Dome!quote:Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk man spawnen en gebombardeerd worden door stun/flashes en explosieven![]()
![]()
dit dus..quote:Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk man spawnen en gebombardeerd worden door stun/flashes en explosieven![]()
![]()
Jawel want niemand klaagt over mediumsize mappenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:47 schreef vaagjunior het volgende:
mensen haten op kleine maps en haten op grote maps het is ook nooit goed
, ik vond Dome gewoon leuk om te spelen, ondanks al die flashes in het begin etc..
In Ghosts voor wat ik nu heb gezien, is elke map wel op een manier groot.. is het niet de oppervlakte is het wel het aantal verdiepingen (Ik speel het ook dan pas sinds gister). Alleen Strikezone daar kom je elke 10 seconden wel een tegenstander tegen. Dus dan is Dome voor mij wel welkom, en Scrapyard natuurlijk ookquote:Op woensdag 20 november 2013 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel want niemand klaagt over mediumsize mappen
Of gewoon nergens meer doodgaanquote:Op woensdag 20 november 2013 14:56 schreef Godtje het volgende:
Gewoon niet dood gaan op Dome heb je ook geen gezeik.
Is het zeer waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:47 schreef rubbels het volgende:
Boneyard zou best eens (een remake van) scrapyard uut MW2 kunnen zijn.
Ja, daaromquote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is het zeer waarschijnlijk ook.
Scrapyard had toentertijd Boneyard als working title, dus dikke kans dat dit hem nu is.
Wordt op elk systeem automatisch gedownload. Of het is een playlist update. Dan hoeft er niks gedownload.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:43 schreef SLP_ het volgende:
Hoihoi, weet iemand waar je die patch kunt downloaden? Ik zal wel scheel zijn, maar kan hem nergens vinden!
Ooh oke. Zijn er trouwens meer mensen die het spel niet kunnen starten? Ik krijg de melding ''Ghosts is gestopt met werken blabla''. Had gehoopt dat de patch dit probleem zou verhelpen, maar dat kan blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:48 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Wordt op elk systeem automatisch gedownload. Of het is een playlist update. Dan hoeft er niks gedownload.
Ik heb het idee dat ik echt alleen 2 of 3 verschillende maps speel zoals overlord/whiteout/siege en nauwelijks de betere maps strikezone/warhawk/freightquote:Op woensdag 20 november 2013 20:40 schreef Roces18 het volgende:
Snap sowieso al die gare kutmappen niet. In singleplayer hebben ze allemaal bazen mappen gemaakt en hier speel je weer de zoveelste teringmap. Waarom doen ze nooit een onderwatermap erin zoals in singleplayer of dat winkelcentrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |