosts kunnen spelen door de PC update
, wel op low maar daar komt nog verandering in
Ik ben zelf gewoon tevreden over de avond wat ik gespeeld heb, ja het menu laggt afentoe.. maar ik heb geen klachten over lagg ( Op de 1e 10 sec van een match na), enige wat ze van mij mogen verbeteren is dat elite het ook ECHT gaat doen voor PC
want dat zou al vanaf 5 november zijn maar hij werkt alleen nog op de app bij mij
Verder zijn de maps wennen en kon ik echt niet spelen zonder stalker.. maar voor mij gewoon een goede COD
ik heb mn account van elite op de releasedag nog met steam gekoppeld, alleen sindsdien krijg ik webpagina kan niet worden weergegeven, met een URL waar duidelijk instaat elite/platform/steam (Niet de precieze url is dit) Dus daar is aan gewerkt, alleen dus nog niet goed. Als ik de COD APP installeer kan ik namelijk bij al me stats en bij me classes en Clan.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef rubbels het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat Elite niet meer.
Was dat echt nadat je hem eruit gegooid had of toch meer toeval? Is toch wel goed gekomen nadien?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:32 schreef Roces18 het volgende:
had gister ook zon gast in mijn party zitten waardoor we niks konden joinen. hem eruit geknikkerd en kreeg meteen searching 49/50 games...
Dat laatste. Je krijgt dan een download op je next-gen die je moet installeren en dan kun je met je current-gen schijf spelen op je next-gen console.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef Koenani het volgende:
Iemand enig idee hoe het met transferren van current naar next-gen zit, heb het een beetje opgezocht maar in de US moet je code op Gamestop ofzo kopen.
Hoe werkt dat dan in Nederland? Het spel helemaal opnieuw kopen of kun je gewoon via XBL marketplace het spel voor een 10tje downloaden?
Ah oke, leek me ook al voor de hand liggendquote:
Bij FIFA moet je hem wel opnieuw kopen omdat EA een teringbedrijf is. Maar daar heeft de gamemania of een ander soort keten wel een inruilactie dat je met je current-gen schijf de next-gen versie voor 20¤ kan halen ofzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ah oke, leek me ook al voor de hand liggend
Anders was het gewoon CoD en Fifa spelen op de 360 totdat er nieuwe spellen uitkomen en dan XB1 halen
Zit een code bij je spel als het goed is. Deze invoeren op psn. Dan kan je later de ps4 versie downloaden.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef Koenani het volgende:
Iemand enig idee hoe het met transferren van current naar next-gen zit, heb het een beetje opgezocht maar in de US moet je code op Gamestop ofzo kopen.
Hoe werkt dat dan in Nederland? Het spel helemaal opnieuw kopen of kun je gewoon via XBL marketplace het spel voor een 10tje downloaden?
Handig maar ik heb een XBOX, en ja mensen kopen de XB1quote:Op woensdag 20 november 2013 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zit een code bij je spel als het goed is. Deze invoeren op psn. Dan kan je later de ps4 versie downloaden.
Wat een flikkerbipsen zeg..quote:Op woensdag 20 november 2013 13:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bij FIFA moet je hem wel opnieuw kopen omdat EA een teringbedrijf is. Maar daar heeft de gamemania of een ander soort keten wel een inruilactie dat je met je current-gen schijf de next-gen versie voor 20¤ kan halen ofzo.
Dat zal bij xbox ook het geval zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef Koenani het volgende:
[..]
Handig maar ik heb een XBOX, en ja mensen kopen de XB1
[..]
Wat een flikkerbipsen zeg..
PS3 gebruikers doen dat via een code, wij via xbox live.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef Koenani het volgende:
[..]
Handig maar ik heb een XBOX, en ja mensen kopen de XB1
[..]
Wat een flikkerbipsen zeg..
Echt dom als dome er in komt. Je hebt al een level wat voor 80% het zelfde is.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nieuwe map namen.
Boneyard
Dome
LUA_MENU_GAZA
Red River
Swamp
Rumble
http://www.vgleaks.com/ru(...)ded-in-dlc-map-pack/
dat ie dome heet wilt niet zeggen dat ze de oude dome erin doenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Echt dom als dome er in komt. Je hebt al een level wat voor 80% het zelfde is.
Je hebt het wel over IW die krijgen dat zonder probleem voor elkaarquote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef Koenani het volgende:
[..]
dat ie dome heet wilt niet zeggen dat ze de oude dome erin doen
Nou die geruchten gaan. En als de map ook al zo heet gaat het er steeds meer op lijken. Zou het gewoon een beetje jammer vinden. Sowieso vind ik dome maar een kut map.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef Koenani het volgende:
[..]
dat ie dome heet wilt niet zeggen dat ze de oude dome erin doen
dome vond ik inderdaad een kutmap maar vind strikezone toch wel lekker spelen,quote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou die geruchten gaan. En als de map ook al zo heet gaat het er steeds meer op lijken. Zou het gewoon een beetje jammer vinden. Sowieso vind ik dome maar een kut map.
Vind stikezone ook iets fijner ja. Omdat het vooral overdekt is krijg je wat minder granaten enzo op je hoofd.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:27 schreef Koenani het volgende:
[..]
dome vond ik inderdaad een kutmap maar vind strikezone toch wel lekker spelen,
laatst in een potje 2x een 20 streaks maar door de gare spawns, spawnt er voor de verandering weer 1 met dead silence in me rug
Dome!quote:Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk man spawnen en gebombardeerd worden door stun/flashes en explosieven![]()
![]()
dit dus..quote:Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk man spawnen en gebombardeerd worden door stun/flashes en explosieven![]()
![]()
Jawel want niemand klaagt over mediumsize mappenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:47 schreef vaagjunior het volgende:
mensen haten op kleine maps en haten op grote maps het is ook nooit goed
, ik vond Dome gewoon leuk om te spelen, ondanks al die flashes in het begin etc..
In Ghosts voor wat ik nu heb gezien, is elke map wel op een manier groot.. is het niet de oppervlakte is het wel het aantal verdiepingen (Ik speel het ook dan pas sinds gister). Alleen Strikezone daar kom je elke 10 seconden wel een tegenstander tegen. Dus dan is Dome voor mij wel welkom, en Scrapyard natuurlijk ookquote:Op woensdag 20 november 2013 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel want niemand klaagt over mediumsize mappen
Of gewoon nergens meer doodgaanquote:Op woensdag 20 november 2013 14:56 schreef Godtje het volgende:
Gewoon niet dood gaan op Dome heb je ook geen gezeik.
Is het zeer waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:47 schreef rubbels het volgende:
Boneyard zou best eens (een remake van) scrapyard uut MW2 kunnen zijn.
Ja, daaromquote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is het zeer waarschijnlijk ook.
Scrapyard had toentertijd Boneyard als working title, dus dikke kans dat dit hem nu is.
Wordt op elk systeem automatisch gedownload. Of het is een playlist update. Dan hoeft er niks gedownload.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:43 schreef SLP_ het volgende:
Hoihoi, weet iemand waar je die patch kunt downloaden? Ik zal wel scheel zijn, maar kan hem nergens vinden!
Ooh oke. Zijn er trouwens meer mensen die het spel niet kunnen starten? Ik krijg de melding ''Ghosts is gestopt met werken blabla''. Had gehoopt dat de patch dit probleem zou verhelpen, maar dat kan blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:48 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Wordt op elk systeem automatisch gedownload. Of het is een playlist update. Dan hoeft er niks gedownload.
Ik heb het idee dat ik echt alleen 2 of 3 verschillende maps speel zoals overlord/whiteout/siege en nauwelijks de betere maps strikezone/warhawk/freightquote:Op woensdag 20 november 2013 20:40 schreef Roces18 het volgende:
Snap sowieso al die gare kutmappen niet. In singleplayer hebben ze allemaal bazen mappen gemaakt en hier speel je weer de zoveelste teringmap. Waarom doen ze nooit een onderwatermap erin zoals in singleplayer of dat winkelcentrum
Dat zijn inderdaad de betere mappen. Maar ze steken zoveel tijd in die extra effecten zoals dat tankstation dat je kan opblazen terwijl niemand die shit ooit gebruikt. Benut die tijd beter.. En vooral op de console vind ik die rondes wel aan de lage kant, bij 4 winst al een andere map terwijl je er net lekker inkomt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:17 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik echt alleen 2 of 3 verschillende maps speel zoals overlord/whiteout/siege en nauwelijks de betere maps strikezone/warhawk/freight
Ik gebruik altijd de boom die je omver kan schieten in die prison map! Maar dat is ook het enige..quote:Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de betere mappen. Maar ze steken zoveel tijd in die extra effecten zoals dat tankstation dat je kan opblazen terwijl niemand die shit ooit gebruikt. Benut die tijd beter.. En vooral op de console vind ik die rondes wel aan de lage kant, bij 4 winst al een andere map terwijl je er net lekker inkomt.
free-for-all is het ook wel te verwachten dat dit ooit een keer gebeurd..quote:
Ik ben nu in 25 uur speeltijd misschien 1 hacker tegengekomen op de PC en dat was dan een wallhacker, dus tja dat kan ook gewoon zo hebben gelekenquote:Op maandag 25 november 2013 10:35 schreef Roces18 het volgende:
Ik zie nu anders ook zat hackers op de ps3 die alle perks hebben en prestige 10 zijn ofzo. Denk ik, tja
Nee hoor, af en toe een level 60 prestige 10 gezien, maar verder nergens last van gehad.quote:Op maandag 25 november 2013 10:40 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ik ben nu in 25 uur speeltijd misschien 1 hacker tegengekomen op de PC en dat was dan een wallhacker, dus tja dat kan ook gewoon zo hebben geleken, of ik ben erg lucky geweest..
Misschien ligt het vooral aan de gamemode waar je in speelt. Maar zie er elke dag wel een paar als ik online ben.quote:Op maandag 25 november 2013 10:49 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nee hoor, af en toe een level 60 prestige 10 gezien, maar verder nergens last van gehad.
Ook een paar keer gedacht.. Maar zijn dat niet de specialist spers? Dat je alle perks gewoon ziet?quote:Op maandag 25 november 2013 10:35 schreef Roces18 het volgende:
Ik zie nu anders ook zat hackers op de ps3 die alle perks hebben en prestige 10 zijn ofzo. Denk ik, tja
Hardcore Kill Confirmed of Hardcore Domination.quote:Op maandag 25 november 2013 12:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Misschien ligt het vooral aan de gamemode waar je in speelt. Maar zie er elke dag wel een paar als ik online ben.
Nee, want dit zie je niet bij andere mensen.. en je kan met specialist niet ALLE perks hebbenquote:Op maandag 25 november 2013 12:34 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ook een paar keer gedacht.. Maar zijn dat niet de specialist spers? Dat je alle perks gewoon ziet?
Die domme kuthonden zijn ook veel te overpowered. Blaas vaak genoeg kogels in die schedel maar dan ligt die nog niet op de grond. En waarom hebben ze care packages eruit gehaald? Ja je krijgt ze door die challenges te voltooien maar ik bedoel met 3 killstreak.quote:Op maandag 25 november 2013 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit heb ik dus zo gigantisch vaak
Echt prachtig hequote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ze hebben die hond ook gewoon meer HP gegeven dan de spelers dat is wel mooi om te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lijst
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:33 schreef Champy het volgende:
Patch 1.04 is uit:Je loopt een weekje achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lijst
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:33 schreef Champy het volgende:
Patch 1.04 is uit:Huh, pc zou toch geen patches krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lijst
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:56 schreef rubbels het volgende:
[..]
Huh, pc zou toch geen patches krijgen?
Was toch zo'n tweet die hier laatst werd gepost?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:59 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Tuurlijk welanders kon ik hem nu nog steeds niet spelen xD
Btw: Salaris binnen![]()
![]()
![]()
Upgradekit bestellen
Vrijdag binnen hoop ik
Ja klopt, maar er werd nergens in die tweet dat het zeker was dat er NOOIT of NIET geupdate zou worden, dat maken mensen ervan, het antwoord was alleen niet duidelijk ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:11 schreef rubbels het volgende:
[..]
Was toch zo'n tweet die hier laatst werd gepost?
En dit doe je , omdat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:55 schreef turboramin het volgende:
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/turboramin.png]afbeelding ] [/url]
Wat boeien die hackers nou? De genen die rank hack doen dan. Heb jij toch geen last van. Hacks als alle perks etc hebben is wat anders.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:49 schreef Roces18 het volgende:
Ze mogen trouwens ook een keer een godverdomde optie maken zodat je niet alleen maar tegen of met parties speelt. Zwaar irritant, mijn team werkt natuurlijk nooit samen en parties altijd. Dus lekker verliezen altijd. En die teringhackers in search and rescue mogen ook een keer opflikkeren. Elk potje spot ik ze wel zeg. Is toch gewoon een kwestie van iedereen die prestige 10 is even nakijken op variabelen en dan permanent bannen.
Idd, als hun max prestige willen zijn moeten hun weten..quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat boeien die hackers nou? De genen die rank hack doen dan. Heb jij toch geen last van. Hacks als alle perks etc hebben is wat anders.
below parquote:Op zondag 24 november 2013 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je er over nadenkt om een Xbox One of PS4 te halen met ghosts dan kan ik je dit sterk afraden. Graphics zijn nog steeds below par en de gameplay is naadje net zoals op current gen. Die spawnsDit was de laatste keer dat ik een COD koop want iedere keer als je denkt dat het niet slechter kan na BO2 en MW3 krijgen ze het toch maar weer mooi voor elkaar.
Niet alleen rank hack. maar zie ook veel met wallhack en all perks hack.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat boeien die hackers nou? De genen die rank hack doen dan. Heb jij toch geen last van. Hacks als alle perks etc hebben is wat anders.
Ah oke. Die heb ik eigenlijk nog niet gezien. Maar die mogen van mij wel een perm ban krijgen ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Niet alleen rank hack. maar zie ook veel met wallhack en all perks hack.
Als iktussen BF4 en COD ghosts wissel op de X1 dan vind ik de graphics zeker below par. Enige reden dat ik deze game heb gehaald was om te kijken of het een verbetering is op next gen maar dat is het niet. Gewoon weer de zoveelste matige game na BO1 die ik helemaal kapot heb gespeeldquote:Op woensdag 27 november 2013 06:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
below parGrafisch gewoon prima te snacken man, PS4, 1080p, 60fps, multiplayer een iets mindere resolutie. Je haat jegens Call of Duty wordt wel erg treurig, waarom speel je het nog
Er was van te voren bekend dat er niks kwa gameplay zou veranderen behalve dat ground war terug zou komen.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iktussen BF4 en COD ghosts wissel op de X1 dan vind ik de graphics zeker below par. Enige reden dat ik deze game heb gehaald was om te kijken of het een verbetering is op next gen maar dat is het niet. Gewoon weer de zoveelste matige game na BO1 die ik helemaal kapot heb gespeeld
Ging mij er vooral om dat de camera angles niet kapot zouden zijn zoals op de ps3 en 360. Maar nee nog steeds ga je dood om hoeken en iemand met speedperks is amper te raken.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er was van te voren bekend dat er niks kwa gameplay zou veranderen behalve dat ground war terug zou komen.
Vind character customization wel meevallen. Leuk dat je bepaalde dingen kan veranderen naar wens, maar de coolste outftten die krijg je alleen als je in clanwars mee doet en dat is voor de meeste geen wens.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Om dan wel even wat positiefs te zeggen over deze COD de verbinding en character customazation is heel erg goed gedaan
Jawel, elke dagquote:Op donderdag 28 november 2013 00:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Volgens mij speelt niemand dit spel meer.
2x per week. Ff knallen en reteblij zijn als ik 1x een 3 kill streak per avond weet te behalen.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik speel het nog wel. Sowieso op de ps4 ga ik het weer meer spelen met ground war.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gaan geruchten dat op de next-gen consoles de maps ook te groot zijn voor groundwar, en de kleine maps zoals strikezone en warhawk worden niet in de playlist van groundwar gestopt.. (Heb hier op de PC nog niet echt op gelet, maar Overlord en nog een aantal 'grotere ' maps vind ik prima spelen op groundwar)quote:Op donderdag 28 november 2013 10:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik speel het nog wel. Sowieso op de ps4 ga ik het weer meer spelen met ground war.
Ik vind ze nu al niet te grootquote:Op donderdag 28 november 2013 11:00 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Gaan geruchten dat op de next-gen consoles de maps ook te groot zijn voor groundwar, en de kleine maps zoals strikezone en warhawk worden niet in de playlist van groundwar gestopt.. (Heb hier op de PC nog niet echt op gelet, maar Overlord en nog een aantal 'grotere ' maps vind ik prima spelen op groundwar)
Mwa, ik vind het ook wel meevallen.. het is niet zoals bij MW3 dat de echte actie er veel is, maar nog steeds zijn de meeste mappen prima speelbaar. Stoneheaven vind ik wel echt de minste, en nog die map met die parkeerplaats die half overstroomt is.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind ze nu al niet te groot
Flooded vind ik ook een kut map ja. Maar niet te groot. Omdat er altijd standaard plekken zijn waar veel actie is. Als je hele tijd buiten kant van de map alleen blijft kom je wel weinig tegen ja. Maar dat doe je dan zelf.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:15 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het ook wel meevallen.. het is niet zoals bij MW3 dat de echte actie er veel is, maar nog steeds zijn de meeste mappen prima speelbaar. Stoneheaven vind ik wel echt de minste, en nog die map met die parkeerplaats die half overstroomt is.
naja daar zijn ze vaak ook om te huilen hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 12:33 schreef Timmos het volgende:
En als je de spawns kut vind ga je gewoon domination spelen en niet als kip zonder kop naar de enemy vlag rushen, dan is het nog wel te doen..
Of Search & Destroy..
JA LEUK HE!!!! GENIETEN !!!quote:Op donderdag 28 november 2013 17:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat is up met die lui die álle perks hebben? Zijn dat die cheaters? Want dat is teringirritant.
Verschrikkelijk, ik heb ze allemaal aangegeven.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
JA LEUK HE!!!! GENIETEN !!!![]()
![]()
Daar betaal ik wel graag 50 knaken voor.
En dat de grootste juist wel gameplay blijven posten..quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik denk trouwens dat het feit dat grote COD youtubers zoals The Crew en Vanoss and friends amper nog COD Ghosts filmpjes posten dat het wel duidelijk is wat ze van het spel vinden
314K binnen harken, nice. Beetje gamen de hele dag door maar dat is ook niet alles . Als er geen hol uitkomt en om dan een jaar te teren op ghosts, mag je me afschieten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef Timmos het volgende:
[..]
En dat de grootste juist wel gameplay blijven posten..
Maar dat zou ik ook doen als je zo absurd veel kan verdienen op YouTube door te gamen..
[ afbeelding ]
Hoezo is hij een van de grootste?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef Timmos het volgende:
[..]
En dat de grootste juist wel gameplay blijven posten..
Maar dat zou ik ook doen als je zo absurd veel kan verdienen op YouTube door te gamen..
[ afbeelding ]
Nade is niet 1 van de grootste maar is alleen om een indruk te geven, dit is geleaked nadat hij gehacked is geweest.. Syndicate heeft er 5 mil+, sponsoren als Redbull bij Nade daar nog buiten gelaten..quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo is hij een van de grootste?
Speedy heeft er 4 miljoen man.
YouTubersquote:
IW maakt de slechtste delen uit de COD reeks dat is algemeen bekendquote:Op zondag 1 december 2013 00:41 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik ben gewoon weer fijn COD4 op de UBB server aan het spelen. Ongelofelijk dat een spel uit 2007 Ghosts op werkelijk alle fronten verslaat. Je zou zeggen dat IW door de jaren heen genoeg heeft geleerd om een goed spel te maken maar nee dus.
Nee, treyarch maakt juweeltjes..quote:Op zondag 1 december 2013 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
IW maakt de slechtste delen uit de COD reeks dat is algemeen bekend![]()
Modern Warfare is ook van IW (het oude IW welteverstaan) en heel veel mensen die COD op de PC spelen vinden dat nog altijd 1 van de beste delen.quote:Op zondag 1 december 2013 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
IW maakt de slechtste delen uit de COD reeks dat is algemeen bekend![]()
Als je kijkt hoe BO2 op de PC loopt en dan Ghosts dan kun je gerust zeggen dat Treyarc de betere PC ontwikkelaar is. Ik speel BO2 op de hoogste setting en heb het nog wat extra getweaked met SweetFX en haal met mijn GTX760 met gemak dan nog steeds 120+ fps. Ghosts is technisch gezien een fiasco op de PC.quote:Op zondag 1 december 2013 02:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, treyarch maakt juweeltjes..
Je probeert je code te redeemen?quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ik probeer net ghost te downloaden op ps4, maar er staat dat deze (de discount-versie wegens reeds aangeschaft ps3-exemplaar) niet beschikbaar is... heeft iemand dit al wel voor elkaar gekregen?
omdat er problemen zijn met PSN kunnen momenteel geen codes geredeemed wordenquote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ik probeer net ghost te downloaden op ps4, maar er staat dat deze (de discount-versie wegens reeds aangeschaft ps3-exemplaar) niet beschikbaar is... heeft iemand dit al wel voor elkaar gekregen?
Probeer het eens via de website:quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef Parkinson_XTC het volgende:
World at War en BO1 waren perfectquote:Op zondag 1 december 2013 02:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, treyarch maakt juweeltjes..
Bo2 daarintegen...quote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
World at War en BO1 waren perfect
BO2 was inderdaad niet best maar goed dat kun je zeggen over elke game die IW heeft gemaakt. De originele MW was nog wel het beste deel uit de reeks maar ook dat had hele grote minpunten zoals frags x 3 en de M16quote:Op maandag 2 december 2013 11:26 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Bo2 daarintegen...
World at War niet gespeelt, BO1 vond ik een leuke game voor de paar keer dat ik hem heb gezien
Klopt, elke IW game heeft bullshit(Soms te veel). Maar ik heb me een jaar lang prima vermaakt met MW3, en datzelfde doe ik nu ook met Ghosts. Het is niet zo dat ik de game(s) echt heel slecht vind ofzo en veel te klagen heb zoals veel mensen eigenlijk(waarvan ik op de meeste punten niet zeg dat het niet terecht is). Bij BO2 klaagden dan ook veel mensen terwijl het achteraf ook wel meevielquote:Op maandag 2 december 2013 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BO2 was inderdaad niet best maar goed dat kun je zeggen over elke game die IW heeft gemaakt. De originele MW was nog wel het beste deel uit de reeks maar ook dat had hele grote minpunten zoals frags x 3 en de M16
WaW was wel oke, maar de hit detection in BO1 was ook om te janken.quote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Second chance mis ik wel heel erg ja.quote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Uezurii het volgende:
Net twee kills van mijn KEM af, wil ik twee gasten in hun rug dood schieten, hitmarkers, leaved het hele team... Baal als een stekker.
Ik heb soms het gevoel dat er in ghosts gewoon een ingebouwde martydome zit.. meedere malen dat iemand doodgaat en een granaat laat vallenquote:Op maandag 2 december 2013 17:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dead Man's Hand en Martyrdom nog veel meer
of binnen no-time op een 20 killstreak zitten in blitz, maar heeft je team al alle punten gescoredquote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Uezurii het volgende:
Net twee kills van mijn KEM af, wil ik twee gasten in hun rug dood schieten, hitmarkers, leaved het hele team... Baal als een stekker.
Praat me er niet van.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:51 schreef Koenani het volgende:
[..]
of binnen no-time op een 20 killstreak zitten in blitz, maar heeft je team al alle punten gescored
dat is bij mij ook niet 1x voor gekomen dat met een 20+ streak het potje eindigt maar al een stuk of 5x, tsja dat is het nadeel van solo blitz spelen tegen noobs met noobs (die zien die obj en rennen er alleen maar op af en halen 1 kill en 1 death met 12 caps in een potje..)quote:
Ja ik haakte even in op "perfectie"quote:Op maandag 2 december 2013 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zat ook in MW1 en MW2 laten we maar niet beginnen over MW3
Vooruit ze benaderde perfectiequote:
Ik heb hem wel gekocht, maar ik speel nu 1 hooguit 2 avondjes per week en dan nieteens lang.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit ze benaderde perfectie
Wat vind jij van Ghosts BzP? Nog steeds op de CoD hypetrain of er ook een beetje klaar mee na dit wan product?
Ik loop precies tegen dezelfde problemen aanquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gekocht, maar ik speel nu 1 hooguit 2 avondjes per week en dan nieteens lang.
Ik had heel erg veel moeite met aanpassen, ook omdat ik zeker 8 maanden geen COD meer gedaan heb.
Zat in B02/MW3 boven de 2 kd en op ghosts had ik tot vorige week een <1 KD.![]()
Ik begin nu een speelstijl te krijgen waar ik het goed begin te doen, betere perks etc.
Ik speel wel nu exclusief alleen en niet meer met een party, misschien ook een reden waarom het zo bagger de hele tijd ging.
Maar er is wel ontzettend veel lomp, vooral de spawns zijn diep triest, en dat met zo'n grote maps.
Dan ben je gewoon ontzettend goed met bepaalde wapens de TTK van de MSBS is gewoon onzinnig zeker met die range erbij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:45 schreef Lastpost het volgende:
Leuke stats, maar met de Remington en AK12 zit ik op een gemiddelde van 5 en 3 k/d ratio.
Die wapens vind ik (met de juiste perks) pas echt OP, van iedere afstand in iedere situatie.
Dat denk ik ook, heb die MSBS weleens geprobeerd maar ik kon er weinig mee bij tegenstanders dichtbij. Heb ze ondertussen allemaal al vrijgespeeld en kom toch iedere keer op die twee uit, al scoor ik ook prima met die Honey-nogwat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon ontzettend goed met bepaalde wapens de TTK van de MSBS is gewoon onzinnig zeker met die range erbij.
Dit. Die shit is echt fucking OP, vooral de AK.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:45 schreef Lastpost het volgende:
Leuke stats, maar met de Remington en AK12 zit ik op een gemiddelde van 5 en 3 k/d ratio.
Die wapens vind ik (met de juiste perks) pas echt OP, van iedere afstand in iedere situatie.
AK/Honeybadger/Remington zijn allemaal heel sterk en hebben echter wel hun sterke en zwakke punten (remington low firerate en ammo clip, honey badger en ak recoil)quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit. Die shit is echt fucking OP, vooral de AK.
Ik kan er alleen niet mee omgaan dus blijf lekker bij mn Vector
begin je nou weerquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik loop precies tegen dezelfde problemen aan
Voor iedereen die overigens de MSBS niet overpowered vind![]()
![]()
![]()
![]()
Elk jaar.quote:
Sorry dat ik een informatief filmpje post over een wapen in het spel. Je kan natuurlijk beter je ogen dicht houden en alle bullshit en overpowerede wapens blijven ontkennenquote:
Ik bekijk dat filmpje niet eens. Nu weten we wel dat je het wapen OP vind. En dat het van dichtbij een 1 hit burst kill is. En van ver 4x of zo moet raken. Maar nu weten we het allemaal wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sorry dat ik een informatief filmpje post over een wapen in het spel. Je kan natuurlijk beter je ogen dicht houden en alle bullshit en overpowerede wapens blijven ontkennen
Hahaha ontkenning zo typisch weer. Ik raad je toch echt aan om het eens te kijken en dan vooral naar de cijfertjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik bekijk dat filmpje niet eens. Nu weten we wel dat je het wapen OP vind. En dat het van dichtbij een 1 hit burst kill is. En van ver 4x of zo moet raken. Maar nu weten we het allemaal wel.
Ik ontken noch bevestig iets in mijn post. Zeg alleen dat we nu wel weten dat jij dat wapen OP vind.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha ontkenning zo typisch weer. Ik raad je toch echt aan om het eens te kijken en dan vooral naar de cijfertjes.
Ach, gaat al een paar topics/games zo met bepaalde mensen dus gaat vanzelf wennenquote:Op woensdag 4 december 2013 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ontken noch bevestig iets in mijn post. Zeg alleen dat we nu wel weten dat jij dat wapen OP vind.
Discussies van Ajaxpieten winnen is onmogelijk, slim om het ook niet te proberenquote:Op woensdag 4 december 2013 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ontken noch bevestig iets in mijn post. Zeg alleen dat we nu wel weten dat jij dat wapen OP vind.
230 kills in 19 sec? Tegen bots neem ik aanquote:Op woensdag 4 december 2013 16:46 schreef Koenani het volgende:
Hoe kan een YouTuber nou weer een gameplay durven uploaden waarin hij een 19 sec KEM haalt en 230 kills door te spawntrappen op Blitz Strikezone..
Dit soort k*nkerzielige ventjes verneuken heel de community met hun K/D bepaalt hoe goed je bent
Nee, KEM in 19 sec. En ander filmpje 230 kills. Beide door spawntrappen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
230 kills in 19 sec? Tegen bots neem ik aan
Ah oke. Dacht al. Je zou het maar leuk vinden om zo een kem strike te halenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, KEM in 19 sec. En ander filmpje 230 kills. Beide door spawntrappen.
Pff, je moet die filmpjes van hem eens zien.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah oke. Dacht al. Je zou het maar leuk vinden om zo een kem strike te halen
Link?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Pff, je moet die filmpjes van hem eens zien.
quote:
Echt hè, wtf. Ik had m denk ik als teammate zijn geflasht of was voor m gaan staan puur om m tegen te werken. Sneue shit dit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef over_hedge het volgende:
I
[..]
Dat dus. Hoe kansloos die gast. En nog erger dat het zo makkelijk werkt.
Alsof jij niet ging spawntrappen op blops 1.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet IW maar een fatsoenlijk spel maken dan krijg je dit niet
Jawel is goed voor je SPM. Zou iedereen moeten doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alsof jij niet ging spawntrappen op blops 1.
wat een kneus zeg. Koop dan op zijn minst de special editions enz.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:02 schreef Lastpost het volgende:
Over fanboys gesproken, blijkbaar een vriendje van m'n broertje.![]()
[ afbeelding ]
haha nice man, ik heb eergisteren een FFA kem strike gehaald..quote:Op zondag 8 december 2013 21:40 schreef Timmos het volgende:
En zo bagger als het gister ging, heb ik zojuist m'n eerste echte Domination KEM binnen
En dan gefucked worden door zo'n FFA spawn in je rugquote:Op maandag 9 december 2013 09:03 schreef Koenani het volgende:
[..]
haha nice man, ik heb eergisteren een FFA kem strike gehaald..
puur soundwhoren en de laatste 5 kills campen
Ja je zult er wel een beetje voor moeten spelen wil je ze halen.quote:Op maandag 9 december 2013 11:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
En dan gefucked worden door zo'n FFA spawn in je rug
Ik had 'm op Chasm.. Teammates waren 't weer aan het verkloten (nummer 2 stond 8-11 ofzo uiteindelijk..) dus ik bleef steeds tussen B en C.. Kut om te soundwhoren daar maar had het ook niet verwacht, wist wel dat ik op veel kills zat maar had ondertussen ook al 3x IMS op B geplaatst en 3 choppers gehaald.. Game daarvoor ging ik ook al dood op 29-0 op Whiteout..
Maar vrees dat 't net zoals bij MW3 bij 1 KEM/MOAB blijft
1x gekilled door zo'n ding omdat ik idd afgeleid werd en aim assist begon te trippenquote:Op maandag 9 december 2013 17:11 schreef BzP het volgende:
Squad member in KC is echt de bom!
Hij loopt voor en leid de tegenstander af, schiet met zn pistol/beukt met zn shield mensen voor je neer.
En mooiste is nog dat hij alle tags op de battlefield voor je binnenharkt (inclusief denies)
Daar speel je toch ook COD voor?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:14 schreef Koenani het volgende:
Weer eens een youtuber die een 60 gs upload en 99 om 5 gaat maar met een team van 3 wel het potje blitz met 13 om 3 verliest!
Reageer je op de vid van, triest weer dat je verliest en is het gelijk van 'als je 0 om 5 gameplays met 16 caps wilt zien moet je hier niet zijn..'
Dit is nou precies wat er mis is met de community, dit soort channels leren al die kleine kutkindjes die CoD spelen om niet voor de OBJ te gaan maar met Dead Silence en Amplify in hoekjes te wachten tot iemand voorbij komt, want alles draait om kills/streaks/kem strikes tegenwoordig..
Je speelt om te winnen neem ik aan, en in Blitz win je niet door zo veel mogelijk kills te maken, dan tyf je maar lekker op naar TDM als je puur wilt killenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar speel je toch ook COD voor?
Ik speelde laatst met 2 vrienden blitz. we wonnen 10x achter elkaar. Kreeg een vriend van me een berichtje: Je moet niet zoveel objective spelen, want de potjes gaan te snel. noob!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:52 schreef Koenani het volgende:
[..]
Je speelt om te winnen neem ik aan, en in Blitz win je niet door zo veel mogelijk kills te maken, dan tyf je maar lekker op naar TDM als je puur wilt killen
Meeste potjes zijn toch easy hoef je echt je best niet voor te doen om die te winnen. Toen ik nog veel COD speelde had ik 1 keer per maand echt een lastig potje rest zijn easy wins en voornamelijk killstreaks harken want dat is het leukstequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:52 schreef Koenani het volgende:
[..]
Je speelt om te winnen neem ik aan, en in Blitz win je niet door zo veel mogelijk kills te maken, dan tyf je maar lekker op naar TDM als je puur wilt killen
Ik zeg ook niet dat het verboden is om killstreaks of kems te halen in Blitz, zorg op zen minst dat je het potje wint, want anders sta je best wel voor lul (ik haal zelf ook KEM strikes in Blitz en vaak haal ik ze ook niet omdat randoms al de 16 punten hebben gepakt). Dat is voor 75% van de KEM Youtubers te veel gevraagd en dat is dus wat de community zo verrot maakt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meeste potjes zijn toch easy hoef je echt je best niet voor te doen om die te winnen. Toen ik nog veel COD speelde had ik 1 keer per maand echt een lastig potje rest zijn easy wins en voornamelijk killstreaks harken want dat is het leukste
Als je ziet dat je dikke streak kan halen omdat je tegen dikke noobs speelt is het wel leuk om de game niet te enden, zolang je uiteindelijk maar wint..quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik speelde laatst met 2 vrienden blitz. we wonnen 10x achter elkaar. Kreeg een vriend van me een berichtje: Je moet niet zoveel objective spelen, want de potjes gaan te snel. noob!
Gewoon dat je ongeveer in hem staatquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:20 schreef Bolters het volgende:
Wanneer je iemand kilt, staat er soms 'Point Blank'. Iemand enig idee wat dit betekent? Buzz kill weet ik wel, maar Point Blank heb ik geen idee
Oke, thnx!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon dat je ongeveer in hem staatDus gewoon een kill van heel dichtbij.
En dan al sprayend en zonder zelf damage te krijgen is mijn idee/ervaringquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon dat je ongeveer in hem staatDus gewoon een kill van heel dichtbij.
is dit ook niet zonder te richten? dus gewoon in t wilde weg knallen en iemand killen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:20 schreef Bolters het volgende:
Wanneer je iemand kilt, staat er soms 'Point Blank'. Iemand enig idee wat dit betekent? Buzz kill weet ik wel, maar Point Blank heb ik geen idee
nee richten mag, het gaat er puur om dat je gewoon tegen iemand aanstaat en hem doodschietquote:Op woensdag 11 december 2013 10:03 schreef mug89 het volgende:
[..]
is dit ook niet zonder te richten? dus gewoon in t wilde weg knallen en iemand killen?
Wie speelt er dan ook hardcore. Campers zijn bij de normale versie al kut, met hardcore nog 10x kutter.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:32 schreef mug89 het volgende:
Ah okaf en toe komt t wel voorbij maar hoe je t soms precies voor elkaar hebt gekregen..
ook jammer dat wanneer je hardcore speelt je niet kunt zien welk wapen je hebt opgepakt, of uit een package hebt gekregen
Ikquote:Op donderdag 12 december 2013 10:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wie speelt er dan ook hardcore. Campers zijn bij de normale versie al kut, met hardcore nog 10x kutter.
Misschien zit je zo stil dat je ze niet ziet.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:41 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ik, valt op de xbox reuze mee dan, in ieder geval de potjes die ik speel
ah, dat zal t zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien zit je zo stil dat je ze niet ziet.
Geloof er weinig van dat het minder is dan bij de normale versiequote:Op donderdag 12 december 2013 10:41 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ik, valt op de xbox reuze mee dan, in ieder geval de potjes die ik speel
Door op zijn gezicht te gaan zittenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:21 schreef Bolters het volgende:
Hoe kun je een enemy eigenlijk 'humiliaten?
Maar even serieusquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Door op zijn gezicht te gaan zittenTe kinderachtig voor woorden werkelijk
Acog en akimbo? Dat heeft echt totaal geen zin...quote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
FAD + RDS + Silencer + Grip = Baas
Magnum + Acog + Akimbo = WTF
quote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
FAD + RDS + Silencer + Grip = Baas
Magnum + Acog + Akimbo = WTF
Is een operation.quote:Op zondag 15 december 2013 20:27 schreef rubbels het volgende:
[..]
Acog en akimbo? Dat heeft echt totaal geen zin...
Satcom is een killstreak. Je moet genoeg kills halen om die te krijgen als je die ingesteld hebt staan (3 normaal en 2 met de perk hardline) en dan druk je op het rechterpijltje op je controller.quote:Op zondag 15 december 2013 22:17 schreef Puckzzz het volgende:
Hoi
Mag ik even een (waarschijnlijk domme) vraag stellen?
Hoe activeer je die satcom? Ik heb gelezen dat die default aanstaat, dus dat je die niet eerst hoeft te verdienen/kopen. Maar ik krijg dus niet gevonden hoe de hell je dat ding inzet?
wederom eenwant het antwoord is vast heel simpel...
Ach sooo!! Thnx!quote:Op zondag 15 december 2013 22:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Satcom is een killstreak. Je moet genoeg kills halen om die te krijgen als je die ingesteld hebt staan (3 normaal en 2 met de perk hardline) en dan druk je op het rechterpijltje op je controller.
Je bent gewoon slechtquote:Op zondag 15 december 2013 22:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
Why the fuck ben ik aan deze operation begonnen!!! Wat een drama.
Waarom 200 kills en niet gewoon 75 ofzo!>>??E!(U@)($@)($U@#
Al gedaan mijn Surinaamse broeder, ik vermaak me goed ermeequote:Op zondag 15 december 2013 22:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wens je 1 pot succes ermee.
Nou, zoek even Clueless operation op en ga die doen. KD is gewoon lekker met 0.16 gezakt. WL met 0.11quote:Op zondag 15 december 2013 22:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al gedaan mijn Surinaamse broeder, ik vermaak me goed ermee
te erg voor woordenquote:Op zondag 15 december 2013 23:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou, zoek even Clueless operation op en ga die doen. KD is gewoon lekker met 0.16 gezakt. WL met 0.11
jammer genoeg wel,quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef KoningStoma het volgende:
oke dan ga ikhem zo pre orderen
waneer komt ie uit
Nog zaterdag met mn zatte kop gespeeld.quote:
Gewoon hipfire met de MSBS dan win je toch alle gunfights anders kun je beter stoppen met spelenquote:Op donderdag 19 december 2013 16:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Met de MSBS kan ik trouwens absoluut niet omgaan, want ik kom veel te vaak op dichte afstand van mn enemies en dan schiet ie mi gewoon te kort.
lol, als die dude het met andere guns leuk vind dan hoeft ie toch niet te stoppen met spelen.quote:Op maandag 23 december 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon hipfire met de MSBS dan win je toch alle gunfights anders kun je beter stoppen met spelen
Het leven is hard BzP.quote:Op maandag 23 december 2013 16:55 schreef BzP het volgende:
[..]
lol, als die dude het met andere guns leuk vind dan hoeft ie toch niet te stoppen met spelen.
Doe eens lief!
ik game nauwelijk meer, af en toe als ik dronken ben in het weekend.quote:Op maandag 23 december 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het leven is hard BzP.
Speel jij deze meuk nog? Ik speel voornamelijk BF4 en FIFA tegenwoordig en kan niet wachten op Titanfall
Tja ik was na Black Ops 1 echt klaar met COD en heb dit deel daarom ook niet meer gekocht. Heb er helemaal geen spijt van gehad. COD moet echt gaan vernieuwen vind ik, maar ja waarom zouden ze. Ze verdienen toch bakken met geld omdat mensen het toch wel blijven kopen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:01 schreef Seconde het volgende:
Is deze game het aanschaffen waard of is het gewoon weer een "kleurloze toevoeging" aan de CoD reeks?
Alleen BO1, MW3 en CoD4 waren echt vernieuwingen. Verder speel ik nog af en toe BO2 maar ook die vond ik tegen vallen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tja ik was na Black Ops 1 echt klaar met COD en heb dit deel daarom ook niet meer gekocht. Heb er helemaal geen spijt van gehad. COD moet echt gaan vernieuwen vind ik, maar ja waarom zouden ze. Ze verdienen toch bakken met geld omdat mensen het toch wel blijven kopen.
Maarja misschien komt het ook wel door de leeftijd. Ik vind COD gewoon 10x niks meer.
Je zei het zelf al en het is gewoon duidelijk dat je ouder en aardig verzadigd bent geworden m.b.t dit spel. Misschien de overstap maken naar een ander soort spel? Enig idee wat je misschien wel wat lijkt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Tja ik was na Black Ops 1 echt klaar met COD en heb dit deel daarom ook niet meer gekocht. Heb er helemaal geen spijt van gehad. COD moet echt gaan vernieuwen vind ik, maar ja waarom zouden ze. Ze verdienen toch bakken met geld omdat mensen het toch wel blijven kopen.
Maarja misschien komt het ook wel door de leeftijd. Ik vind COD gewoon 10x niks meer.
quote:Op maandag 23 december 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het leven is hard BzP.
Speel jij deze meuk nog? Ik speel voornamelijk BF4 en FIFA tegenwoordig en kan niet wachten op Titanfall
Wat doen jullie nog in dit topic danquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:59 schreef BzP het volgende:
[..]
ik game nauwelijk meer, af en toe als ik dronken ben in het weekend.
Mw3 is een garpje neem ik aan in dit rijtje. Wat een bagger was datquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef Seconde het volgende:
[..]
Alleen BO1, MW3 en CoD4 waren echt vernieuwingen. Verder speel ik nog af en toe BO2 maar ook die vond ik tegen vallen.
Moest MW2 wezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:27 schreef manny het volgende:
[..]
Mw3 is een garpje neem ik aan in dit rijtje. Wat een bagger was dat
Ik ben de laatste tijd redelijk hooked op de specialist, shotgun, ren als een idioot klasse en dan wat oppikken als secundary, wel leuk / goed om dan wat vaker met wapens te spelen die je zelf niet snel kiest. K/d moet je dan niet meer naar kijken trouwens
Zal idd wel door leeftijd te maken hebben ja, maar ook speel ik bijna nooit meer online. Eigenlijk speel ik alleen nog maar de Fallout games, Skyrim en nog wat exclusives op de PS3.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je zei het zelf al en het is gewoon duidelijk dat je ouder en aardig verzadigd bent geworden m.b.t dit spel. Misschien de overstap maken naar een ander soort spel? Enig idee wat je misschien wel wat lijkt?
Maar bereik je dan ook wat in die spellen of word je elke keer als dronken noob geowned?quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:59 schreef BzP het volgende:
ik game nauwelijk meer, af en toe als ik dronken ben in het weekend.
Boeiend????quote:Op maandag 27 januari 2014 17:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar bereik je dan ook wat in die spellen of word je elke keer als dronken noob geowned?
Goed leven he, beetje werken, uiteten, beetje trollen op FOK!, zuipen je kent het welquote:Op maandag 27 januari 2014 17:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Boeiend????
Litmanan my brada, whats happanin!
Hoe is de ghetto in Weert!?
klinkt behoorlijk bekend!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed leven he, beetje werken, uiteten, beetje trollen op FOK!, zuipen je kent het wel
beatbox trollen?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:19 schreef BzP het volgende:
[..]
klinkt behoorlijk bekend!
Kga vanavond misschien op COD een uurtje beatbox trollen![]()
Is weer een poos geleden
Mensen uitdagen voor een beatbox battle, en dan in eerste instantie heel slecht doen zodat ze me uitlachen, en dan hele vette beats droppen like a baws..quote:
Klinkt erg leuk, maar ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op maandag 27 januari 2014 17:22 schreef BzP het volgende:
[..]
Mensen uitdagen voor een beatbox battle, en dan in eerste instantie heel slecht doen zodat ze me uitlachen, en dan hele vette beats droppen like a baws..
Ken je Soclosetotoast niet?
moet je maar eens youtuben, beatbox trolling.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klinkt erg leuk, maar ik heb er nog nooit van gehoord
Geen idee, kan nog niet kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:47 schreef vaagjunior het volgende:
Er is een nieuwe update, op PC dan weet niet of dit op alle consoles ook het geval is?Gungame
Fuck yeah, eindelijk partygames?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:47 schreef vaagjunior het volgende:
Er is een nieuwe update, op PC dan weet niet of dit op alle consoles ook het geval is?Gungame
PS3 is ook niet te updaten vanwege een probleem met de patch server, ik moet nu de DNS handmatig aanpassen om überhaupt een game te kunnen starten.. Dus updaten zal er voorlopig ook wel niet in zitten, PlayStation lijkt niet met een reactie te komen wat er is ofzo..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Fuck yeah, eindelijk partygames?
Op PS3 nog niet in ieder geval.
Huh wat? Wartaal dit voor mij. Ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef Timmos het volgende:
[..]
PS3 is ook niet te updaten vanwege een probleem met de patch server, ik moet nu de DNS handmatig aanpassen om überhaupt een game te kunnen starten.. Dus updaten zal er voorlopig ook wel niet in zitten, PlayStation lijkt niet met een reactie te komen wat er is ofzo..
Er zit een error op de patchserver, lees hier en daar dat het een probleem van de provider is maar ik kom reacties van tig verschillende providers tegen en ook reacties uit het buitenland..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Huh wat? Wartaal dit voor mij. Ik heb nergens last van.
Dat is wel klote. Hier geen last van.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Er zit een error op de patchserver, lees hier en daar dat het een probleem van de provider is maar ik kom reacties van tig verschillende providers tegen en ook reacties uit het buitenland..
Hier staat wat het inhoud: http://nl.playstation.com(...)-met-de-patchserver/
Maar het enige wat je er aan kan doen is je DNS handmatig aanpassen op PlayStation, maar updaten lijkt dan niet meer mogelijk.. Voer je deze DNS niet in dan kan je niet eens online..
Bedoel je een systeem update? Want die heb ik gisteren nog uitgevoerd (ik heb die een hele tijd genegeerd want ik had er geen zin in) En ik heb DNS handmatig ingesteld omdat we problemen hadden met COD Ghosts online.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Er zit een error op de patchserver, lees hier en daar dat het een probleem van de provider is maar ik kom reacties van tig verschillende providers tegen en ook reacties uit het buitenland..
Hier staat wat het inhoud: http://nl.playstation.com(...)-met-de-patchserver/
Maar het enige wat je er aan kan doen is je DNS handmatig aanpassen op PlayStation, maar updaten lijkt dan niet meer mogelijk.. Voer je deze DNS niet in dan kan je niet eens online..
Damn looks goodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:49 schreef Timmos het volgende:
We zullen zien morgen
NOTE: PlayStation 3 update scheduled for Jan 29th.
http://community.callofduty.com/thread/200800960#.Uuevo_vb9dg
Eindelijk weer league playen
Wat is Hunted FFA?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Damn looks good
Hunted FFA en Gun Game en League Play
En ook dikke verbeteringen voor de pro's, ben benieuwd hoe ze er op reageren en hoe de championships gaan worden. Over 5 dagen al kwalificaties.
Ja die error bedoel ik, is alleen niet je systeem update, want die heb ik ook gedaan.. Hoop dat ik morgen gewoon kan updaten met deze DNS settingsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bedoel je een systeem update? Want die heb ik gisteren nog uitgevoerd (ik heb die een hele tijd genegeerd want ik had er geen zin in) En ik heb DNS handmatig ingesteld omdat we problemen hadden met COD Ghosts online.
Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
Hunted is dat er van die crates met wapens naar beneden komen. Soort Hunger Games. Had je eerst alleen in team variant, nu dus ook free for all.quote:
Gaaf. Komt dat morgen allemaal? Zie namelijk ook nog nergens de nieuwe maps en het nieuwe wapenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hunted is dat er van die crates met wapens naar beneden komen. Soort Hunger Games. Had je eerst alleen in team variant, nu dus ook free for all.
Weet iemand trouwens een manier om een IMS te dodgen? Of is achter een muur springen de enige mogelijkheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |