SPOILER: Oud Nieuws en geruchtenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBOX360 versie
XBOX One Versie
Wat nu inmiddels bekend is gemaakt is dat Ghosts op 720p zal draaien ondanks IW eerder aangaf dat het ook op 1080p zou draaien.
PS3 Versie
PS4 Versie
PC Versie
Inmiddels zijn de minimum specificaties bekend en (schrik niet) die liggen best hoog.
CPU: Intel® Core 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ or better
Memory: 6 GB RAM
Hard Disk Space: 40 GB
Video: NVIDIA® GeForce® GTS 450 / ATI® Radeon HD 5870 or better
Sound: DirectX compatible sound card
DirectX®: DirectX® 11
Internet: Broadband Internet connection for Steam and Online Multiplayer.
Zoals te zien in onderdstaande afbeelding van PalmRoyale start de game niet op als je PC niet voldoet aan de minimale eisen:
Waar je de game kan kopen dat mag duidelijk zijn zo kun je alleen de key online aanschaffen voor gemiddeld 35 euro (al dan niet met Free Fall bonus) of kun je gewoon het schijfje bemachtigen in de winkel.
De verschillende nachtopeningen zijn door het hele land weer drukbezocht. Zou Call of Duty de verschillende verkooprecords recentelijk gezet door GTAV kunnen verbreken?
FOV (Slider)
Op dit moment is het nog niet bekend of er in Ghosts een FOV slider zit. In andere IW-COD games kon je dit via externe tools aanpassen.
Dedicated servers
Activision heeft aangekondigd dat alle platforms gebruik maken van dedicated servers. Echter is dit niet precies waar veel PC gamers om hebben gevraagd. Zij willen rentable dedicated servers die ze zelf kunnen beheren. Vanuit Infinity Ward is toegezegd dat er gewerkt/gekeken wordt naar het beschikbaar maken van rentable dedicated servers en een server browser post launch.
Wapenlijst
Assault Rifles
• SC-2010
• SA-805
• AK-12
• FAD
• Remington R5
• MSBS
• Honey Badger
• ARX-160
Sub Machine Guns
• Bizon
• CBJ-MS
• Vector CRB
• Vepr
• K7
• MTAR-X
Light Machine Guns
• Ameli
• M27-IAR
• LSAT
• Chain SAW
Shotguns
• Bulldog
• FP6
• MTS-255
• TAC 12 [small]
Sniper Rifles
• USR
• L1155
• Lynx
• VKS
Marksman Rifles
• IA2
• Mk 14 EBR
• MR-28
• SVU Dragunov
Camo's
• Snow
• Brush
• Autumn
• Ocean
• Red
• Scale
• Caustic
• Crocodile
• Green
• Net
• Trail
• Woodland
• Gold
Gametypes
• Blitz
• Cranked
• Domination
• Free-for-All,
• Grind
• Hunted
• Infected
• Kill Confirmed
• Search and Destroy
• Search and Rescue
• Team Deathmatch
Maps
• Chasm
• Flooded
• Free Fall (Pre-order bonus)
• Freight
• Octane
• Overload
• Prison Break
• Seige
• Sovereign
• Stonehaven
• Strikezone
• Stormfront
• Tremor
• Warhawk
• Whiteout
Handige filmpjes met uitleg
Ghosts 101 Episode 2: Best Perk! Must Have for Launch Day (Call of Duty COD Ghost Perks Tips Tricks)quote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Voor de pc spelers onder ons, hier een lijstje met dingen die samen een niet misselijke performance boost geven:
- Zet terrain detail uit. Dit heet ook wel Tesselation en vreet heel wat performance weg. Leuk voor SP, maar killer voor MP.
- Motion Blur e.d kan je ook uitzetten
- Zet de steam overlay uit en/ of ook zo met Fraps
- Start taakbeheer en zet de prio van de game op Normal ipv High. Deze zal samen met terrain detail de meeste impact geven.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Dat is toch gewoon treurigquote:Op maandag 18 november 2013 21:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan zouden ze elk game mode er helaas er wel uithalen bij deze cod.
Heb je toevallig een Zyxel modem?quote:Op maandag 18 november 2013 21:55 schreef Timmos het volgende:
Nou ik ben er helemaal klaar mee, en dat komt niet door de gameplay..
In een party was ik al de boosdoener voor het niet kunnen vinden van games, er volgt dan altijd de melding: "One of our party members has lost connection with the party host. We have followed him back to the party".
Als ik solo ga krijg ik die melding niet maar kan ik geen lobby vinden, wordt er elke keer uitgeflikkerd en doet dan een poging om een nieuwe te zoeken, maar overal gooien ze mij eruit..
Waarom deze bullshit is en waarom niks werkt, ik heb geen idee.. Al sind BO1 speel ik op NAT Moderate, BO1 geen enkel probleem, MW3 geen enkel probleem, BO2 ook geen enkel probleem. Maakt niet uit of we met 2 of met 6 in een party zaten..
Maar nee hoor, sinds Ghosts is dit gedonder begonnen.. Gebruik ik de kabel rechtstreeks uit modem dan staat NAT op Open maar nog steeds hetzelfde gezeik.. Gooi ik mijn router open dmv UPnP in te schakelen, mijn PS3 host op DMZ te zetten, alle ports te forwarden (terwijl UPnP deze al automatisch zou moeten vinden..) dan gaat mijn NAT zelfs naar Strict..
Gaat niet lang duren zo voordat de game gewoon weg gaat met dit gezeik..
Cisco.. Met daartussen nog een sitecomquote:Op maandag 18 november 2013 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je toevallig een Zyxel modem?
Waarom heb je nog iets er tussen zitten dan?quote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Cisco.. Met daartussen nog een sitecom
Dat is al enkele jaar geen probleem.. Sinds Ghosts kan ik niet meer in een party omdat we er steeds uitgeflikkerd worden.. Solo gaat dan nog wel maar heeft alleen even nodig om een lobby te vinden..quote:Op maandag 18 november 2013 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom heb je nog iets er tussen zitten dan?
Kan niet aan het spel zelf liggen aangezien ik niet eerder zulke klachten heb gehoord en ik zelf ook niet ondervonden heb, althans lijkt me. (speel wel op de 360)quote:Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat is al enkele jaar geen probleem.. Sinds Ghosts kan ik niet meer in een party omdat we er steeds uitgeflikkerd worden.. Solo gaat dan nog wel maar heeft alleen even nodig om een lobby te vinden..
Maar waarom: Modem in de woonkamer, vanuit daar naar slaapkamer waar de Sitecom staat, vanaf de Sitecom gaat er een kabel naar laptop en PS3..
Maar rechtstreeks vanaf moden geeft nog dezelfde problemen..
Ja is het ook. Snap ook niet hoe ze het voor elkaar krijgen om de spawms gewoon weer kutter gemaakt te hebben.. Echt zonde want op dat na vind ik het de beste cod.quote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon treurig
Naar alle waarschijnlijkheid pik ik vrijdag een X1 op dan kan ik jullie wel vertellen hoe COD op next gen is
Tofquote:Op maandag 18 november 2013 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe was je marathonavond over_hedge?
Dedicated servers zoals in BF3 zullen het nooit worden het is namelijk een hybride systeemquote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Koenani het volgende:
[..]
Kan niet aan het spel zelf liggen aangezien ik niet eerder zulke klachten heb gehoord en ik zelf ook niet ondervonden heb, althans lijkt me. (speel wel op de 360)
Daarnaast kan ik ook echt niet wachten op next-gen! Moet alleen nog tot februari ofzo
Iemand trouwens enig idee of er nou werkelijk dedicated servers in next-gen zitten?
Ze zouden er ook op de PC, Xbox360 en PS3 komen, en daar zijn ze ook niet dus.. vraag het me sterk afquote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Koenani het volgende:
[..]
Kan niet aan het spel zelf liggen aangezien ik niet eerder zulke klachten heb gehoord en ik zelf ook niet ondervonden heb, althans lijkt me. (speel wel op de 360)
Daarnaast kan ik ook echt niet wachten op next-gen! Moet alleen nog tot februari ofzo
Iemand trouwens enig idee of er nou werkelijk dedicated servers in next-gen zitten?
Net zo hybride als de gemiddelde leaserijder met een Prius.quote:Op maandag 18 november 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dedicated servers zoals in BF3 zullen het nooit worden het is namelijk een hybride systeem
tsja dat is balen dan, hopen dat de connectie dan wel gewoon goed is voor 90% van de tijd..quote:Op maandag 18 november 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dedicated servers zoals in BF3 zullen het nooit worden het is namelijk een hybride systeem
Ik heb het hiervoor nooit gehad en er is niks veranderd aan de instellingen..quote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Koenani het volgende:
[..]
ik zou het echt niet weten, maar het lijkt me sterk dat het iets met het spel te maken heeft.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb het hiervoor nooit gehad en er is niks veranderd aan de instellingen..
En als ik google kom ik al meldingen tegen vanaf MW2 over dat party gebeuren.. Maar waarom ik dat nu opeens heb..
dmz aan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:35 schreef Timmos het volgende:
Als ik Black Ops II er nu in steek heb ik er ook geen last van..
Router is al tig keer gereset, firewall is eraf geweest, ports geforward etc. etc. maar dan gaat ie alleen maar op Strict..
Focked op man, ik had mijn console allang tegen de muur aangeslingerd denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:42 schreef Timmos het volgende:
DMZ aangehad, vast IP, UPnP, ander IP, alles...
Welke poorten heb je geopend?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:35 schreef Timmos het volgende:
Als ik Black Ops II er nu in steek heb ik er ook geen last van..
Router is al tig keer gereset, firewall is eraf geweest, ports geforward etc. etc. maar dan gaat ie alleen maar op Strict..
TCP: 1116-1150, 28910, 5223quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Welke poorten heb je geopend?
Call of Duty games use ports 36081, 3074, 3075, 3478 (UDP) and ports 80, 81, 443, 3074, 5223 (TCP)quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:16 schreef Timmos het volgende:
[..]
TCP: 1116-1150, 28910, 5223
UMD: 1116-1150, 5165, 27900-27901, 5223, 3478-3479, 3658
NAT staat nu weer op open, ook nog na meerdere reboots, DMZ en UPnP ook weer aan, maar hij hopt nog steeds in en uit lobbies..quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://support.activision(...)ps_II&fs=Search&pn=1
en hier staan nog wat andere, maar die komen van playstation zelf.
http://manuals.playstatio(...)ngs/connecttest.html
Dan zit er maar een ding opquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:30 schreef Timmos het volgende:
Nope, op NAT open nog steeds lobby geswitch of party probleem..
had gister ook zon gast in mijn party zitten waardoor we niks konden joinen. hem eruit geknikkerd en kreeg meteen searching 49/50 games...quote:
Volgens mij bestaat Elite niet meer.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:50 schreef vaagjunior het volgende:
Gister eindelijk Ghosts kunnen spelen door de PC update
, wel op low maar daar komt nog verandering in
Ik ben zelf gewoon tevreden over de avond wat ik gespeeld heb, ja het menu laggt afentoe.. maar ik heb geen klachten over lagg ( Op de 1e 10 sec van een match na), enige wat ze van mij mogen verbeteren is dat elite het ook ECHT gaat doen voor PC
want dat zou al vanaf 5 november zijn maar hij werkt alleen nog op de app bij mij
Verder zijn de maps wennen en kon ik echt niet spelen zonder stalker.. maar voor mij gewoon een goede COD
ik heb mn account van elite op de releasedag nog met steam gekoppeld, alleen sindsdien krijg ik webpagina kan niet worden weergegeven, met een URL waar duidelijk instaat elite/platform/steam (Niet de precieze url is dit) Dus daar is aan gewerkt, alleen dus nog niet goed. Als ik de COD APP installeer kan ik namelijk bij al me stats en bij me classes en Clan.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef rubbels het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat Elite niet meer.
Was dat echt nadat je hem eruit gegooid had of toch meer toeval? Is toch wel goed gekomen nadien?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:32 schreef Roces18 het volgende:
had gister ook zon gast in mijn party zitten waardoor we niks konden joinen. hem eruit geknikkerd en kreeg meteen searching 49/50 games...
Dat laatste. Je krijgt dan een download op je next-gen die je moet installeren en dan kun je met je current-gen schijf spelen op je next-gen console.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef Koenani het volgende:
Iemand enig idee hoe het met transferren van current naar next-gen zit, heb het een beetje opgezocht maar in de US moet je code op Gamestop ofzo kopen.
Hoe werkt dat dan in Nederland? Het spel helemaal opnieuw kopen of kun je gewoon via XBL marketplace het spel voor een 10tje downloaden?
Ah oke, leek me ook al voor de hand liggendquote:
Bij FIFA moet je hem wel opnieuw kopen omdat EA een teringbedrijf is. Maar daar heeft de gamemania of een ander soort keten wel een inruilactie dat je met je current-gen schijf de next-gen versie voor 20¤ kan halen ofzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ah oke, leek me ook al voor de hand liggend
Anders was het gewoon CoD en Fifa spelen op de 360 totdat er nieuwe spellen uitkomen en dan XB1 halen
Zit een code bij je spel als het goed is. Deze invoeren op psn. Dan kan je later de ps4 versie downloaden.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef Koenani het volgende:
Iemand enig idee hoe het met transferren van current naar next-gen zit, heb het een beetje opgezocht maar in de US moet je code op Gamestop ofzo kopen.
Hoe werkt dat dan in Nederland? Het spel helemaal opnieuw kopen of kun je gewoon via XBL marketplace het spel voor een 10tje downloaden?
Handig maar ik heb een XBOX, en ja mensen kopen de XB1quote:Op woensdag 20 november 2013 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zit een code bij je spel als het goed is. Deze invoeren op psn. Dan kan je later de ps4 versie downloaden.
Wat een flikkerbipsen zeg..quote:Op woensdag 20 november 2013 13:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bij FIFA moet je hem wel opnieuw kopen omdat EA een teringbedrijf is. Maar daar heeft de gamemania of een ander soort keten wel een inruilactie dat je met je current-gen schijf de next-gen versie voor 20¤ kan halen ofzo.
Dat zal bij xbox ook het geval zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef Koenani het volgende:
[..]
Handig maar ik heb een XBOX, en ja mensen kopen de XB1
[..]
Wat een flikkerbipsen zeg..
PS3 gebruikers doen dat via een code, wij via xbox live.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef Koenani het volgende:
[..]
Handig maar ik heb een XBOX, en ja mensen kopen de XB1
[..]
Wat een flikkerbipsen zeg..
Echt dom als dome er in komt. Je hebt al een level wat voor 80% het zelfde is.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nieuwe map namen.
Boneyard
Dome
LUA_MENU_GAZA
Red River
Swamp
Rumble
http://www.vgleaks.com/ru(...)ded-in-dlc-map-pack/
dat ie dome heet wilt niet zeggen dat ze de oude dome erin doenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Echt dom als dome er in komt. Je hebt al een level wat voor 80% het zelfde is.
Je hebt het wel over IW die krijgen dat zonder probleem voor elkaarquote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef Koenani het volgende:
[..]
dat ie dome heet wilt niet zeggen dat ze de oude dome erin doen
Nou die geruchten gaan. En als de map ook al zo heet gaat het er steeds meer op lijken. Zou het gewoon een beetje jammer vinden. Sowieso vind ik dome maar een kut map.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef Koenani het volgende:
[..]
dat ie dome heet wilt niet zeggen dat ze de oude dome erin doen
dome vond ik inderdaad een kutmap maar vind strikezone toch wel lekker spelen,quote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou die geruchten gaan. En als de map ook al zo heet gaat het er steeds meer op lijken. Zou het gewoon een beetje jammer vinden. Sowieso vind ik dome maar een kut map.
Vind stikezone ook iets fijner ja. Omdat het vooral overdekt is krijg je wat minder granaten enzo op je hoofd.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:27 schreef Koenani het volgende:
[..]
dome vond ik inderdaad een kutmap maar vind strikezone toch wel lekker spelen,
laatst in een potje 2x een 20 streaks maar door de gare spawns, spawnt er voor de verandering weer 1 met dead silence in me rug
Dome!quote:Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk man spawnen en gebombardeerd worden door stun/flashes en explosieven![]()
![]()
dit dus..quote:Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk man spawnen en gebombardeerd worden door stun/flashes en explosieven![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |