Dan gebruik je een silencer ipv een reddot, want die iron sight is prima van dat wapen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:07 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie deze class? Die exo ability heb je geen ene flikker aan, wil je onzichtbaar worden, ziet je tegenstander je zodra je gaat vuren
Ik kan gwn niet aimen zonder red dot...quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan gebruik je een silencer ipv een reddot, want die iron sight is prima van dat wapen.
Vrij zwak.quote:Op maandag 14 september 2015 23:07 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie deze class? Die exo ability heb je geen ene flikker aan, wil je onzichtbaar worden, ziet je tegenstander je zodra je gaat vuren
maak eens een printscreen van je class svp dan snap ik beter wat je wilt.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vrij zwak.
Asm1 (eventueel magnitude) met advanced rifling en grip
Perk1: Low profile
Perk2: Blind eye
Perk3: Toughness en Blast supressor
Dan heb je nog 2 slots over voor primary gunfighter met red dot als je dat per se wilt. Maar een red dot op deze sub is echt verspilling als je het mij vraagt.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:05 schreef Beursaap het volgende:
[..]
maak eens een printscreen van je class svp dan snap ik beter wat je wilt.
Ja, nadat we dat behaald hadden in mei ofzo heb ik ook met mn clan niks meer aan clan wars gedaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jammer dat in de clanwar die rode tag het hoogst betaalbare is
je hebt niet eens je class vol!! neem nog 2 scorestreaks erbij zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan dus bij 'Perk 3' ook nog Blast Suppresor
[..]
Ja, nadat we dat behaald hadden in mei ofzo heb ik ook met mn clan niks meer aan clan wars gedaan
Ja heb hem ook al maanden, stomme is dat tijdens een avondje spelen met het team we geen rode clantag instellen want anders lopen ze steeds weg uit de lobbyquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan dus bij 'Perk 3' ook nog Blast Suppresor
[..]
Ja, nadat we dat behaald hadden in mei ofzo heb ik ook met mn clan niks meer aan clan wars gedaan
Nee, die twee zijn dus nodig voor blast suppressorquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:57 schreef Beursaap het volgende:
[..]
je hebt niet eens je class vol!! neem nog 2 scorestreaks erbij zou ik zeggen.
en dat is?quote:Op maandag 12 oktober 2015 06:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, die twee zijn dus nodig voor blast suppressor
Ook een perk in de Perk3 sectie. Omdat je daar ook al toughness hebt staan, heb je perk3 greed nodig dat ook nog een slot vult.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |