naja daar zijn ze vaak ook om te huilen hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 12:33 schreef Timmos het volgende:
En als je de spawns kut vind ga je gewoon domination spelen en niet als kip zonder kop naar de enemy vlag rushen, dan is het nog wel te doen..
Of Search & Destroy..
JA LEUK HE!!!! GENIETEN !!!quote:Op donderdag 28 november 2013 17:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat is up met die lui die álle perks hebben? Zijn dat die cheaters? Want dat is teringirritant.
Verschrikkelijk, ik heb ze allemaal aangegeven.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
JA LEUK HE!!!! GENIETEN !!!![]()
![]()
Daar betaal ik wel graag 50 knaken voor.
En dat de grootste juist wel gameplay blijven posten..quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik denk trouwens dat het feit dat grote COD youtubers zoals The Crew en Vanoss and friends amper nog COD Ghosts filmpjes posten dat het wel duidelijk is wat ze van het spel vinden
314K binnen harken, nice. Beetje gamen de hele dag door maar dat is ook niet alles . Als er geen hol uitkomt en om dan een jaar te teren op ghosts, mag je me afschieten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef Timmos het volgende:
[..]
En dat de grootste juist wel gameplay blijven posten..
Maar dat zou ik ook doen als je zo absurd veel kan verdienen op YouTube door te gamen..
[ afbeelding ]
Hoezo is hij een van de grootste?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef Timmos het volgende:
[..]
En dat de grootste juist wel gameplay blijven posten..
Maar dat zou ik ook doen als je zo absurd veel kan verdienen op YouTube door te gamen..
[ afbeelding ]
Nade is niet 1 van de grootste maar is alleen om een indruk te geven, dit is geleaked nadat hij gehacked is geweest.. Syndicate heeft er 5 mil+, sponsoren als Redbull bij Nade daar nog buiten gelaten..quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo is hij een van de grootste?
Speedy heeft er 4 miljoen man.
YouTubersquote:
IW maakt de slechtste delen uit de COD reeks dat is algemeen bekendquote:Op zondag 1 december 2013 00:41 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik ben gewoon weer fijn COD4 op de UBB server aan het spelen. Ongelofelijk dat een spel uit 2007 Ghosts op werkelijk alle fronten verslaat. Je zou zeggen dat IW door de jaren heen genoeg heeft geleerd om een goed spel te maken maar nee dus.
Nee, treyarch maakt juweeltjes..quote:Op zondag 1 december 2013 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
IW maakt de slechtste delen uit de COD reeks dat is algemeen bekend![]()
Modern Warfare is ook van IW (het oude IW welteverstaan) en heel veel mensen die COD op de PC spelen vinden dat nog altijd 1 van de beste delen.quote:Op zondag 1 december 2013 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
IW maakt de slechtste delen uit de COD reeks dat is algemeen bekend![]()
Als je kijkt hoe BO2 op de PC loopt en dan Ghosts dan kun je gerust zeggen dat Treyarc de betere PC ontwikkelaar is. Ik speel BO2 op de hoogste setting en heb het nog wat extra getweaked met SweetFX en haal met mijn GTX760 met gemak dan nog steeds 120+ fps. Ghosts is technisch gezien een fiasco op de PC.quote:Op zondag 1 december 2013 02:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, treyarch maakt juweeltjes..
Je probeert je code te redeemen?quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ik probeer net ghost te downloaden op ps4, maar er staat dat deze (de discount-versie wegens reeds aangeschaft ps3-exemplaar) niet beschikbaar is... heeft iemand dit al wel voor elkaar gekregen?
omdat er problemen zijn met PSN kunnen momenteel geen codes geredeemed wordenquote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ik probeer net ghost te downloaden op ps4, maar er staat dat deze (de discount-versie wegens reeds aangeschaft ps3-exemplaar) niet beschikbaar is... heeft iemand dit al wel voor elkaar gekregen?
Probeer het eens via de website:quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef Parkinson_XTC het volgende:
World at War en BO1 waren perfectquote:Op zondag 1 december 2013 02:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, treyarch maakt juweeltjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |