Meeste potjes zijn toch easy hoef je echt je best niet voor te doen om die te winnen. Toen ik nog veel COD speelde had ik 1 keer per maand echt een lastig potje rest zijn easy wins en voornamelijk killstreaks harken want dat is het leukstequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:52 schreef Koenani het volgende:
[..]
Je speelt om te winnen neem ik aan, en in Blitz win je niet door zo veel mogelijk kills te maken, dan tyf je maar lekker op naar TDM als je puur wilt killen
Ik zeg ook niet dat het verboden is om killstreaks of kems te halen in Blitz, zorg op zen minst dat je het potje wint, want anders sta je best wel voor lul (ik haal zelf ook KEM strikes in Blitz en vaak haal ik ze ook niet omdat randoms al de 16 punten hebben gepakt). Dat is voor 75% van de KEM Youtubers te veel gevraagd en dat is dus wat de community zo verrot maakt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meeste potjes zijn toch easy hoef je echt je best niet voor te doen om die te winnen. Toen ik nog veel COD speelde had ik 1 keer per maand echt een lastig potje rest zijn easy wins en voornamelijk killstreaks harken want dat is het leukste
Als je ziet dat je dikke streak kan halen omdat je tegen dikke noobs speelt is het wel leuk om de game niet te enden, zolang je uiteindelijk maar wint..quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik speelde laatst met 2 vrienden blitz. we wonnen 10x achter elkaar. Kreeg een vriend van me een berichtje: Je moet niet zoveel objective spelen, want de potjes gaan te snel. noob!
Gewoon dat je ongeveer in hem staatquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:20 schreef Bolters het volgende:
Wanneer je iemand kilt, staat er soms 'Point Blank'. Iemand enig idee wat dit betekent? Buzz kill weet ik wel, maar Point Blank heb ik geen idee
Oke, thnx!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon dat je ongeveer in hem staatDus gewoon een kill van heel dichtbij.
En dan al sprayend en zonder zelf damage te krijgen is mijn idee/ervaringquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon dat je ongeveer in hem staatDus gewoon een kill van heel dichtbij.
is dit ook niet zonder te richten? dus gewoon in t wilde weg knallen en iemand killen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:20 schreef Bolters het volgende:
Wanneer je iemand kilt, staat er soms 'Point Blank'. Iemand enig idee wat dit betekent? Buzz kill weet ik wel, maar Point Blank heb ik geen idee
nee richten mag, het gaat er puur om dat je gewoon tegen iemand aanstaat en hem doodschietquote:Op woensdag 11 december 2013 10:03 schreef mug89 het volgende:
[..]
is dit ook niet zonder te richten? dus gewoon in t wilde weg knallen en iemand killen?
Wie speelt er dan ook hardcore. Campers zijn bij de normale versie al kut, met hardcore nog 10x kutter.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:32 schreef mug89 het volgende:
Ah okaf en toe komt t wel voorbij maar hoe je t soms precies voor elkaar hebt gekregen..
ook jammer dat wanneer je hardcore speelt je niet kunt zien welk wapen je hebt opgepakt, of uit een package hebt gekregen
Ikquote:Op donderdag 12 december 2013 10:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wie speelt er dan ook hardcore. Campers zijn bij de normale versie al kut, met hardcore nog 10x kutter.
Misschien zit je zo stil dat je ze niet ziet.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:41 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ik, valt op de xbox reuze mee dan, in ieder geval de potjes die ik speel
ah, dat zal t zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien zit je zo stil dat je ze niet ziet.
Geloof er weinig van dat het minder is dan bij de normale versiequote:Op donderdag 12 december 2013 10:41 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ik, valt op de xbox reuze mee dan, in ieder geval de potjes die ik speel
Door op zijn gezicht te gaan zittenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:21 schreef Bolters het volgende:
Hoe kun je een enemy eigenlijk 'humiliaten?
Maar even serieusquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Door op zijn gezicht te gaan zittenTe kinderachtig voor woorden werkelijk
Acog en akimbo? Dat heeft echt totaal geen zin...quote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
FAD + RDS + Silencer + Grip = Baas
Magnum + Acog + Akimbo = WTF
quote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
FAD + RDS + Silencer + Grip = Baas
Magnum + Acog + Akimbo = WTF
Is een operation.quote:Op zondag 15 december 2013 20:27 schreef rubbels het volgende:
[..]
Acog en akimbo? Dat heeft echt totaal geen zin...
Satcom is een killstreak. Je moet genoeg kills halen om die te krijgen als je die ingesteld hebt staan (3 normaal en 2 met de perk hardline) en dan druk je op het rechterpijltje op je controller.quote:Op zondag 15 december 2013 22:17 schreef Puckzzz het volgende:
Hoi
Mag ik even een (waarschijnlijk domme) vraag stellen?
Hoe activeer je die satcom? Ik heb gelezen dat die default aanstaat, dus dat je die niet eerst hoeft te verdienen/kopen. Maar ik krijg dus niet gevonden hoe de hell je dat ding inzet?
wederom eenwant het antwoord is vast heel simpel...
Ach sooo!! Thnx!quote:Op zondag 15 december 2013 22:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Satcom is een killstreak. Je moet genoeg kills halen om die te krijgen als je die ingesteld hebt staan (3 normaal en 2 met de perk hardline) en dan druk je op het rechterpijltje op je controller.
Je bent gewoon slechtquote:Op zondag 15 december 2013 22:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
Why the fuck ben ik aan deze operation begonnen!!! Wat een drama.
Waarom 200 kills en niet gewoon 75 ofzo!>>??E!(U@)($@)($U@#
Al gedaan mijn Surinaamse broeder, ik vermaak me goed ermeequote:Op zondag 15 december 2013 22:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wens je 1 pot succes ermee.
Nou, zoek even Clueless operation op en ga die doen. KD is gewoon lekker met 0.16 gezakt. WL met 0.11quote:Op zondag 15 december 2013 22:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al gedaan mijn Surinaamse broeder, ik vermaak me goed ermee
te erg voor woordenquote:Op zondag 15 december 2013 23:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou, zoek even Clueless operation op en ga die doen. KD is gewoon lekker met 0.16 gezakt. WL met 0.11
jammer genoeg wel,quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef KoningStoma het volgende:
oke dan ga ikhem zo pre orderen
waneer komt ie uit
Nog zaterdag met mn zatte kop gespeeld.quote:
Gewoon hipfire met de MSBS dan win je toch alle gunfights anders kun je beter stoppen met spelenquote:Op donderdag 19 december 2013 16:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Met de MSBS kan ik trouwens absoluut niet omgaan, want ik kom veel te vaak op dichte afstand van mn enemies en dan schiet ie mi gewoon te kort.
lol, als die dude het met andere guns leuk vind dan hoeft ie toch niet te stoppen met spelen.quote:Op maandag 23 december 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon hipfire met de MSBS dan win je toch alle gunfights anders kun je beter stoppen met spelen
Het leven is hard BzP.quote:Op maandag 23 december 2013 16:55 schreef BzP het volgende:
[..]
lol, als die dude het met andere guns leuk vind dan hoeft ie toch niet te stoppen met spelen.
Doe eens lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |