quote:Op woensdag 13 november 2013 18:31 schreef Moody het volgende:
Was deze al gepostStaat er sinds vandaag op...

Schandalig inderdaad. Wel een uitstekende cover:quote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Even een nominatie voor de allerslechstse cover door een serieuze band

Ik luister NOOIT radio, sinds ik 99,99% wat er gedraaid gewoon kut vind, en die irritante DJ's kan ik ook missen als kiespijnquote:Op woensdag 13 november 2013 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan je Lorde niet kennenIedereen luistert toch wel eens per ongeluk 3Fm of Sky Radio
Het zit er niet veel van af qua stem, maar qua sfeer is het wel redelijk anders iddquote:Ik vond het wel leuk, maar ben het al wel zat. Lana del Rey vind ik trouwens best anders

Dan moet je wel opschieten, de early birds zijn al opquote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Norrage het volgende:
Even informeren bij mijn vriendjes, maar ik wil daar zeker ook bij zijn
Maar twijfel vooral of niet gewoon passepartout doen

Van die passepartouts?? Pffquote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet je wel opschieten, de early birds zijn al opMedium birds nog niet een uur geleden.

ja, beide albums staan in m'n top 100quote:Op woensdag 13 november 2013 20:49 schreef Norrage het volgende:
Door die nieuwe single weer aan de Lily Allen.
Wat een leuke muziek toch![]()

Wist niet dat die eerste zo leuk isquote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef ranja het volgende:
[..]
ja, beide albums staan in m'n top 100

Pics!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lily Allen has a saggy pussy

quote:Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef Norrage het volgende:
Wist niet dat die eerste zo leuk isKende alleen Smile en het 2e album...Maar dat eerste, hoezo leuk en pakkend

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds

Die had ik dan ook geluisterd, maar kon geen goede tube vinden om hem hier te posten en toen kwam ik bij die slechte uitquote:Op woensdag 13 november 2013 19:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad. Wel een uitstekende cover:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |