Sorry dat ik een informatief filmpje post over een wapen in het spel. Je kan natuurlijk beter je ogen dicht houden en alle bullshit en overpowerede wapens blijven ontkennenquote:
Ik bekijk dat filmpje niet eens. Nu weten we wel dat je het wapen OP vind. En dat het van dichtbij een 1 hit burst kill is. En van ver 4x of zo moet raken. Maar nu weten we het allemaal wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sorry dat ik een informatief filmpje post over een wapen in het spel. Je kan natuurlijk beter je ogen dicht houden en alle bullshit en overpowerede wapens blijven ontkennen
Hahaha ontkenning zo typisch weer. Ik raad je toch echt aan om het eens te kijken en dan vooral naar de cijfertjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik bekijk dat filmpje niet eens. Nu weten we wel dat je het wapen OP vind. En dat het van dichtbij een 1 hit burst kill is. En van ver 4x of zo moet raken. Maar nu weten we het allemaal wel.
Ik ontken noch bevestig iets in mijn post. Zeg alleen dat we nu wel weten dat jij dat wapen OP vind.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha ontkenning zo typisch weer. Ik raad je toch echt aan om het eens te kijken en dan vooral naar de cijfertjes.
Ach, gaat al een paar topics/games zo met bepaalde mensen dus gaat vanzelf wennenquote:Op woensdag 4 december 2013 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ontken noch bevestig iets in mijn post. Zeg alleen dat we nu wel weten dat jij dat wapen OP vind.
Discussies van Ajaxpieten winnen is onmogelijk, slim om het ook niet te proberenquote:Op woensdag 4 december 2013 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ontken noch bevestig iets in mijn post. Zeg alleen dat we nu wel weten dat jij dat wapen OP vind.
230 kills in 19 sec? Tegen bots neem ik aanquote:Op woensdag 4 december 2013 16:46 schreef Koenani het volgende:
Hoe kan een YouTuber nou weer een gameplay durven uploaden waarin hij een 19 sec KEM haalt en 230 kills door te spawntrappen op Blitz Strikezone..
Dit soort k*nkerzielige ventjes verneuken heel de community met hun K/D bepaalt hoe goed je bent
Nee, KEM in 19 sec. En ander filmpje 230 kills. Beide door spawntrappen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
230 kills in 19 sec? Tegen bots neem ik aan
Ah oke. Dacht al. Je zou het maar leuk vinden om zo een kem strike te halenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, KEM in 19 sec. En ander filmpje 230 kills. Beide door spawntrappen.
Pff, je moet die filmpjes van hem eens zien.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah oke. Dacht al. Je zou het maar leuk vinden om zo een kem strike te halen
Link?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Pff, je moet die filmpjes van hem eens zien.
quote:
Echt hè, wtf. Ik had m denk ik als teammate zijn geflasht of was voor m gaan staan puur om m tegen te werken. Sneue shit dit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef over_hedge het volgende:
I
[..]
Dat dus. Hoe kansloos die gast. En nog erger dat het zo makkelijk werkt.
Alsof jij niet ging spawntrappen op blops 1.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet IW maar een fatsoenlijk spel maken dan krijg je dit niet
Jawel is goed voor je SPM. Zou iedereen moeten doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alsof jij niet ging spawntrappen op blops 1.
wat een kneus zeg. Koop dan op zijn minst de special editions enz.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:02 schreef Lastpost het volgende:
Over fanboys gesproken, blijkbaar een vriendje van m'n broertje.![]()
[ afbeelding ]
haha nice man, ik heb eergisteren een FFA kem strike gehaald..quote:Op zondag 8 december 2013 21:40 schreef Timmos het volgende:
En zo bagger als het gister ging, heb ik zojuist m'n eerste echte Domination KEM binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |