NAT staat nu weer op open, ook nog na meerdere reboots, DMZ en UPnP ook weer aan, maar hij hopt nog steeds in en uit lobbies..quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://support.activision(...)ps_II&fs=Search&pn=1
en hier staan nog wat andere, maar die komen van playstation zelf.
http://manuals.playstatio(...)ngs/connecttest.html
Dan zit er maar een ding opquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:30 schreef Timmos het volgende:
Nope, op NAT open nog steeds lobby geswitch of party probleem..
had gister ook zon gast in mijn party zitten waardoor we niks konden joinen. hem eruit geknikkerd en kreeg meteen searching 49/50 games...quote:
Volgens mij bestaat Elite niet meer.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:50 schreef vaagjunior het volgende:
Gister eindelijk Ghosts kunnen spelen door de PC update
, wel op low maar daar komt nog verandering in
Ik ben zelf gewoon tevreden over de avond wat ik gespeeld heb, ja het menu laggt afentoe.. maar ik heb geen klachten over lagg ( Op de 1e 10 sec van een match na), enige wat ze van mij mogen verbeteren is dat elite het ook ECHT gaat doen voor PC
want dat zou al vanaf 5 november zijn maar hij werkt alleen nog op de app bij mij
Verder zijn de maps wennen en kon ik echt niet spelen zonder stalker.. maar voor mij gewoon een goede COD
ik heb mn account van elite op de releasedag nog met steam gekoppeld, alleen sindsdien krijg ik webpagina kan niet worden weergegeven, met een URL waar duidelijk instaat elite/platform/steam (Niet de precieze url is dit) Dus daar is aan gewerkt, alleen dus nog niet goed. Als ik de COD APP installeer kan ik namelijk bij al me stats en bij me classes en Clan.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef rubbels het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat Elite niet meer.
Was dat echt nadat je hem eruit gegooid had of toch meer toeval? Is toch wel goed gekomen nadien?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:32 schreef Roces18 het volgende:
had gister ook zon gast in mijn party zitten waardoor we niks konden joinen. hem eruit geknikkerd en kreeg meteen searching 49/50 games...
Dat laatste. Je krijgt dan een download op je next-gen die je moet installeren en dan kun je met je current-gen schijf spelen op je next-gen console.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef Koenani het volgende:
Iemand enig idee hoe het met transferren van current naar next-gen zit, heb het een beetje opgezocht maar in de US moet je code op Gamestop ofzo kopen.
Hoe werkt dat dan in Nederland? Het spel helemaal opnieuw kopen of kun je gewoon via XBL marketplace het spel voor een 10tje downloaden?
Ah oke, leek me ook al voor de hand liggendquote:
Bij FIFA moet je hem wel opnieuw kopen omdat EA een teringbedrijf is. Maar daar heeft de gamemania of een ander soort keten wel een inruilactie dat je met je current-gen schijf de next-gen versie voor 20¤ kan halen ofzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ah oke, leek me ook al voor de hand liggend
Anders was het gewoon CoD en Fifa spelen op de 360 totdat er nieuwe spellen uitkomen en dan XB1 halen
Zit een code bij je spel als het goed is. Deze invoeren op psn. Dan kan je later de ps4 versie downloaden.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef Koenani het volgende:
Iemand enig idee hoe het met transferren van current naar next-gen zit, heb het een beetje opgezocht maar in de US moet je code op Gamestop ofzo kopen.
Hoe werkt dat dan in Nederland? Het spel helemaal opnieuw kopen of kun je gewoon via XBL marketplace het spel voor een 10tje downloaden?
Handig maar ik heb een XBOX, en ja mensen kopen de XB1quote:Op woensdag 20 november 2013 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zit een code bij je spel als het goed is. Deze invoeren op psn. Dan kan je later de ps4 versie downloaden.
Wat een flikkerbipsen zeg..quote:Op woensdag 20 november 2013 13:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bij FIFA moet je hem wel opnieuw kopen omdat EA een teringbedrijf is. Maar daar heeft de gamemania of een ander soort keten wel een inruilactie dat je met je current-gen schijf de next-gen versie voor 20¤ kan halen ofzo.
Dat zal bij xbox ook het geval zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef Koenani het volgende:
[..]
Handig maar ik heb een XBOX, en ja mensen kopen de XB1
[..]
Wat een flikkerbipsen zeg..
PS3 gebruikers doen dat via een code, wij via xbox live.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef Koenani het volgende:
[..]
Handig maar ik heb een XBOX, en ja mensen kopen de XB1
[..]
Wat een flikkerbipsen zeg..
Echt dom als dome er in komt. Je hebt al een level wat voor 80% het zelfde is.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nieuwe map namen.
Boneyard
Dome
LUA_MENU_GAZA
Red River
Swamp
Rumble
http://www.vgleaks.com/ru(...)ded-in-dlc-map-pack/
dat ie dome heet wilt niet zeggen dat ze de oude dome erin doenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Echt dom als dome er in komt. Je hebt al een level wat voor 80% het zelfde is.
Je hebt het wel over IW die krijgen dat zonder probleem voor elkaarquote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef Koenani het volgende:
[..]
dat ie dome heet wilt niet zeggen dat ze de oude dome erin doen
Nou die geruchten gaan. En als de map ook al zo heet gaat het er steeds meer op lijken. Zou het gewoon een beetje jammer vinden. Sowieso vind ik dome maar een kut map.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef Koenani het volgende:
[..]
dat ie dome heet wilt niet zeggen dat ze de oude dome erin doen
dome vond ik inderdaad een kutmap maar vind strikezone toch wel lekker spelen,quote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou die geruchten gaan. En als de map ook al zo heet gaat het er steeds meer op lijken. Zou het gewoon een beetje jammer vinden. Sowieso vind ik dome maar een kut map.
Vind stikezone ook iets fijner ja. Omdat het vooral overdekt is krijg je wat minder granaten enzo op je hoofd.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:27 schreef Koenani het volgende:
[..]
dome vond ik inderdaad een kutmap maar vind strikezone toch wel lekker spelen,
laatst in een potje 2x een 20 streaks maar door de gare spawns, spawnt er voor de verandering weer 1 met dead silence in me rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |