Mwah, wordt overal gehyped. En inderdaad onterecht, echt niets aanquote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Norrage het volgende:
Die oude Bugg was saai, de nieuwe is verschrikkelijk. Wat een overhypete artiest....en vooral in Nederland...
Die is al weken uit, joh!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe Nils Frahm.https://soundcloud.com/nils_frahm/hammers
Deze week naar mijn weten, heb 'em hier nog niet in de winkel zien liggen in ieder geval. Kan niet wachten om de Said and Done live versie op m'n boxen te horen.quote:
Ah, je hebt het natuurlijk over de fysieke versie. Hij was al een paar weken terug op het internet gereleased.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze week naar mijn weten, heb 'em hier nog niet in de winkel zien liggen in ieder geval. Kan niet wachten om de Said and Done live versie op m'n boxen te horen.
Ah, oké, dat is me ontgaan. Wat vind je er van?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ah, je hebt het natuurlijk over de fysieke versie. Hij was al een paar weken terug op het internet gereleased.
Briljant, omdat het zowaar de live-ervaring weet over te brengen. Weet niet of je ooit bij een concert van 'm bent geweest? Zo ja, dan weet je dat het echt ontzettend intens is. Dat heeft ie op deze plaat perfect weten te vangen. Onmisbaar in de collectie, nu al. Enige minpuntje is dat ik graag More op de plaat had gezien, maar dat is puur persoonlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ah, oké, dat is me ontgaan. Wat vind je er van?
Komt volgens mij een nieuwe van Glen Hansard aan, maar meer weet ik ook niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:24 schreef Moody het volgende:
Nog interessante releases de komende weken
Komt die nieuwe Beck niet eens uit?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:24 schreef Moody het volgende:
Nog interessante releases de komende weken
Februari 2014 pasquote:Op donderdag 21 november 2013 22:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Komt die nieuwe Beck niet eens uit?
I woke with planets in my facequote:Op donderdag 21 november 2013 18:58 schreef Moody het volgende:
[..]
....en alweer een zieltje
Op welk album baseer je dat?
quote:
Ik heb lang gedacht dat dat 2013 moest zijn (hij zou een akoustisch en een normaal album uitbrengen, dacht ik) en dat heb ik hier ook steeds rondgespuit. Kwam ineens het bericht van 2014quote:Op donderdag 21 november 2013 22:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Komt die nieuwe Beck niet eens uit?
Ik had er iets over gelezen, ja. Ontzettend tof project.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:35 schreef kciR het volgende:
Hebben jullie deze al gezien? Erg tof gemaakt.
Bob Dylan's Like A Rolling Stone met een interactieve clip, verdeeld over twintig televisiekanalen.
http://video.bobdylan.com/desktop.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op basis van de eerste singles was ik erg hoopvol over het nieuwe album (ja van een solo zanger! ik!), maar er staan toch teveel rustige nummers op.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik vind de nieuwe Bugg ontzettend saai. Ik kon ook niet zo heel veel met zijn debuutplaat overigens. Ben benieuwd waar ie over een paar jaar staat, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |