Heb nog geen enkel album compleet geluisterdquote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn jullie favoriete onbekende Sonic Youth albums? (dus geen Daydream Nation of Goo)...
Dat moet dan wel 'Dirty' zijn want daar heb ik één nummer (100%) van geluisterd en van alle andere albums helemaal niets. Wel 10x de cover van Computer Age die ik hierboven postte. 11 scrobbled voor Sonic Youth in totaal.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn jullie favoriete onbekende Sonic Youth albums? (dus geen Daydream Nation of Goo)...
Zo bekeken moet het bij mij The Eternal zijn met 11 plays (4 nummers) van de 30 in totaalquote:Op woensdag 13 november 2013 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet dan wel 'Dirty' zijn want daar heb ik één nummer (100%) van geluisterd en van alle andere albums helemaal niets. Wel 10x de cover van Computer Age die ik hierboven postte. 11 scrobbled voor Sonic Youth in totaal.
Ik vind deze erg fijn:quote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het latere werk ook minder interessant, maar de SYR EP's zijn erg fijnquote:Op woensdag 13 november 2013 14:45 schreef ranja het volgende:
Verder zijn de meeste fans het erover eens dat EVOL (86), Sister (87) en Daydream Nation (88) de helige drieeenheid is
Maar ik vind ook Confusion is Sex (tegenwoordig op cd samen met de EP Kill Your Idols) erg goed (staat ook in m'n top 100 en Evol niet) en ook het debuut al is dat weer heel anders.
Bad Moon Rising heeft verder ook een paar geweldige nummers maar ook een paar die rustig skipbaar zijn. Na Goo of eigenlijk na Experimental Jetset... wordt het snel minder interessant vind ik, afgezien van de noise ep's (waarvan sommige wel 80 minuten duren maar dan 3 nummers bevatten) die ze tussendoor uitbrachten.
de film is ook best okquote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef bartrid het volgende:
Ik vind deze erg fijn:
http://rateyourmusic.com/(...)e_originale_du_film/
Nog niet gezien, maar ik ga hem eens checken.quote:
Dirty lijkt me ook bekend.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
Kathleen Hannaquote:Op woensdag 13 november 2013 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat je ook draait van SY, er is maar één juiste manier om er op te dansen
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:31 schreef Moody het volgende:
Was deze al gepostStaat er sinds vandaag op...
Schandalig inderdaad. Wel een uitstekende cover:quote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Even een nominatie voor de allerslechstse cover door een serieuze band
Ik luister NOOIT radio, sinds ik 99,99% wat er gedraaid gewoon kut vind, en die irritante DJ's kan ik ook missen als kiespijnquote:Op woensdag 13 november 2013 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan je Lorde niet kennenIedereen luistert toch wel eens per ongeluk 3Fm of Sky Radio
Het zit er niet veel van af qua stem, maar qua sfeer is het wel redelijk anders iddquote:Ik vond het wel leuk, maar ben het al wel zat. Lana del Rey vind ik trouwens best anders
Dan moet je wel opschieten, de early birds zijn al opquote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Norrage het volgende:
Even informeren bij mijn vriendjes, maar ik wil daar zeker ook bij zijn
Maar twijfel vooral of niet gewoon passepartout doen
Van die passepartouts?? Pffquote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet je wel opschieten, de early birds zijn al opMedium birds nog niet een uur geleden.
ja, beide albums staan in m'n top 100quote:Op woensdag 13 november 2013 20:49 schreef Norrage het volgende:
Door die nieuwe single weer aan de Lily Allen.
Wat een leuke muziek toch![]()
Wist niet dat die eerste zo leuk isquote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef ranja het volgende:
[..]
ja, beide albums staan in m'n top 100
Pics!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lily Allen has a saggy pussy
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef Norrage het volgende:
Wist niet dat die eerste zo leuk isKende alleen Smile en het 2e album...Maar dat eerste, hoezo leuk en pakkend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Die had ik dan ook geluisterd, maar kon geen goede tube vinden om hem hier te posten en toen kwam ik bij die slechte uitquote:Op woensdag 13 november 2013 19:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad. Wel een uitstekende cover:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |