abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133390393
SPOILER: Oud Nieuws en geruchten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XBOX360 versie

XBOX One Versie
Wat nu inmiddels bekend is gemaakt is dat Ghosts op 720p zal draaien ondanks IW eerder aangaf dat het ook op 1080p zou draaien.

PS3 Versie

PS4 Versie

PC Versie
Inmiddels zijn de minimum specificaties bekend en (schrik niet) die liggen best hoog.

CPU: Intel® Core 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ or better
Memory: 6 GB RAM
Hard Disk Space: 40 GB
Video: NVIDIA® GeForce® GTS 450 / ATI® Radeon HD 5870 or better
Sound: DirectX compatible sound card
DirectX®: DirectX® 11
Internet: Broadband Internet connection for Steam and Online Multiplayer.

Zoals te zien in onderdstaande afbeelding van PalmRoyale start de game niet op als je PC niet voldoet aan de minimale eisen:

Waar je de game kan kopen dat mag duidelijk zijn zo kun je alleen de key online aanschaffen voor gemiddeld 35 euro (al dan niet met Free Fall bonus) of kun je gewoon het schijfje bemachtigen in de winkel.

De verschillende nachtopeningen zijn door het hele land weer drukbezocht. Zou Call of Duty de verschillende verkooprecords recentelijk gezet door GTAV kunnen verbreken?

FOV (Slider)
Op dit moment is het nog niet bekend of er in Ghosts een FOV slider zit. In andere IW-COD games kon je dit via externe tools aanpassen.

Dedicated servers
Activision heeft aangekondigd dat alle platforms gebruik maken van dedicated servers. Echter is dit niet precies waar veel PC gamers om hebben gevraagd. Zij willen rentable dedicated servers die ze zelf kunnen beheren. Vanuit Infinity Ward is toegezegd dat er gewerkt/gekeken wordt naar het beschikbaar maken van rentable dedicated servers en een server browser post launch.

Wapenlijst

Assault Rifles

• SC-2010
• SA-805
• AK-12
• FAD
• Remington R5
• MSBS
• Honey Badger
• ARX-160

Sub Machine Guns

• Bizon
• CBJ-MS
• Vector CRB
• Vepr
• K7
• MTAR-X

Light Machine Guns

• Ameli
• M27-IAR
• LSAT
• Chain SAW

Shotguns

• Bulldog
• FP6
• MTS-255
• TAC 12 [small]

Sniper Rifles

• USR
• L1155
• Lynx
• VKS

Marksman Rifles

• IA2
• Mk 14 EBR
• MR-28
• SVU Dragunov

Camo's

• Snow
• Brush
• Autumn
• Ocean
• Red
• Scale
• Caustic
• Crocodile
• Green
• Net
• Trail
• Woodland
• Gold

Gametypes

• Blitz
• Cranked
• Domination
• Free-for-All,
• Grind
• Hunted
• Infected
• Kill Confirmed
• Search and Destroy
• Search and Rescue
• Team Deathmatch

Maps

• Chasm
• Flooded
• Free Fall (Pre-order bonus)
• Freight
• Octane
• Overload
• Prison Break
• Seige
• Sovereign
• Stonehaven
• Strikezone
• Stormfront
• Tremor
• Warhawk
• Whiteout

Handige filmpjes met uitleg

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Voor de pc spelers onder ons, hier een lijstje met dingen die samen een niet misselijke performance boost geven:

- Zet terrain detail uit. Dit heet ook wel Tesselation en vreet heel wat performance weg. Leuk voor SP, maar killer voor MP.
- Motion Blur e.d kan je ook uitzetten
- Zet de steam overlay uit en/ of ook zo met Fraps
- Start taakbeheer en zet de prio van de game op Normal ipv High. Deze zal samen met terrain detail de meeste impact geven.

:)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_133391203
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dan zouden ze elk game mode er helaas er wel uithalen bij deze cod.
Dat is toch gewoon treurig :')

Naar alle waarschijnlijkheid pik ik vrijdag een X1 op dan kan ik jullie wel vertellen hoe COD op next gen is
pi_133391419
Hoe was je marathonavond over_hedge? :P
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_133393240
Nou ik ben er helemaal klaar mee, en dat komt niet door de gameplay..

In een party was ik al de boosdoener voor het niet kunnen vinden van games, er volgt dan altijd de melding: "One of our party members has lost connection with the party host. We have followed him back to the party".

Als ik solo ga krijg ik die melding niet maar kan ik geen lobby vinden, wordt er elke keer uitgeflikkerd en doet dan een poging om een nieuwe te zoeken, maar overal gooien ze mij eruit..

Waarom deze bullshit is en waarom niks werkt, ik heb geen idee.. Al sind BO1 speel ik op NAT Moderate, BO1 geen enkel probleem, MW3 geen enkel probleem, BO2 ook geen enkel probleem. Maakt niet uit of we met 2 of met 6 in een party zaten..

Maar nee hoor, sinds Ghosts is dit gedonder begonnen.. Gebruik ik de kabel rechtstreeks uit modem dan staat NAT op Open maar nog steeds hetzelfde gezeik.. Gooi ik mijn router open dmv UPnP in te schakelen, mijn PS3 host op DMZ te zetten, alle ports te forwarden (terwijl UPnP deze al automatisch zou moeten vinden..) dan gaat mijn NAT zelfs naar Strict..

Gaat niet lang duren zo voordat de game gewoon weg gaat met dit gezeik..
pi_133393510
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:55 schreef Timmos het volgende:
Nou ik ben er helemaal klaar mee, en dat komt niet door de gameplay..

In een party was ik al de boosdoener voor het niet kunnen vinden van games, er volgt dan altijd de melding: "One of our party members has lost connection with the party host. We have followed him back to the party".

Als ik solo ga krijg ik die melding niet maar kan ik geen lobby vinden, wordt er elke keer uitgeflikkerd en doet dan een poging om een nieuwe te zoeken, maar overal gooien ze mij eruit..

Waarom deze bullshit is en waarom niks werkt, ik heb geen idee.. Al sind BO1 speel ik op NAT Moderate, BO1 geen enkel probleem, MW3 geen enkel probleem, BO2 ook geen enkel probleem. Maakt niet uit of we met 2 of met 6 in een party zaten..

Maar nee hoor, sinds Ghosts is dit gedonder begonnen.. Gebruik ik de kabel rechtstreeks uit modem dan staat NAT op Open maar nog steeds hetzelfde gezeik.. Gooi ik mijn router open dmv UPnP in te schakelen, mijn PS3 host op DMZ te zetten, alle ports te forwarden (terwijl UPnP deze al automatisch zou moeten vinden..) dan gaat mijn NAT zelfs naar Strict..

Gaat niet lang duren zo voordat de game gewoon weg gaat met dit gezeik..
Heb je toevallig een Zyxel modem?
pi_133394486
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Heb je toevallig een Zyxel modem?
Cisco.. Met daartussen nog een sitecom
pi_133394541
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef Timmos het volgende:

[..]

Cisco.. Met daartussen nog een sitecom
Waarom heb je nog iets er tussen zitten dan?
pi_133394735
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Waarom heb je nog iets er tussen zitten dan?
Dat is al enkele jaar geen probleem.. Sinds Ghosts kan ik niet meer in een party omdat we er steeds uitgeflikkerd worden.. Solo gaat dan nog wel maar heeft alleen even nodig om een lobby te vinden..

Maar waarom: Modem in de woonkamer, vanuit daar naar slaapkamer waar de Sitecom staat, vanaf de Sitecom gaat er een kabel naar laptop en PS3..

Maar rechtstreeks vanaf moden geeft nog dezelfde problemen..
pi_133398671
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef Timmos het volgende:

[..]

Dat is al enkele jaar geen probleem.. Sinds Ghosts kan ik niet meer in een party omdat we er steeds uitgeflikkerd worden.. Solo gaat dan nog wel maar heeft alleen even nodig om een lobby te vinden..

Maar waarom: Modem in de woonkamer, vanuit daar naar slaapkamer waar de Sitecom staat, vanaf de Sitecom gaat er een kabel naar laptop en PS3..

Maar rechtstreeks vanaf moden geeft nog dezelfde problemen..
Kan niet aan het spel zelf liggen aangezien ik niet eerder zulke klachten heb gehoord en ik zelf ook niet ondervonden heb, althans lijkt me. (speel wel op de 360)

Daarnaast kan ik ook echt niet wachten op next-gen! Moet alleen nog tot februari ofzo :(
Iemand trouwens enig idee of er nou werkelijk dedicated servers in next-gen zitten?
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_133398969
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon treurig :')

Naar alle waarschijnlijkheid pik ik vrijdag een X1 op dan kan ik jullie wel vertellen hoe COD op next gen is
Ja is het ook. Snap ook niet hoe ze het voor elkaar krijgen om de spawms gewoon weer kutter gemaakt te hebben.. Echt zonde want op dat na vind ik het de beste cod.
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2013 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe was je marathonavond over_hedge? :P
Tof :) Alleen niet zo goed voor onze stats :P Dronken spelen gaat niet zo goed _O-
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 18 november 2013 @ 23:50:58 #11
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133399215
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Koenani het volgende:

[..]

Kan niet aan het spel zelf liggen aangezien ik niet eerder zulke klachten heb gehoord en ik zelf ook niet ondervonden heb, althans lijkt me. (speel wel op de 360)

Daarnaast kan ik ook echt niet wachten op next-gen! Moet alleen nog tot februari ofzo :(
Iemand trouwens enig idee of er nou werkelijk dedicated servers in next-gen zitten?
Dedicated servers zoals in BF3 zullen het nooit worden het is namelijk een hybride systeem
pi_133403872
quote:

[..]

Ze zouden er ook op de PC, Xbox360 en PS3 komen, en daar zijn ze ook niet dus.. vraag het me sterk af :)
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:01:36 #13
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_133404167
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dedicated servers zoals in BF3 zullen het nooit worden het is namelijk een hybride systeem
Net zo hybride als de gemiddelde leaserijder met een Prius. :P
pi_133409606
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

tsja dat is balen dan, hopen dat de connectie dan wel gewoon goed is voor 90% van de tijd..
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_133410824
quote:

[..]

Ik heb het hiervoor nooit gehad en er is niks veranderd aan de instellingen..

En als ik google kom ik al meldingen tegen vanaf MW2 over dat party gebeuren.. Maar waarom ik dat nu opeens heb..
pi_133411104
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:22 schreef Timmos het volgende:

[..]

Ik heb het hiervoor nooit gehad en er is niks veranderd aan de instellingen..

En als ik google kom ik al meldingen tegen vanaf MW2 over dat party gebeuren.. Maar waarom ik dat nu opeens heb..
ik zou het echt niet weten, maar het lijkt me sterk dat het iets met het spel te maken heeft.
misschien helpt het om je router te resetten en daarnaast ook de verbinding van je console?
pi_133411215
Als ik Black Ops II er nu in steek heb ik er ook geen last van..

Router is al tig keer gereset, firewall is eraf geweest, ports geforward etc. etc. maar dan gaat ie alleen maar op Strict..
pi_133411236
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:35 schreef Timmos het volgende:

Router is al tig keer gereset, firewall is eraf geweest, ports geforward etc. etc. maar dan gaat ie alleen maar op Strict..
dmz aan?
pi_133411439
DMZ aangehad, vast IP, UPnP, ander IP, alles...
pi_133412192
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:42 schreef Timmos het volgende:
DMZ aangehad, vast IP, UPnP, ander IP, alles...
Focked op man, ik had mijn console allang tegen de muur aangeslingerd denk ik.
Puur uit frustratie
pi_133413807
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:35 schreef Timmos het volgende:

Welke poorten heb je geopend?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_133414181
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:02 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Welke poorten heb je geopend?
TCP: 1116-1150, 28910, 5223

UMD: 1116-1150, 5165, 27900-27901, 5223, 3478-3479, 3658
pi_133414373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:16 schreef Timmos het volgende:

[..]

TCP: 1116-1150, 28910, 5223

UMD: 1116-1150, 5165, 27900-27901, 5223, 3478-3479, 3658
Call of Duty games use ports 36081, 3074, 3075, 3478 (UDP) and ports 80, 81, 443, 3074, 5223 (TCP)
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_133414586
Waar haal je dat vandaan?

Als dat nog wat helpt.. Zal die eens toe gaan voegen..

Ik had die van mij hier vandaan: http://portforward.com/cports.htm
pi_133414621
http://support.activision(...)ps_II&fs=Search&pn=1

en hier staan nog wat andere, maar die komen van playstation zelf.
http://manuals.playstatio(...)ngs/connecttest.html
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_133415234
quote:
NAT staat nu weer op open, ook nog na meerdere reboots, DMZ en UPnP ook weer aan, maar hij hopt nog steeds in en uit lobbies..

Ga straks weer in party dus eens kijken hoe het dan is..
pi_133416562
Nope, op NAT open nog steeds lobby geswitch of party probleem..
  dinsdag 19 november 2013 @ 18:10:21 #28
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133417673
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:30 schreef Timmos het volgende:
Nope, op NAT open nog steeds lobby geswitch of party probleem..
Dan zit er maar een ding op
  woensdag 20 november 2013 @ 09:32:08 #29
286575 Roces18
Chef de party
pi_133438064
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dan zit er maar een ding op
had gister ook zon gast in mijn party zitten waardoor we niks konden joinen. hem eruit geknikkerd en kreeg meteen searching 49/50 games...
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_133438369
_O_ Gister eindelijk Ghosts kunnen spelen door de PC update :D , wel op low maar daar komt nog verandering in :) Ik ben zelf gewoon tevreden over de avond wat ik gespeeld heb, ja het menu laggt afentoe.. maar ik heb geen klachten over lagg ( Op de 1e 10 sec van een match na), enige wat ze van mij mogen verbeteren is dat elite het ook ECHT gaat doen voor PC :') want dat zou al vanaf 5 november zijn maar hij werkt alleen nog op de app bij mij :) Verder zijn de maps wennen en kon ik echt niet spelen zonder stalker.. maar voor mij gewoon een goede COD :)
pi_133439225
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:50 schreef vaagjunior het volgende:
_O_ Gister eindelijk Ghosts kunnen spelen door de PC update :D , wel op low maar daar komt nog verandering in :) Ik ben zelf gewoon tevreden over de avond wat ik gespeeld heb, ja het menu laggt afentoe.. maar ik heb geen klachten over lagg ( Op de 1e 10 sec van een match na), enige wat ze van mij mogen verbeteren is dat elite het ook ECHT gaat doen voor PC :') want dat zou al vanaf 5 november zijn maar hij werkt alleen nog op de app bij mij :) Verder zijn de maps wennen en kon ik echt niet spelen zonder stalker.. maar voor mij gewoon een goede COD :)
Volgens mij bestaat Elite niet meer.
pi_133439568
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef rubbels het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat Elite niet meer.
ik heb mn account van elite op de releasedag nog met steam gekoppeld, alleen sindsdien krijg ik webpagina kan niet worden weergegeven, met een URL waar duidelijk instaat elite/platform/steam (Niet de precieze url is dit) Dus daar is aan gewerkt, alleen dus nog niet goed. Als ik de COD APP installeer kan ik namelijk bij al me stats en bij me classes en Clan. :P
pi_133444207
Iemand enig idee hoe het met transferren van current naar next-gen zit, heb het een beetje opgezocht maar in de US moet je code op Gamestop ofzo kopen.
Hoe werkt dat dan in Nederland? Het spel helemaal opnieuw kopen of kun je gewoon via XBL marketplace het spel voor een 10tje downloaden?
pi_133444220
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:32 schreef Roces18 het volgende:

had gister ook zon gast in mijn party zitten waardoor we niks konden joinen. hem eruit geknikkerd en kreeg meteen searching 49/50 games...
Was dat echt nadat je hem eruit gegooid had of toch meer toeval? Is toch wel goed gekomen nadien?
pi_133444422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef Koenani het volgende:
Iemand enig idee hoe het met transferren van current naar next-gen zit, heb het een beetje opgezocht maar in de US moet je code op Gamestop ofzo kopen.
Hoe werkt dat dan in Nederland? Het spel helemaal opnieuw kopen of kun je gewoon via XBL marketplace het spel voor een 10tje downloaden?
Dat laatste. Je krijgt dan een download op je next-gen die je moet installeren en dan kun je met je current-gen schijf spelen op je next-gen console.
pi_133444456
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:39 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dat laatste.
Ah oke, leek me ook al voor de hand liggend :)
Anders was het gewoon CoD en Fifa spelen op de 360 totdat er nieuwe spellen uitkomen en dan XB1 halen
pi_133444497
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef Koenani het volgende:

[..]

Ah oke, leek me ook al voor de hand liggend :)
Anders was het gewoon CoD en Fifa spelen op de 360 totdat er nieuwe spellen uitkomen en dan XB1 halen
Bij FIFA moet je hem wel opnieuw kopen omdat EA een teringbedrijf is. Maar daar heeft de gamemania of een ander soort keten wel een inruilactie dat je met je current-gen schijf de next-gen versie voor 20¤ kan halen ofzo.
pi_133444782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef Koenani het volgende:
Zit een code bij je spel als het goed is. Deze invoeren op psn. Dan kan je later de ps4 versie downloaden.
pi_133444854
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:49 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Zit een code bij je spel als het goed is. Deze invoeren op psn. Dan kan je later de ps4 versie downloaden.
Handig maar ik heb een XBOX, en ja mensen kopen de XB1 :)

quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:41 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Bij FIFA moet je hem wel opnieuw kopen omdat EA een teringbedrijf is. Maar daar heeft de gamemania of een ander soort keten wel een inruilactie dat je met je current-gen schijf de next-gen versie voor 20¤ kan halen ofzo.
Wat een flikkerbipsen zeg..
pi_133444862
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef Koenani het volgende:

[..]

[..]

Dat zal bij xbox ook het geval zijn.
pi_133445687
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef Koenani het volgende:

[..]

[..]

PS3 gebruikers doen dat via een code, wij via xbox live.

na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_133445771
Nieuwe map namen.

Boneyard
Dome
LUA_MENU_GAZA
Red River
Swamp
Rumble

http://www.vgleaks.com/ru(...)ded-in-dlc-map-pack/
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_133445858
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nieuwe map namen.

Boneyard
Dome
LUA_MENU_GAZA
Red River
Swamp
Rumble

http://www.vgleaks.com/ru(...)ded-in-dlc-map-pack/
Echt dom als dome er in komt. Je hebt al een level wat voor 80% het zelfde is.
pi_133446130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Echt dom als dome er in komt. Je hebt al een level wat voor 80% het zelfde is.
dat ie dome heet wilt niet zeggen dat ze de oude dome erin doen
  woensdag 20 november 2013 @ 14:25:16 #45
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133446161
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef Koenani het volgende:

[..]

Je hebt het wel over IW die krijgen dat zonder probleem voor elkaar
pi_133446170
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef Koenani het volgende:

[..]

Nou die geruchten gaan. En als de map ook al zo heet gaat het er steeds meer op lijken. Zou het gewoon een beetje jammer vinden. Sowieso vind ik dome maar een kut map. :P
pi_133446229
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nou die geruchten gaan. En als de map ook al zo heet gaat het er steeds meer op lijken. Zou het gewoon een beetje jammer vinden. Sowieso vind ik dome maar een kut map. :P
dome vond ik inderdaad een kutmap maar vind strikezone toch wel lekker spelen,
laatst in een potje 2x een 20 streaks maar door de gare spawns, spawnt er voor de verandering weer 1 met dead silence in me rug
pi_133446255
Dome! _O_
pi_133446276
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:27 schreef Koenani het volgende:

[..]

dome vond ik inderdaad een kutmap maar vind strikezone toch wel lekker spelen,
laatst in een potje 2x een 20 streaks maar door de gare spawns, spawnt er voor de verandering weer 1 met dead silence in me rug
Vind stikezone ook iets fijner ja. Omdat het vooral overdekt is krijg je wat minder granaten enzo op je hoofd.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:28:31 #50
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133446280
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:27 schreef Godtje het volgende:
Dome! _O_
Leuk man spawnen en gebombardeerd worden door stun/flashes en explosieven _O_ _O_ _O_
pi_133446299
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Leuk man spawnen en gebombardeerd worden door stun/flashes en explosieven _O_ _O_ _O_
Dome! _O_
Dome met je party _O_
pi_133446305
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

dit dus..
  woensdag 20 november 2013 @ 14:30:18 #53
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133446346
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:29 schreef Koenani het volgende:

[..]

dit dus..
Bijna net zo erg als nuketown.
pi_133446386
Nuketown :r
pi_133446398
Die boot :r
  woensdag 20 november 2013 @ 14:32:11 #56
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133446411
Alle kleine mappen :')
pi_133446432
Tevens vind ik de meeste maps wel prima op Ghosts, alleen maps als Flooded/Chasm/Stonehaven(als ze zitten te campen) haat ik
pi_133446900
:') mensen haten op kleine maps en haten op grote maps het is ook nooit goed :D , ik vond Dome gewoon leuk om te spelen, ondanks al die flashes in het begin etc..
pi_133446901
Boneyard zou best eens (een remake van) scrapyard uut MW2 kunnen zijn.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:48:15 #60
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133446938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:47 schreef vaagjunior het volgende:
:') mensen haten op kleine maps en haten op grote maps het is ook nooit goed :D , ik vond Dome gewoon leuk om te spelen, ondanks al die flashes in het begin etc..
Jawel want niemand klaagt over mediumsize mappen
pi_133447010
quote:
3s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Jawel want niemand klaagt over mediumsize mappen
In Ghosts voor wat ik nu heb gezien, is elke map wel op een manier groot.. is het niet de oppervlakte is het wel het aantal verdiepingen (Ik speel het ook dan pas sinds gister). Alleen Strikezone daar kom je elke 10 seconden wel een tegenstander tegen. Dus dan is Dome voor mij wel welkom, en Scrapyard natuurlijk ook :D, OF! We kunnen ook gewoon een remake doen van Terminal, mw2, mw3 en Ghosts! :')
  woensdag 20 november 2013 @ 14:52:24 #62
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133447072
Map grote maakt eigenlijk vrij weinig uit zolang er maar een normale "flow" in zit
pi_133447230
Gewoon niet dood gaan op Dome heb je ook geen gezeik.
pi_133447559
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:56 schreef Godtje het volgende:
Gewoon niet dood gaan op Dome heb je ook geen gezeik.
Of gewoon nergens meer doodgaan :P
pi_133448989
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:47 schreef rubbels het volgende:
Boneyard zou best eens (een remake van) scrapyard uut MW2 kunnen zijn.
Is het zeer waarschijnlijk ook.
Scrapyard had toentertijd Boneyard als working title, dus dikke kans dat dit hem nu is.
pi_133449526
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Is het zeer waarschijnlijk ook.
Scrapyard had toentertijd Boneyard als working title, dus dikke kans dat dit hem nu is.
Ja, daarom :P
Zou ik best oke vinden trouwens, was ene leuke map :)
  woensdag 20 november 2013 @ 20:40:51 #67
286575 Roces18
Chef de party
pi_133461529
Snap sowieso al die gare kutmappen niet. In singleplayer hebben ze allemaal bazen mappen gemaakt en hier speel je weer de zoveelste teringmap. Waarom doen ze nooit een onderwatermap erin zoals in singleplayer of dat winkelcentrum _O_
pi_133475579
Ik had gister het idee dat ik op 6v6 beter kon spelen dan in ground war :')
  donderdag 21 november 2013 @ 19:57:58 #69
340341 Blester
Membre très utile
pi_133493147
Extinction net, 0 downs, relic geactiveerd, 42 minuutjes :)

Wel kut team tho, die hadden allemaal 5/6 downs :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_133497854
Ik ga een dezer dagen maar eens bellen met de provider, zoeken hun maar lekker uit waar het aan ligt..

Kan solo en in een party geen fatsoenlijke game meer vinden, moet 300 keer lobby hoppen voordat ik wat vind.. Solo doet het systeem dat nog uit zichzelf maar in een party wordt je er steeds uitgemikt..

NAT op open zetten werkt ook maar even, alles geforward, upnp etc. aan en nog geen 24 uur laten alles weer op moderate.. Helpt ook allemaal geen fuck dus..

Kan nou niet zeggen dat mijn internet zo slecht is..
pi_133547711
Hoihoi, weet iemand waar je die patch kunt downloaden? Ik zal wel scheel zijn, maar kan hem nergens vinden!
pi_133547814
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:43 schreef SLP_ het volgende:
Hoihoi, weet iemand waar je die patch kunt downloaden? Ik zal wel scheel zijn, maar kan hem nergens vinden!
Wordt op elk systeem automatisch gedownload. Of het is een playlist update. Dan hoeft er niks gedownload.
pi_133547912
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:48 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Wordt op elk systeem automatisch gedownload. Of het is een playlist update. Dan hoeft er niks gedownload.
Ooh oke. Zijn er trouwens meer mensen die het spel niet kunnen starten? Ik krijg de melding ''Ghosts is gestopt met werken blabla''. Had gehoopt dat de patch dit probleem zou verhelpen, maar dat kan blijkbaar niet.
pi_133555768
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:40 schreef Roces18 het volgende:
Snap sowieso al die gare kutmappen niet. In singleplayer hebben ze allemaal bazen mappen gemaakt en hier speel je weer de zoveelste teringmap. Waarom doen ze nooit een onderwatermap erin zoals in singleplayer of dat winkelcentrum _O_
Ik heb het idee dat ik echt alleen 2 of 3 verschillende maps speel zoals overlord/whiteout/siege en nauwelijks de betere maps strikezone/warhawk/freight
pi_133583022
Moet niet gekker worden :')..

Blijkbaar heb ik die connectie problemen alleen in Domination.. Vanmiddag SnD gaan spelen met party en geen enkel probleem, nu bij Domination weer wel.. Whut?
  zondag 24 november 2013 @ 20:30:17 #76
286575 Roces18
Chef de party
pi_133585690
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:17 schreef Koenani het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ik echt alleen 2 of 3 verschillende maps speel zoals overlord/whiteout/siege en nauwelijks de betere maps strikezone/warhawk/freight
Dat zijn inderdaad de betere mappen. Maar ze steken zoveel tijd in die extra effecten zoals dat tankstation dat je kan opblazen terwijl niemand die shit ooit gebruikt. Benut die tijd beter.. En vooral op de console vind ik die rondes wel aan de lage kant, bij 4 winst al een andere map terwijl je er net lekker inkomt.
  zondag 24 november 2013 @ 20:31:09 #77
286575 Roces18
Chef de party
pi_133585740
Vandaag overigens extinction uitgespeeld met 5 relics actief -> 400 k punten. nummertje 1100 en nog wat op de ranglijst :')
  zondag 24 november 2013 @ 23:42:49 #78
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133596205
Als je er over nadenkt om een Xbox One of PS4 te halen met ghosts dan kan ik je dit sterk afraden. Graphics zijn nog steeds below par en de gameplay is naadje net zoals op current gen. Die spawns :') Dit was de laatste keer dat ik een COD koop want iedere keer als je denkt dat het niet slechter kan na BO2 en MW3 krijgen ze het toch maar weer mooi voor elkaar.
pi_133596444
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad de betere mappen. Maar ze steken zoveel tijd in die extra effecten zoals dat tankstation dat je kan opblazen terwijl niemand die shit ooit gebruikt. Benut die tijd beter.. En vooral op de console vind ik die rondes wel aan de lage kant, bij 4 winst al een andere map terwijl je er net lekker inkomt.
Ik gebruik altijd de boom die je omver kan schieten in die prison map! Maar dat is ook het enige..
  maandag 25 november 2013 @ 00:06:34 #80
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133600430
quote:
free-for-all is het ook wel te verwachten dat dit ooit een keer gebeurd..
maar gisteren op een 23/24 streak doodgegaan door een kerel die naast mij spawnt wat ik totaal niet verwacht had.
pi_133601093
Enige maps waar ik problemen mee heb is Stoneheaven (ook op ground war...) en Chasm , als ik me niet vergis is dat die map die half overstroomt is.. vind ik zo irritant als je ergens per ongeluk jezelf onder water dropshot, of dat je die glij functie gebruikt en daardoor ook gaat liggen als je te lang doorglijd.. :') voor de rest heb ik niet heel veel problemen met de grote maps.. maak gewoon me kills op ground war al helemaal maar ook op 6v6 gewoon de goede routes proberen te lopen :) Voor mij gewoon de beste COD die gemaakt is, vooral na BO2 (wat ik persoonlijk geen goed spel vond) en MW3 blijft ook gewoon een goed spel maar wordt momenteel verpest door alle bullshit, die hopelijk niet al te snel in Ghosts gaat komen ( Granaten spam, te veel hackers in Ground War , en campers die er helaas nu wel al zijn...)
pi_133601612
Hardcore Domination :D _O_

I'm happy.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  maandag 25 november 2013 @ 10:35:12 #84
286575 Roces18
Chef de party
pi_133602051
Ik zie nu anders ook zat hackers op de ps3 die alle perks hebben en prestige 10 zijn ofzo. Denk ik, tja :')
pi_133602193
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:35 schreef Roces18 het volgende:
Ik zie nu anders ook zat hackers op de ps3 die alle perks hebben en prestige 10 zijn ofzo. Denk ik, tja :')
Ik ben nu in 25 uur speeltijd misschien 1 hacker tegengekomen op de PC en dat was dan een wallhacker, dus tja dat kan ook gewoon zo hebben geleken :') , of ik ben erg lucky geweest..
pi_133602445
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:40 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Ik ben nu in 25 uur speeltijd misschien 1 hacker tegengekomen op de PC en dat was dan een wallhacker, dus tja dat kan ook gewoon zo hebben geleken :') , of ik ben erg lucky geweest..
Nee hoor, af en toe een level 60 prestige 10 gezien, maar verder nergens last van gehad.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  maandag 25 november 2013 @ 12:05:45 #87
286575 Roces18
Chef de party
pi_133604702
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:49 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Nee hoor, af en toe een level 60 prestige 10 gezien, maar verder nergens last van gehad.
Misschien ligt het vooral aan de gamemode waar je in speelt. Maar zie er elke dag wel een paar als ik online ben.
pi_133605424
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:35 schreef Roces18 het volgende:
Ook een paar keer gedacht.. Maar zijn dat niet de specialist spers? Dat je alle perks gewoon ziet?
pi_133606511
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:05 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Misschien ligt het vooral aan de gamemode waar je in speelt. Maar zie er elke dag wel een paar als ik online ben.
Hardcore Kill Confirmed of Hardcore Domination. :)
pi_133609494
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:34 schreef Timmos het volgende:

[..]

Ook een paar keer gedacht.. Maar zijn dat niet de specialist spers? Dat je alle perks gewoon ziet?
Nee, want dit zie je niet bij andere mensen.. en je kan met specialist niet ALLE perks hebben :)
  maandag 25 november 2013 @ 19:49:08 #91
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133619401

Dit heb ik dus zo gigantisch vaak _O-
  maandag 25 november 2013 @ 22:02:26 #92
286575 Roces18
Chef de party
pi_133625515
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

Dit heb ik dus zo gigantisch vaak _O-
Die domme kuthonden zijn ook veel te overpowered. Blaas vaak genoeg kogels in die schedel maar dan ligt die nog niet op de grond. En waarom hebben ze care packages eruit gehaald? Ja je krijgt ze door die challenges te voltooien maar ik bedoel met 3 killstreak.
  maandag 25 november 2013 @ 22:14:07 #93
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133626091
Ze hebben die hond ook gewoon meer HP gegeven dan de spelers dat is wel mooi om te zien :')
pi_133634537
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ze hebben die hond ook gewoon meer HP gegeven dan de spelers dat is wel mooi om te zien :')
Echt prachtig he :') , vind het wel mooi dat die hond gaat janken :D
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:33:38 #95
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_133634636
Patch 1.04 is uit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lijst :{
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_133634729
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:33 schreef Champy het volgende:
Patch 1.04 is uit:

SPOILER
Je loopt een weekje achter :D
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:40:10 #97
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_133634753
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:38 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Je loopt een weekje achter :D
:(
Achja geeft niet, heb het spel toch niet gekocht. Zag het net op facebook langs komen, laatste paar posts hier gekeken en zag het er niet bij staan
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_133635126
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:33 schreef Champy het volgende:
Patch 1.04 is uit:

SPOILER
Huh, pc zou toch geen patches krijgen?
pi_133635186
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:56 schreef rubbels het volgende:

[..]

Huh, pc zou toch geen patches krijgen?
Tuurlijk wel :P anders kon ik hem nu nog steeds niet spelen xD
Btw: Salaris binnen *O* *O* *O* *O* Upgradekit bestellen :D Vrijdag binnen hoop ik _O_
pi_133635435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:59 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :P anders kon ik hem nu nog steeds niet spelen xD
Btw: Salaris binnen *O* *O* *O* *O* Upgradekit bestellen :D Vrijdag binnen hoop ik _O_
Was toch zo'n tweet die hier laatst werd gepost?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')