Zal idd wel door leeftijd te maken hebben ja, maar ook speel ik bijna nooit meer online. Eigenlijk speel ik alleen nog maar de Fallout games, Skyrim en nog wat exclusives op de PS3.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je zei het zelf al en het is gewoon duidelijk dat je ouder en aardig verzadigd bent geworden m.b.t dit spel. Misschien de overstap maken naar een ander soort spel? Enig idee wat je misschien wel wat lijkt?
Maar bereik je dan ook wat in die spellen of word je elke keer als dronken noob geowned?quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:59 schreef BzP het volgende:
ik game nauwelijk meer, af en toe als ik dronken ben in het weekend.
Boeiend????quote:Op maandag 27 januari 2014 17:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar bereik je dan ook wat in die spellen of word je elke keer als dronken noob geowned?
Goed leven he, beetje werken, uiteten, beetje trollen op FOK!, zuipen je kent het welquote:Op maandag 27 januari 2014 17:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Boeiend????
Litmanan my brada, whats happanin!
Hoe is de ghetto in Weert!?
klinkt behoorlijk bekend!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed leven he, beetje werken, uiteten, beetje trollen op FOK!, zuipen je kent het wel
beatbox trollen?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:19 schreef BzP het volgende:
[..]
klinkt behoorlijk bekend!
Kga vanavond misschien op COD een uurtje beatbox trollen![]()
Is weer een poos geleden
Mensen uitdagen voor een beatbox battle, en dan in eerste instantie heel slecht doen zodat ze me uitlachen, en dan hele vette beats droppen like a baws..quote:
Klinkt erg leuk, maar ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op maandag 27 januari 2014 17:22 schreef BzP het volgende:
[..]
Mensen uitdagen voor een beatbox battle, en dan in eerste instantie heel slecht doen zodat ze me uitlachen, en dan hele vette beats droppen like a baws..
Ken je Soclosetotoast niet?
moet je maar eens youtuben, beatbox trolling.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klinkt erg leuk, maar ik heb er nog nooit van gehoord
Geen idee, kan nog niet kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:47 schreef vaagjunior het volgende:
Er is een nieuwe update, op PC dan weet niet of dit op alle consoles ook het geval is?Gungame
Fuck yeah, eindelijk partygames?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:47 schreef vaagjunior het volgende:
Er is een nieuwe update, op PC dan weet niet of dit op alle consoles ook het geval is?Gungame
PS3 is ook niet te updaten vanwege een probleem met de patch server, ik moet nu de DNS handmatig aanpassen om überhaupt een game te kunnen starten.. Dus updaten zal er voorlopig ook wel niet in zitten, PlayStation lijkt niet met een reactie te komen wat er is ofzo..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Fuck yeah, eindelijk partygames?
Op PS3 nog niet in ieder geval.
Huh wat? Wartaal dit voor mij. Ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef Timmos het volgende:
[..]
PS3 is ook niet te updaten vanwege een probleem met de patch server, ik moet nu de DNS handmatig aanpassen om überhaupt een game te kunnen starten.. Dus updaten zal er voorlopig ook wel niet in zitten, PlayStation lijkt niet met een reactie te komen wat er is ofzo..
Er zit een error op de patchserver, lees hier en daar dat het een probleem van de provider is maar ik kom reacties van tig verschillende providers tegen en ook reacties uit het buitenland..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Huh wat? Wartaal dit voor mij. Ik heb nergens last van.
Dat is wel klote. Hier geen last van.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Er zit een error op de patchserver, lees hier en daar dat het een probleem van de provider is maar ik kom reacties van tig verschillende providers tegen en ook reacties uit het buitenland..
Hier staat wat het inhoud: http://nl.playstation.com(...)-met-de-patchserver/
Maar het enige wat je er aan kan doen is je DNS handmatig aanpassen op PlayStation, maar updaten lijkt dan niet meer mogelijk.. Voer je deze DNS niet in dan kan je niet eens online..
Bedoel je een systeem update? Want die heb ik gisteren nog uitgevoerd (ik heb die een hele tijd genegeerd want ik had er geen zin in) En ik heb DNS handmatig ingesteld omdat we problemen hadden met COD Ghosts online.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Er zit een error op de patchserver, lees hier en daar dat het een probleem van de provider is maar ik kom reacties van tig verschillende providers tegen en ook reacties uit het buitenland..
Hier staat wat het inhoud: http://nl.playstation.com(...)-met-de-patchserver/
Maar het enige wat je er aan kan doen is je DNS handmatig aanpassen op PlayStation, maar updaten lijkt dan niet meer mogelijk.. Voer je deze DNS niet in dan kan je niet eens online..
Damn looks goodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:49 schreef Timmos het volgende:
We zullen zien morgen
NOTE: PlayStation 3 update scheduled for Jan 29th.
http://community.callofduty.com/thread/200800960#.Uuevo_vb9dg
Eindelijk weer league playen
Wat is Hunted FFA?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Damn looks good
Hunted FFA en Gun Game en League Play
En ook dikke verbeteringen voor de pro's, ben benieuwd hoe ze er op reageren en hoe de championships gaan worden. Over 5 dagen al kwalificaties.
Ja die error bedoel ik, is alleen niet je systeem update, want die heb ik ook gedaan.. Hoop dat ik morgen gewoon kan updaten met deze DNS settingsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bedoel je een systeem update? Want die heb ik gisteren nog uitgevoerd (ik heb die een hele tijd genegeerd want ik had er geen zin in) En ik heb DNS handmatig ingesteld omdat we problemen hadden met COD Ghosts online.
Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
Hunted is dat er van die crates met wapens naar beneden komen. Soort Hunger Games. Had je eerst alleen in team variant, nu dus ook free for all.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |