Niet héél erg, maar inmiddels toch wel elk album in huis en twee keer live gezienquote:
Je hebt alle twee de albums in huis, ja?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet héél erg, maar inmiddels toch wel elk album in huis en twee keer live gezienPlus, ik heb een zwak voor verzamelitems en zo
![]()
Ja, ik bedoel de twee inderdaad, plus twee singles en een remix-single.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je hebt alle twee de albums in huis, ja?Nee, zonder gekheid, The xx brengt inderdaad heel coole vinylreleases uit, ja.
Ja nee want dan moet ik het gaan ranglijsten en dat is ook heel moeilijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:21 schreef Felagund het volgende:
Dus het is je op tien na favoriete band?
Albumpje hoor. Bert Dockxquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef neohu het volgende:
Flying Horseman, hier al voorbij gekomen?
Niet het mooiste nummer van het nieuwe album, dit was de enige die ik op youtube kon vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Norrage, ken jij Floex? Tsjechische electro-jazz die best wel wat weg heeft van Hidden Orchestra. Zorya is best wel een gruwelijke plaat, zeg.quote:
Floex is echt goed.quote:Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Norrage, ken jij Floex? Tsjechische electro-jazz die best wel wat weg heeft van Hidden Orchestra. Zorya is best wel een gruwelijke plaat, zeg.![]()
Had er nog nooit van gehoord, maar het is echt héél goed inderdaad.quote:Op zondag 24 november 2013 13:52 schreef kciR het volgende:
[..]
Floex is echt goed.
Heeft vorig jaar ook in mn eindlijstje gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |