Bo2 daarintegen...quote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
World at War en BO1 waren perfect
BO2 was inderdaad niet best maar goed dat kun je zeggen over elke game die IW heeft gemaakt. De originele MW was nog wel het beste deel uit de reeks maar ook dat had hele grote minpunten zoals frags x 3 en de M16quote:Op maandag 2 december 2013 11:26 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Bo2 daarintegen...
World at War niet gespeelt, BO1 vond ik een leuke game voor de paar keer dat ik hem heb gezien
Klopt, elke IW game heeft bullshit(Soms te veel). Maar ik heb me een jaar lang prima vermaakt met MW3, en datzelfde doe ik nu ook met Ghosts. Het is niet zo dat ik de game(s) echt heel slecht vind ofzo en veel te klagen heb zoals veel mensen eigenlijk(waarvan ik op de meeste punten niet zeg dat het niet terecht is). Bij BO2 klaagden dan ook veel mensen terwijl het achteraf ook wel meevielquote:Op maandag 2 december 2013 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BO2 was inderdaad niet best maar goed dat kun je zeggen over elke game die IW heeft gemaakt. De originele MW was nog wel het beste deel uit de reeks maar ook dat had hele grote minpunten zoals frags x 3 en de M16
WaW was wel oke, maar de hit detection in BO1 was ook om te janken.quote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Second chance mis ik wel heel erg ja.quote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Uezurii het volgende:
Net twee kills van mijn KEM af, wil ik twee gasten in hun rug dood schieten, hitmarkers, leaved het hele team... Baal als een stekker.
Ik heb soms het gevoel dat er in ghosts gewoon een ingebouwde martydome zit.. meedere malen dat iemand doodgaat en een granaat laat vallenquote:Op maandag 2 december 2013 17:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dead Man's Hand en Martyrdom nog veel meer
of binnen no-time op een 20 killstreak zitten in blitz, maar heeft je team al alle punten gescoredquote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Uezurii het volgende:
Net twee kills van mijn KEM af, wil ik twee gasten in hun rug dood schieten, hitmarkers, leaved het hele team... Baal als een stekker.
Praat me er niet van.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:51 schreef Koenani het volgende:
[..]
of binnen no-time op een 20 killstreak zitten in blitz, maar heeft je team al alle punten gescored
dat is bij mij ook niet 1x voor gekomen dat met een 20+ streak het potje eindigt maar al een stuk of 5x, tsja dat is het nadeel van solo blitz spelen tegen noobs met noobs (die zien die obj en rennen er alleen maar op af en halen 1 kill en 1 death met 12 caps in een potje..)quote:
Ja ik haakte even in op "perfectie"quote:Op maandag 2 december 2013 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zat ook in MW1 en MW2 laten we maar niet beginnen over MW3
Vooruit ze benaderde perfectiequote:
Ik heb hem wel gekocht, maar ik speel nu 1 hooguit 2 avondjes per week en dan nieteens lang.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit ze benaderde perfectie
Wat vind jij van Ghosts BzP? Nog steeds op de CoD hypetrain of er ook een beetje klaar mee na dit wan product?
Ik loop precies tegen dezelfde problemen aanquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gekocht, maar ik speel nu 1 hooguit 2 avondjes per week en dan nieteens lang.
Ik had heel erg veel moeite met aanpassen, ook omdat ik zeker 8 maanden geen COD meer gedaan heb.
Zat in B02/MW3 boven de 2 kd en op ghosts had ik tot vorige week een <1 KD.![]()
Ik begin nu een speelstijl te krijgen waar ik het goed begin te doen, betere perks etc.
Ik speel wel nu exclusief alleen en niet meer met een party, misschien ook een reden waarom het zo bagger de hele tijd ging.
Maar er is wel ontzettend veel lomp, vooral de spawns zijn diep triest, en dat met zo'n grote maps.
Dan ben je gewoon ontzettend goed met bepaalde wapens de TTK van de MSBS is gewoon onzinnig zeker met die range erbij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:45 schreef Lastpost het volgende:
Leuke stats, maar met de Remington en AK12 zit ik op een gemiddelde van 5 en 3 k/d ratio.
Die wapens vind ik (met de juiste perks) pas echt OP, van iedere afstand in iedere situatie.
Dat denk ik ook, heb die MSBS weleens geprobeerd maar ik kon er weinig mee bij tegenstanders dichtbij. Heb ze ondertussen allemaal al vrijgespeeld en kom toch iedere keer op die twee uit, al scoor ik ook prima met die Honey-nogwat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon ontzettend goed met bepaalde wapens de TTK van de MSBS is gewoon onzinnig zeker met die range erbij.
Dit. Die shit is echt fucking OP, vooral de AK.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:45 schreef Lastpost het volgende:
Leuke stats, maar met de Remington en AK12 zit ik op een gemiddelde van 5 en 3 k/d ratio.
Die wapens vind ik (met de juiste perks) pas echt OP, van iedere afstand in iedere situatie.
AK/Honeybadger/Remington zijn allemaal heel sterk en hebben echter wel hun sterke en zwakke punten (remington low firerate en ammo clip, honey badger en ak recoil)quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit. Die shit is echt fucking OP, vooral de AK.
Ik kan er alleen niet mee omgaan dus blijf lekker bij mn Vector
begin je nou weerquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik loop precies tegen dezelfde problemen aan
Voor iedereen die overigens de MSBS niet overpowered vind![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |