Ik heb ze al minstens 2 jaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb ze net 1 dagik wil ook storm hebben
Klopt. Mac is ook goedquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:17 schreef Unscrewed het volgende:
Mac is beste make-up bro
klontert niet, je hoeft maar weinig te gebruiken en blijft lang zitten
Dat hoort en zal ook blijvenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh heheIk zou ook zweren dat ik medium heb besteld (staat ook op m'n factuur), maar nu ik die vloeistof erin heb gedaan zie ik dat er op staat dat er 16 mg in zit
Dan heb ik nu al wel een flinke peuk op, ja
Klopt het dat hij een beetje pruttelt (en zoals een waterkoker een beetje suist) als ik op het knopje van de batterij druk om te inhaleren? Gaat vanzelf weg toch?
Je vraagt je niet af hoe ik dat weet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Mac is ook goedHeb ik een lipstick en een oogschaduw van. Meer kon ik toen niet veroorloven en ik heb geen winkel in de buurt
Iedereen weet toch dat jij je elke dag uitgebreid opmaaktquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je vraagt je niet af hoe ik dat weet?
Nee hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
BFMV.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb schijnbaar ooit wel van bier gehoudendas geen bier, das amstel blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb schijnbaar ooit wel van bier gehoudenAlleen beetje jammer van het merk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aightquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |