Door op zijn gezicht te gaan zittenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:21 schreef Bolters het volgende:
Hoe kun je een enemy eigenlijk 'humiliaten?
Maar even serieusquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Door op zijn gezicht te gaan zittenTe kinderachtig voor woorden werkelijk
Acog en akimbo? Dat heeft echt totaal geen zin...quote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
FAD + RDS + Silencer + Grip = Baas
Magnum + Acog + Akimbo = WTF
quote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
FAD + RDS + Silencer + Grip = Baas
Magnum + Acog + Akimbo = WTF
Is een operation.quote:Op zondag 15 december 2013 20:27 schreef rubbels het volgende:
[..]
Acog en akimbo? Dat heeft echt totaal geen zin...
Satcom is een killstreak. Je moet genoeg kills halen om die te krijgen als je die ingesteld hebt staan (3 normaal en 2 met de perk hardline) en dan druk je op het rechterpijltje op je controller.quote:Op zondag 15 december 2013 22:17 schreef Puckzzz het volgende:
Hoi
Mag ik even een (waarschijnlijk domme) vraag stellen?
Hoe activeer je die satcom? Ik heb gelezen dat die default aanstaat, dus dat je die niet eerst hoeft te verdienen/kopen. Maar ik krijg dus niet gevonden hoe de hell je dat ding inzet?
wederom eenwant het antwoord is vast heel simpel...
Ach sooo!! Thnx!quote:Op zondag 15 december 2013 22:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Satcom is een killstreak. Je moet genoeg kills halen om die te krijgen als je die ingesteld hebt staan (3 normaal en 2 met de perk hardline) en dan druk je op het rechterpijltje op je controller.
Je bent gewoon slechtquote:Op zondag 15 december 2013 22:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
Why the fuck ben ik aan deze operation begonnen!!! Wat een drama.
Waarom 200 kills en niet gewoon 75 ofzo!>>??E!(U@)($@)($U@#
Al gedaan mijn Surinaamse broeder, ik vermaak me goed ermeequote:Op zondag 15 december 2013 22:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wens je 1 pot succes ermee.
Nou, zoek even Clueless operation op en ga die doen. KD is gewoon lekker met 0.16 gezakt. WL met 0.11quote:Op zondag 15 december 2013 22:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al gedaan mijn Surinaamse broeder, ik vermaak me goed ermee
te erg voor woordenquote:Op zondag 15 december 2013 23:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou, zoek even Clueless operation op en ga die doen. KD is gewoon lekker met 0.16 gezakt. WL met 0.11
jammer genoeg wel,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |