Heb nog geen enkel album compleet geluisterdquote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn jullie favoriete onbekende Sonic Youth albums? (dus geen Daydream Nation of Goo)...
Dat moet dan wel 'Dirty' zijn want daar heb ik één nummer (100%) van geluisterd en van alle andere albums helemaal niets. Wel 10x de cover van Computer Age die ik hierboven postte. 11 scrobbled voor Sonic Youth in totaal.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn jullie favoriete onbekende Sonic Youth albums? (dus geen Daydream Nation of Goo)...
Zo bekeken moet het bij mij The Eternal zijn met 11 plays (4 nummers) van de 30 in totaalquote:Op woensdag 13 november 2013 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet dan wel 'Dirty' zijn want daar heb ik één nummer (100%) van geluisterd en van alle andere albums helemaal niets. Wel 10x de cover van Computer Age die ik hierboven postte. 11 scrobbled voor Sonic Youth in totaal.
Ik vind deze erg fijn:quote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het latere werk ook minder interessant, maar de SYR EP's zijn erg fijnquote:Op woensdag 13 november 2013 14:45 schreef ranja het volgende:
Verder zijn de meeste fans het erover eens dat EVOL (86), Sister (87) en Daydream Nation (88) de helige drieeenheid is
Maar ik vind ook Confusion is Sex (tegenwoordig op cd samen met de EP Kill Your Idols) erg goed (staat ook in m'n top 100 en Evol niet) en ook het debuut al is dat weer heel anders.
Bad Moon Rising heeft verder ook een paar geweldige nummers maar ook een paar die rustig skipbaar zijn. Na Goo of eigenlijk na Experimental Jetset... wordt het snel minder interessant vind ik, afgezien van de noise ep's (waarvan sommige wel 80 minuten duren maar dan 3 nummers bevatten) die ze tussendoor uitbrachten.
de film is ook best okquote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef bartrid het volgende:
Ik vind deze erg fijn:
http://rateyourmusic.com/(...)e_originale_du_film/
Nog niet gezien, maar ik ga hem eens checken.quote:
Dirty lijkt me ook bekend.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
Kathleen Hannaquote:Op woensdag 13 november 2013 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat je ook draait van SY, er is maar één juiste manier om er op te dansen
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:31 schreef Moody het volgende:
Was deze al gepostStaat er sinds vandaag op...
Schandalig inderdaad. Wel een uitstekende cover:quote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Even een nominatie voor de allerslechstse cover door een serieuze band
Ik luister NOOIT radio, sinds ik 99,99% wat er gedraaid gewoon kut vind, en die irritante DJ's kan ik ook missen als kiespijnquote:Op woensdag 13 november 2013 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan je Lorde niet kennenIedereen luistert toch wel eens per ongeluk 3Fm of Sky Radio
Het zit er niet veel van af qua stem, maar qua sfeer is het wel redelijk anders iddquote:Ik vond het wel leuk, maar ben het al wel zat. Lana del Rey vind ik trouwens best anders
Dan moet je wel opschieten, de early birds zijn al opquote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Norrage het volgende:
Even informeren bij mijn vriendjes, maar ik wil daar zeker ook bij zijn
Maar twijfel vooral of niet gewoon passepartout doen
Van die passepartouts?? Pffquote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet je wel opschieten, de early birds zijn al opMedium birds nog niet een uur geleden.
ja, beide albums staan in m'n top 100quote:Op woensdag 13 november 2013 20:49 schreef Norrage het volgende:
Door die nieuwe single weer aan de Lily Allen.
Wat een leuke muziek toch![]()
Wist niet dat die eerste zo leuk isquote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef ranja het volgende:
[..]
ja, beide albums staan in m'n top 100
Pics!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lily Allen has a saggy pussy
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef Norrage het volgende:
Wist niet dat die eerste zo leuk isKende alleen Smile en het 2e album...Maar dat eerste, hoezo leuk en pakkend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Die had ik dan ook geluisterd, maar kon geen goede tube vinden om hem hier te posten en toen kwam ik bij die slechte uitquote:Op woensdag 13 november 2013 19:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad. Wel een uitstekende cover:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:43 schreef Kerftminister het volgende:
Heren, wat is de meest fucked up psychedelische muziek die jullie kennen? Heb daar wel zin in.
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:43 schreef Kerftminister het volgende:
Heren, wat is de meest fucked up psychedelische muziek die jullie kennen? Heb daar wel zin in.
Jep, die valt nog wel mee toch. Bedoel dingen als Tame Impala of Worm Mountain van The Flaming Lips maar dan nog iets extremer.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:46 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ken je deze al? Al is die voor jou waarschijnlijk niet fucked up genoeg.
Jep. You snooze, you lose.quote:
Goed zo.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef Norrage het volgende:
Nou ik heb maar 2 kaartjes Darkside gekocht hoor
Heb twee albums gehad, eentje van ze was voordat ik me in vreemde muziek ging verdiepen, dus die mening heb ik al verworpen. Dat Freak-Folk album van ze vond ik leuk voor een keertje, maar zou ik niet vaker luisteren. Solo van Panda Bear vond ik weinig aan, was iets te poppy voor me.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:13 schreef Norrage het volgende:
Ben benieuwd wat je van AC wint, dat is wel wat voor jou denk ik
Ja hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 23:15 schreef debeterebob het volgende:
Is Tame Impala al psychedelisch trouwens?
Jij bent toch ook fan van Krautrock toch? (Neu!, Can, etc.) Dat heeft ook wel raakvlakkenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja hoorWel wat aan de lichte kant nog, maar ze doen het erggg goed vind ik. Zij mixen het met wat andere stijlen. 'Feels Like We're Only Going Backwards' is wat meer Dream-poppy bijvoorbeeld. 'Elephant' heeft meer een garage sound.
Heb er slechts 3 gehad tot nu toe.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent toch ook fan van Krautrock toch? (Neu!, Can, etc.) Dat heeft ook wel raakvlakken
Klaxons is wel leuk als je van geluidjes houdtquote:Op woensdag 13 november 2013 23:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb er slechts 3 gehad tot nu toe.
Can vind ik geniaal en luister ik elke dag wel. Ash-Ra Tempel was ook wel leuk voor een keertje, het kwartje bij Faust IV viel nog niet gelijk bij me. Komt misschien wel.
Mja, zoek nu eigenlijk van die gitaar met zwaar hevige gitaareffecten of van die andere hevige psychedelische trippy shit.
Dus het liefste wat modern ook.
Haal ik binnen.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Cave - Neverendless is denk ik wel geschikt.
Ken het van naam alleen. Zal het eens binnenhalen. Heb enorm veel geheugen erbij dus kan weer hersenloos downloaden huhu.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef Norrage het volgende:
Ken je Asian Women on the Telephone al Kerfty?
Psychedelische extreme krautrock uit japan:
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef Kerftminister het volgende:
enorm veel geheugen erbij (..) hersenloos downloaden
Het zijn Russen trouwens.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:27 schreef Norrage het volgende:
zij zijn bandcamp
http://asianwomenonthetelephone.bandcamp.com/
Sorry, dat wist ik wel hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 23:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Het zijn Russen trouwens.
Aanrader voor een bepaald album? Zie namelijk door de bomen het bos niet en van RYM word ik ook niet bepaald wijzer.
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:44 schreef Maxerazzi het volgende:
Door het nieuws over de reissue deze plaat weer opstaan. Tering, wat een ongelooflijke held was Molina toch.![]()
Hoe kun je The Lioness maar zozo vinden?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat is nou zijn beste plaat? Iedereen zegt altijd lioness maar die vind ik zozo....Ghost Tropic daarentegen
Je kunt het moeilijk niet psychedelisch noemen.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:15 schreef debeterebob het volgende:
Is Tame Impala al psychedelisch trouwens?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:06 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dit nummer is toch wel het beste van die plaat, hé?The Body Burned Away is ook geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hele album is een grote trip.
Eigenlijk is al zijn werk van een evenhoog niveau. Ik vind Lioness ook zeker niet slecht. Maar velen noemen dat als het absolute topwerk van hem, en ik vind het simpelweg gewoon een gemiddeld Molina albumquote:Op woensdag 13 november 2013 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe kun je The Lioness maar zozo vinden?
Axxess & Ace vind ik ook heel mooi, die is wat onderschat heb ik het idee.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
EVOL, Sister, Dirty, Washing Machine, Murray Street & Sonic Nurse sowiesoquote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
(pre-?)Electronisch:quote:Op woensdag 13 november 2013 22:43 schreef Kerftminister het volgende:
Ja, ik had de lange versie van Sunday al geplaatstquote:Op donderdag 14 november 2013 14:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
EVOL, Sister, Dirty, Washing Machine, Murray Street & Sonic Nurse sowieso
Dit is zo'n vergeten klassieker van hun (van Murray Street)
edit: spuit 11, reeks gaat snel
toch niet een die ik een beginnende Sonic Youth ontdekker zou aanradenquote:Op donderdag 14 november 2013 07:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
is nav de tt en covers ciccone youth niet genoemd? Heerlijk rommelig.
Als het er op aan komt vind ik ze allemaal wel gaaf eigenlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 15:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Murray Street en Sonic Nurse vind ik toch behoorlijk tegenvallen in vergelijking met hun jaren 80/90 werk. The Eternal vind ik van hun post-2000 werk verreweg het best.
Hoho.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
(pre-?)Electronisch:
Droney:
Poppy:
uit dezelfde hoek (ook elephant-6):
Rare fusion:
Spacy:
Spacy + Japans:
Folky:
Raga:
stoner:
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:53 schreef Z het volgende:
(de goede PF beoordeling die je wist dat zou komen)
Ah, dan moet je ook eens op zoek naar The Bens EP. Die maakte hij samen met Ben Folds en Ben Lee. Ook erg leuk, vind ik!quote:Op woensdag 13 november 2013 22:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoorde deze laatst weer eens bij een quiz toen de quizmaster het vinylsingletje draaide. Was de man een beetje vergeten.
Good oldfashioned indie, ergens tussen Weezer en Wilco dit nummer.
Ik vind Axxess & Ace ook zijn beste. Samen met Josephine.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Axxess & Ace vind ik ook heel mooi, die is wat onderschat heb ik het idee.
Brr ik herinner me haar altijd live dat was geen pretje...quote:Op woensdag 13 november 2013 22:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Die nieuwe plaat van Josephine Foster heeft wel wat. Ik weet niet of ik 'm nog vaak op ga hebben, maar zeker charmant.
Dit is fijnquote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef Norrage het volgende:
Ken je Asian Women on the Telephone al Kerfty?
Psychedelische extreme krautrock uit japan:
Dat ATP concert was wel vrij ongemakkelijk iddquote:Op donderdag 14 november 2013 23:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Brr ik herinner me haar altijd live dat was geen pretje...
Boeiend.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:04 schreef ranja het volgende:
[..]
toch niet een die ik een beginnende Sonic Youth ontdekker zou aanraden
Ja, maar bij Sonic Youth is wat het makkelijkste is ook het minst spannend, dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja dat was wel de vraag van ik dacht Norrage
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al vind ik niets mis met Goo, Dirty heb ik nooit 100% beluisterd.
...Ik zie nu pas dat dat ook anders opgevat kan wordenBedoelde dat ik niet alle nummers van Dirty ken, voor de duidelijkheid
hits doen ze niet aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:46 schreef Norrage het volgende:
Ik kende Tunic song for karen al toen ik 10 was ofzo, de rest kwam pas daarna. Was dat geen grote hit?
Relatieve hits danquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:55 schreef ranja het volgende:
[..]
hits doen ze niet aanhoewel 100% wel rond plaats 20 in de UK top 40 heeft gestaan
Vind je het weird? ik vind het wel heel zoetsappig zeg, heel vlak. Maar op zich leuk albumpje, beetje in de stijl van Rhye eerder in het jaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:53 schreef Z het volgende:
De plaat van Blood Orange (de goede PF beoordeling die je wist dat zou komen) vind ik goed. Lekker weird, melancholisch en 80's.
Hij is een tikkie weird, met de muziek valt het wel mee inderdaad.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vind je het weird? ik vind het wel heel zoetsappig zeg, heel vlak. Maar op zich leuk albumpje, beetje in de stijl van Rhye eerder in het jaar.
Haha, dacht dat je de muziek bedoeldequote:Op vrijdag 15 november 2013 12:23 schreef Z het volgende:
[..]
Hij is een tikkie weird, met de muziek valt het wel mee inderdaad.
Ik ben best fan van hem, wilde misschien zelfs naar het concert van Drake omdat hij het voorprogramma doet.. toch maar niet gedaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:57 schreef Norrage het volgende:
Wat is dat nieuwe Weeknd album toch vet
Dat is wel een beetje waar...quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:13 schreef Kerftminister het volgende:
Vind alles van The Weeknd altijd zo snel saai worden. Kan echt maar een paar nummers op rij van hem luisteren.
Ah, jij bent naar Crossing Border geweest (en gaat er nog weer heen)quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef Moody het volgende:
Phosphorescent was gisteren tof. Even wennen aan de stem (live vliegt-ie nog wat meer uit de bocht dan op plaat), maar daarna was het genieten. Vooral van Song for Zula
Wel sneu dat de zaal nog maar voor een kwart gevuld was richting het einde, omdat Glen Hansard al was begonnenLaatste stukje nog meegepikt. Bird of Sorrow met vol orkest erachter was uiteraard erg lekker
Villagers ook goed, erg mooi met klassiek orkest er omheen. Alleen jammer dat ze Becoming a Jackal niet gespeeld hebben
Vanavond o.a. John Grant en Radical Face. Ben benieuwd naar beide.
Dankquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:38 schreef kciR het volgende:
[..]
Ah, jij bent naar Crossing Border geweest (en gaat er nog weer heen)
Mooie line-up hebben die
Veel plezier vanavond!
Zeker!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:53 schreef Z het volgende:
De plaat van Blood Orange (de goede PF beoordeling die je wist dat zou komen) vind ik goed. Lekker weird, melancholisch en 80's.
Volgende week zondag treedt Phosporescent hier op en ik twijfel nog een beetje of ik zal gaan. Lijkt me wel echt tof en alleen voor Song for Zula al zou ik gaan, maar omdat ik de dag erna naar Sigur Rós ga sla ik toch maar over, denk ik. Al begin ik dus toch te twijfelen als ik dit lees.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef Moody het volgende:
Phosphorescent was gisteren tof. Even wennen aan de stem (live vliegt-ie nog wat meer uit de bocht dan op plaat), maar daarna was het genieten. Vooral van Song for Zula
Phosphorescent is live echt top. Als je de kans/energie hebt, gewoon gaan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Volgende week zondag treedt Phosporescent hier op en ik twijfel nog een beetje of ik zal gaan. Lijkt me wel echt tof en alleen voor Song for Zula al zou ik gaan, maar omdat ik de dag erna naar Sigur Rós ga sla ik toch maar over, denk ik. Al begin ik dus toch te twijfelen als ik dit lees.
Gewoon gaan iddquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Volgende week zondag treedt Phosporescent hier op en ik twijfel nog een beetje of ik zal gaan. Lijkt me wel echt tof en alleen voor Song for Zula al zou ik gaan, maar omdat ik de dag erna naar Sigur Rós ga sla ik toch maar over, denk ik. Al begin ik dus toch te twijfelen als ik dit lees.
ik sta op de planning om donderdag te recenseren (met oa Mark Lanegan) maar omdat werkelijk niemand meewil ga ik waarschijnlijk toch maar voor vervanging zorgenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:56 schreef kciR het volgende:
De blokkenschema's voor Le Guess Who? staan sinds vandaag online. Daar gingen toch een aantal mensen van hier naar toe?
Ik ga toch een kaartje voor de vrijdag kopen, ideaal geprogrammeerd. Wampire - The Dodos - Braids - Forest Swords (wordt een avondje in de EKKO voor de laatste drie)
Misschien ook nog een kaartje voor de zaterdag. Ólafur Arnalds in de Janskerk wil ik eigenlijk niet missen..
Ik ga elke dagquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:56 schreef kciR het volgende:
De blokkenschema's voor Le Guess Who? staan sinds vandaag online. Daar gingen toch een aantal mensen van hier naar toe?
Ik ga toch een kaartje voor de vrijdag kopen, ideaal geprogrammeerd. Wampire - The Dodos - Braids - Forest Swords (wordt een avondje in de EKKO voor de laatste drie)
Misschien ook nog een kaartje voor de zaterdag. Ólafur Arnalds in de Janskerk wil ik eigenlijk niet missen..
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Phosphorescent is live echt top. Als je de kans/energie hebt, gewoon gaan.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Gewoon gaan idd
Groepje typische Amerikanen met mutsen, petjes, cowboy boots en biertje in de hand. Afgezien van datkunnen ze geweldig muziek maken. Gaat live de ene keer richting ambient, de andere keer weer een combinatie van post-rock en Americana. Gewoon eens meemaken. Ze schuwen de beatbox ook niet.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:10 schreef BoerBert het volgende:
Morgen Nick Cave. Ik krijg bijna de neiging om op z'n Norrage dit topic daarover vol te spammen maar ik doe het niet.
zekerquote:Op zondag 17 november 2013 00:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat plaatje van Minor Alps is best aardig.
Ik vind het op de plaat juist heel tof, live een totale afgang. Al moet ik zeggen dat het geluid wáárdeloos was en ze als voorprogramma stonden zonder enige show.quote:Op zondag 17 november 2013 20:12 schreef bartrid het volgende:
Op plaat kan Caribou me niet altijd boeien, maar live is het erg lekker.
Zelfde hier. Dat was echt heel erg slecht.quote:Op zondag 17 november 2013 20:17 schreef Arn0 het volgende:
Ik vond het wel vet live ja, als voorprogramma van Radiohead zag ik het eens. Goede combinatie
Het was zelfs pijnlijk om te zien.quote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfde hier. Dat was echt heel erg slecht.
Precies. Terwijl ik er enorm zin in had, want dat was net de periode dat ik het begon te ontdekken.quote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Het was zelfs pijnlijk om te zien.
Het geluid stond gewoon enorm verschrikkelijk kut die avond, ook bij Radiohead. Maar bij die laatste was ik de enige die dat vond. Meest teleurstellende concert waar ik ooit ben geweestquote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Het was zelfs pijnlijk om te zien.
Nicolas Jaarquote:Op zondag 17 november 2013 20:32 schreef Tchock het volgende:
Misschien heb je het een keer tussen neus en lippen gezegd, Norrage.
Overigens nieuw werk van Nicolas Jaar in mijn wekelijkse kerstsok vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2013 20:42 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit blijft toch ook zo'n heerlijke droogekloterij.
Deze
"It's always good to make fun of Oasis"![]()
O, die blijft ook zo heerlijk inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2013 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze
"It's always good to make fun of Oasis"
Ja op donderdagavond......mjah :/quote:Op zondag 17 november 2013 20:41 schreef brooklyndodger het volgende:
Hey lgw mensen wie gaan er allemaal in het holst van de donderdag nacht nog Oneohtrix Point Never kijken.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Ik voorspel toplijstmateriaal:
[ afbeelding ]
http://rateyourmusic.com/(...)gay_furry_community/
4 dagen nonstop concerten is al druk genoeg, dus ik denk ik het donderdag bij Mark en Neko hou (al overlapt dat natuurlijk al weer...quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef brooklyndodger het volgende:
Ik heb de dag erop echt om 8.45 het enigst verplichte college van dit hele blok(feest) hopelijk kan ik nog bij die van woensdag aanschuiven.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:01 schreef Norrage het volgende:
Dit moet de mooiste cover van het jaar zijn
Moody
Maar daar wist ik niet van dat het een cover wasquote:Op zondag 17 november 2013 21:05 schreef Moody het volgende:
[..]![]()
Jup, is een mooie. Van dEUS toch? ...ja dus
Ook een fijne cover van dit jaar:
Ik kende het nummer ook nietquote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar daar wist ik niet van dat het een cover was
Ik ga 7 december naar Tivoliquote:Op zondag 17 november 2013 21:18 schreef viagraap het volgende:
Jonathan Wilson begin december in Rotown trouwens.
waar stond je ergens? Bij mij waren beide namelijk fantastischquote:Op zondag 17 november 2013 20:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het geluid stond gewoon enorm verschrikkelijk kut die avond, ook bij Radiohead. Maar bij die laatste was ik de enige die dat vond. Meest teleurstellende concert waar ik ooit ben geweest
Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al.
Laat het rusten, dit hebben we echt al tien keer geprobeerd bij Norrage.quote:Op maandag 18 november 2013 00:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
waar stond je ergens? Bij mij waren beide namelijk fantastisch
quote:Op maandag 18 november 2013 02:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laat het rusten, dit hebben we echt al tien keer geprobeerd bij Norrage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
twitter:subpop twitterde op maandag 18-11-2013 om 03:44:23In the #GuessWhoSubPopSigned contest, there've been a few correct guesses. Hint: it's NOT Thom Yorke related. http://t.co/MexuVBERr9 reageer retweet
Ja, maar toch...quote:Op maandag 18 november 2013 15:11 schreef Norrage het volgende:
Hoe kan je nou zweren dat het Thom is?Je hoort bijna geen stem
Is die bandnaam nog een verwijzing van Joanna Newsom eigenlijk?quote:Op maandag 18 november 2013 12:55 schreef Z het volgende:
Dit is ook een mooie cover: Joanna Gruesome - Tugboat (Galaxy 500).
https://soundcloud.com/sl(...)nna-gruesome-tugboat
Okee, daar deed het mij direct aan denken. Maar muzikaal is het zo te horen ook aardig anders.quote:
Wat klinkt dat kut op het eerste gehoor zegquote:
Zeker een lekker nummer! Heb hem al zo vaak gehoord maar vind hem nog steeds geweldig. Dat is dan gewoon een goed nummer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:54 schreef Merge het volgende:
Nieuwste single van The Boxer Rebellion, erg fijn nummer
Ook nog, jezus, het is weer drukquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeker een lekker nummer! Heb hem al zo vaak gehoord maar vind hem nog steeds geweldig. Dat is dan gewoon een goed nummer.
Niet bijster interessant, maar wel een mooi nummer. Maar lang niet zo overweldigend als die geweldige single die hij destijds uitbracht bij zijn vorige album, in een volstrekt andere stijl:quote:
Ja, heb dat topic helemaal opgezocht dus reken maar dat ik het door hebquote:Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef Felagund het volgende:
[..], je hebt door dat je een post uit maart quote?
quote:
Zeker. Zeker. Ook heel wat spannender dan dat vorige albumquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef BoerBert het volgende:
Maar deze klinkt alvast lekker, vind ik.
Ik zag hem al langskomen op mijn twittersquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef Moody het volgende:
Met stip op nummer 1 in mijn toplijst van nummers van dit jaar:
Dat nummer is ook net zo lang als een album, dus wel genoegquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben overdonderd door dat nummer zeg.
De rest van het album is "meer van hetzelfde". Erg goed, maar niet vaak luisterbaar
Dat ze dan ook naar Europa komen, dan kan ik dramatisch mee gaan dansen op Roses.quote:By this point we're used to OutKast reunion rumors that are proven false, but this one looks a bit more promising. "Multiple sources" tell Billboard that André 3000 and Big Boi will reunite for Coachella in April, and then play additional festival dates. One unnamed source says there have been "some conversations"; another says it's "all systems go." The first weekend of Coachella begins on April 11 in Indio, California. At that point, nearly eight years will have passed since the duo's last album as OutKast, Idlewild.
http://pitchfork.com/news/53069-outkast-to-reunite-at-coachella/
Matt Elliott is fijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef Moody het volgende:
Met stip op nummer 1 in mijn toplijst van nummers van dit jaar:
....en alweer een zieltjequote:Op donderdag 21 november 2013 16:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Peter Adams is echt leuk, Moody
Midlake, White Denim, Rose Windows, Matt Elliott?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:07 schreef Bol_Wan het volgende:
Eindelijk weer eens tijd voor nieuwe muziek. Nog wat gemist de laatste twee weken? Begin nu met Jake Bugg
Mwah, wordt overal gehyped. En inderdaad onterecht, echt niets aanquote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Norrage het volgende:
Die oude Bugg was saai, de nieuwe is verschrikkelijk. Wat een overhypete artiest....en vooral in Nederland...
Die is al weken uit, joh!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe Nils Frahm.https://soundcloud.com/nils_frahm/hammers
Deze week naar mijn weten, heb 'em hier nog niet in de winkel zien liggen in ieder geval. Kan niet wachten om de Said and Done live versie op m'n boxen te horen.quote:
Ah, je hebt het natuurlijk over de fysieke versie. Hij was al een paar weken terug op het internet gereleased.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze week naar mijn weten, heb 'em hier nog niet in de winkel zien liggen in ieder geval. Kan niet wachten om de Said and Done live versie op m'n boxen te horen.
Ah, oké, dat is me ontgaan. Wat vind je er van?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ah, je hebt het natuurlijk over de fysieke versie. Hij was al een paar weken terug op het internet gereleased.
Briljant, omdat het zowaar de live-ervaring weet over te brengen. Weet niet of je ooit bij een concert van 'm bent geweest? Zo ja, dan weet je dat het echt ontzettend intens is. Dat heeft ie op deze plaat perfect weten te vangen. Onmisbaar in de collectie, nu al. Enige minpuntje is dat ik graag More op de plaat had gezien, maar dat is puur persoonlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ah, oké, dat is me ontgaan. Wat vind je er van?
Komt volgens mij een nieuwe van Glen Hansard aan, maar meer weet ik ook niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:24 schreef Moody het volgende:
Nog interessante releases de komende weken
Komt die nieuwe Beck niet eens uit?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:24 schreef Moody het volgende:
Nog interessante releases de komende weken
Februari 2014 pasquote:Op donderdag 21 november 2013 22:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Komt die nieuwe Beck niet eens uit?
I woke with planets in my facequote:Op donderdag 21 november 2013 18:58 schreef Moody het volgende:
[..]
....en alweer een zieltje
Op welk album baseer je dat?
quote:
Ik heb lang gedacht dat dat 2013 moest zijn (hij zou een akoustisch en een normaal album uitbrengen, dacht ik) en dat heb ik hier ook steeds rondgespuit. Kwam ineens het bericht van 2014quote:Op donderdag 21 november 2013 22:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Komt die nieuwe Beck niet eens uit?
Ik had er iets over gelezen, ja. Ontzettend tof project.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:35 schreef kciR het volgende:
Hebben jullie deze al gezien? Erg tof gemaakt.
Bob Dylan's Like A Rolling Stone met een interactieve clip, verdeeld over twintig televisiekanalen.
http://video.bobdylan.com/desktop.html
Op basis van de eerste singles was ik erg hoopvol over het nieuwe album (ja van een solo zanger! ik!), maar er staan toch teveel rustige nummers op.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik vind de nieuwe Bugg ontzettend saai. Ik kon ook niet zo heel veel met zijn debuutplaat overigens. Ben benieuwd waar ie over een paar jaar staat, dat wel.
Niet héél erg, maar inmiddels toch wel elk album in huis en twee keer live gezienquote:
Je hebt alle twee de albums in huis, ja?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet héél erg, maar inmiddels toch wel elk album in huis en twee keer live gezienPlus, ik heb een zwak voor verzamelitems en zo
![]()
Ja, ik bedoel de twee inderdaad, plus twee singles en een remix-single.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je hebt alle twee de albums in huis, ja?Nee, zonder gekheid, The xx brengt inderdaad heel coole vinylreleases uit, ja.
Ja nee want dan moet ik het gaan ranglijsten en dat is ook heel moeilijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:21 schreef Felagund het volgende:
Dus het is je op tien na favoriete band?
Albumpje hoor. Bert Dockxquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef neohu het volgende:
Flying Horseman, hier al voorbij gekomen?
Niet het mooiste nummer van het nieuwe album, dit was de enige die ik op youtube kon vinden.
Norrage, ken jij Floex? Tsjechische electro-jazz die best wel wat weg heeft van Hidden Orchestra. Zorya is best wel een gruwelijke plaat, zeg.quote:
Floex is echt goed.quote:Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Norrage, ken jij Floex? Tsjechische electro-jazz die best wel wat weg heeft van Hidden Orchestra. Zorya is best wel een gruwelijke plaat, zeg.![]()
Had er nog nooit van gehoord, maar het is echt héél goed inderdaad.quote:Op zondag 24 november 2013 13:52 schreef kciR het volgende:
[..]
Floex is echt goed.
Heeft vorig jaar ook in mn eindlijstje gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |