abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133635637
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:11 schreef rubbels het volgende:

[..]

Was toch zo'n tweet die hier laatst werd gepost?
Ja klopt, maar er werd nergens in die tweet dat het zeker was dat er NOOIT of NIET geupdate zou worden, dat maken mensen ervan, het antwoord was alleen niet duidelijk ofzo :P
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
  dinsdag 26 november 2013 @ 19:49:23 #104
286575 Roces18
Chef de party
pi_133651562
Ze mogen trouwens ook een keer een godverdomde optie maken zodat je niet alleen maar tegen of met parties speelt. Zwaar irritant, mijn team werkt natuurlijk nooit samen en parties altijd. Dus lekker verliezen altijd. En die teringhackers in search and rescue mogen ook een keer opflikkeren. Elk potje spot ik ze wel zeg. Is toch gewoon een kwestie van iedereen die prestige 10 is even nakijken op variabelen en dan permanent bannen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  FOK!fotograaf dinsdag 26 november 2013 @ 20:00:07 #105
364681 over_hedge
pi_133652027
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:49 schreef Roces18 het volgende:
Ze mogen trouwens ook een keer een godverdomde optie maken zodat je niet alleen maar tegen of met parties speelt. Zwaar irritant, mijn team werkt natuurlijk nooit samen en parties altijd. Dus lekker verliezen altijd. En die teringhackers in search and rescue mogen ook een keer opflikkeren. Elk potje spot ik ze wel zeg. Is toch gewoon een kwestie van iedereen die prestige 10 is even nakijken op variabelen en dan permanent bannen.
Wat boeien die hackers nou? De genen die rank hack doen dan. Heb jij toch geen last van. Hacks als alle perks etc hebben is wat anders.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_133663956
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wat boeien die hackers nou? De genen die rank hack doen dan. Heb jij toch geen last van. Hacks als alle perks etc hebben is wat anders.
Idd, als hun max prestige willen zijn moeten hun weten..
Daarnaast is het wel kut om in zo'n prestige lobby te komen, moet je weer leaven en is niet goed voor je W/L ratio :')
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_133666682
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je er over nadenkt om een Xbox One of PS4 te halen met ghosts dan kan ik je dit sterk afraden. Graphics zijn nog steeds below par en de gameplay is naadje net zoals op current gen. Die spawns :') Dit was de laatste keer dat ik een COD koop want iedere keer als je denkt dat het niet slechter kan na BO2 en MW3 krijgen ze het toch maar weer mooi voor elkaar.
below par :') Grafisch gewoon prima te snacken man, PS4, 1080p, 60fps, multiplayer een iets mindere resolutie. Je haat jegens Call of Duty wordt wel erg treurig, waarom speel je het nog :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 27 november 2013 @ 08:18:45 #108
286575 Roces18
Chef de party
pi_133667177
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Niet alleen rank hack. maar zie ook veel met wallhack en all perks hack.
pi_133667337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:18 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Niet alleen rank hack. maar zie ook veel met wallhack en all perks hack.
Ah oke. Die heb ik eigenlijk nog niet gezien. Maar die mogen van mij wel een perm ban krijgen ja.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:14:32 #110
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133670199
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 06:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

below par :') Grafisch gewoon prima te snacken man, PS4, 1080p, 60fps, multiplayer een iets mindere resolutie. Je haat jegens Call of Duty wordt wel erg treurig, waarom speel je het nog :P
Als iktussen BF4 en COD ghosts wissel op de X1 dan vind ik de graphics zeker below par. Enige reden dat ik deze game heb gehaald was om te kijken of het een verbetering is op next gen maar dat is het niet. Gewoon weer de zoveelste matige game na BO1 die ik helemaal kapot heb gespeeld
pi_133670230
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Als iktussen BF4 en COD ghosts wissel op de X1 dan vind ik de graphics zeker below par. Enige reden dat ik deze game heb gehaald was om te kijken of het een verbetering is op next gen maar dat is het niet. Gewoon weer de zoveelste matige game na BO1 die ik helemaal kapot heb gespeeld
Er was van te voren bekend dat er niks kwa gameplay zou veranderen behalve dat ground war terug zou komen.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:20:02 #112
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133670314
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:16 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Er was van te voren bekend dat er niks kwa gameplay zou veranderen behalve dat ground war terug zou komen.
Ging mij er vooral om dat de camera angles niet kapot zouden zijn zoals op de ps3 en 360. Maar nee nog steeds ga je dood om hoeken en iemand met speedperks is amper te raken.

Het is gewoon jammer dat ze nu al 3 jaar lang meuk uit brengen.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:53:30 #113
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133671141
Om dan wel even wat positiefs te zeggen over deze COD de verbinding en character customazation is heel erg goed gedaan
pi_133677370
Update voor de PC heeft voor mij wel echt geholpen :) op mijn Dual core pc laad hij nu veel sneller.. en de fps is ook veel beter ookal zit ik aan de minimale eisen :D , schijnt dat ze ook iets met de spawns hebben gedaan.. Daar heb ik gister niet echt op gelet zal ik vanavond even doen maar vrees dat dit nog niet goed is :')

Vrijdag PC updaten zal ie nog beter draaien :D
  woensdag 27 november 2013 @ 16:18:03 #115
286575 Roces18
Chef de party
pi_133678433
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Om dan wel even wat positiefs te zeggen over deze COD de verbinding en character customazation is heel erg goed gedaan
Vind character customization wel meevallen. Leuk dat je bepaalde dingen kan veranderen naar wens, maar de coolste outftten die krijg je alleen als je in clanwars mee doet en dat is voor de meeste geen wens.

en waar is die fucking teambalance. IK bedoel die serie is al tien jaar oud oid en nog weten ze het te verneuken door alle basis zaken te vergeten. alsof de makers van die kindjes zijn uit een speciale klas. en dan bedoel ik niet hoogbegaafd , maar gehandicapt. HEt is allemaal niet zo moeilijk, het is alsof ze me expres willen naaien.

excuus voor de interpunctie.

[ Bericht 20% gewijzigd door Roces18 op 27-11-2013 17:27:36 ]
pi_133695628
Is er ook een FOK!-clan ofzo? Ik ben net een paar dagen begonnen na MW3, waar ik naar mijn idee wel goed in was, maar in dit spel wind ik me ontzettend op. Veel te ingewikkelde maps :'( Moet het waarschijnlijk allemaal nog leren en wat meer gaan campen :P Is een stuk leuker met anderen.
pi_133698335
Volgens mij speelt niemand dit spel meer.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_133702617
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jawel, elke dag :) Ik ben waarschijnlijk 1 van de 100 mensen die de game WEL leuk vind, ja de maps zijn groot en de spawns kut maarja :') in MW3 zijn die spawns net zo kut in free for all, en de rest van de gamemodes is niet meer te spelen door hackers, campers, granaatspam en al die shit dus.. :')
pi_133704237
quote:
2x per week. Ff knallen en reteblij zijn als ik 1x een 3 kill streak per avond weet te behalen.
Na 2 potjes is de lol er weer wel vanaf bij mij.
pi_133704313
quote:
Ik speel het nog wel. Sowieso op de ps4 ga ik het weer meer spelen met ground war.
pi_133704496
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik speel het nog wel. Sowieso op de ps4 ga ik het weer meer spelen met ground war.
Gaan geruchten dat op de next-gen consoles de maps ook te groot zijn voor groundwar, en de kleine maps zoals strikezone en warhawk worden niet in de playlist van groundwar gestopt.. (Heb hier op de PC nog niet echt op gelet, maar Overlord en nog een aantal 'grotere ' maps vind ik prima spelen op groundwar)
pi_133704561
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:00 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Gaan geruchten dat op de next-gen consoles de maps ook te groot zijn voor groundwar, en de kleine maps zoals strikezone en warhawk worden niet in de playlist van groundwar gestopt.. (Heb hier op de PC nog niet echt op gelet, maar Overlord en nog een aantal 'grotere ' maps vind ik prima spelen op groundwar)
Ik vind ze nu al niet te groot :P
pi_133704812
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik vind ze nu al niet te groot :P
Mwa, ik vind het ook wel meevallen.. het is niet zoals bij MW3 dat de echte actie er veel is, maar nog steeds zijn de meeste mappen prima speelbaar. Stoneheaven vind ik wel echt de minste, en nog die map met die parkeerplaats die half overstroomt is.
pi_133704853
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:15 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Mwa, ik vind het ook wel meevallen.. het is niet zoals bij MW3 dat de echte actie er veel is, maar nog steeds zijn de meeste mappen prima speelbaar. Stoneheaven vind ik wel echt de minste, en nog die map met die parkeerplaats die half overstroomt is.
Flooded vind ik ook een kut map ja. Maar niet te groot. Omdat er altijd standaard plekken zijn waar veel actie is. Als je hele tijd buiten kant van de map alleen blijft kom je wel weinig tegen ja. Maar dat doe je dan zelf.

Stoneheaven vind ik wel leuk eigenlijk :) Is ook best groot maar ook heel erg open waardoor je genoeg tegenstanders ziet.
pi_133706947
En als je de spawns kut vind ga je gewoon domination spelen en niet als kip zonder kop naar de enemy vlag rushen, dan is het nog wel te doen :)..

Of Search & Destroy..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')