quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Uezurii het volgende:
Net twee kills van mijn KEM af, wil ik twee gasten in hun rug dood schieten, hitmarkers, leaved het hele team... Baal als een stekker.
Ik heb soms het gevoel dat er in ghosts gewoon een ingebouwde martydome zit.. meedere malen dat iemand doodgaat en een granaat laat vallenquote:Op maandag 2 december 2013 17:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dead Man's Hand en Martyrdom nog veel meer
of binnen no-time op een 20 killstreak zitten in blitz, maar heeft je team al alle punten gescoredquote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Uezurii het volgende:
Net twee kills van mijn KEM af, wil ik twee gasten in hun rug dood schieten, hitmarkers, leaved het hele team... Baal als een stekker.
Praat me er niet van.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:51 schreef Koenani het volgende:
[..]
of binnen no-time op een 20 killstreak zitten in blitz, maar heeft je team al alle punten gescored
dat is bij mij ook niet 1x voor gekomen dat met een 20+ streak het potje eindigt maar al een stuk of 5x, tsja dat is het nadeel van solo blitz spelen tegen noobs met noobs (die zien die obj en rennen er alleen maar op af en halen 1 kill en 1 death met 12 caps in een potje..)quote:
Ja ik haakte even in op "perfectie"quote:Op maandag 2 december 2013 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zat ook in MW1 en MW2 laten we maar niet beginnen over MW3
Vooruit ze benaderde perfectiequote:
Ik heb hem wel gekocht, maar ik speel nu 1 hooguit 2 avondjes per week en dan nieteens lang.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit ze benaderde perfectie
Wat vind jij van Ghosts BzP? Nog steeds op de CoD hypetrain of er ook een beetje klaar mee na dit wan product?
Ik loop precies tegen dezelfde problemen aanquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gekocht, maar ik speel nu 1 hooguit 2 avondjes per week en dan nieteens lang.
Ik had heel erg veel moeite met aanpassen, ook omdat ik zeker 8 maanden geen COD meer gedaan heb.
Zat in B02/MW3 boven de 2 kd en op ghosts had ik tot vorige week een <1 KD.![]()
Ik begin nu een speelstijl te krijgen waar ik het goed begin te doen, betere perks etc.
Ik speel wel nu exclusief alleen en niet meer met een party, misschien ook een reden waarom het zo bagger de hele tijd ging.
Maar er is wel ontzettend veel lomp, vooral de spawns zijn diep triest, en dat met zo'n grote maps.
Dan ben je gewoon ontzettend goed met bepaalde wapens de TTK van de MSBS is gewoon onzinnig zeker met die range erbij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:45 schreef Lastpost het volgende:
Leuke stats, maar met de Remington en AK12 zit ik op een gemiddelde van 5 en 3 k/d ratio.
Die wapens vind ik (met de juiste perks) pas echt OP, van iedere afstand in iedere situatie.
Dat denk ik ook, heb die MSBS weleens geprobeerd maar ik kon er weinig mee bij tegenstanders dichtbij. Heb ze ondertussen allemaal al vrijgespeeld en kom toch iedere keer op die twee uit, al scoor ik ook prima met die Honey-nogwat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon ontzettend goed met bepaalde wapens de TTK van de MSBS is gewoon onzinnig zeker met die range erbij.
Dit. Die shit is echt fucking OP, vooral de AK.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:45 schreef Lastpost het volgende:
Leuke stats, maar met de Remington en AK12 zit ik op een gemiddelde van 5 en 3 k/d ratio.
Die wapens vind ik (met de juiste perks) pas echt OP, van iedere afstand in iedere situatie.
AK/Honeybadger/Remington zijn allemaal heel sterk en hebben echter wel hun sterke en zwakke punten (remington low firerate en ammo clip, honey badger en ak recoil)quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit. Die shit is echt fucking OP, vooral de AK.
Ik kan er alleen niet mee omgaan dus blijf lekker bij mn Vector
begin je nou weerquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik loop precies tegen dezelfde problemen aan
Voor iedereen die overigens de MSBS niet overpowered vind![]()
![]()
![]()
![]()
Elk jaar.quote:
Sorry dat ik een informatief filmpje post over een wapen in het spel. Je kan natuurlijk beter je ogen dicht houden en alle bullshit en overpowerede wapens blijven ontkennenquote:
Ik bekijk dat filmpje niet eens. Nu weten we wel dat je het wapen OP vind. En dat het van dichtbij een 1 hit burst kill is. En van ver 4x of zo moet raken. Maar nu weten we het allemaal wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sorry dat ik een informatief filmpje post over een wapen in het spel. Je kan natuurlijk beter je ogen dicht houden en alle bullshit en overpowerede wapens blijven ontkennen
Hahaha ontkenning zo typisch weer. Ik raad je toch echt aan om het eens te kijken en dan vooral naar de cijfertjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik bekijk dat filmpje niet eens. Nu weten we wel dat je het wapen OP vind. En dat het van dichtbij een 1 hit burst kill is. En van ver 4x of zo moet raken. Maar nu weten we het allemaal wel.
Ik ontken noch bevestig iets in mijn post. Zeg alleen dat we nu wel weten dat jij dat wapen OP vind.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha ontkenning zo typisch weer. Ik raad je toch echt aan om het eens te kijken en dan vooral naar de cijfertjes.
Ach, gaat al een paar topics/games zo met bepaalde mensen dus gaat vanzelf wennenquote:Op woensdag 4 december 2013 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ontken noch bevestig iets in mijn post. Zeg alleen dat we nu wel weten dat jij dat wapen OP vind.
Discussies van Ajaxpieten winnen is onmogelijk, slim om het ook niet te proberenquote:Op woensdag 4 december 2013 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ontken noch bevestig iets in mijn post. Zeg alleen dat we nu wel weten dat jij dat wapen OP vind.
230 kills in 19 sec? Tegen bots neem ik aanquote:Op woensdag 4 december 2013 16:46 schreef Koenani het volgende:
Hoe kan een YouTuber nou weer een gameplay durven uploaden waarin hij een 19 sec KEM haalt en 230 kills door te spawntrappen op Blitz Strikezone..
Dit soort k*nkerzielige ventjes verneuken heel de community met hun K/D bepaalt hoe goed je bent
Nee, KEM in 19 sec. En ander filmpje 230 kills. Beide door spawntrappen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
230 kills in 19 sec? Tegen bots neem ik aan
Ah oke. Dacht al. Je zou het maar leuk vinden om zo een kem strike te halenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, KEM in 19 sec. En ander filmpje 230 kills. Beide door spawntrappen.
Pff, je moet die filmpjes van hem eens zien.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah oke. Dacht al. Je zou het maar leuk vinden om zo een kem strike te halen
Link?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Pff, je moet die filmpjes van hem eens zien.
quote:
Echt hè, wtf. Ik had m denk ik als teammate zijn geflasht of was voor m gaan staan puur om m tegen te werken. Sneue shit dit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef over_hedge het volgende:
I
[..]
Dat dus. Hoe kansloos die gast. En nog erger dat het zo makkelijk werkt.
Alsof jij niet ging spawntrappen op blops 1.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet IW maar een fatsoenlijk spel maken dan krijg je dit niet
Jawel is goed voor je SPM. Zou iedereen moeten doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alsof jij niet ging spawntrappen op blops 1.
wat een kneus zeg. Koop dan op zijn minst de special editions enz.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:02 schreef Lastpost het volgende:
Over fanboys gesproken, blijkbaar een vriendje van m'n broertje.![]()
[ afbeelding ]
haha nice man, ik heb eergisteren een FFA kem strike gehaald..quote:Op zondag 8 december 2013 21:40 schreef Timmos het volgende:
En zo bagger als het gister ging, heb ik zojuist m'n eerste echte Domination KEM binnen
En dan gefucked worden door zo'n FFA spawn in je rugquote:Op maandag 9 december 2013 09:03 schreef Koenani het volgende:
[..]
haha nice man, ik heb eergisteren een FFA kem strike gehaald..
puur soundwhoren en de laatste 5 kills campen
Ja je zult er wel een beetje voor moeten spelen wil je ze halen.quote:Op maandag 9 december 2013 11:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
En dan gefucked worden door zo'n FFA spawn in je rug
Ik had 'm op Chasm.. Teammates waren 't weer aan het verkloten (nummer 2 stond 8-11 ofzo uiteindelijk..) dus ik bleef steeds tussen B en C.. Kut om te soundwhoren daar maar had het ook niet verwacht, wist wel dat ik op veel kills zat maar had ondertussen ook al 3x IMS op B geplaatst en 3 choppers gehaald.. Game daarvoor ging ik ook al dood op 29-0 op Whiteout..
Maar vrees dat 't net zoals bij MW3 bij 1 KEM/MOAB blijft
1x gekilled door zo'n ding omdat ik idd afgeleid werd en aim assist begon te trippenquote:Op maandag 9 december 2013 17:11 schreef BzP het volgende:
Squad member in KC is echt de bom!
Hij loopt voor en leid de tegenstander af, schiet met zn pistol/beukt met zn shield mensen voor je neer.
En mooiste is nog dat hij alle tags op de battlefield voor je binnenharkt (inclusief denies)
Daar speel je toch ook COD voor?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:14 schreef Koenani het volgende:
Weer eens een youtuber die een 60 gs upload en 99 om 5 gaat maar met een team van 3 wel het potje blitz met 13 om 3 verliest!
Reageer je op de vid van, triest weer dat je verliest en is het gelijk van 'als je 0 om 5 gameplays met 16 caps wilt zien moet je hier niet zijn..'
Dit is nou precies wat er mis is met de community, dit soort channels leren al die kleine kutkindjes die CoD spelen om niet voor de OBJ te gaan maar met Dead Silence en Amplify in hoekjes te wachten tot iemand voorbij komt, want alles draait om kills/streaks/kem strikes tegenwoordig..
Je speelt om te winnen neem ik aan, en in Blitz win je niet door zo veel mogelijk kills te maken, dan tyf je maar lekker op naar TDM als je puur wilt killenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar speel je toch ook COD voor?
Ik speelde laatst met 2 vrienden blitz. we wonnen 10x achter elkaar. Kreeg een vriend van me een berichtje: Je moet niet zoveel objective spelen, want de potjes gaan te snel. noob!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:52 schreef Koenani het volgende:
[..]
Je speelt om te winnen neem ik aan, en in Blitz win je niet door zo veel mogelijk kills te maken, dan tyf je maar lekker op naar TDM als je puur wilt killen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |