quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Agressief fixen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:18 schreef Klojo120 het volgende:
oh ik dacht het gaat zo hard dat lukt wel
ik had het over lapo krijgen manquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Agressief fixen.
Zorg dat zij de vragen aan jou stelt, niet andersom.
Yessssss. Ik ga door voor de koelkast?quote:
Stopquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik had het over lapo krijgen man
Nou ik ben cool en ze noemen mij wel eens een kast van n vent dus ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yessssss. Ik ga door voor de koelkast?
Jij wilt alleen maar benden. Ik wil niet stoten mang.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nou ik ben cool en ze noemen mij wel eens een kast van n vent dus ja.
dit is moeilijk gok ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stop
Een
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
Als jij een huidige foto van jezelf upload gooien we hem erbijquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef Nestalgie het volgende:
Die kinderjunks spoiler![]()
Wat schattig
Hey voor jou wil ik mijn mening wel aanpassen hoor. Zolang jij maar van mijn wiet rookt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maar benden. Ik wil niet stoten mang.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als jij een huidige foto van jezelf upload gooien we hem erbij
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Haha.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
na 10 hijsjes zit je al ongeveer op de hoeveelheid nicotine van 1 peuk, onthou dat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het is ook best lomp, je moet ook een knopje indrukken om te hijsen. Maar je voelt wel echt weerstand als je hijst (zoals aan een filter van een peuk) en je blaast echt 'rook' uit (best veel van die damp), en vanwege de nicotine zit je ook wel 'vol' na 10 minuutjes hijsen
Ben echt benieuwd![]()
Overal binnen mogen roken
Dit is zo vervelend. Ik ben gestopt met mijn moeder dingen uit te leggen. Ze wil het toch zelf lerenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:26 schreef Studeur het volgende:
t is zo ver, mn moeder heeft een smartphone en begrijpt er niks van
Om de zoveel tijd update ik mijn vader smartphone ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:26 schreef Studeur het volgende:
t is zo ver, mn moeder heeft een smartphone en begrijpt er niks van
Zat.quote:
ze loopt me ook al te whatsappen nuquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dit is zo vervelend. Ik ben gestopt met mijn moeder dingen uit te leggen. Ze wil het toch zelf leren
Op wat voor manier?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:13 schreef Unscrewed het volgende:
Tevens is mijn uiterlijk ziek misleidend, maar ook weer ziek spot-on.
Mijn uiterlijk
Ja he.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Vas je zag er best lief uit vroeger
quote:1. Een titelbeschrijving
2. De motivatie van je boekkeuze
3. Een korte samenvatting van de inhoud
4. Een eerste persoonlijke reactie
5. Verdieping:
a. Bespreek de thematiek. Denk daarbij aan verhaallaag, betekenislaag, titelverklaring, motieven en motto.
b. Bespreek de personages. Wie is de hoofdpersoon en welke rol hebben de andere personages? Hoe ziet hun wereldbeeld eruit?
Kies vervolgens één van de volgende drie verdiepingsonderdelen waarover je het meest kunt vertellen met betrekking tot jouw boek:
c. Bespreek het perspectief en de (on)betrouwbaarheid daarvan.
d. Bespreek het tijdsverloop, tijdmanipulaties, fabel en sujet en het effect daarvan op de lezer.
e. Bespreek de belangrijkste ruimtes en leg uit welke functie(s) die ruimtes innemen in het verhaal.
6. Zoek informatie over de auteur en voeg die toe aan je verslag.
7. Zoek minimaal twee recensies over jouw boek (als het lukt: een positieve en een negatieve) en stel het oordeel van de recensent vast.
8. Leg uit hoe het door jou gekozen onderwerp terugkomt in jouw boek of, als je kiest voor twee boeken van één auteur, leg uit hoe het boek past binnen het gehele werk van de auteur.
Probeer de vragen zo goed en uitgebreid mogelijk te beantwoorden. Raadpleeg ook Laagland (blz.212-216)
Draai jij nooit dunne joints? Op de meet draaide je ook al van die knoepertsquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Goed begin van de Zaterdagavond:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Draai jij nooit dunne joints? Op de meet draaide je ook al van die knoeperts
Ja dat weet ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NopeMaar doe er ook wel veel wiet in vaak
Vind hasj juist kinderwiet en niet lekker smakenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:43 schreef Nestalgie het volgende:
Ben ik trouwens de enige die wiet niet zo chill vindt? Voelde me soms depressief als ik een paar dagen niet had gerookt enzo. Vind hasj in.dat opzicht beter.
Had laatst hasj en daar ging ik echt niet lekker van. vond hem ook vies.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind hasj juist kinderwiet en niet lekker smaken
Wiet werkt(e) ook te sterk op mij. Wel eens van gevisualiseerd en licht gehallucineerd. Voor mij is hasj chiller. Maar we vergeten vaak dat op iedereen alles anders werkt. Ik geloof niet dat je de effecten van een medicijn of drug vast kan stellen, dat verschilt helemaal per persoon omdat iedereen van buiten en binnen totaal anders is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind hasj ook niet lekker nee en ik vind het ook stinkenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja iknowquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wiet werkt(e) ook te sterk op mij. Wel eens van gevisualiseerd en licht gehallucineerd. Voor mij is hasj chiller. Maar we vergeten vaak dat op iedereen alles anders werkt. Ik geloof niet dat je de effecten van een medicijn of drug vast kan stellen, dat verschilt helemaal per persoon omdat iedereen van buiten en binnen totaal anders is.
Oogschaduwquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet vaker make-up op doenToch wel gemist nu ik zo bezig ben met mijn oogschaduw opdoen
Oh hehequote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
na 10 hijsjes zit je al ongeveer op de hoeveelheid nicotine van 1 peuk, onthou dat.
Raakte beetje offquotequote:Op zaterdag 2 november 2013 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja iknowAls jij het lekker vind moet je het gewoon doen
Ik heb net ook een palette gebruikt van Sleekquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
OogschaduwLaatst weer 2 palletjes besteld van sleek, zo mooi
Ik heb au natural en sunsetquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net ook een palette gebruikt van Sleek![]()
Ik heb Acid, Sparkle en één waar geen naam op staat, dat is in ieder geval één met oranje/peach en bruintinten
Mijn palettes zijn niet meer zo mooi/schoonquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb au natural en sunset![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ze net 1 dagquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn palettes zijn niet meer zo mooi/schoonZal ook eens foto maken
Ah die zien er ook mooi uitquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Misschien over 2 maandjes ofzo weer nieuwe erbij halen. Sleek is sowieso goed en mooiBen ook fan van Facefront, misschien wil ik daar ook wel nieuwe van. Heb ik drie kleurtjes van. Heb ik vorige week mijn ogen ook zwart meegemaakt
http://www.cherryculture.com/brands.php?manufacturerid=68
Ik wil een mentale connectie. Ik hoef je niet eens te bangen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maar benden. Ik wil niet stoten mang.
Ik heb ze al minstens 2 jaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb ze net 1 dagik wil ook storm hebben
Klopt. Mac is ook goedquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:17 schreef Unscrewed het volgende:
Mac is beste make-up bro
klontert niet, je hoeft maar weinig te gebruiken en blijft lang zitten
Dat hoort en zal ook blijvenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh heheIk zou ook zweren dat ik medium heb besteld (staat ook op m'n factuur), maar nu ik die vloeistof erin heb gedaan zie ik dat er op staat dat er 16 mg in zit
Dan heb ik nu al wel een flinke peuk op, ja
Klopt het dat hij een beetje pruttelt (en zoals een waterkoker een beetje suist) als ik op het knopje van de batterij druk om te inhaleren? Gaat vanzelf weg toch?
Je vraagt je niet af hoe ik dat weet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Mac is ook goedHeb ik een lipstick en een oogschaduw van. Meer kon ik toen niet veroorloven en ik heb geen winkel in de buurt
Iedereen weet toch dat jij je elke dag uitgebreid opmaaktquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je vraagt je niet af hoe ik dat weet?
Nee hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
BFMV.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb schijnbaar ooit wel van bier gehoudendas geen bier, das amstel blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb schijnbaar ooit wel van bier gehoudenAlleen beetje jammer van het merk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aightquote:
Juliperquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Juliper smaakt. Ik ken dat alleen als festivalbier en dan is het 9/10 water.
Haha ik dacht al dat er iets niet klopte.quote:
Smoesjes! Zo klink je net als Unsquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ach ja, slecht geslapen, kort geslapen, weekend, koppijn, schoolwerk, feelings. Niet goed voor mijn spellcheckfunctie.
Ik wou dat het smoesjes warenquote:
zo nicequote:Op zaterdag 2 november 2013 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ze al minstens 2 jaarMaar niet veel gebruikt. Wel van plan meer te gebruiken. Dit zijn de mijne (ik ga morgen even alle make-up en kwasten schoonmaken):
[ afbeelding ]
Onderste zijn felle kleurtjes maar door flits lijkt die niet goed. Heb nu helemaal links bovenin op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zo nice![]()
![]()
![]()
Net deze look gemaakt voor vanavond met au natural:
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe lang was je daar mee bezig?Heeft FOK!verkiring met Klojo120
nawww rip voor jou danquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wou dat het smoesjes waren. Kutweekend
. Maar goed, weekend
. Altijd beter dan maandag tot en met vrijdag.
[..]
zo nice![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Neh, leesverslag en PWS it isquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
nawww rip voor jou dan![]()
Lekker een chille zondag ervan maken
Vies.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Jupiler smaakt. Ik ken dat alleen als festivalbier en dan is het 9/10 water.
alleen ogen al 10 minutenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
mooi
hoe lang was je daar mee bezig?
dat valt nog mee. sommige doen er wel uren over.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
alleen ogen al 10 minutentoen nog concealer/blush/higlighter/bronzer/wenkbrauwen en toen was ik een half uur verder
Ik snap echt niet hoe sommige mensen dit elke dag doen
Ik ken inderdaad een meisje die elke dag anderhalf uur eerder opstaat om haar make up te doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat valt nog mee. sommige doen er wel uren over.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad een meisje die elke dag anderhalf uur eerder opstaat om haar make up te doen![]()
Oh nja dan, veel plezier met datquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, leesverslag en PWS it is.
Maar volgende week lekker zuup'n in Duitsland![]()
.
Bazenfilm welquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:17 schreef Studeur het volgende:
Laatste geld uitgegeven aan schutters bier.
Vanavond Shawshank Redemption kijken met vriendinnetje
Leesverslag maakte ik meestal in 2/3 uurtjes. PWS heb ik in een week gedaan, 2 uur per dag en een 8 gehaaldquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, leesverslag en PWS it is.
Maar volgende week lekker zuup'n in Duitsland![]()
.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad een meisje die elke dag anderhalf uur eerder opstaat om haar make up te doen![]()
Dit jaquote:
scholieren.comquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Leesverslag maakte ik meestal in 2/3 uurtjes. PWS heb ik in een week gedaan, 2 uur per dag en een 8 gehaaldWeliswaar herschreven van een FOK!ker uit brabant die er maar een 7 voor had
nee ik kreeg gewoon een compleet PWS doorgestuurd door die baasquote:
Nicequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee ik kreeg gewoon een compleet PWS doorgestuurd door die baasBeetje aangepast en ik was klaar.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:34 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk zou ik scholieren.com moeten bedanken voor hun bijdrage aan het halen van mijn diploma.
Haha die heb ik ook vaak gebruikt op de middelbarequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:34 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk zou ik scholieren.com moeten bedanken voor hun bijdrage aan het halen van mijn diploma.
Ik heb serieus 10en gehaald voor lees/boekverslagen voor Duits (ze hadden zo'n algemeen ding met vragen als 'wat was de hoofdpersoon' 'wat is het plot' 'wie waren de bijpersonen' ofzo) door de dag ervoor gewoon een stuk of 3 lange samenvattingen van dat boek te lezenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook vaak gebruikt op de middelbareVoor als ik geen boeken wilde lezen oid
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb serieus 10en gehaald voor lees/boekverslagen voor Duits (ze hadden zo'n algemeen ding met vragen als 'wat was de hoofdpersoon' 'wat is het plot' 'wie waren de bijpersonen' ofzo) door de dag ervoor gewoon een stuk of 3 lange samenvattingen van dat boek te lezenDaar staan dus ook al letterlijk alle hoofdpersonen voor je op een rijtje genoemd, incl al die andere bullshit die je moet weten om vragen van dat blad te beantwoorden
Andere mensen hadden zich weken in het zweet gewerkt om dat boek te lezen, terwijl ik er geen bladzijde van open had gedaan.
Kregen zij een 4 en ik een 10door motherfucking samenvattingen te lezen
hele boek niet aangeraakt
gefeliciteerd met je diploma
Zie editquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik ook. Vooral die Duitse boeken waren kak
Maar had ook boeken waar ik de film van kon kijken zoals Christiane F.
Zo werkt t leven, zo min mogelijk doen voor een zo goed mogelijk resultaat door slim te zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb serieus 10en gehaald voor lees/boekverslagen voor Duits (ze hadden zo'n algemeen ding met vragen als 'wat was de hoofdpersoon' 'wat is het plot' 'wie waren de bijpersonen' ofzo) door de dag ervoor gewoon een stuk of 3 lange samenvattingen van dat boek te lezenDaar staan dus ook al letterlijk alle hoofdpersonen voor je op een rijtje genoemd, incl al die andere bullshit die je moet weten om vragen van dat blad te beantwoorden
Andere mensen hadden zich weken in het zweet gewerkt om dat boek te lezen, terwijl ik er geen bladzijde van open had gedaan.
Kregen zij een 4 en ik een 10door motherfucking samenvattingen te lezen [ afbeelding ] hele boek niet aangeraakt [ afbeelding ] gefeliciteerd met je diploma [ afbeelding ]
Slim zijn is wel handigquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zo werkt t leven, zo min mogelijk doen voor een zo goed mogelijk resultaat door slim te zijn
ja later ik wil op mn tv zienquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
www.foxsports.nl en dan inlogcodes en dan wedstrijden kijken
hebben we hier maar alleen digitaal dus niet via de kabel die in mn meestergrote tv zit hierquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
dan kun je het alleen zien als je fox sports in je abonnement hebt denk ik
wat de neuk is dit danquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Viro het volgende:
Denk je thuis te komen en het gezang van tamme kanaries te horen is het stil. Dacht dat mijn pa de kooi had verplaatst, ik dus vogels roepen en geen reactie. Hele huis ondersteboven gehaald, kooi en vogels zijn spoorloosVond een briefje van stiefzusjes dat zij mijn vogels hebben verkocht vawege vorig weekend
WTFFFFFquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Viro het volgende:
Denk je thuis te komen en het gezang van tamme kanaries te horen is het stil. Dacht dat mijn pa de kooi had verplaatst, ik dus vogels roepen en geen reactie. Hele huis ondersteboven gehaald, kooi en vogels zijn spoorloosVond een briefje van stiefzusjes dat zij mijn vogels hebben verkocht vawege vorig weekend
Damn... Los dat even op dmv postnatale abortie...wat een streek zegquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Viro het volgende:
Wat een kutstreek....quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Viro het volgende:
What de fuckquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Viro het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
wat de neuk is dit dan
watskebeurt vorig weekend?
Wat een kleuters zeg je zusjesquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:40 schreef Viro het volgende:
Ouders hebben hun een smsje gestuurd dat zij het huis niet inkomen zonder de kanaries. Enige wat ik heb gedaan is briefje aan ouders laten lezen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
wat de neuk is dit dan
watskebeurt vorig weekend?
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Stiefzusjes proberen mijn vader en stiefmoeder (hun moeder) tegen elkaar op te zetten. Wanneer het niet lukt gaan ze sneren maken naar hun moeder of mijn vader. Vervolgens gaan ze zielig met zijn 2en op logeerkamer zitten. Tevens proberen ze mij en mijn broertje er bij te betrekken.Toen ze het laatste probeerde heb ik mijn mond open getrokken en iedereen behalve mijn broertje wind van voren gegeven en daarna het huis uit getrapt zodat broertje en ik rustig kunnen chillen tot wij gaan slapen.
Drama van de jongste zou ik snappen want 16, maar van de oudste met haar 24 zou je verwachten dat zij zich als een volwassen persoon zou gedragenquote:
ik snap niet wat hun probleem is, voor de zomer waren ze dol enthousiast dat onze ouders besloten om te gaan samen wonen. Zusjes kwamen zelf aanzetten dat zij bij ons (vader, broertje en ik) introkken want ruimte zat. En nu zijn het opeens 2 dramakoninginnen die alles proberen te verstieren.quote:
Zou ze nu niet eens meer binnenlaten gekquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:54 schreef Viro het volgende:
[..]
ik snap niet wat hun probleem is, voor de zomer waren ze dol enthousiast dat onze ouders besloten om te gaan samen wonen. Zusjes kwamen zelf aanzetten dat zij bij ons (vader, broertje en ik) introkken want ruimte zat. En nu zijn het opeens 2 dramakoninginnen die alles proberen te verstieren.
Hmm is er echt niks waarvan je denkt dat dat de reden voor hun gedrag kan zijn?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:54 schreef Viro het volgende:
[..]
ik snap niet wat hun probleem is, voor de zomer waren ze dol enthousiast dat onze ouders besloten om te gaan samen wonen. Zusjes kwamen zelf aanzetten dat zij bij ons (vader, broertje en ik) introkken want ruimte zat. En nu zijn het opeens 2 dramakoninginnen die alles proberen te verstieren.
Het is kanaries komen terug of zij het huis uit, leuke is dat stiefmoeder het er mee eens isquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou ze nu niet eens meer binnenlaten gekOprotten ermee dan.
Die is net klaar met dr opleiding en op zoek naar werk om studieschuld af te betalen, maar heeft niets gespaard van dr stufi en salarissen van dr bijbanenquote:
Ik zou het niet weten, vanaf eerste kennismaking was ik aardig, positief, behulpzaam enzo geweest tegen hun. Hun waren dat ook dus snap de plotse ommekeer nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hmm is er echt niks waarvan je denkt dat dat de reden voor hun gedrag kan zijn?
En iets met je vader?quote:Op zondag 3 november 2013 00:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is kanaries komen terug of zij het huis uit, leuke is dat stiefmoeder het er mee eens is
[..]
Die is net klaar met dr opleiding en op zoek naar werk om studieschuld af te betalen, maar heeft niets gespaard van dr stufi en salarissen van dr bijbanen
[..]
Ik zou het niet weten, vanaf eerste kennismaking was ik aardig, positief, behulpzaam enzo geweest tegen hun. Hun waren dat ook dus snap de plotse ommekeer niet
[..]
zo nice![]()
![]()
![]()
Omg zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon ik dat maar haha, moet weer meer gaan oefenen. En dat te bedenken dat ik een beautyblog had
Zie nu dat dit een voorbeeld is van Cynthia haar blog
[ Bericht 4% gewijzigd door Ama op 03-11-2013 01:38:15 ]Your beauty never ever scared me.
Grolschquote:
Hoezo dat?quote:
Wel genoeg gegeten?quote:Op zondag 3 november 2013 02:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Bijna flauwgevallen met uitgaan was echt fucking engNiet eens veel gedronken ofzo
Ik ben ook geen pro met make up hoorquote:Op zondag 3 november 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg zo mooiKon ik dat maar haha, moet weer meer gaan oefenen. En dat te bedenken dat ik een beautyblog had
Zie nu dat dit een voorbeeld is van Cynthia haar blog
Nou ik zou er zelf niet zo chill over doenquote:Op zondag 3 november 2013 02:36 schreef FL_Freak het volgende:
Even onwel worden kan altijd wel gebeuren denk ik? Zou je er niet druk over maken
Nou als je opeens niks meer ziet raak ik toch wel even in paniekquote:Op zondag 3 november 2013 02:36 schreef FL_Freak het volgende:
Even onwel worden kan altijd wel gebeuren denk ik? Zou je er niet druk over maken
Was het daar erg heet?quote:Op zondag 3 november 2013 02:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou als je opeens niks meer ziet raak ik toch wel even in paniek
Oh dit is wel echt een goede zaak thoughquote:Op zondag 3 november 2013 00:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is kanaries komen terug of zij het huis uit, leuke is dat stiefmoeder het er mee eens is
Omdat jij ook regelmatig 'smoesjes' gebruikt als iemand je ergens op aan spreekt ipv toegeven dat je gewoon fout zat en ze gelijk hebbenquote:Op zondag 3 november 2013 01:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Tevens gewoon bier gedronken bij maten op een zaterdag en niet gerookt (ik link bier meteen met peuken). Alleen wel fucking moe dus ga zo slapen.
I knowquote:Op zondag 3 november 2013 03:06 schreef Moira. het volgende:
Mja ben alsnog aangeschoten en nu jointje weer aan en gelijk al 'stoned' die combi
welke film?quote:Op zondag 3 november 2013 03:15 schreef Amarantha het volgende:
Jezus en weer huil ik. Zo zielig hoe Damon op sterven ligt
nja wel vaker jointjes dan x, x gewoon af en toe ja.quote:
Nee gewoon 20 graden ofzo. Is ook niet dat ik denk dat er serieus wat mis met mij is maar ben nog nooit (bijna) flauwgevallen dus ik schrok best wel.quote:
Seriequote:
oh no thnxquote:Op zondag 3 november 2013 03:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SerieVampire Diaries. Laatste aflevering van seizoen 2, zo zielig
is helaas niet zoquote:Op zondag 3 november 2013 03:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
nja wel vaker jointjes dan x, x gewoon af en toe ja.
maar af en toe jointje is ook ok.
alleen dan nog steeds wel vaker jointjes dan x
Suiker, je hebt een tekort aan suiker. Zelf ook wel eens gehad en een paar simpele zoete dropjes helpen je er wel weer bovenop.quote:Op zondag 3 november 2013 02:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Bijna flauwgevallen met uitgaan was echt fucking engNiet eens veel gedronken ofzo
Loopt ie te trollenquote:Op zondag 3 november 2013 01:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Grolsch![]()
Hertog-Jan![]()
Bavaria
De Klok
"Sorry kben stoned"quote:Op zondag 3 november 2013 03:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat jij ook regelmatig 'smoesjes' gebruikt als iemand je ergens op aan spreekt ipv toegeven dat je gewoon fout zat en ze gelijk hebben
Heee vas jij rondborstig lekker wijffie zullen we samen even wat brommers observeren?quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 12:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heee vas jij rondborstig lekker wijffie zullen we samen even wat brommers observeren?
Je kan altijd wel flauwvallen ofzo, dan heeft je brein gewoon even te weinig zuurstof.quote:Op zondag 3 november 2013 02:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik zou er zelf niet zo chill over doenIk ben nog nooit zomaar onwel geworden dus als dat wel gebeurd dan ga ik daar wel vraagtekens bijzetten
Zie je, we zijn soulmates.quote:Op zondag 3 november 2013 10:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Sorry kben stoned"
Nee doe jij zelf nooit inderdaad.
OllieWilliamsquote:
Nee.quote:Op zondag 3 november 2013 12:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heee vas jij rondborstig lekker wijffie zullen we samen even wat brommers observeren?
Bedankt voor deze informatie.quote:Op zondag 3 november 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is FOK! toch kansloos zegfNav deze post SEX / groepssex/orgie krijg ik ook serieus een PM van die TS
____________________!
quote:
Volg je eigen advies eens op dan jochie.quote:Op zondag 3 november 2013 12:45 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen moeten gewoon niet zeiken op een forum, vooral niet in een topicreeks gemaakt voor stoners.
Stoners be stoning.
Bedankt voor deze informatiequote:Op zondag 3 november 2013 12:52 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is rood en ruikt naar blauwe verf?
Rode verf?
Zeik ik? Nee.quote:Op zondag 3 november 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Volg je eigen advies eens op dan jochie.
quote:
quote:
Kusje op je voorhoofd.quote:
je bent le master rusemanquote:Op zondag 3 november 2013 12:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik geef geen neuk
Ow wacht sorry t was maar trollen :s
Hihi ik troll hihi
Nee.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 12:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik geef geen neuk
Hihi ik troll hihi
quote:
quote:
quote:
Dit is fysiek onmogelijk... tenzij je een spiegel gebruikt. Maar dan is het nog steeds niet mijn voorhoofd, maar een reflectie ervan.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 13:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit is fysiek onmogelijk... tenzij je een spiegel gebruikt. Maar dan is het nog steeds niet mijn voorhoofd, maar een reflectie ervan.
quote:
quote:
quote:
Kus op je neusquote:Op zondag 3 november 2013 12:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik geef geen neuk
Hihi ik troll hihi
Lik gewoon je eigen penis, dat gaat altijd makkelijk zonder ruggengraat.quote:Op zondag 3 november 2013 13:08 schreef Unscrewed het volgende:
Vas, kun je even mijn penis likken?
Grgr
Dit vind ik nou uitstekend advies!quote:Op zondag 3 november 2013 13:10 schreef Trollscience het volgende:
Jaag je hem gelijk zover door je keel dat je voor altijd dubbelgeklapt ligt en nooit meer op internet kan.
Ga eens weg met je onnodige postsquote:Op zondag 3 november 2013 13:08 schreef Unscrewed het volgende:
Vas, kun je even mijn penis likken?
Grgr
quote:Op zondag 3 november 2013 13:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga eens weg met je onnodige posts
quote:Op zondag 3 november 2013 12:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik geef geen neuk
Hihi ik troll hihi
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Volg je eigen advies eens op dan meisje.
hjbquote:Op zondag 3 november 2013 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
Damn jullie zijn echt allemaal 12.
Zegt het kleine nijntje.quote:Op zondag 3 november 2013 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Roeh't kowed a zemmel, ga ga ga je verveelt me.
Zemel:quote:
Ik ben echt 12.quote:Op zondag 3 november 2013 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Roeh't kowed a zemmel, ga ga ga je verveelt me.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zehma marocroeh't kowed a zemmel
.
quote:Op zondag 3 november 2013 13:18 schreef OllieWilliams het volgende:
Uns, je gedraagt je als een verliefde puber.
oh wacht...
Oh snapquote:Op zondag 3 november 2013 13:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Lik gewoon je eigen penis, dat gaat altijd makkelijk zonder ruggengraat.
Nah, het klopt totaal niet, daarom is het meer... Oh faal.quote:
Tuurlijk johquote:Op zondag 3 november 2013 13:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, het klopt totaal niet, daarom is het meer... Oh faal.
Lol, ik ben best wel in de mood voor een discussie, dus als je hier een persoonlijke kwestie van wilt maken, go your gang. Ik speel je toch helemaal uit.quote:
Kan je dat ook in het echt doen?quote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Lol, ik ben best wel in de mood voor een discussie, dus als je hier een persoonlijke kwestie van wilt maken, go your gang. Ik speel je toch helemaal uit.
Kunnen? Ja.quote:
Nee dankje ik denk dat ik een intelligentere discussie kan voeren met mijn katquote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Lol, ik ben best wel in de mood voor een discussie, dus als je hier een persoonlijke kwestie van wilt maken, go your gang. Ik speel je toch helemaal uit.
Als krul met mij zou 'spelen,' zou ik toch liever de stoute variatie hebben.quote:
OHHHH OOOHH dissssssquote:Op zondag 3 november 2013 13:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dankje ik denk dat ik een intelligentere discussie kan voeren met mijn kat
quote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn moeder kwam naar me toe met de boodschap dat ze weet dat ik wiet rook. Ze was niet boos, en deed er best oke over. Valt een enorme last van mijn schouders.
waarom heb je dat zelf niet verteld?quote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn moeder kwam naar me toe met de boodschap dat ze weet dat ik wiet rook. Ze was niet boos, en deed er best oke over. Valt een enorme last van mijn schouders.
Tofquote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Klojo120 het volgende:
kk harde wietwalmen op mijn kamerquote:Op zondag 3 november 2013 13:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tof
Hoe is ze erachter gekomen, tho?
Sommige dingen hoeven je ouders niet te weten. Ben ook psychosegevoelig.quote:Op zondag 3 november 2013 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom heb je dat zelf niet verteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |